EAUSM

woensdag 14 november 2018 om 11:19

zaterdag 17 november 2018 om 07:11
De planeet kan al die mensen al niet meer aan en word straks 40 jaar wachten op een huurwoning en legio onbetaalde woningen en particuliere huurprijzen van 2000 euro voor 60 vierkante meter.
Een onbetaalde woning is dan wel weer relaxed.
Een onbetaalde woning is dan wel weer relaxed.
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.

zaterdag 17 november 2018 om 16:40
los daarvan vind ik die mevrouw die zegt een kind te willen maar geen moeder te willen zijn ontzettend eerlijk. Legio mannen die zo denken (of dan tenminste zo handelen) en daar vinden we dan weer niks van
Tja, het is misschien vloeken in de kerk nu we genderneutraal moeten zijn, maar ik vind inderdaad een man die zegt dat hij wel een kind wil, maar geen moeder wil zijn, een stuk minder raar dan een vrouw die dat zegt.
Tja, het is misschien vloeken in de kerk nu we genderneutraal moeten zijn, maar ik vind inderdaad een man die zegt dat hij wel een kind wil, maar geen moeder wil zijn, een stuk minder raar dan een vrouw die dat zegt.
Knowledge speaks, but wisdom listens (Jimi Hendrix)

maandag 19 november 2018 om 14:25
Ik zou dit forum niet gemaakt hebben als er niet iets mis zou zijn. We hebben een lange afstandsrelatie omdat hij aan de andere kant van Nederland woont.
De tijd die je in het maken van Viva-Forum hebt gestoken had je ook in je probleem kunnen steken, was het misschien al eerder opgelost geweest.
En lange afstandsrelatie is wat anders dan een langeafstand relatie en ook weer wat anders dan een langeafstandsrelatie.
De tijd die je in het maken van Viva-Forum hebt gestoken had je ook in je probleem kunnen steken, was het misschien al eerder opgelost geweest.
En lange afstandsrelatie is wat anders dan een langeafstand relatie en ook weer wat anders dan een langeafstandsrelatie.