Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 14 november 2018 om 11:00
Te triest voor woorden. Iemand die meteen naar de Mod rent omdat zij/hij het niet eens is met iemand/een discussie niet kan winnen oid. En dus maar gaat staffen want die Vivaforummers zijn zo gemeeeeen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 14 november 2018 om 11:02
Is wel zo natuurlijk.charlottew88 schreef: ↑14-11-2018 11:00Te triest voor woorden. Iemand die meteen naar de Mod rent omdat zij/hij het niet eens is met iemand/een discussie niet kan winnen oid. En dus maar gaat staffen want die Vivaforummers zijn zo gemeeeeen.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
woensdag 14 november 2018 om 11:03
Geniepig en vals noem ik dat.doornroosje9 schreef: ↑14-11-2018 10:56Omdat het kan, omdat je een bepaalde forummer niet leuk vindt en elke kans benut om te staffen, omdat je het leuk vindt? Zoiets, denk ik.
woensdag 14 november 2018 om 11:04
O jawel hoor de keren dat ik gestaft ben en een ban kreeg waren gewoon terecht.Frambozenkwarktaart schreef: ↑14-11-2018 11:02Ach, jullie staffen zelf net zo hard. Schijnheilig gedoe hierAls je niet gestaft wil worden, moet je misschien geen stafwaardige dingen plaatsen
Dat is alleen een concept wat velen van jullie niet snappen.
Niet leuk maar wel terecht.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
woensdag 14 november 2018 om 11:05
En dat is wat mensen weigeren te snappen. Ik zie ook wel dat er hier bans aangenaaid worden, maar 9 van de 10 keer zijn ze gewoon terecht.Rosabella1 schreef: ↑14-11-2018 11:04O jawel hoor de keren dat ik gestaft ben en een ban kreeg waren gewoon terecht.
Niet leuk maar wel terecht.
woensdag 14 november 2018 om 11:07
Ohw, ze had gewoon gelijk dus.Frambozenkwarktaart schreef: ↑14-11-2018 11:02Ach, jullie staffen zelf net zo hard. Schijnheilig gedoe hierAls je niet gestaft wil worden, moet je misschien geen stafwaardige dingen plaatsen
Dat is alleen een concept wat velen van jullie niet snappen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 14 november 2018 om 11:08
Je moet ook kunnen incasseren als je hier mee wilt doen. Als je stalktrol staft ben je gewoon sneu, klaar.Frambozenkwarktaart schreef: ↑14-11-2018 11:05En dat is wat mensen weigeren te snappen. Ik zie ook wel dat er hier bans aangenaaid worden, maar 9 van de 10 keer zijn ze gewoon terecht.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 14 november 2018 om 11:08
Ik ben heel lief
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 14 november 2018 om 11:09
woensdag 14 november 2018 om 11:09
DuchessMeganMarkle schreef: ↑14-11-2018 11:08Wat is nou stafwaardig aan ‘domme gezwets’ en ‘flikker op’
Ik vind niks. Belachelijk weer allemaal.
¡Apagando las luces!
woensdag 14 november 2018 om 11:10
Wie zegt dat ze dat niet doet?Frambozenkwarktaart schreef: ↑14-11-2018 11:09Dan moet die ander ook kunnen incasseren dat ze een ban krijgt. Je meet met twee maten, Nouschi. Dat doe je al heel lang.
Nou ja ik zie mensen hier ook regelmatig een ban krijgen dat ik denk mijn god wat kinderachtig doe normaal.Frambozenkwarktaart schreef: ↑14-11-2018 11:05En dat is wat mensen weigeren te snappen. Ik zie ook wel dat er hier bans aangenaaid worden, maar 9 van de 10 keer zijn ze gewoon terecht.
En ja dat vind ik ook van bannen voor mensen waar ik het nooit mee eens ben.
Je kan hier inderdaad steeds minder zeggen. Ik heb ook al eens een ban gehad voor het woord "wijf". Ik vind dat zelf gewoon een normaal woord maar volgens Viva is wijf een scheldwoord. Dat je het maar even weet als je man je ooit "lekker wijf van me" noemt, dan moet je gelijk de scheiding aanvragen wegens verbale agressie. Ghehe.DuchessMeganMarkle schreef: ↑14-11-2018 11:08Wat is nou stafwaardig aan ‘domme gezwets’ en ‘flikker op’
Am Yisrael Chai!
woensdag 14 november 2018 om 11:11
Ik niet.
woensdag 14 november 2018 om 11:12
Iemand met een heeeeeeel teer zieltje ligt daar misschien wel een week wakker van,je weet het niet hè.DuchessMeganMarkle schreef: ↑14-11-2018 11:08Wat is nou stafwaardig aan ‘domme gezwets’ en ‘flikker op’
woensdag 14 november 2018 om 11:13
woensdag 14 november 2018 om 11:17
woensdag 14 november 2018 om 11:28
woensdag 14 november 2018 om 11:33
Het staffen slaat nergens op. Je kan net zo lang mogelijk een bericht staffen (wanneer het al is verwijderd door de mods), totdat je iemand een ban aannaait.DuchessMeganMarkle schreef: ↑14-11-2018 11:17Ik begrijp ook niet dat de Mods zich hier voor uitlenen. Als de zoveelste discussie hier gaande is moeten de mods het laten uit bloeden vind ik. We zijn volwassen vrouwen die best wel tegen een stootje kunnen.
¡Apagando las luces!