Napraattopic deel 105

21-10-2018 20:33 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Star² schreef:
14-11-2018 10:43
Ja maar welke droeftoeter druk dan meteen op die knop? Wees dan een wijf en spreek iemand er op aan.
Te triest voor woorden. Iemand die meteen naar de Mod rent omdat zij/hij het niet eens is met iemand/een discussie niet kan winnen oid. En dus maar gaat staffen want die Vivaforummers zijn zo gemeeeeen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
14-11-2018 11:00
Te triest voor woorden. Iemand die meteen naar de Mod rent omdat zij/hij het niet eens is met iemand/een discussie niet kan winnen oid. En dus maar gaat staffen want die Vivaforummers zijn zo gemeeeeen.
Is wel zo natuurlijk. :proud:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Ach, jullie staffen zelf net zo hard. Schijnheilig gedoe hier :) Als je niet gestaft wil worden, moet je misschien geen stafwaardige dingen plaatsen :lightbulb: Dat is alleen een concept wat velen van jullie niet snappen.
Nouschi schreef:
14-11-2018 10:59
Stalktrol is niet op normale wijze natuurlijk :mrgreen:
Nee, klopt ;-D Then again, je kan hier weinig meer zeggen tegenwoordig.
¡Apagando las luces!
doornroosje9 schreef:
14-11-2018 10:56
Omdat het kan, omdat je een bepaalde forummer niet leuk vindt en elke kans benut om te staffen, omdat je het leuk vindt? Zoiets, denk ik.
Geniepig en vals noem ik dat.
Frambozenkwarktaart schreef:
14-11-2018 11:02
Ach, jullie staffen zelf net zo hard. Schijnheilig gedoe hier :) Als je niet gestaft wil worden, moet je misschien geen stafwaardige dingen plaatsen :lightbulb: Dat is alleen een concept wat velen van jullie niet snappen.
O jawel hoor de keren dat ik gestaft ben en een ban kreeg waren gewoon terecht.
Niet leuk maar wel terecht.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Rosabella1 schreef:
14-11-2018 11:04
O jawel hoor de keren dat ik gestaft ben en een ban kreeg waren gewoon terecht.
Niet leuk maar wel terecht.
En dat is wat mensen weigeren te snappen. Ik zie ook wel dat er hier bans aangenaaid worden, maar 9 van de 10 keer zijn ze gewoon terecht.
Ohw, ze had gewoon gelijk dus.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
14-11-2018 11:05
En dat is wat mensen weigeren te snappen. Ik zie ook wel dat er hier bans aangenaaid worden, maar 9 van de 10 keer zijn ze gewoon terecht.
Je moet ook kunnen incasseren als je hier mee wilt doen. Als je stalktrol staft ben je gewoon sneu, klaar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat is nou stafwaardig aan ‘domme gezwets’ en ‘flikker op’
Rosabella1 schreef:
Is wel zo natuurlijk. :proud:
Ik ben heel lief ;-))
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Nouschi schreef:
14-11-2018 11:08
Je moet ook kunnen incasseren als je hier mee wilt doen. Als je stalktrol staft ben je gewoon sneu, klaar.
Dan moet die ander ook kunnen incasseren dat ze een ban krijgt. Je meet met twee maten, Nouschi. Dat doe je al heel lang.
DuchessMeganMarkle schreef:
@(
Ik vind niks. Belachelijk weer allemaal.
¡Apagando las luces!
14-11-2018 11:09
Dan moet die ander ook kunnen incasseren dat ze een ban krijgt. Je meet met twee maten, Nouschi. Dat doe je al heel lang.
Wie zegt dat ze dat niet doet?
14-11-2018 11:05
Nou ja ik zie mensen hier ook regelmatig een ban krijgen dat ik denk mijn god wat kinderachtig doe normaal.
En ja dat vind ik ook van bannen voor mensen waar ik het nooit mee eens ben.
Je kan hier inderdaad steeds minder zeggen. Ik heb ook al eens een ban gehad voor het woord "wijf". Ik vind dat zelf gewoon een normaal woord maar volgens Viva is wijf een scheldwoord. Dat je het maar even weet als je man je ooit "lekker wijf van me" noemt, dan moet je gelijk de scheiding aanvragen wegens verbale agressie. Ghehe.
Am Yisrael Chai!
charlottew88 schreef:
Ik ben heel lief ;-))
Ik niet.
Afbeelding
aeonofwinter wijzigde dit bericht op 14-11-2018 11:13
80.65% gewijzigd
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Iemand met een heeeeeeel teer zieltje ligt daar misschien wel een week wakker van,je weet het niet hè. :facepalm: :proud:
Het mooiste was nog wel dat al mijn fans vervolgens weer heel hysterisch met elkaar gingen bediscussiëren hoe erg het wel niet was dat ik had lopen "schelden als een viswijf" en dat "viswijf" dan weer geen scheldwoord was. Dus onthou; "wijf" mag niet, "viswijf" mag wel.
Am Yisrael Chai!
Ik begrijp ook niet dat de Mods zich hier voor uitlenen. Als de zoveelste discussie hier gaande is moeten de mods het laten uit bloeden vind ik. We zijn volwassen vrouwen die best wel tegen een stootje kunnen.
AeonOfWinter schreef:
14-11-2018 11:12
Afbeelding

Dies leuker als Kim Jong-un.
Nouschi schreef:
14-11-2018 11:11
Ik niet.
:rofl:
Nouschi schreef:
14-11-2018 11:11
Ik niet.
Jij bent dan ook gewoon een ouwe tang en een graftak dat weet iedereen al jaren. :proud:
14-11-2018 11:17
Ik begrijp ook niet dat de Mods zich hier voor uitlenen. Als de zoveelste discussie hier gaande is moeten de mods het laten uit bloeden vind ik. We zijn volwassen vrouwen die best wel tegen een stootje kunnen.
Het staffen slaat nergens op. Je kan net zo lang mogelijk een bericht staffen (wanneer het al is verwijderd door de mods), totdat je iemand een ban aannaait.
¡Apagando las luces!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven