Wat heb je over of wat wil je eventueel ruilen?
zaterdag 29 november 2008 om 13:24
Naar aanleiding van het asotopic op Actueel:
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Geen bijzonderheden
dinsdag 17 maart 2009 om 19:55
dinsdag 17 maart 2009 om 19:56
quote:zusje78 schreef op 17 maart 2009 @ 19:55:
Marels, je hebt wel gelijk, maar ik denk dat het voor velen ook gewoon een dolletje is. Als ik voor mezelf spreek iig wel.
En ik zou sowieso wel op het forum hebben gezeten om deze tijd. Dat is ook zo denk ik, ik denk dat vele vaste forummers rond deze tijd op t topic hadden gezeten! dus nu is het dubbel zo spannend!
Marels, je hebt wel gelijk, maar ik denk dat het voor velen ook gewoon een dolletje is. Als ik voor mezelf spreek iig wel.
En ik zou sowieso wel op het forum hebben gezeten om deze tijd. Dat is ook zo denk ik, ik denk dat vele vaste forummers rond deze tijd op t topic hadden gezeten! dus nu is het dubbel zo spannend!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
dinsdag 17 maart 2009 om 19:58
quote:Marels schreef op 17 maart 2009 @ 19:56:
Het is ook leuk. Ik krijg van die visioenen van opgedirkte Amerikaanse vrouwen die voor de deur van het warenhuis staan te wachten, en dan gillend naar binnen stormen als de uitverkoop begonnen is Nog nooit bij de DDD van de Beijenkorf geweest?
Het is ook leuk. Ik krijg van die visioenen van opgedirkte Amerikaanse vrouwen die voor de deur van het warenhuis staan te wachten, en dan gillend naar binnen stormen als de uitverkoop begonnen is Nog nooit bij de DDD van de Beijenkorf geweest?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
dinsdag 17 maart 2009 om 20:00
Nou hier komt de link. Als iets je leuk lijkt, zeg het dan op dit topic want dan kan ik aan de tijd zien wie het eerste is. Gooi er dan gelijk een mailtje tegenaan naar z.wieber@hotmail.com
En dan zal je zien dat niemand ze wil
Komt ie:
http://www.mijnalbum.nl/Album=L7JTK8TI
En dan zal je zien dat niemand ze wil
Komt ie:
http://www.mijnalbum.nl/Album=L7JTK8TI