Napraattopic deel 105

21-10-2018 20:33 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Rosabella1 schreef:
14-11-2018 09:23
Ik zal wel weer de enige zijn die niet weet wie ze is.
:rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
14-11-2018 09:29
Het kwartje is serieus nog niet gevallen maar ik loop altijd een beetje achter. :lol:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Nouschi schreef:
14-11-2018 09:28
Omdat ik het niet begrijp waarom dat weer breed uitgemeten moet worden hier. Laat haar toch.

Ze start zelf de discussie hoor. En als je even terug leest, ik reageer daar niet buitensporig op.
shifty schreef:
14-11-2018 09:24
Als je 'altijd slecht gelezen' wordt moet je misschien iets aan je schrijfstijl doen toch? Je haalt weer de aanleiding aan om haar te verdedigen, maar daar gaat ze toch zelf ook ruimschoots aan voorbij. Dan kan je die aanleiding aan het eind niet weer even terughalen en maar stellen dat de gehele vervolgdiscussie dus het werk van anderen is.

Lees even haar reactie op nemain; als er iemand slecht leest, woorden verdraait, dingen die ze niet zegt in de mond legt ..
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-11-2018 10:11
Reden: ongepast/op de man
4.97% gewijzigd
shifty schreef:
14-11-2018 09:14
Nee hoor, ze is in haar discussie's een enorme draaikont dus daar is niks duidelijk aan.
Ze neemt rare stellingen aan die op z'n minst een andere mening oproepen.
Vervolgens is ze nooit in staat iets van iemand aan te nemen.
En daarnaast is ze beledigend en neerbuigend.

Daar kan je een berg suiker over willen gooien maar dat roept gewoon weerstand op. Wat dan aan het eind van de discussie standaard wordt omgedraaid naar stalkgedrag/pesten/de hele wereld is tegen haar.
Helemaal mee eens.
shifty schreef:
14-11-2018 09:24
Als je 'altijd slecht gelezen' wordt moet je misschien iets aan je schrijfstijl doen toch? Je haalt weer de aanleiding aan om haar te verdedigen, maar daar gaat ze toch zelf ook ruimschoots aan voorbij. Dan kan je die aanleiding aan het eind niet weer even terughalen en maar stellen dat de gehele vervolgdiscussie dus het werk van anderen is.

Lees even haar reactie op nemain; als er iemand slecht leest, woorden verdraait, dingen die ze niet zegt in de mond legt ..
Alsjeblieft zeg je bent echt niet objectief. Je bent verdraait van alles. Boos omdat ze je ergens heeft geraakt wat betreft je algemene ontwikkeling dat jij niet wist wie Meghan Markle is, terwijl je dat eigenlijk niet ontgaan kan zijn. Bij mij blijven nieuws items waar ik geen interesse heb hangen.
duchessmeganmarkle wijzigde dit bericht op 14-11-2018 09:35
1.01% gewijzigd
Yildizlar schreef:
14-11-2018 09:27
Op mijn wishlist samen met de possessionring van Piaget , ik duik zovast !
Terecht :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
DuchessMeganMarkle schreef:
14-11-2018 09:32
Alsjeblieft zeg je bent echt niet objectief. Je bent verdraait van alles. Boos omdat ze je ergens heeft geraakt wat betreft je algemene ontwikkeling dat jij niet wist wie Meghan Markle is, terwijl je dat eigenlijk niet ontgaan kan zijn. Bij mij blijven nieuws items waar ik geen interesse heb hangen.

Daar is Shifty echt niet boos over :rofl:
Nouschi schreef:
14-11-2018 09:33
Terecht :mrgreen:

Volgens mij heeft FV jou écht niet nodig als woordvoerder.
Haar spelling en grammatica zijn ook een stuk beter trouwens.
Ik lees al tijdje mee maar volg er echt niets van, graag uitleg in Jip en Janneke taal. :jump: Pak ik even er een kop koffie bij.
anoniem_373619 wijzigde dit bericht op 14-11-2018 09:38
15.56% gewijzigd
Star² schreef:
14-11-2018 09:35
Daar is Shifty echt niet boos over :rofl:
Nee hit and miss dit
Alsjeblieft zeg je bent echt niet objectief. Je bent verdraait van alles. Boos omdat ze je ergens heeft geraakt om je algemene ontwikkeling dat jij niet weet wie Meghan Markle is, terwijl je dat eigenlijk niet ontgaan kan zijn. Bij mij blijven nieuws items waar ik geen interesse heb hangen.

Meghan Markle is het afgelopen jaar ongeveer net zo vaak het hoofdonderwerp van het nieuws geweest als Henny de Haan. Kun jij nu even uit je hoofd opnoemen wat zij doet?
Ik kan heel goed begrijpen dat een man, die ongetwijfeld geen Shownieuws kijkt of Boulevard, en vast ook geen tijdschriften leest waarin veel aandacht is voor de royalty, niet weet wie Duchess Meghan Markle is. Ook niet als je wel dagelijks het 8-uur-journaal kijkt. Zeker niet als je die titel er zo expliciet bij zet als jij in die bewuste post deed. Door het zo te schrijven denk je al snel dat ze vooral bekend is vanwege het Duchess-gedeelte. Terwijl ze natuurlijk bekend is als Meghan Markle.
Yildizlar schreef:
14-11-2018 09:27
Op mijn wishlist samen met de possessionring van Piaget , ik duik zovast !
Piaget? Dat was toch een ouwe ontwikkelingspsycholoog? Maakte die ook al ringen?

Ik moet toch eens wat gaan doen aan algemene ontwikkeling.
Marana-- schreef:
14-11-2018 09:38
Meghan Markle is het afgelopen jaar ongeveer net zo vaak het hoofdonderwerp van het nieuws geweest als Henny de Haan. Kun jij nu even uit je hoofd opnoemen wat zij doet?
Ik kan heel goed begrijpen dat een man, die ongetwijfeld geen Shownieuws kijkt of Boulevard, en vast ook geen tijdschriften leest waarin veel aandacht is voor de royalty, niet weet wie Duchess Meghan Markle is. Ook niet als je wel dagelijks het 8-uur-journaal kijkt. Zeker niet als je die titel er zo expliciet bij zet als jij in die bewuste post deed. Door het zo te schrijven denk je al snel dat ze vooral bekend is vanwege het Duchess-gedeelte. Terwijl ze natuurlijk bekend is als Meghan Markle.
Hennie! Vertegenwoordigster lto kippenboeren
Lady*Voldemort schreef:
14-11-2018 09:41
Piaget? Dat was toch een ouwe ontwikkelingspsycholoog? Maakte die ook al ringen?

In ieder geval heb ik een paar keer moeten googelen sinds gisterenavond.
Maar wat een prijzen zeg..
Lady*Voldemort schreef:
14-11-2018 09:41

Ik ben niet objectief, ik ben persoonlijk. Maar zeker niet boos omdat ik royalty-nieuws niet onthouden heb. En ook niet boos als je dat koppelt aan een gebrek in algemene ontwikkeling. Ik denk daar persoonlijk gewoon anders over.

En ik ben er van overtuigd dat jij van het afgelopen jaar wel degelijk nieuwsfeiten bent vergeten, degene waar je geen interesse in hebt het eerst. Zo werkt het geheugen nou eenmaal, dat is ook niet objectief.
Rosabella1 schreef:
14-11-2018 09:30
Het kwartje is serieus nog niet gevallen maar ik loop altijd een beetje achter. :lol:
Ik weet het ook niet :proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
shifty schreef:
14-11-2018 08:40
Als je toch zo goed bent in analyseren dan zie je dat FV zelf de weerstand opzoekt en oproept. Als je dat langdurig en veelvuldig doet is het niet vreemd dat je jezelf een bepaalde standaard weerstand aanmeet. Dat er dan een paar extra opvallen met extra weerstand is ook niet vreemd, er zijn ook anderen die ondanks die uithalen overmatig rustig blijven.

Je ziet in de gehele afgelopen discussie dat FV zelf het verschil niet snapt tussen 'rijk zijn' en 'duur doen'. Vervolgens gaat ze wat ze zelf niet snapt afwentelen op anderen. Als die het proberen uit te leggen gaat ze hun woorden verdraaien. En als ze het dan nog een keer uitleggen op basis van haar eigen woorden gaat ze ook haar eigen woorden verdraaien. En passant wordt dit gedrapeerd in een (veel te dure maar beslist modieuze) sluier van beledigingen en vermoorde onschuld.
Dit is echt onzin. Ik zei dat ik me naast die influencers een beetje een sukkeltje voelde. Dat had niks met duur doen van die influencers te maken, maar alles met hun jonge leeftijd in combinatie met hun zakelijke succes. ANDEREN maakten daarvan dat die influencers duur aan het doen waren. Ik heb slechts geprobeerd dat tientallen posts lang te weerleggen, want ik was namelijk wel bij die meeting en jullie allemaal niet, dus de enige die daar iets zinnigs over kan zeggen ben ik.
Am Yisrael Chai!
shifty schreef:
14-11-2018 08:49
Lees maar terug, dit is de essentie die ze gewoon niet snapt. En 'bam daar komt iedereen weer' kan je beter lezen als 'bam daar gaat ze weer'

Het is geen afgesproken werk of zo. Er is telkens maar 1 gemeenschappelijke deler in al haar uit de hand lopende discussies.
Wat zou ik dan niet snappen? Ik zat in een gezelschap van allemaal mensen die minstens 5 keer zoveel waard zijn als ik, terwijl mijn collega en ik ook nog eens zo ongeveer de oudsten in het gezelschap waren. Dus zeiden we tegen elkaar dat we echt het verkeerde beroep hadden gekozen.

Wat snap ik dan precies niet?
Am Yisrael Chai!
Lucifer2018 schreef:
14-11-2018 09:30
Eens. Ook met je eerdere post.

Al is die kwarktaart gewoon een dikke stalktrol.
En bedankt, alleen zit je er compleet naast. Maakt niet uit, daarvoor is het stafje. :)
shifty schreef:
14-11-2018 09:06
Flauwekul. Je kan de aanleiding wel weer aanhalen om te zeggen dat die aanleiding klein is en dat het dus wel aan anderen moet liggen. Maar dat is natuurlijk flauwekul als je de hele discussie terug leest. Ik heb de aanleiding niet eens gelezen en ik zie de discussie hier toch ook scheef lopen. Dat doet ze gewoon zelf hoor.

Maar dan is ineens dat ene kleine zinnetje van kwarktaart stalkgedrag? :facepalm:
Je leest wel degelijk slecht want dat stalken ging niet eens over mij, maar over DuchessMeganMarkle. Maar dat smeer je me nu ook ineens weer aan.
Am Yisrael Chai!
Ook goedemorgen. :rofl:
¡Apagando las luces!
O jezus welke sneuneus is er nu weer aan het staffen geslagen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven