Onder een dekentje...

15-10-2018 01:25 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
... met Sebas!

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin :love: .

Afbeelding
.
Afbeelding
.
Afbeelding
( :photo: Met dank aan Droppie)

.
Kia NickNickNick 2.0
HeraKia OraKia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte
BlauwtjeRosannaRosa, Roos, Dolfijntje
Boem!Oud blondBlondje, Blondie
DroppieΚιττεηsKit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig
ZusLollypopjePop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi
JaneMaranaMar, Marana
:'( MinionShiftyGeeltje, Mini, Minion
DraakjeGenieinabottleGeestje, Genie, GIaB
SutraSnugSnug
EvaBloosjeBloos
HekskeNanny_Gytha_OggHeksje Nanny, Gytha, Oggy
UiltjeQuaintrelleQuain
LivaTwilightTwilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje
PapakiNachtvlinderVlindertje, Vlinder
LimoentjeYellowLemonYellow, Lemon
Prof. Dr. Duivel (6) Vieze HondVies beest, schone haren, hond, natte hond
(B)EngelkeIngelke_KepringelkeIngelke, Engeltje, Kepringelke
ArwenCoconuts12Coco, Nuts, Noot, Nootje
Choo chooCh86Ch
SterretjeCaitriona*Cait, Riona, Tri
WolletjeSgaap_2015Wolletje, Schaapje, Skaapje
BubbelsPhoebe-returnsPhoebe, Feebie, Ret, Bubbly
PattyCeciCC, Ceci
BoompjePhoolanPhoo, Phooltje, Phoolan, Lan
DappertjeCourageKoer, Courage, Courtje
La Fleur BelgiqueBloemBloempje, Bloem, Fleur
GlamourGlitterBepGlitter, Glittertje, Bep, Beppie
NachtjeWalpurgisnachtWall-e, Wal, Nacht, Nachtje

.

Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Oudblond schreef:
03-11-2018 08:06
Coco: ik moet van mezelf dit klusje al heel lang klaren maar begon er steeds maar niet aan. Nu heb ik een motivatie om mezelf een schop onder de houten billen te geven en het gewoon even te doen! :yes:
Dan hoor ik graag welke boeken je voor me in de aanbieding hebt! :lips:
Oudblond schreef:
03-11-2018 07:06
Jij bent ook vroeg bubbeltje! Plannen?

*negeert popje*negeert popje*lekker puhuhu*
Ja ochtendmensje he, heeft voordelen :sun: .

Ja zeker, ben nu lekker aan het rommelen, krant lezen enz, en vanmiddag heb ik met :$ :rolling: afgesproken. We gaan wandelen en hij gaat voor me koken :proud:

Ik weet niet hoe het bij jullie is maar hier schijnt de zon!
Fijne dag allen, voor de nachtwerkers: slaap lekker!
Blondje blondje mag ik ook even schooien? Ik hou ook van Allende en zo! Doe je nog even niets helemaal weg alsjeblieft?

Goedemorgen vroege dames! Wat een drukte hier voor 8 uur :O
Tuurlijk Mar! Extra motivatie voor de klus: Allende naar jou, Grisham naar Coco :P
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik hou ook van Isabelle A!
Maar ik heb bijna al haar boeken, ik heb een ereader en een overvolle boekenkast, dus voor mij hoeven er geen boeken bewaard te worden.
Alhoewel. Boeken over kunst...
En boeken met mooie of interessante plaatjes waar ik uit mag knippen voor mijn collages...
Phoebe-returns schreef:
03-11-2018 09:43
Ja ochtendmensje he, heeft voordelen :sun: .

Ja zeker, ben nu lekker aan het rommelen, krant lezen enz, en vanmiddag heb ik met :$ :rolling: afgesproken. We gaan wandelen en hij gaat voor me koken :proud:

Ik weet niet hoe het bij jullie is maar hier schijnt de zon!
Fijne dag allen, voor de nachtwerkers: slaap lekker!
Wel zon, maar echt hardstikke koud vanochtend. brrrrr
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
voor mij geen boeken, moet mijn eigen boeken nodig eens uitzoeken :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Mijn vorige bericht is meer een mijmering dan een vraag aan jou hoor blondje.
Wat ik wel wil vragen, aan de boekenlezers hier, zijn titels van boeken die jullie goed vinden.
Hier ook zon, maar nog geen reden om naar buiten te gaan.
En een kat op schoot.
Κιττεηs schreef:
03-11-2018 10:16
Wat ik wel wil vragen, aan de boekenlezers hier, zijn titels van boeken die jullie goed vinden.
-American Gods, met stip op 1 voor mij
-The handmemaids tale
-Never let me go
-Paaz

vier van mijn favorieten
Ja idd wel koud maar dat overleven we.

Ik lees ook graag boeken, stapels hier.
Momenteel neig ik er een paar tegelijk te lezen omdat ik bij mijn bieb sinds kort ook snap (Digi-nerd...) hoe ik e boeken kan lenen. (Erg fijn!)
anoniem_377639 wijzigde dit bericht op 04-11-2018 08:50
52.14% gewijzigd
Κιττεηs schreef:

Ik ga mooi geen boeken aanbevelen, voor je het weet knip jij ze aan stukken. :whip:
shifty schreef:
03-11-2018 10:51
Ik ga mooi geen boeken aanbevelen, voor je het weet knip jij ze aan stukken. :whip:
:'( :proud:
:moon:
anoniem_64ad3182d2905 wijzigde dit bericht op 03-11-2018 11:05
Reden: smilie (huilie) deed 't niet
1.65% gewijzigd
Phoebe-returns schreef:
03-11-2018 10:43
Ja idd wel koud maar dat overleven we.

Ik lees ook graag boeken, stapels hier.
Momenteel neig ik er een paar tegelijk te lezen omdat ik bij mijn bieb sinds kort ook snap (Digi-nerd...) hoe ik e boeken kan lenen. (Erg fijn!)

Het is overigens gezellig hier, mijn broer (ok de aanleiding is niet zo leuk) ligt in scheiding, heeft nog geen eigen huis en trekt het af en toe niet en dan is hij soms hier het weekend. Hij werkt onregelmatig bij de ambu dus ik heb niet zoveel last van hem, het is vooral gezellig.
(Ok ik ben normaal gewend dat ik met niemand rekening hoef te houden en nu wel, is een beetje ongemakkelijk, mjah tegen familie zeg je geen nee en het is best gezellig. En hij moet toch werken straks)
Goed zo! Proef-samenwonen :whistle:

Katje ik hou de 'plaatjesboeken' voor je aan de kant. (Hoe meer redenen om uit te gaan zoeken, hoe makkelijker!)
Kia: alle badeenden zijn boven water!
:shout: @Blondje: goe bezig madam! ('k zal zelf maar roepen :proud: )
Κιττεηs schreef:
Poeh, heb je even?

Alleen Nederlandstalig of ook Engelstalig?
Feelgood?
Verzonnen of echt gebeurd?
Boeken met columns ook welkom?
Alleen volwassenen of ook kinderboeken en young adult?
Graag dikke pillen (700 blz) of liever 'in één weekend uit?

Ik vind bijvoorbeeld de 'Hoe overleef ik'-serie van Francine Oomen fantastisch, maar dat zijn kinderboeken.

Tip: open een apart topic over wat je zoekt/ waar je van houdt. Forummers zijn gul met boekentips.

Dan kan jij lekker lezen met de poes op schoot en een kopje thee naast je.
Caitriona* schreef:
03-11-2018 11:06
Poeh, heb je even?

Alleen Nederlandstalig of ook Engelstalig?
Feelgood?
Verzonnen of echt gebeurd?
Boeken met columns ook welkom?
Alleen volwassenen of ook kinderboeken en young adult?
Graag dikke pillen (700 blz) of liever 'in één weekend uit?

Ik vind bijvoorbeeld de 'Hoe overleef ik'-serie van Francine Oomen fantastisch, maar dat zijn kinderboeken.

Tip: open een apart topic over wat je zoekt/ waar je van houdt. Forummers zijn gul met boekentips.

Dan kan jij lekker lezen met de poes op schoot en een kopje thee naast je.
Alles wat jij goed vindt. Dan haal ik er wel uit wat bij mij past. Of ik probeer eens iets 'nieuws'.
Ik ga er geen apart topic over openen hoor. Als ik alles titels lees die ik hier krijg (jij ook bedankt pops) ben ik wel een tijdje voorzien.

En madame Blond, wat ben jij goed bezig zeg! :cheer:
We hebben plaats nodig in de box... En man vindt dat er veel 'weg' kan. Verbazingwekkend dat hij dat vooral vindt van 'mijn' spulletjes. Zijn triljoen speakers staan helemaaaaal niet in de weg :lol:
Κιττεηs schreef:
03-11-2018 11:11
Alles wat jij goed vindt. Dan haal ik er wel uit wat bij mij past. Of ik probeer eens iets 'nieuws'.
Ik ga er geen apart topic over openen hoor. Als ik alles titels lees die ik hier krijg (jij ook bedankt pops) ben ik wel een tijdje voorzien.
Kinderboek:
Het Ministerie van Oplossingen – Sanne Rooseboom

Young Adult boeken:
Aan alle jongens van wie ik hield – Jenny Han
Waar het licht is – Jennifer Niven
Het ongelukproject – Julie Buxbaum
Eleanor & Park – Rainbow Rowell
Dit is geen dagboek – Erna Sassen

Seniorenboek:
Pogingen iets van het leven te maken – Hendrik Groen

Alles van deze schrijvers:
Francine Oomen, Manon Sikkel, Jacques Vriens, John Flanagan en Joss Stirling.
Oudblond schreef:
03-11-2018 11:04
Goed zo! Proef-samenwonen :whistle:
:rofl: Dat zegt broerlief ook soms.... met een Ja dikke doei-reactie van mij :proud:

Serieus, knappe gast die mij nog aan het samenwonen krijgt.
Misschien ben ik raar, maar ik heb echt ruimte nodig voor mezelf..

Kitten: zou jij een poging willen doen om mijn psycho-cat even te vertellen dat het niet normaal is dat ze gek is op groente en fruit, en met een noodgang naar boven raced als ik kiwis aan het schillen ben voor mezelf, en die vervolgens delen moet met hare majesteit :facepalm:
Ik heb heus geprobeerd tot haar door te dringen zonder resultaat, misschien dwingen vreemde ogen? (Ik roep al jaren dat die kat naar de psychiater moet... serieus, ze lust echt vlees maar toen er onaagemaakte sla op het aanrecht stond naast een verse biefstuk jatte ze blaadjes sla... :rofl:
Wat was ik opgelucht toen ze een keer met een muis binnenwandelde.. Gelukkig, ze heeft ook nog normale kattentrekjes dacht ik. Ze is erg cute maar zo vreemd, ze komt als ik roep, vindt het leuk bij de dierenarts en ik kan haar gerust met vieze pootjes onder de kraan houden en aan haar buik zitten, ze vindt het prima.)
Wat zijn jullie allemaal vroeg op!
Ik was wel vroeg wakker, maar heb me daarna weer heerlijk omgedraaid!

Kittens doe mij jouw kat. Mijn haarbal vindt de dierenarts vreselijk.
Katje, ik heb een best brede smaak ;-) Paaz en The Handmaid's Tale zitten ook in mijn favorieten (American Gods moet ik nog lezen trouwens ...). En alles van Terry Pratchett, als je de discworld-serie gaat lezen ben je ook nog wel even bezig ;). En verder ben ik verzot op Engelse klassiekers: Bleak House van Charles Dickens, Jane Eyre, Wuthering Heights ... Heerlijk vind ik die boeken
Ceci schreef:
03-11-2018 14:16
Wat zijn jullie allemaal vroeg op!
Ik was wel vroeg wakker, maar heb me daarna weer heerlijk omgedraaid!

Kittens doe mij jouw kat. Mijn haarbal vindt de dierenarts vreselijk.
Phoebe alias Bubbly bedoel je denk ik ;) , tenzij de Kat van Kitten de DA ook leuk vindt.
(De 1e keer bij een nieuwe dierenarts vond ze 1 x iets minder lollig dan normaal, maar moeilijk doet ze niet. En de volgende keer vindt ze het een groot feest zoals normaal)
schattigmeisje schreef:
03-11-2018 14:26
Katje, ik heb een best brede smaak ;-) Paaz en The Handmaid's Tale zitten ook in mijn favorieten (American Gods moet ik nog lezen trouwens ...). En alles van Terry Pratchett, als je de discworld-serie gaat lezen ben je ook nog wel even bezig ;). En verder ben ik verzot op Engelse klassiekers: Bleak House van Charles Dickens, Jane Eyre, Wuthering Heights ... Heerlijk vind ik die boeken

Alles van Terry Pratchett :cheer: :applause: :cheer:
shifty schreef:
03-11-2018 15:13
Alles van Terry Pratchett :cheer: :applause: :cheer:
grappig. Het verhaal sprak me aan, maar de boeken pakten mij dan weer niet.

Als tiener vond ik trouwens Koninkrijk te koop van Terry Brooks heel tof. In tegenstelling tot zijn Shanara serie waar ik gewoon niet doorheen kwam.
Ik heb weer mooie handen en voeten en een zacht velletje! Voor dat gepruts aan mijn lijf heb ik weinig geduld. Floaten en massage daarentegen kunnen me niet lang genoeg duren. Heerlijk!
En zo fijn thuiskomen als de ramenlapmeneer net klaar is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven