Napraattopic deel 105

21-10-2018 20:33 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrouwjagersma schreef:
03-11-2018 18:06
Ik ben gehuwd met iemand ter rechterzijde van het politieke spectrum. Niet extreem, maar degelijk rechts. Daar zit geen spatje racisme in, die hele kerel niet. Wel veel fatsoen. Op dit forum tref je maar een paar mensen die in die categorie passen. Toch jammer.
Eén van mijn beste forumdinnetjes is Rechts, in de ouderwetsche (sociaal-economische) zin des woords. Daar zit ook geen greintje racisme in hoor, integendeel.
charlottew88 schreef:
03-11-2018 18:20
Zure visgleuven zijn we.
Ja, en als er hier dan iemand iets te melden heeft over zo'n type komen de Simpa's en Impa's altijd geheel spontaan uit hun holen om hun afschuw uit te spreken. Zo vreselijk toevallig.
Excuses voor het inbreken maar ik heb een vraagje.
Haalt de mod alleen berichtjes weg nadat er iemand gestaft heeft of speurt de mod ook zelf het forum af.
Bobby-Pin schreef:
03-11-2018 18:34
Haalt de mod alleen berichtjes weg nadat er iemand gestaft heeft of speurt de mod ook zelf het forum af.
Wat nou inbreken, dit is een openbaar topic hoor.

En voor wat je vraag betreft: ik gok erop dat de gumpartijen in het CM-topic een gevolg zijn van modspeurderij en die in de rest van het forum van stafjes.
Bobby-Pin schreef:
03-11-2018 18:34
Vraag het even op het modtopic :sherlock: :biggrin:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lady*Voldemort schreef:
03-11-2018 18:17
Ja dat zeg ik toch. En maar huilen met zijn allen over die achterkamertjes van die gemene linkse stafmevrouwen.
Ik vond het ook zo'n enorme verrassing dat de "islamitische" forumster die precies volgens de vooroordelen van de gebruikelijke actueelklanten postte ("we lachen jullie allemaal uit, domme linkse mensen die ons zielig vinden en ons een uitkering geven en we schijten allemaal op jullie land") een trol bleek te zijn. Zo verrassend.
Nouschi schreef:
03-11-2018 18:38
:proud:
Nouschi schreef:
03-11-2018 18:38
Dank je, ga ik doen.
Lady*Voldemort schreef:
03-11-2018 18:37
Wat nou inbreken, dit is een openbaar topic hoor.

En voor wat je vraag betreft: ik gok erop dat de gumpartijen in het CM-topic een gevolg zijn van modspeurderij en die in de rest van het forum van stafjes.
Nou... beetje balloteren kan geen kwaad hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrouwjagersma schreef:
03-11-2018 18:39
Ik vond het ook zo'n enorme verrassing dat de "islamitische" forumster die precies volgens de vooroordelen van de gebruikelijke actueelklanten postte ("we lachen jullie allemaal uit, domme linkse mensen die ons zielig vinden en ons een uitkering geven en we schijten allemaal op jullie land") een trol bleek te zijn. Zo verrassend.
Die Nora nog wat? Was na 1 post duidelijk.
Nouschi schreef:
03-11-2018 18:42
Die Nora nog wat? Was na 1 post duidelijk.
Oh die. Zo toevallig ook, dat ze hier precies kwam posten tijdens die invasie van Actueel-adepten. Dat lag er helemaal niet dik bovenop of zo.
vrouwjagersma schreef:
03-11-2018 18:39

Echt, mijn kin viel op m'n habijt
Nouschi schreef:
03-11-2018 18:41
Nou... beetje balloteren kan geen kwaad hoor.
Heb ik gedaan, het was een gevalletje medisch advies gok ik. Goed volk dus.
Oh, er zijn best wat bans uitgedeeld vandaag.
¡Apagando las luces!
Lady*Voldemort schreef:
03-11-2018 18:20
Eén van mijn beste forumdinnetjes is Rechts, in de ouderwetsche (sociaal-economische) zin des woords. Daar zit ook geen greintje racisme in hoor, integendeel.
:'(
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Lady*Voldemort schreef:
03-11-2018 18:47
Heb ik gedaan, het was een gevalletje medisch advies gok ik. Goed volk dus.

Dit geval wel idd. Maar ga vooral zo door!
feow schreef:
03-11-2018 18:51
:'(
:there:
SombraOnline schreef:
03-11-2018 18:49
Oh, er zijn best wat bans uitgedeeld vandaag.
Ja, dat wordt een lekker rustig weekje.
Avondeten kip tandoorie helemaal klaar gemaakt vanuit het pakje! :idee:
Pfff, mag ik hier even kwijt - zonder in details te treden - dat ik me even zwaar k*t voel? Bij deze... Ben zo gekwetst dat ik in staat ben om overal de stekker uit te trekken en te emigreren naar een hutje op de hei.
Zal vast wel weer goedkomen, maar nu voelt het zwaar klote.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
|Courage| schreef:
03-11-2018 18:55
Pfff, mag ik hier even kwijt - zonder in details te treden - dat ik me even zwaar k*t voel? Bij deze... Ben zo gekwetst dat ik in staat ben om overal de stekker uit te trekken en te emigreren naar een hutje op de hei.
:hug:
Lady*Voldemort schreef:
03-11-2018 18:22
Ja, en als er hier dan iemand iets te melden heeft over zo'n type komen de Simpa's en Impa's altijd geheel spontaan uit hun holen om hun afschuw uit te spreken. Zo vreselijk toevallig.
Nou he
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
|Courage| schreef:
|Courage| schreef:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
|Courage| schreef:
Geen idee wat er speelt.
Maar het klinkt kut :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven