Kleine camping Frankrijk
dinsdag 17 maart 2009 om 14:26
Hallo,
wij (vriend en ik) willen deze zomer met een oude camperbus 1,5 week ik Frankrijk kamperen. Aangezien de bus niet harder dan 100 km/u kan en bergen al helemaal niet ziet zitten is dat gedeelte van Frankrijk al een no go area voor ons. Wie heeft er nog een goede tip voor een kleine camping met zwembad en een pingpongtafel, liefst niet in Bretagne. Bij een kleine camping denken wij aan maximaal 50 plaatsen. Alvast bedankt!
wij (vriend en ik) willen deze zomer met een oude camperbus 1,5 week ik Frankrijk kamperen. Aangezien de bus niet harder dan 100 km/u kan en bergen al helemaal niet ziet zitten is dat gedeelte van Frankrijk al een no go area voor ons. Wie heeft er nog een goede tip voor een kleine camping met zwembad en een pingpongtafel, liefst niet in Bretagne. Bij een kleine camping denken wij aan maximaal 50 plaatsen. Alvast bedankt!
dinsdag 17 maart 2009 om 15:10
http://www.montbartoux.com/
Hele leuke, gezellige, kleine camping. Laatste stukje (50 meter) is wel redelijk stijl omhoog, en voordat je er bent moet je ook door de heuvels heen. Maar dat kunnen jullie beter zelf kijken of jullie camper dat aan kan.
In ieder geval een camping om aan te bevelen!
Hele leuke, gezellige, kleine camping. Laatste stukje (50 meter) is wel redelijk stijl omhoog, en voordat je er bent moet je ook door de heuvels heen. Maar dat kunnen jullie beter zelf kijken of jullie camper dat aan kan.
In ieder geval een camping om aan te bevelen!
dinsdag 17 maart 2009 om 15:16
op camping-frankrijk.nl is een forum en staan er veel ervaringen van kampeerders...
Ik weet wel een leuke camping, maar twijfel ook niet of het "heuveltje op" te steil is voor jullie camper...
Bedenk me net deze site: http://www.kleinecampingsinfrankrijk.nl/index.html
Succes!!
Ik weet wel een leuke camping, maar twijfel ook niet of het "heuveltje op" te steil is voor jullie camper...
Bedenk me net deze site: http://www.kleinecampingsinfrankrijk.nl/index.html
Succes!!
anoniem_27915 wijzigde dit bericht op 17-03-2009 15:19
Reden: toevoeging
Reden: toevoeging
% gewijzigd
dinsdag 17 maart 2009 om 15:47
Doe jezelf en je portomonee een heel groot plezier en googel eens op France Passion. Dat is zo verschrikkelijk leuk, en kost je ik meen 27 euro per jaar. (wij betalen nu 25 omdat we steeds verlengen) Dan kan je gratis overnachten op de meest mooie locaties met je camper. Echt ik kan je er verhalen over vertellen! Je staat altijd veilig op d emooiste plekken en je hebt de keus uit geloof ik ewel 3000 plaatsen. Je ontmoet hele leuke mensen en leert een hoop over wat ze doen. De mesnen zijn ontzettend gastvrij en overal krijgen we wel wat toegestopt van zelfgekweekte tomaatjes tot aan heerlijk flessen met locale aperatieven. Zo ontzettend leuke vakanties hebben we nooit eerder meegemaakt. Zo zijn we heel Frankrijk al een paar keer rondgereisd.
En Frankrijk sterft van de subtropische zwemparadijzen. Wij zetten altijd in de tomtom dat hij een signaal geeft als er eentje in de buurt is en dan horen we de pubers achterin al weer roepen dat het zwemtijd is.
En Frankrijk sterft van de subtropische zwemparadijzen. Wij zetten altijd in de tomtom dat hij een signaal geeft als er eentje in de buurt is en dan horen we de pubers achterin al weer roepen dat het zwemtijd is.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

donderdag 19 maart 2009 om 12:10
Hmm, ik weet nog wel een hele leuke camping in Agay, maar denk dat dat te ver is voor jullie. Ligt bij St. Raphaël in Zuid-frankrijk. De camping heet Les rives des Agay en wordt gerunt door een belgisch echtpaar. Wij kwamen er per toeval terecht en ik vond het echt een hele leuke camping en een prachtige omgeving daar.