Werk & Studie alle pijlers

Emirates assessment day

06-10-2018 16:39 256 berichten
Even een snel vraagje aan de stewardessen onder jullie.

Volgende week vrijdag is er een assessment day in Keulen voor Emirates. Ik zou daar graag heen willen om mijn kans te wagen. Maar ik vraag me af of dat zin heeft. Ik ben zelf belg en beheers het Engels zeer goed alsook Frans. Mijn Duits is echter beperkt tot "notie".

Zijn ze in Duitsland enkel op zoek naar Duits sprekende crew (naast het Engels)?

Eind november komen ze naar Brussel maar owv organisatorische redenen is de datum in Keulen praktischer.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop ook voor joun dat jij het word!!
(ik ben een mooie vrouw)
Mijn status op de jobpage van Emirates is zojuist aangepast naar "Joining Formalities In Progress" aka JFIP aka jouw Golden Call kan elk moment komen!!!! Aaaaaaah!!!!! :blob: :cheer: :cheer2: :applause:
Leuk. Nu wordt het allemaal echt.
wat spannend en goed gedaan zeg :cheer:
oh wat gaaf!!!! Gefeliciteerd!!!!!
Wauw wat goed! Alvast gefeliciteerd!!!
Omg spannend Bearnaise....wanneer komt dat telefoontje nou!?!??!?!?! :hyper:
Aah wat gaaf! Een oud vriendinnetje van mij is stewardess bij emirates, ze woont nu bijna 3 jaar in Dubai denk ik. Ze heeft het heel erg naar haar zin en maakt ook veel verre korte reizen.
is het dan definietief dat je ben aangenomen nu?? ik snap die zin niet zo goed
(ik ben een mooie vrouw)
tu1nhek schreef:
13-11-2018 12:04
Omg spannend Bearnaise....wanneer komt dat telefoontje nou!?!??!?!?! :hyper:
Dat kan vandaag nog komen maar kan nog ook een week duren. :bonk:
Gefeliciteerd! Leuk voor je!
Ik duim voor je!
JettaPoen schreef:
13-11-2018 12:15
is het dan definietief dat je ben aangenomen nu?? ik snap die zin niet zo goed
Nee snap ik! Het is ook zo vaag allemaal. Die status betekent dat ze bij Emirates bezig zijn met mijn indiensttreding te regelen.

Met een telefoontje krijg je vervolgens officieel een job aangeboden (op voorwaarde dat je slaagt op alle medische testen). Voor zover ik weet is het nog nooit voorgekomen dat iemand de JFIP status kreeg maar vervolgens een afwijzing kreeg. Tenzij op basis van de medische resultaten.

Dus, wat nu volgt: (normaal gezien) het telefoontje (Golden Call), een lijst met medische testen die je moet laten doen, effectieve indiensttreding.

Ik durf nog niet te vieren omdat ik het pas echt geloof als ik het telefoontje krijg. En dan moeten de medische testen nog in orde zijn. Het is en blijft dus spannend.
Oh wat leuk Bearnaise! Gefeliciteerd! Je had je ook ontzettend goed voorbereid en je had de juiste ervaring, dus meer dan terecht dat je de baan ook krijgt.

Heel veel succes en geluk in Dubai gewenst!
Am Yisrael Chai!
Ik lees dit topic nu pas. Maar leuk zeg! Gefeliciteerd!!!
oooo nou nu begrijp ik het beterder!
ik ga door met duimen en feliciteer je alvast voorzichtig :cheer2:
(ik ben een mooie vrouw)
Oh leuk zeg! (ik kom even uit de meeleesmodus)

Als je daadwerkelijk in Dubai gaat wonen, tip: wordt lid van de groep "Wereldvrouwen' op Facebook. Tig vrouwen daar die in Dubai wonen.

En ik hoop je dan aan boord te treffen bij Emirates van AMS naar BKK want dat is mijn favoriete maatschappij richting BKK. De A30 uiteraard.

Ik zwaai wel met een wit lintje :P (upgraden mag altijd :lol: )
Ik ga ook even uit de meelees modus.
Super gaaf voor je Bearnaise!!! Succes met de verhuizing straks een veel plezier straks bij Emirates!!
Jaaaaa! Ik denk dat we je stiekem al wel mogen feliciteren; weinig wat nog mis kan gaan lijkt me!?

Succes met de allerlaatste wacht-loodjes! :cheer2:
Riding a racebike is an art - a thing that you do because you feel something inside.
yasmijn schreef:
13-11-2018 13:20
Oh leuk zeg! (ik kom even uit de meeleesmodus)

Als je daadwerkelijk in Dubai gaat wonen, tip: wordt lid van de groep "Wereldvrouwen' op Facebook. Tig vrouwen daar die in Dubai wonen.

En ik hoop je dan aan boord te treffen bij Emirates van AMS naar BKK want dat is mijn favoriete maatschappij richting BKK. De A30 uiteraard.

Ik zwaai wel met een wit lintje :P (upgraden mag altijd :lol: )
Dat is een leuke tip! Dankjewel!

Hoe grappig zou het zijn als we inderdaad ooit samen op een vlucht naar BKK zitten. Dan kan jij oordelen of het uniform mij een beetje leuk staat. :proud:

Ik heb al regelmatig een uniform gedragen maar die van Emirates is echt bijzonder. Ik kan me mezelf moeilijk voorstellen met dat rode hoedje op :proud: Dit is de eerste keer dat ik dat probeer.

Bedankt allemaal! Heel fijn om te lezen dat iedereen zo meeleeft! :cheer:
Leuk, gefeliciteerd!
Het rode hoedje met het beige sjaaltje op het hoedje, wat dan naar beneden hangt, op zijn Arabisch.
mocht je ooit later in BC bij een vlucht AMS-BKK een vrouw treffen die vraagt of je ook bearnaise saus hebt voor bij de pinda`s : dan ben ik het ;-)!!
guppekop schreef:
13-11-2018 14:52
mocht je ooit later in BC bij een vlucht AMS-BKK een vrouw treffen die vraagt of je ook bearnaise saus hebt voor bij de pinda`s : dan ben ik het ;-)!!
Dat kan ik dan ook zijn ;-D
Verwarring alom! :rofl:
Waar ik wel altijd van opkijk bij Emirates, de crew bestaat uit zoveel verschillenden nationaliteiten dat je ziet dat het soms misloopt at the frontdesk en in de pantry. Ik let daar altijd scherp op want mijn GBF is senior purser bij KLM en die wil altijd alles weten :proud:

En dat valt me op, de communicatie kan beter binnen de crew. Maar nietemin vlieg ik er echt veel liever mee dan met KLM.

Hoop niet dat GBF dit leest anders is het gedaan met de IPB vluchten. :twisted:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven