Onder een dekentje...

15-10-2018 01:25 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
... met Sebas!

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin :love: .

Afbeelding
.
Afbeelding
.
Afbeelding
( :photo: Met dank aan Droppie)

.
Kia NickNickNick 2.0
HeraKia OraKia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte
BlauwtjeRosannaRosa, Roos, Dolfijntje
Boem!Oud blondBlondje, Blondie
DroppieΚιττεηsKit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig
ZusLollypopjePop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi
JaneMaranaMar, Marana
:'( MinionShiftyGeeltje, Mini, Minion
DraakjeGenieinabottleGeestje, Genie, GIaB
SutraSnugSnug
EvaBloosjeBloos
HekskeNanny_Gytha_OggHeksje Nanny, Gytha, Oggy
UiltjeQuaintrelleQuain
LivaTwilightTwilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje
PapakiNachtvlinderVlindertje, Vlinder
LimoentjeYellowLemonYellow, Lemon
Prof. Dr. Duivel (6) Vieze HondVies beest, schone haren, hond, natte hond
(B)EngelkeIngelke_KepringelkeIngelke, Engeltje, Kepringelke
ArwenCoconuts12Coco, Nuts, Noot, Nootje
Choo chooCh86Ch
SterretjeCaitriona*Cait, Riona, Tri
WolletjeSgaap_2015Wolletje, Schaapje, Skaapje
BubbelsPhoebe-returnsPhoebe, Feebie, Ret, Bubbly
PattyCeciCC, Ceci
BoompjePhoolanPhoo, Phooltje, Phoolan, Lan
DappertjeCourageKoer, Courage, Courtje
La Fleur BelgiqueBloemBloempje, Bloem, Fleur
GlamourGlitterBepGlitter, Glittertje, Bep, Beppie
NachtjeWalpurgisnachtWall-e, Wal, Nacht, Nachtje

.

Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Morgen mag ik weer aan de koffie van mezelf.

En ik hou ook van dit topic! Coco, ik kom er wat achteraan, maar nog even een :hug: van mij.
Niks mis met achteraan sluiten Skatje. Van mij ook een dikke knussel Arwen! :hug:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Fijn weekend lieverds! :kiss:

Afbeelding
Kia•Ora schreef:
03-11-2018 02:01
Fijn weekend lieverds! :kiss:

Afbeelding
Jij en de rest ook!
Thanks Boompje! :bigkiss:

Jij zit in een andere tijdszone toch? Hoe vroeg/laat is het bij jou?
Ik zit niet in een andere tijdzone.... werd wakker van geflikker en gepiep in huis.... Mobotica... die de weg kwijt is. Yep, het is zo ver... Alles van de rel...
*Stop met lachen Popje!*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
T is hier 10:37 am ( en 26 graden sstt). Oudblond, wat is mobotica??
Phoolan schreef:
03-11-2018 04:38
T is hier 10:37 am ( en 26 graden sstt). Oudblond, wat is mobotica??
Oeh wat heerlijk!!!! :heart:

Tja Boem, heb je de hele tijd zusje in het oog gehad? Want volgens mij is zij een paar minuten alleen op de slaapkamer geweest :P . Ik denk dat er iemand gesaboteerd heeft. :rofl:
Oh heerlijk boompje!
Eh, mobitica.... is dat je een man hebt die je huis automatiseert. Het principe is dat dat je helpt.... de realiteit is dat het nog niet op punt staat en dat er dus vanalles begint 'te werken' zonder dat je dat wil. Dus de lichten gingen aan - en weer uit en weer aan, de tv ging op standje journaal, de luchtververser in overdrive en de stofzuiger bliepte en piepte en dacht dat hij een rondje moest doen...
En man? Die slaapt er doorheen want laat gewerkt. En ik? Heb geen idee hoe ingrijpen :blond:
Na ja, mijn weekend is langer :-D
Kia•Ora schreef:
03-11-2018 04:44
Oeh wat heerlijk!!!! :heart:

Tja Boem, heb je de hele tijd zusje in het oog gehad? Want volgens mij is zij een paar minuten alleen op de slaapkamer geweest :P . Ik denk dat er iemand gesaboteerd heeft. :rofl:
Zou ze nooit doen!!!! ..... Denk ik... :rofl:
Skatje en Kia, bedankt voor de knuffels :lips:

Phoolan, wat klinkt dat heerlijk!

Blond, sorry maar ik moest lachen. Maar wel vervelend. Hopelijk lig je inmiddels weer lekker te slapen zonder bliepjes, lampen en tv.
Nope, wakker is wakker bij mij. We wonen klein en ik wil man niet uit zijn slaap houden want die moet vandaag weer werken. Ik heb intussen wel weer de regie over de 'apparaten'! De elektriciteit uit- en weer aanschakelen is de truuk. Man gaat er niet blij mee zijn, maar.... Dus ik zit een beetje te forummen en te schrijven en te knuffelen met de katjes. Die vinden het heel leuk dat ik wakker ben :cheer2:
LIg jij in je bedje Coco? Gaat het een beetje?
oudblond wijzigde dit bericht op 03-11-2018 05:09
20.00% gewijzigd
Oudblond schreef:
03-11-2018 04:49
Zou ze nooit doen!!!! ..... Denk ik... :rofl:
Hoop je :rofl: .
Rustige nacht Kia?
En ja, ik geloof in de goedheid van mensen :whistle:
Ja, heb (te) weinig te doen... Verveel me rot. Dus zit spelletjes te doen, kopjes koffie te drinken en te kleppen met collega's. Wel nog even mijn hersens kunnen laten kraken :P .
Ha, dat is de beste oplossing Blond, de elektriciteit aan- en uitzetten.

Het gaat wel, hoor. Maar jammergenoeg te vroeg wakker.
Ah, jij bent dus de schuldige met dat hersengekraak! Je hebt het hier gewoon overgenomen. Tsss....
Hoe laat begint je weekend?
Wat saai Kia, te weinig te doen. Gelukkig zit je niet alleen daar. Wel fijn voor de cliënten dat ze slapen.
Veel te vroeg Coco! Maar extra tijd om hier lekker te knusselen. :hug:
Heb je plannen voor vandaag en morgen?
Ik ga straks naar de mevrouw die me 'mooi' moet maken. Gezicht en nageltjes verzorgen en dan floaten en een massage. Schandalige luxe voor mezelf :D
Oudblond schreef:
03-11-2018 05:19
Ah, jij bent dus de schuldige met dat hersengekraak! Je hebt het hier gewoon overgenomen. Tsss....
Hoe laat begint je weekend?
Krak, krak, krak! :jump: :lightbulb: B-) :flag:

Om 7.30 uur als ik mazzel heb, dan naar huis en iets heul moois uit de auto halen :heart: . En dan lekker slapen.
Coconuts12 schreef:
03-11-2018 05:20
Wat saai Kia, te weinig te doen. Gelukkig zit je niet alleen daar. Wel fijn voor de cliënten dat ze slapen.
Ja, slaap is goed voor lichaam en geest dus ik ben altijd blij als ik weinig patiënten zie.
Waarom ben jij zo vroeg wakker?

Boem! Wat een heerlijkheid! Geniet ervan :kiss: .
Dat klinkt lekker, Blond! Niks schandaligs aan. Geniet ervan.

Ik ga straks shoppen. Hopelijk vind ik wat leuks. Morgen nog geen plannen.
Kia•Ora schreef:
03-11-2018 05:29
Ja, slaap is goed voor lichaam en geest dus ik ben altijd blij als ik weinig patiënten zie.
Waarom ben jij zo vroeg wakker?

Boem! Wat een heerlijkheid! Geniet ervan :kiss: .
Medicijnen uitgewerkt en door de depressie slaap ik minder goed. Helaas pindakaas.

Wat voor moois/leuks heb je in de auto liggen?
Coconuts12 schreef:
03-11-2018 05:30
Dat klinkt lekker, Blond! Niks schandaligs aan. Geniet ervan.

Ik ga straks shoppen. Hopelijk vind ik wat leuks. Morgen nog geen plannen.
Veel plezier! Hoop dat je iets moois gaat vinden. Nog op zoek naar iets specifieks? Of gewoon lekker neuzen?
Nog een paar uurtjes en dan lekker naar je bedje!
Ik heb een overheerlijk kopje koffie en een kat op schoot. Die wil gekroeld worden en wel nu en voortdurend! Dus... heb ik witje maar in mijn badjas gestopt waar hij luidkeels spint en aan mijn shirt sabbelt. Buidelen met de katjes :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven