Napraattopic deel 105

21-10-2018 20:33 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
fashionvictim schreef:
14-11-2018 19:20
Afbeelding
En dan van die witte voeten brrrrrr ziet er ouwelijk en kouwelijk uit
SombraOnline schreef:
14-11-2018 15:03
Zelfs als ik geld toe kreeg zou ik ze niet dragen :$
Ooooh wacht! Maar deze oma-schoenen vind ik dus wel heel mooi!
Je hebt ook van die lompe-hoge-dikke-zolen-oma-achtige schoenen, alsin : spicegirl meets Granny .
Die vind ik dus niet zo mooi.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nemaìn’ schreef:
14-11-2018 20:08
Staat er op!
Gevonden!
Life is short. Eat dessert first.
REDHOTHEAD schreef:
14-11-2018 19:39
Ik heb ze dus, ik maakte geen grapje. :proud:

I know, dochter had ze ook :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
doornroosje9 schreef:
14-11-2018 20:23
Gevonden!
Mijn hemel, je zou er maar wonen.
Linkje?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
doornroosje9 schreef:
14-11-2018 20:30
Mijn hemel, je zou er maar wonen.
Echt te bizar toch? Gewoon Dark Mirror!
Enn schreef:
14-11-2018 20:34
Linkje?
14.21 min

https://www.uitzendinggemist.net/afleve ... ndaag.html
Nemaìn’ schreef:
14-11-2018 20:37
Echt te bizar toch? Gewoon Dark Mirror!
Dark Mirror is idd nog beter. :proud:

Yep, dat lijkt er heel erg op.
doornroosje9 schreef:
14-11-2018 20:40
Dark Mirror is idd nog beter. :proud:

Yep, dat lijkt er heel erg op.
Echt gekker dan gek, en het gekste, het gewoon niet gek vinden.

Wat een enorm cultuurverschil.
Wat een enge ontwikkeling... en het dan doodnormaal vinden en trots zijn op je score :@@: . Dan heb je wel een draadje of tien niet helemaal lekker zitten.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Afbeelding
Kia•Ora schreef:
14-11-2018 20:50
Wat een enge ontwikkeling... en het dan doodnormaal vinden en trots zijn op je score :@@: . Dan heb je wel een draadje of tien niet helemaal lekker zitten.
Ik vind het echt zo bizar. Het is dat ik ze wel als betrouwbare bron vertrouw, want anders had ik echt gedacht dat iemand me in ze zeik zat te nemen.
Nemaìn’ schreef:
14-11-2018 21:10
Ik vind het echt zo bizar. Het is dat ik ze wel als betrouwbare bron vertrouw, want anders had ik echt gedacht dat iemand me in ze zeik zat te nemen.
Je bent niet de enige. En gelukkig zitten we niet in de buurt van 1 april... nou ja gelukkig? :@@:
kia・ora wijzigde dit bericht op 14-11-2018 21:24
3.67% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
ik vind het creepy en ook wel een waarschuwing om niet te veel info prijs te geven
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
alkemade schreef:
14-11-2018 21:08
Afbeelding
Oh help ja dit type alleen dan niet roze, vol met glitter en zonder een mini gremlin.
Zullen we ophouden over schoenen?
`
Heel eng idd, ik las er laatst ook al een stuk over. (kan het nu niet vinden)
Die mensen daar zijn geindoctrineerd, daarom vinden ze dat "heel gewoon".
yasmijn schreef:
14-11-2018 21:28
Zullen we ophouden over schoenen?
Heb je die uitzending eigenlijk al bekeken?
Precies de doorgeslagen reden waarom ik zo tegen die verplichte eisen in burgerschap van onze regering ben. Ik vind dat hier best goede zaken in beschreven staan. Maar kan en mag volgens mij niet aan een regering zijn om te bepalen waar hun ‘model’ burger aan zou moeten voldoen. Ik krijg er soms de kriebels van wat er allemaal voor mensen wordt bepaald ook hier in Nederland. En dat onder het mom; dat is beter. China slaat volledig door maar ik ben dan ook geen communist.
enn wijzigde dit bericht op 14-11-2018 21:39
21.74% gewijzigd
Enn schreef:
14-11-2018 21:36
Precies de doorgeslagen reden waarom ik zo tegen die verplichte eisen in burgerschap van onze regering ben. Ik vind dat hier best goede zaken in beschreven staan. Maar het naar mijn mening niet aan een regering om te bepalen waar hun ‘model’ burger aan zou moeten voldoen.
Eens. Ik vind burgerschap ook zo’n gek vak.
Enn schreef:
14-11-2018 21:36
Precies de doorgeslagen reden waarom ik zo tegen die verplichte eisen in burgerschap van onze regering ben. Ik vind dat hier best goede zaken in beschreven staan. Maar het naar mijn mening niet aan een regering om te bepalen waar hun ‘model’ burger aan zou moeten voldoen.
Huh? Wat hebben die linkjes te maken met het plakken van schoenenplaatjes?
Nemaìn’ schreef:
14-11-2018 21:37
Eens. Ik vind burgerschap ook zo’n gek vak.
Achterlijk, we zijn een democratie en vertrouw op de mensen die in een land wonen. Daar hebben ze echt geen ‘goed’ gedrag lijstje van de regering bij nodig.
Black Mirror heet dat.

En dit was eigenlijk al een jaar ofzo bekend, vraag me af wat de aanleiding was om dit uit te zenden?
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
yasmijn schreef:
14-11-2018 21:40
Huh? Wat hebben die linkjes te maken met het plakken van schoenenplaatjes?
Dan zou je daar toch wat over gezegd hebben ipv de schoenen? Afijn, heb je het al gezien?
MarindaH schreef:
14-11-2018 21:40
Black Mirror heet dat.

En dit was eigenlijk al een jaar ofzo bekend, vraag me af wat de aanleiding was om dit uit te zenden?
Ok, geen idee ik wist het niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven