Daten gescheiden man
woensdag 7 november 2018 om 13:26
Hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Ik date al een aantal weken met een pas gescheiden man. Nou ja, daten. We spreken bij 1 van ons thuis af.
Hij wil namelijk nog niet dat zijn (puber)kinderen het weten, aangezien hij pas net gescheiden is.
Iets wat ik heel goed begrijp. Ik wil ook niet meteen in hun gezinsleven mengen. Rustig aan
Als hij zijn kinderen niet heeft, zien wij elkaar eigenlijk altijd. Zetten de wekker dan heel vroeg, zodat niemand ons weg ziet gaan.
Hij laat wel echt merken dat hij me mist als we elkaar niet zien.
Nu is mijn vraag: hoe lang is het normaal een "geheime relatie" te hebben?
Ik date al een aantal weken met een pas gescheiden man. Nou ja, daten. We spreken bij 1 van ons thuis af.
Hij wil namelijk nog niet dat zijn (puber)kinderen het weten, aangezien hij pas net gescheiden is.
Iets wat ik heel goed begrijp. Ik wil ook niet meteen in hun gezinsleven mengen. Rustig aan
Als hij zijn kinderen niet heeft, zien wij elkaar eigenlijk altijd. Zetten de wekker dan heel vroeg, zodat niemand ons weg ziet gaan.
Hij laat wel echt merken dat hij me mist als we elkaar niet zien.
Nu is mijn vraag: hoe lang is het normaal een "geheime relatie" te hebben?
woensdag 7 november 2018 om 13:39
Ik zou mijn pubers gunnen, dat ze nooit met mijn neukerdje kennis hoeven te maken. Zou met hem afspreken als zij er niet zijn.the_Wicked_Witch schreef: ↑07-11-2018 13:37Ik zou mijn kinderen minstens een half jaar niet met een potentiële partner confronteren. Daar zit geen puber op te wachten namelijk.
Maar ik zou niet mijn eigen huis uitsluipen of dat soort zaken
woensdag 7 november 2018 om 13:44
Er zijn een aantal mensen (vrienden) die er vanaf weten.
We spreken ook alleen af als zij er niet zijn. Ik begrijp dat hij zijn kinderen er nog niet mee wil confronteren, al heb ik niet het idee dat ik het neukertje ben
woensdag 7 november 2018 om 13:45
Vanwege praatgrage buren vooral..lindybopophelia schreef: ↑07-11-2018 13:42Als hij de kinderen niet heeft dan zetten we de wekker heel vroeg zodat niemand ons weg ziet gaan..
Domme vraag van mij hoor maar waarom?
Je hebt volgens mij niet alleen een geheime relatie voor zijn kinderen maar dan ook voor iedereen.
Relatie is niet meer geheim voor iedereen, aantal vrienden zijn op de hoogte
woensdag 7 november 2018 om 13:47
Wat een gelul. Dat hij zijn kinderen er niet mee wil confronteren, soit. Dat staat los van de rest van de wereld en ik zou het dan ook vertikken om het huis uit te sluipen voor de buren.
woensdag 7 november 2018 om 13:49
Hoe “net” gescheiden is hij?
Is hij bang voor de buren of zo? Woont hij in de voormalige echtelijke woning? Maar dan nog is wegsluipen in het donker extreem.
Aan de andere kant is enkele weken ook nog wel erg kort.
Is hij bang voor de buren of zo? Woont hij in de voormalige echtelijke woning? Maar dan nog is wegsluipen in het donker extreem.
Aan de andere kant is enkele weken ook nog wel erg kort.
anoniem_278747 wijzigde dit bericht op 07-11-2018 13:50
Reden: Te langzaam..
Reden: Te langzaam..
0.00% gewijzigd
woensdag 7 november 2018 om 13:51
Jullie spreken alleen thuis af en niemand mag het weten.
Wacht maar tot je eens ziek wordt, of met hem op vakantie wil, of überhaupt iets wil doen wat jij een relatie hoort. Tot die tijd: neukze!
woensdag 7 november 2018 om 13:51
Zij woont nu ongeveer een half jaar ergens anders. Hij woont nog in de woning
woensdag 7 november 2018 om 13:52
binnen een paar weken al?
ja?
vraag het hem eens:
"goh schat, hoe officieel zijn wij?, hebben we verkering?"
woensdag 7 november 2018 om 13:57
woensdag 7 november 2018 om 14:04
ik zou geen trek hebben in een man die net gescheiden is en midden in de nacht zijn huis uit sluip want anders zien de buren hem weggaan,
hoe laat is hoe laat eigenlijk, je hebt ook krantenbezorgers, straks weten de buren het alsnog, volgend maand is het weer kerstwensen tijd
hoe laat is hoe laat eigenlijk, je hebt ook krantenbezorgers, straks weten de buren het alsnog, volgend maand is het weer kerstwensen tijd
mamsvan wijzigde dit bericht op 07-11-2018 14:14
0.90% gewijzigd
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"