December 2006
maandag 16 maart 2009 om 16:45
Ooooh Nurse daar moest ik even over nadenken over wat je nou bedoelde... komt vast omdat ik nieuw ben...
Maar ikke snappe nu
Ja kom ik ga ook vort maar eens de keukenprinses uithangen (ik moet trouwens niet vergeten om mijn liefste kindje op te halen )
Ik vertoon studieontwijkend gedrag vandaag want het is weer bijna tentamenweek....
(Tis toch ook totaal niet werkbaar dat kind dr naam niet meer noemen ) "She-who-must-not-be-named" gaat zaterdag waarschijnlijk voor het eeeerst logeeeeren ... en het weer is weer goed genoeg om haar naar eigen kamer te verhuizen...
Nou ja binnenkort dan
Maar ikke snappe nu
Ja kom ik ga ook vort maar eens de keukenprinses uithangen (ik moet trouwens niet vergeten om mijn liefste kindje op te halen )
Ik vertoon studieontwijkend gedrag vandaag want het is weer bijna tentamenweek....
(Tis toch ook totaal niet werkbaar dat kind dr naam niet meer noemen ) "She-who-must-not-be-named" gaat zaterdag waarschijnlijk voor het eeeerst logeeeeren ... en het weer is weer goed genoeg om haar naar eigen kamer te verhuizen...
Nou ja binnenkort dan
maandag 16 maart 2009 om 18:13
Whhhhhaaaaaaaaaaa ik wil dat huis hebben!!!! Al is het alleen maar omdat er een heeeeeeel groot veld direct uit de achtertuin zit waar een heleboel achtertuinen op uit komen (soort van afgeschermd zeg maar) en is nog veeel groter dan ik op de foto dacht te zien. Staan allerlei toestellen daar. Oooohh echt geweldig en de woning zelf was ook heel leuk. Niet zo groot als ik had gedacht maar dat vind ik juist wel prettig, het hoeft echt geen kast van een huis te zijn. Ik hoop echt dat we dit huis kunnen kopen, hij is echt super!
maandag 16 maart 2009 om 18:31
maandag 16 maart 2009 om 20:12
Net met de kids bij mijn schoonouders wezen eten , H is naar een beurs voor zijn werk, dus die is pas laat thuis.
Ik ben echt moe, niet normaal, ga dus lekker niks meer doen vandaag en op tijd naar bed!
Mainecoon, leuk dat het huis in het echt ook zo leuk was!! Ga duimen dat jullie het rond krijgen!
Tinus, Ja Justin is weer helemaal beter, nog wel wat moe en witjes, maar verder weer de oude (en vaandaag superdruk!)
Nou heb ook mooie streepjes hoor en was toch echt niet strak voor ik Justin kreeg...
Ben je bij de intratuin bij ons geweest gisteren die was ook open?
Nurse, zwaai terug!
Balen dat het slapen niet zo lekker gaat...
Lekker hoor dat jullie zo lekker buiten kunnen schooieren!
Mette, rustig aan meid!
Kletsmajoor, gaat ie lekker!
A1mee, wat een leuke taartjes!
Ik ben echt moe, niet normaal, ga dus lekker niks meer doen vandaag en op tijd naar bed!
Mainecoon, leuk dat het huis in het echt ook zo leuk was!! Ga duimen dat jullie het rond krijgen!
Tinus, Ja Justin is weer helemaal beter, nog wel wat moe en witjes, maar verder weer de oude (en vaandaag superdruk!)
Nou heb ook mooie streepjes hoor en was toch echt niet strak voor ik Justin kreeg...
Ben je bij de intratuin bij ons geweest gisteren die was ook open?
Nurse, zwaai terug!
Balen dat het slapen niet zo lekker gaat...
Lekker hoor dat jullie zo lekker buiten kunnen schooieren!
Mette, rustig aan meid!
Kletsmajoor, gaat ie lekker!
A1mee, wat een leuke taartjes!
maandag 16 maart 2009 om 20:26
Marloes: Nee ik was in Zoetermeer bij Intratuin. Da's vanaf hier wat dichterij dan jouw woonplaats.
Fijn dat Justin weer beter is!
Kletsmayoor: Welkom, welkom!!
Mainecoon: Kan me voorstellen dat je enthousiast bent, het zag er ook mooi uit allemaal. Maar hou je hoofd koel, he? Praat eerst even met een financieel adviseur voordat je een bod uitbrengt.
Nurse: (eigenlijk weet ik niet wat je bedoelt met if you know what i mean)...
A1mee: Moooooi die taarten!
Ik heb 2 boompjes besteld! Joepie, ben er blij mee. Het zijn twee Catalpa's:
Fijn dat Justin weer beter is!
Kletsmayoor: Welkom, welkom!!
Mainecoon: Kan me voorstellen dat je enthousiast bent, het zag er ook mooi uit allemaal. Maar hou je hoofd koel, he? Praat eerst even met een financieel adviseur voordat je een bod uitbrengt.
Nurse: (eigenlijk weet ik niet wat je bedoelt met if you know what i mean)...
A1mee: Moooooi die taarten!
Ik heb 2 boompjes besteld! Joepie, ben er blij mee. Het zijn twee Catalpa's:
maandag 16 maart 2009 om 21:11
Knor gefeliciteerd met de geboorte van Meike!
jee ik dacht dat ik snel kon bevallen maar jij kan er ook wat van zeg! ik ben heel benieuwd hoe het is gegaan.
Meiden ik ga binnenkort weer s bijlezen hier maar nu eerst maar naar HM want Yora heeft bevel gegeven om te gaan...
Loewyz lees ik op hyves nu iets over een doorslapend meisje? *stikjaloers met 2 babys die nog op 8 voedingen zitten*
jee ik dacht dat ik snel kon bevallen maar jij kan er ook wat van zeg! ik ben heel benieuwd hoe het is gegaan.
Meiden ik ga binnenkort weer s bijlezen hier maar nu eerst maar naar HM want Yora heeft bevel gegeven om te gaan...
Loewyz lees ik op hyves nu iets over een doorslapend meisje? *stikjaloers met 2 babys die nog op 8 voedingen zitten*
maandag 16 maart 2009 om 21:48
Tinus don't worry dat hebben we ook tegen de makelaar gezegd, we willen niet de verkopers teleurstellen met een leeg bod. Dus Den gaat afspraken regelen met een hypotheek kantoor en ook met de hypotheek adviseur die samen werkt met de makelaar. En misschien ook nog wel bij onze eigen financiele adviseurs. We laten ons in ieder geval goed voorlichten, je zit er immers een hele lange tijd aan vast (als het goed is hihi). Vind het wel super spannend hoor. We hebben al wel andere huisjes bekeken maar dit is de eerste waarvan ik denk Ja hier wil ik ECHT wonen ........ De speelruimte die Davina daar achter zal hebben! En het is ook precies in het "goede" stukje van die buurt. Zucht ben echt zo benieuwd.
maandag 16 maart 2009 om 22:10
quote:Oef schreef op 16 maart 2009 @ 21:11:
Oohhoooo!!! Dat mag niet!
Enne Tinus: niet gelezen op HM? Als je t nog niet snapt leg ik t daar wel een keertje uit
Verder heb ik wel even snel bijgelezen maar wil nu naar bed, schoonmoeder is net weg, is een weekje alleen thuis en is langsgeweest om de meiden mee te badderen en is toen blijven plakken
Morgenvroeg ga ik gezellig op de koffie bij een vriendin, wrs ben ik dr morgenmiddag weer!
Dusssssssssss
Ik laat het hierbij en wens iedereen een fijne, rustige nacht!
xx
Oohhoooo!!! Dat mag niet!
Enne Tinus: niet gelezen op HM? Als je t nog niet snapt leg ik t daar wel een keertje uit
Verder heb ik wel even snel bijgelezen maar wil nu naar bed, schoonmoeder is net weg, is een weekje alleen thuis en is langsgeweest om de meiden mee te badderen en is toen blijven plakken
Morgenvroeg ga ik gezellig op de koffie bij een vriendin, wrs ben ik dr morgenmiddag weer!
Dusssssssssss
Ik laat het hierbij en wens iedereen een fijne, rustige nacht!
xx
dinsdag 17 maart 2009 om 08:03
Goeiemorgen!
(Gaaaaaaaap! tis erg vroeg voor mijn doen hey )
Iedereen goed geslapen?
Hier een goede nacht gehad (Allebei de meiden geslapen van 19:30 tot 6:30, toen allebei een fles pap en Roxanne wilde er om 7:15 uit, Yasmine slaapt nog)
Kom alleen even zwaaien, vanmiddag kom ik hier wel ff kijken.
Ga nu me eigen aankleden en Yasmine uit bed plukken want die slaapt dus nog (Roxanne zit hier naaste me tegen me aangeknuffeld op de bank ) de beestjes voeren en dan naar mn vriendin.
Groetjes!
(Gaaaaaaaap! tis erg vroeg voor mijn doen hey )
Iedereen goed geslapen?
Hier een goede nacht gehad (Allebei de meiden geslapen van 19:30 tot 6:30, toen allebei een fles pap en Roxanne wilde er om 7:15 uit, Yasmine slaapt nog)
Kom alleen even zwaaien, vanmiddag kom ik hier wel ff kijken.
Ga nu me eigen aankleden en Yasmine uit bed plukken want die slaapt dus nog (Roxanne zit hier naaste me tegen me aangeknuffeld op de bank ) de beestjes voeren en dan naar mn vriendin.
Groetjes!
dinsdag 17 maart 2009 om 09:12
Hey liefies....
Kom even om de hoek weer,hahahha
Vandaag moet ik met Dylan naar het CB, voor de eerste keer dus echt, vorige had ik af moeten bellen omdat meneer toen ziek was. En toen konden we pas 3! weken later.
Anyway ben heel benieuwd hoe dat in NL gaat allemaal.
Gister waren we hier achter het huis bij het speelplein, gaat Dylan altijd glijen en voetballen met papa, blijkt ie al allemaal vrienden te hebben. Allemaal jochies van een jaar of 8. Kwamen ze allemaal op m afgerend, hey Dylan High five!
Hij helemaal stoer doen, high fives terug geven en ging ie met ze voetballen, nou een giller was het. Dylan was uiterst geconcentreerd en übercool hahahahah! En ik stond aan de zijlijn te glunderen, hihihi
Zondag was ik in Oudvalkenveen. Dat is toch zoooooo leuk.
Ik denk dat dat ook leuk is misschien voor een volgende meeting. Is in Naarden. Kennen jullie het eigenlijk?
Kan je gewoon googlen. Het is een pretparkje maar speciaal voor kleine kindjes tot een jaar of 10.
Echt heel erg leuk, er is ook een pannekoekenhuis bij en bootjes, trampolines, speeltuintjes met zandbakken, glijbanen, treintje, nou ja eigenlijk van alles.
En best centraal toch?
Ik heb eigenlijk niet veel meegelezen de laatste dagen maar ik probeer even wat uit mijn hoofd.
Knor, ik had je al gefeliciteerd met Meike. Vond je post ook heel helder klinken, alsof er niks gebeurd was. Hoop dat alles lekker soepel verloopt en dat ze een rustige baby is. Ze is wel supersnoezig...
En Joeri zal wel helemaal trots zijn. Lekker hoor, geniet maar met zijn viertjes!
Kletsmajoor welkom meis! Trouwens met die autostoel wat een geniaal idee. Leuke foto's ook.
Mainecoon, wat leuk je weer te zien/lezen. Wat leuk dat jullie een nieuw huis op het oog hebben. Hopen dat het jullie gaat lukken om dit huis te krijgen. Hoe is het met Davina? Zal ook wel een lekker wijs meisje zijn al. Hoe is het met je gezondheid? Dikke knuf.
Nurse, Wat een lekker idee dat je nu gewoon "mag" bevallen thuis. En wat zal je blij zijn als je lijfje lekker gaat ontzwangeren. Is je huis nu spik en span? Of heb je nog wat dingen op je lijstje? Ja dat zo'n kat op je bank gaat zitten schijten zeg!!! Ik heb een hondje en als die moet kotsen wil ze het ook altijd op het kleed doen, dan moet ik echt rennen en haar verplaatsen. En waaarom?????????? Nou ja ik zal het ook eens vragen, hahahaa!
Veel plezier vandaag met je vriendin. Leuk trouwens sat je schoonmoeder zo betrokken is bij de meiden. Die van mij......Nou ja is meer een HM topic denk ik.
Mette, jij ook nog even he? Voel je al wat beter? Heb je weer een beetje bij geslapen?
Binnekort ga ik een vriendin bezoeken in jouw woonplaats. Misschien kan ik dan al op kraamvisite.
A1mee, wat een schitterende taartjes zeg! Ik vind Yanhoa trouwens een prachtige naam. Hoe ben je daar aan gekomen?
Tinus, wat een mooie boompjes zeg. Dat vind ik wel leuk aan NL dat je echt die seizoenen ziet overgaan in elkaar. Dat is in Spanje veel minder. De bomen worden niet kaal, het wordt nooit Echt koud. Kun je nagaan het is nu daar rond de 20 graden. Van de week zelfs 24, pfffffff Nou dan krijg ik echt heimwee hoor....
Maar hier hoor je nu ineens de vogels fluiten en dat geeft dan ook een heel lekker gevoel. Dus kan me voorstellen dat je zin hebt om je tuintje gezellig te maken. Hoe gaat het met Manu?
Nog steeds goed met het wegbrengen?
Ik zwaai naar de rest die ik overgeslagen heb.........
Nou ik ga nu douchen en aankleden en dan naar het CB om half 12 pas..... rot tijd.
Dat kleurtje lukt me nog steeds niet, jammer....
Ciaooooo
Kom even om de hoek weer,hahahha
Vandaag moet ik met Dylan naar het CB, voor de eerste keer dus echt, vorige had ik af moeten bellen omdat meneer toen ziek was. En toen konden we pas 3! weken later.
Anyway ben heel benieuwd hoe dat in NL gaat allemaal.
Gister waren we hier achter het huis bij het speelplein, gaat Dylan altijd glijen en voetballen met papa, blijkt ie al allemaal vrienden te hebben. Allemaal jochies van een jaar of 8. Kwamen ze allemaal op m afgerend, hey Dylan High five!
Hij helemaal stoer doen, high fives terug geven en ging ie met ze voetballen, nou een giller was het. Dylan was uiterst geconcentreerd en übercool hahahahah! En ik stond aan de zijlijn te glunderen, hihihi
Zondag was ik in Oudvalkenveen. Dat is toch zoooooo leuk.
Ik denk dat dat ook leuk is misschien voor een volgende meeting. Is in Naarden. Kennen jullie het eigenlijk?
Kan je gewoon googlen. Het is een pretparkje maar speciaal voor kleine kindjes tot een jaar of 10.
Echt heel erg leuk, er is ook een pannekoekenhuis bij en bootjes, trampolines, speeltuintjes met zandbakken, glijbanen, treintje, nou ja eigenlijk van alles.
En best centraal toch?
Ik heb eigenlijk niet veel meegelezen de laatste dagen maar ik probeer even wat uit mijn hoofd.
Knor, ik had je al gefeliciteerd met Meike. Vond je post ook heel helder klinken, alsof er niks gebeurd was. Hoop dat alles lekker soepel verloopt en dat ze een rustige baby is. Ze is wel supersnoezig...
En Joeri zal wel helemaal trots zijn. Lekker hoor, geniet maar met zijn viertjes!
Kletsmajoor welkom meis! Trouwens met die autostoel wat een geniaal idee. Leuke foto's ook.
Mainecoon, wat leuk je weer te zien/lezen. Wat leuk dat jullie een nieuw huis op het oog hebben. Hopen dat het jullie gaat lukken om dit huis te krijgen. Hoe is het met Davina? Zal ook wel een lekker wijs meisje zijn al. Hoe is het met je gezondheid? Dikke knuf.
Nurse, Wat een lekker idee dat je nu gewoon "mag" bevallen thuis. En wat zal je blij zijn als je lijfje lekker gaat ontzwangeren. Is je huis nu spik en span? Of heb je nog wat dingen op je lijstje? Ja dat zo'n kat op je bank gaat zitten schijten zeg!!! Ik heb een hondje en als die moet kotsen wil ze het ook altijd op het kleed doen, dan moet ik echt rennen en haar verplaatsen. En waaarom?????????? Nou ja ik zal het ook eens vragen, hahahaa!
Veel plezier vandaag met je vriendin. Leuk trouwens sat je schoonmoeder zo betrokken is bij de meiden. Die van mij......Nou ja is meer een HM topic denk ik.
Mette, jij ook nog even he? Voel je al wat beter? Heb je weer een beetje bij geslapen?
Binnekort ga ik een vriendin bezoeken in jouw woonplaats. Misschien kan ik dan al op kraamvisite.
A1mee, wat een schitterende taartjes zeg! Ik vind Yanhoa trouwens een prachtige naam. Hoe ben je daar aan gekomen?
Tinus, wat een mooie boompjes zeg. Dat vind ik wel leuk aan NL dat je echt die seizoenen ziet overgaan in elkaar. Dat is in Spanje veel minder. De bomen worden niet kaal, het wordt nooit Echt koud. Kun je nagaan het is nu daar rond de 20 graden. Van de week zelfs 24, pfffffff Nou dan krijg ik echt heimwee hoor....
Maar hier hoor je nu ineens de vogels fluiten en dat geeft dan ook een heel lekker gevoel. Dus kan me voorstellen dat je zin hebt om je tuintje gezellig te maken. Hoe gaat het met Manu?
Nog steeds goed met het wegbrengen?
Ik zwaai naar de rest die ik overgeslagen heb.........
Nou ik ga nu douchen en aankleden en dan naar het CB om half 12 pas..... rot tijd.
Dat kleurtje lukt me nog steeds niet, jammer....
Ciaooooo
dinsdag 17 maart 2009 om 10:43
Feest hier vandaag!
We hebben over anderhalf uur afgesproken in de kroeg met een vriendin van me. We gaan met z'n vieren en Vent gaat daarna met de babies naar huis, ik blijf. Hij is aankomend weekend weg, dus vandaag mijn beurt om te feesten! Wel jammer dat ik morgen weer moet werken.
Leah is net op eigen verzoek (!) nog even naar bed gegaan, die was duidelijk met het verkeerde been uit bed gestapt vanmorgen, ik moest gewoon weglopen van d'r om mezelf rustig te houden. Gelukkig had ze het zelf ook door en wilde ze dus terug naar bed. Hopelijk slaapt ze een uurtje, dan houdt ze het straks ook wat langer vol. Vent is met Aims in de buggy met een omweg naar de corner shop, dus hopelijk valt zij ook nog even in slaap. Wel lastig he, die middagdutjes om rekening mee te houden, helemaal omdat Aimee nog steeds twee keer slaapt en Leah maar een keer.Kom morgen , op mijn werk met mijn brakke hoofd, wel weer bijlezen, haha!
dinsdag 17 maart 2009 om 10:47
dinsdag 17 maart 2009 om 12:03
Realiseerd me vannacht ineens dat ik wel op HM heb gereageerd ivm de geboorte van Meike, maar dat ik Knorretje nog niet eens gefeliciteerd heb
Lieve Knor, I. en Joeri: van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Meike, vind het echt een hele leuke naam! Hoop dat het goed met jullie gaat en ben erg benieuwd naar je verhaal!
Loewyz en Oef, ik heb nog kaartjes voor jullie liggen Ik beloof dat ik die braaf deze week op de bus ga doen... Beetje laat maar toch, de kids lopen nog niet
veel liefs
Lieve Knor, I. en Joeri: van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Meike, vind het echt een hele leuke naam! Hoop dat het goed met jullie gaat en ben erg benieuwd naar je verhaal!
Loewyz en Oef, ik heb nog kaartjes voor jullie liggen Ik beloof dat ik die braaf deze week op de bus ga doen... Beetje laat maar toch, de kids lopen nog niet
veel liefs
dinsdag 17 maart 2009 om 13:25
He lieverds,
Even een egoupdate van mijn kant,
Ik heb zo'n zere keel, ben ook m'n stem helemaal kwijt. Vanmorgen naar de gyn, werd daarna doorgestuurd naar de verpleegafdeling om een hartfilmpje te laten maken omdat Mops zo rustig was. Ook tijdens en na de buikonderzoeken en tijdens de echo. Mops is trouwens gedraaid, daardoor moest ik dus waarschijnlijk zo spugen en een zere buik na de tapas
Maar goed, hartfilmpje liet wel genoeg variatie in hartslagen zien, maar Mops was wel erg rustig. Dus even aankijken. Waarschijnlijk komt het omdat ik koortsig ben, en Mops daardoor ook een beetje van de leg is.
Maar ik mocht evengoed naar huis, en ik moet zonder zelf te porren in m'n buik, Mops 3 tot 5 keer per dag voelen. Als het daaronder komt, meteen bellen.
Nu hou ik het kort want we moeten met Noof naar Leiden. Het zal mij benieuwen.
xx
Even een egoupdate van mijn kant,
Ik heb zo'n zere keel, ben ook m'n stem helemaal kwijt. Vanmorgen naar de gyn, werd daarna doorgestuurd naar de verpleegafdeling om een hartfilmpje te laten maken omdat Mops zo rustig was. Ook tijdens en na de buikonderzoeken en tijdens de echo. Mops is trouwens gedraaid, daardoor moest ik dus waarschijnlijk zo spugen en een zere buik na de tapas
Maar goed, hartfilmpje liet wel genoeg variatie in hartslagen zien, maar Mops was wel erg rustig. Dus even aankijken. Waarschijnlijk komt het omdat ik koortsig ben, en Mops daardoor ook een beetje van de leg is.
Maar ik mocht evengoed naar huis, en ik moet zonder zelf te porren in m'n buik, Mops 3 tot 5 keer per dag voelen. Als het daaronder komt, meteen bellen.
Nu hou ik het kort want we moeten met Noof naar Leiden. Het zal mij benieuwen.
xx
dinsdag 17 maart 2009 om 13:41
Nog ff snel voor ik naar mijn werk moet, heb straks mijn jaargesprek...eens kijken of ik nog mag blijven
Tinus, mooie boompjes! Dacht al dat je niet hier geweest zou zijn, maar dacht ach het had gekunt!
Falcon, heeft M nog een beetje geslapen?
Oef, is het allemaal nog een beetje bol te werken met 3 ukkies?
Kidon, hoe was het op het cb?
Stoer zeg dat hij al allemaal vriendjes heeft!
Ik ben daar vorig jaar een keer geweest, is inderdaad een erg leuk park!
Ainne, gezellige dag!
Kletsmajoor, schiet nou eens op met dat konijn!
Indian, bij jullie alles goed verder? Alles geregeld voor de grote dag??
Mette, oi dat is wel even schrikken, gelukkig zag het er goed uit voor nu, goed in de gaten houden dus maar!
*kom Mops schop mama maar beurs!*
Hoe was het in Leiden?
Tinus, mooie boompjes! Dacht al dat je niet hier geweest zou zijn, maar dacht ach het had gekunt!
Falcon, heeft M nog een beetje geslapen?
Oef, is het allemaal nog een beetje bol te werken met 3 ukkies?
Kidon, hoe was het op het cb?
Stoer zeg dat hij al allemaal vriendjes heeft!
Ik ben daar vorig jaar een keer geweest, is inderdaad een erg leuk park!
Ainne, gezellige dag!
Kletsmajoor, schiet nou eens op met dat konijn!
Indian, bij jullie alles goed verder? Alles geregeld voor de grote dag??
Mette, oi dat is wel even schrikken, gelukkig zag het er goed uit voor nu, goed in de gaten houden dus maar!
*kom Mops schop mama maar beurs!*
Hoe was het in Leiden?
dinsdag 17 maart 2009 om 13:46
men 2 kids is best druk
Vanmorgen al heel vroeg naar de AH gewandeld aangezien ik toch echt van die melkpads voor in mn BH moest hebben. Waren allemaal op. Dus na een voeding en een flinke kolf beurt om 8.30 uur de deur uit met 2 koters. Merijn loopt niet zo heel erg door dus... 10.30 uur thuis. Wil ie nog even buitenspelen. Nou ja prima ga de tuin maar in. Yenthe had ondertussen ook weer honger dus die aan de tiet.... wat gebeurd er... Merijn dondert van die glijbaan af... Gat in zn hoofd. Goed Yenthe van de tiet afgerukt de tuin ingerend en de dokter gebeld. Konden gelukkig gelijk terecht. Men mijn hormonen zijn duidelijk mijn lijf nog niet uit... hartverscheurend moest gewoon zelf ook even bijkomen.
Koters liggen nu gelukkig allebei in hun bedje. Moeders had om 13 uur eindelijk eens tijd om te gaan douchen. Pfffffffffffff....
Ga zo gauw nog even bakkie koffie nemen voordat de hectiek weer begint.
Vanmorgen al heel vroeg naar de AH gewandeld aangezien ik toch echt van die melkpads voor in mn BH moest hebben. Waren allemaal op. Dus na een voeding en een flinke kolf beurt om 8.30 uur de deur uit met 2 koters. Merijn loopt niet zo heel erg door dus... 10.30 uur thuis. Wil ie nog even buitenspelen. Nou ja prima ga de tuin maar in. Yenthe had ondertussen ook weer honger dus die aan de tiet.... wat gebeurd er... Merijn dondert van die glijbaan af... Gat in zn hoofd. Goed Yenthe van de tiet afgerukt de tuin ingerend en de dokter gebeld. Konden gelukkig gelijk terecht. Men mijn hormonen zijn duidelijk mijn lijf nog niet uit... hartverscheurend moest gewoon zelf ook even bijkomen.
Koters liggen nu gelukkig allebei in hun bedje. Moeders had om 13 uur eindelijk eens tijd om te gaan douchen. Pfffffffffffff....
Ga zo gauw nog even bakkie koffie nemen voordat de hectiek weer begint.
dinsdag 17 maart 2009 om 14:15
dinsdag 17 maart 2009 om 14:52
Oeh jasses Loewyz; een gat in zn hoofd klinkt meteen zo ´ernstig´ hoe gaat het nu met hem en waar zit de wond? Jullie meis natuurlijk dr ook niet meer eens dat ze zomaar ineens onderbroken werd tijdens t drinken... nou zal dr gezellig aan toe zijn gegaan...
Mette:
Jee dat is ook schrikken... hopelijk schopt Mops je de komende tijd helemaal lens
En t zou best kunnen ja; dat je tapas eruit vloog door t draaien!!
Marloes:
En? mag je blijven of ga je bij de super krantjes verkopen?
Kletsmajoor:
Gehehe, nog steeds niet klaar met dat k*tkonijn van je?
Haal dr gewoon eentje in de winkel. Voíla!
Ainne:
Feest-ze!
(oooeeeeh, wat heb ik ook weer een keer zin om gru-we-lijk door te zakken! )
Tinus:
Juist!
Indian:
Of je wacht nog even tot de 1e verjaardag? 2 kaartjes in 1 envelop, scheelt weer
Kidon:
Een kotstende hond of een schijtende kat... allebei goor.
Wat leuk trouwens dat jullie mannetje zo de blits maakte!
Hoe was het op het CB?
Ons huis is spik en span ja! Kun hier met een wit katoenen handschoentje rond
Hier:
Alles goed hoor! Was erg gezellig bij mn vriendin!!!
De kindjes hebben zich prima vermaakt en wij ook
Wat wel vervelend is voor mn vriendin, is dat haar zoontje van net 1 gruwelijk eenkennig is... er hoeft maar iemand in de kamer te zijn die hij niet (goed) kent (hoewel, bij 1 oma doet hij het ook) en hij zet em op een huilen.
Zo frustrerend voor haar, hij zit t liefst heel de dag bij dr...
Maar goed, tis een fase, ookal duurt het nu al wel eventjes...
Heb het even af zitten kijken toenstraks en vind dat ze er trouwens heel goed mee omgaat; petje af!
Nou, de dames lagen er pas rond 13:30 inmaar haal ze er zo toch maar uit.
Liefs!
Mette:
Jee dat is ook schrikken... hopelijk schopt Mops je de komende tijd helemaal lens
En t zou best kunnen ja; dat je tapas eruit vloog door t draaien!!
Marloes:
En? mag je blijven of ga je bij de super krantjes verkopen?
Kletsmajoor:
Gehehe, nog steeds niet klaar met dat k*tkonijn van je?
Haal dr gewoon eentje in de winkel. Voíla!
Ainne:
Feest-ze!
(oooeeeeh, wat heb ik ook weer een keer zin om gru-we-lijk door te zakken! )
Tinus:
Juist!
Indian:
Of je wacht nog even tot de 1e verjaardag? 2 kaartjes in 1 envelop, scheelt weer
Kidon:
Een kotstende hond of een schijtende kat... allebei goor.
Wat leuk trouwens dat jullie mannetje zo de blits maakte!
Hoe was het op het CB?
Ons huis is spik en span ja! Kun hier met een wit katoenen handschoentje rond
Hier:
Alles goed hoor! Was erg gezellig bij mn vriendin!!!
De kindjes hebben zich prima vermaakt en wij ook
Wat wel vervelend is voor mn vriendin, is dat haar zoontje van net 1 gruwelijk eenkennig is... er hoeft maar iemand in de kamer te zijn die hij niet (goed) kent (hoewel, bij 1 oma doet hij het ook) en hij zet em op een huilen.
Zo frustrerend voor haar, hij zit t liefst heel de dag bij dr...
Maar goed, tis een fase, ookal duurt het nu al wel eventjes...
Heb het even af zitten kijken toenstraks en vind dat ze er trouwens heel goed mee omgaat; petje af!
Nou, de dames lagen er pas rond 13:30 inmaar haal ze er zo toch maar uit.
Liefs!
dinsdag 17 maart 2009 om 19:45
Vanaf vrijdagnacht heeft Eize dus al doorgeslapen. Dat is dus al 4 nachten op een rij. Vannacht weet ik niet of het gaat lukken, want Eize is nu ziekig. Hij had 38,7 koorts en moest hem halen van het KDV. Ik denk dat ik morgen even langs de huisarts met hem ga, want hij heeft een hele droge hoest. Ik hoor niet echt of zijn longen vol zijn, maar hij is al vanaf zijn geboorte heel vaak met volle longen, dus wil nu eens even een check-up van hem.
Boyd begint al steeds meer woordjes te zeggen. Zo verrassend als er ineens een nieuw woordje uitkomt. 2 woorden achter elkaar is ook soms.
Tinus
Ik zwaai naar je terug. En leuke boompjes. Maar ik zie ze bij ons al heel veel in de tuinen staan, dat ik ze zelf niet meer wil hebben.
Falcon
Ik reken van 1-7 ook als doorslapen, want de voeding van 1.00 uur heb ik dan zelf niet gegeven. haha. Ik lag dan al vanaf 22.00 op 1 oor.
Ik heb ook geen striae van de zwangerschap (36jr bij Boyd, 38jr bij Eize). Maar heb wel van mijn puberteit een striae-streep op mijn bovenbeen. Ik ben toen waarschijnlijk toch ineens de lucht ingevlogen (helaas is het blijven steken bij 1m56.)
Wel heb ik na 2 zwangerschappen huid over op mijn buik, het zit allemaal wat losser. Wat gewicht betreft ben ik niet echt zwaarder geworden (1 kilo, maar dat is niet erg als je altijd 48kg hebt gewogen). Maar merk dus wel erg dat die kilo bij mijn buik zit. Buikspieren zijn ook slapper dus. Ik vind het wel prima, heb 2 mooie kerels op de wereld gezet.
Floddertje
Ik had op aanraden van een andere zwangere collega gekozen voor 6 weken van tevoren. Ben blij dat ik dat heb gedaan, want ik was er echt aan toe toen.
Mainecoon
Beterschap hoor !
Yora
Ben op HM geweest.
Loewyz
Dat is schrikken geweest! Hebben ze het nog moeten hechten? Nog kans op hersenschudding?.
Boyd begint al steeds meer woordjes te zeggen. Zo verrassend als er ineens een nieuw woordje uitkomt. 2 woorden achter elkaar is ook soms.
Tinus
Ik zwaai naar je terug. En leuke boompjes. Maar ik zie ze bij ons al heel veel in de tuinen staan, dat ik ze zelf niet meer wil hebben.
Falcon
Ik reken van 1-7 ook als doorslapen, want de voeding van 1.00 uur heb ik dan zelf niet gegeven. haha. Ik lag dan al vanaf 22.00 op 1 oor.
Ik heb ook geen striae van de zwangerschap (36jr bij Boyd, 38jr bij Eize). Maar heb wel van mijn puberteit een striae-streep op mijn bovenbeen. Ik ben toen waarschijnlijk toch ineens de lucht ingevlogen (helaas is het blijven steken bij 1m56.)
Wel heb ik na 2 zwangerschappen huid over op mijn buik, het zit allemaal wat losser. Wat gewicht betreft ben ik niet echt zwaarder geworden (1 kilo, maar dat is niet erg als je altijd 48kg hebt gewogen). Maar merk dus wel erg dat die kilo bij mijn buik zit. Buikspieren zijn ook slapper dus. Ik vind het wel prima, heb 2 mooie kerels op de wereld gezet.
Floddertje
Ik had op aanraden van een andere zwangere collega gekozen voor 6 weken van tevoren. Ben blij dat ik dat heb gedaan, want ik was er echt aan toe toen.
Mainecoon
Beterschap hoor !
Yora
Ben op HM geweest.
Loewyz
Dat is schrikken geweest! Hebben ze het nog moeten hechten? Nog kans op hersenschudding?.