Wat moet ik denken..

08-11-2018 13:18 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Sinds enkele weken heb ik contact met iemand die ik 3 jaar geleden al heb ontmoet, en we hebben het heel gezellig.

We wonen in dezelfde stad en komen elkaar ook bijna iedere week wel tegen in de kroeg.

Nu is er wat drama geweest met een ex scharrel die tussen ons in probeerde te komen, we hebben hier lang over gepraat, en hij wilde heel graag nog een kans.

Nu hebben we elkaar gisteren gezien, hij staat nogal bekend als een versierder die vrouwen makkelijk mee naar huis neemt, dus ik zei van te voren, wel je gedragen hè;),

Ik kwam daar, en hebben samen lekker gekletst , tv gekeken.. Maar hij deed niks.. Ik bij hem gaan liggen en dan hield hij me wel vast.

Wilde dat ik bleef slapen, dus lekker in bed gekropen, en lag helemaal in zijn armen gewikkeld, maar geen zoen niks..

Vanmorgen moest hij om 6 uur weg, dus ik vroeg of die mij niet durfde te zoenen..
Hij zei daarop, van wel maar dat ik zei dat die zich moest gedragen dus dat ook deed, toen kreeg ik paar kusjes en zei die volgende keer, slaap lekker!

Ik mocht dus in zijn huis uitslapen terwijl hij ging werken.. en nu heb ik dus nog niks gehoord en weet ik niet wat ik moet denken.

Ik had hem geappt of die het leuk vond maar nog niet gelezen. Hij is zoiezo geen apper, maar nu begin ik zo te twijfelen.

Zoende hij me niet omdat ik niet leuk genoeg ben? Dat het toch tegenviel?

Of wilde hij zich nu echt bewijzen dat die niet is als ik dacht (veel gesprekken gehad over die versierder verhalen)

Wacht nu maar af tot ik wat krijg..
Je wilde zelf dat hij zich zou gedragen en dat heeft hij gedaan.

Wat wil je nou?
coolingdown. schreef:
08-11-2018 13:26
Je wilde zelf dat hij zich zou gedragen en dat heeft hij gedaan.

Wat wil je nou?
Ja dit snap ik ook niet zo goed.
Je bent bij hem gaan liggen en bij hem in bed gekropen, maar hij moest zich gedragen. Dat is nogal de kat op het spek binden, is mijn mening. Keurige vent dat hij zich zo heeft weten in te houden. Maar nu is het niet goed wat hij (niet) heeft gedaan? Wat wil jij nou eigenlijk?
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
Ja ik bedoelde dat hij niet meteen seks zou willen, omdat hij daar dus nogal bekend om staat.. (klein stadje/dorp waar veel gepraat wordt)

Maar durfde zelf ook niet echt te zoenen omdat ik beetje onzeker werd..
Vrouwen... eerst zeg je dat hij zich moet gedragen, en dan doet hij dat, is t weer niet goed.
ik geef mn bek ook maar een douw
Hij deed dus eigenlijk precies wat jij had gevraagd, wat jij wilde.
Altijd lastig als je de preutse juffer wil spelen, en verwacht dat hij naar goede 18e eeuwse traditie je fysiek verovert, en dan ontdek je dat het 2018 is.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Je moet iets minder denken. Als hij geen interesse in je zou hebben had hij je echt wel z'n huis uitgewerkt ipv je te laten slapen en met je te knuffelen.
Man, ik word er nu al moe van, door dit alleen te lezen...

Ga nou niet onzeker lopen appen, want dat werkt echt niet.

Ga genieten van de zon, een rondje lopen, werken, etc. Hij neemt wel contact met je op joh.
Als dat geen neuken wordt vanavond.
Ik snap dat het dubbel overkomt, maar er is nogal wat drama geweest met ex scharrel, en hij heeft paar weken geleden voor mijn neus met een ander gezoend.

Ik was er dus eigenlijk al klaar mee, maar hij wilde zich bewijzen, en hij wilde heel graag een kans, dus ik heb hem een voorzichtige kans gegeven.

Ik wil gewoon alleen niet direct seks hebben, maar zoenen en knuffelen vind ik zeker wel fijn! Hij wilde dat ik alsnog bleef slapen.

Het was ook meer een beetje op een grappige manier gezegd.

Maar juist omdat hij dus normaal gesproken alleen vrouwen mee naar huis neemt voor seks, en mij niet eens zoent..

Ik heb hem maar 1 appje gestuurd, en die wacht ik ook gewoon af, ik ga verder niet appen oid.

Takkie1, bedankt voor je reactie.. daar zit ik dus ook mee, dan had die me toch wel gedag gezegd.
Ik snap ineens waarom mannen vrouwen niet begrijpen en denken dat als ze 'nee' zegt 'ja' bedoelt
Het is ook nooit goed...

ProTip: als je intiem wilt zijn met deze man, vraag hem dan niet om van je af te blijven. En sowieso, who cares wat "het dorp" denkt?
Als je lekker genomen wilt worden, ga er dan gewoon voor.
Wat maak jij het moeilijk zeg. Eerst moet ie zich gedragen, dan wordt jij weer onzeker dat ie je niet zoent. Je weet niet wat je moet denken, je twijfelt, je appt, wat een gedoe allemaal.

Ondertussen is die man gewoon aan het werk, is zich waarschijnlijk van geen kwaad bewust maar jij maakt er een hele soap van...
Volgende keer komt het vast wel goed, en laat hij je alle hoeken van zijn slaapkamer zien
Workoutchick schreef:
08-11-2018 13:31
Ja ik bedoelde dat hij niet meteen seks zou willen, omdat hij daar dus nogal bekend om staat.. (klein stadje/dorp waar veel gepraat wordt)

Je hebt bij hem de nacht doorgebracht dus gezien zijn reputatie is de kans groot dat ze ervan uitgaan dat jullie seks hebben gehad.
wat een gedoe om...
werkelijk

niks
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Wat wil jij van hem?
Mijn mening is gestippeld.
RosesAreRed schreef:
08-11-2018 13:51
Je hebt bij hem de nacht doorgebracht dus gezien zijn reputatie is de kans groot dat ze ervan uitgaan dat jullie seks hebben gehad.
of hij neukt helemaal nooit, durft niet en is impotent en brengt zelf die stoere roddels in de wereld
Workoutchick schreef:
08-11-2018 13:18
Nu is er wat drama geweest met een ex scharrel die tussen ons in probeerde te komen, we hebben hier lang over gepraat, en hij wilde heel graag nog een kans.

Huh? Hij heeft laatst met haar voor jouw neus staan zoenen en daar hebben jullie een lang gesprek over gehad?
Blijkbaar wil hij je het tegendeel bewijzen.

Misschien vind hij je zo leuk dat hij t niet wil verkloten

Enz enz

Niet denken, gewoon doen. Laat hem alle hoeken van zn huis zien. Doe niet zo preuts.
Been there, done that, got the T-shirt.
lilalinda schreef:
08-11-2018 13:54
of hij neukt helemaal nooit, durft niet en is impotent en brengt zelf die stoere roddels in de wereld
Kan allemaal. Ik vind het in elk geval een hoop gedoe voor een eerste afspraakje. :!:
lilalinda schreef:
08-11-2018 13:54
Dat is ook nog n optie.
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik zou graag serieus met hem willen kijken waar dingen heen gaan. En niet gewoon een simpele one night stand.

Het boeit me ook niet wat mensen denken, het was meer wat ik dacht, ik kreeg overal te horen wat voor womanizer die was, dus daarom zei ik het (op een geinige manier), maar dit was helemaal niet mijn bedoeling.

Hij weet hier verder helemaal niks van, ik heb hem verder niet gecontact, en hij gaat hier niks van weten ook.

Ja paar weken geleden had hij voor me neus met iemand gezoend, hij dacht dat ik geen interesse had, hij was dronken en zij zoende hem dus dachtie waarom niet, lang gesprek gehad.

Vervolgens een ex scharrel die mij continu aanviel omdat ik met hem stond te praten, ook weer goed over gepraat.. Maar door deze dingen werd ik wel een stuk voorzichtiger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven