Onder een dekentje...

15-10-2018 01:25 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
... met Sebas!

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin :love: .

Afbeelding
.
Afbeelding
.
Afbeelding
( :photo: Met dank aan Droppie)

.
Kia NickNickNick 2.0
HeraKia OraKia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte
BlauwtjeRosannaRosa, Roos, Dolfijntje
Boem!Oud blondBlondje, Blondie
DroppieΚιττεηsKit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig
ZusLollypopjePop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi
JaneMaranaMar, Marana
:'( MinionShiftyGeeltje, Mini, Minion
DraakjeGenieinabottleGeestje, Genie, GIaB
SutraSnugSnug
EvaBloosjeBloos
HekskeNanny_Gytha_OggHeksje Nanny, Gytha, Oggy
UiltjeQuaintrelleQuain
LivaTwilightTwilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje
PapakiNachtvlinderVlindertje, Vlinder
LimoentjeYellowLemonYellow, Lemon
Prof. Dr. Duivel (6) Vieze HondVies beest, schone haren, hond, natte hond
(B)EngelkeIngelke_KepringelkeIngelke, Engeltje, Kepringelke
ArwenCoconuts12Coco, Nuts, Noot, Nootje
Choo chooCh86Ch
SterretjeCaitriona*Cait, Riona, Tri
WolletjeSgaap_2015Wolletje, Schaapje, Skaapje
BubbelsPhoebe-returnsPhoebe, Feebie, Ret, Bubbly
PattyCeciCC, Ceci
BoompjePhoolanPhoo, Phooltje, Phoolan, Lan
DappertjeCourageKoer, Courage, Courtje
La Fleur BelgiqueBloemBloempje, Bloem, Fleur
GlamourGlitterBepGlitter, Glittertje, Bep, Beppie
NachtjeWalpurgisnachtWall-e, Wal, Nacht, Nachtje

.

Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Oef Kia, wat een heerlijke plek voor een meet :heart:
Goedemiddag. Ik hoop dat je lekker geslapen hebt bij je nieuwe liefde, Pheebs!
schattigmeisje schreef:
18-11-2018 12:20
Goedemiddag. Ik hoop dat je lekker geslapen hebt bij je nieuwe liefde, Pheebs!
Jazeker!
Het is fijn daar.
Echt maf na amper een maand maar ik voel me comfortabel bij hem :$
Phoebe-returns schreef:
18-11-2018 14:04
Jazeker!
Het is fijn daar.
Echt maf na amper een maand maar ik voel me comfortabel bij hem :$
Open vizier Pheebs: Dit is een open vizier. Jezelf laten zien voor wie en wat je bent en tegelijk goed naar hem kijken en doorvoelen of wat je ziet en ervaart, goed voor je is. Zo leer je elkaar het snelst kennen en mocht na een tijdje toch blijken dat het niet echt bij elkaar past, dan kan dat zonder drama besproken worden.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ok ik snap het, dank je!
Precies wat ik dus aan het doen ben, en hij stimuleert mij ook daarin. Hij zegt, ik vind je leuk zoals je bent.
Ik heb het altijd erg lastig en eng gevonden om te zijn wie ik ben en om mijn kwetsbare kant te laten zien, maar hij lijkt er totaal geen moeite mee te hebben. Hij stimuleert mij juist om te zeggen wat ik voel en hij wil weten wie ik ben.
Erg fijn.
Ik ben bij hem in tegenstelling tot eerder ook niet erg bang voor dec toekomst en ik ben daar ook niet mee bezig. Deze eerste fase is leuk, ik kan er nu veel meer van genieten en hoe het loopt zien we wel.
Ik moet ook wel zeggen dat ik voor hem ook wel hard aan mezelf gewerkt heb. Dat moest ook wel want ik was erg onzeker en negatief over mezelf.

He ik ben blij!
Fijne avond, Pizza hier! (Gezonde groentepizza, dat dan weer wel ;))
Vanmiddag aten we gekookte eitjes. En ik kookte 1 eitje door. Dat lag (in de schil) op het aanrecht op een handdoek. Lag, want toen ik het nodig had was het weg. Man had geen idee....
Tot ik de eierschaal vond... in de kattenbakla. Waar ook een heel schuldbewust Witje zijn snor zat schoon te likken. Dat ei van het aanrecht mikken en dan 3 hoeken om dirigeren naar de andere kant van het huis, dat zie ik hem nog wel doen. Maar hoe hij dat ei 'opgetild' heeft om door het gat van de la mee te nemen????
Oudblond schreef:
18-11-2018 18:45
Vanmiddag aten we gekookte eitjes. En ik kookte 1 eitje door. Dat lag (in de schil) op het aanrecht op een handdoek. Lag, want toen ik het nodig had was het weg. Man had geen idee....
Tot ik de eierschaal vond... in de kattenbakla. Waar ook een heel schuldbewust Witje zijn snor zat schoon te likken. Dat ei van het aanrecht mikken en dan 3 hoeken om dirigeren naar de andere kant van het huis, dat zie ik hem nog wel doen. Maar hoe hij dat ei 'opgetild' heeft om door het gat van de la mee te nemen????
:rofl:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia•Ora schreef:
18-11-2018 19:04
Ei is trouwens het enige 'menseneten' waar ze naar talen. Vanuit het nest kregen ze 1 keer per week een rauw geklutst eitje. En dat doen we nog want ze vinden het lekker en eiwit is goed voor hun vachtje. Maar: In welke vorm dan ook.... Witje vindt dat 'van mij'. Dat hij het door het huis gejongleerd heeft zonder dat het onder de bank of kast terecht gekomen is of dat wij het merkten, is ook al knap. Dus zijn 'buit' is hem gegund.
Wij aten roti zonder ei :D
Oudblond schreef:
18-11-2018 19:54
Ei is trouwens het enige 'menseneten' waar ze naar talen. Vanuit het nest kregen ze 1 keer per week een rauw geklutst eitje. En dat doen we nog want ze vinden het lekker en eiwit is goed voor hun vachtje. Maar: In welke vorm dan ook.... Witje vindt dat 'van mij'. Dat hij het door het huis gejongleerd heeft zonder dat het onder de bank of kast terecht gekomen is of dat wij het merkten, is ook al knap. Dus zijn 'buit' is hem gegund.
Wij aten roti zonder ei :D
Wat een heerlijk beest is het ook! Zo grappig dat ze dan ineens wel stil kunnen doen. Net als bij kleine kinderen geen goed teken. :rofl:

Hier gingen ze van de week helemaal los op de spruitjes :heart: .
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08 schreef:
18-11-2018 20:08
Witje vindt het een eer dat hij je kan laten lachen!
rosanna08 schreef:
18-11-2018 20:08
Je hebt vergeten je smiley blauw aan te laten lopen... foei :whip:
Oudblond schreef:
18-11-2018 20:11
Witje vindt het een eer dat hij je kan laten lachen!
ik kom hem graag een keertje knuffelen :cat:
Kia•Ora schreef:
18-11-2018 20:13
Je hebt vergeten je smiley blauw aan te laten lopen... foei :whip:
hey! :furious:
rosanna08 schreef:
18-11-2018 20:21
ik kom hem graag een keertje knuffelen :cat:
Ik ben voor!!!! :jump:

Ennuh blauwtje, je vindt me wel lief, geef maar toe. :proud:
Kia•Ora schreef:
18-11-2018 20:23

:lmao:
Kia•Ora schreef:
18-11-2018 20:23

Meer dan welkom zodra man weer up and running is. We hebben nu een probleem. Man heeft veel last van zijn rug maar ook een buikvirus. En dat is 'gevaarlijk' voor mij. Dus we 'zorgen apart van elkaar'. Blijven fysiek weg van elkaar. zo stom. maar nodig. En deze oudjes zijn dus blij met elkaar bellen, appen. Terwijl we gewoon thuis zijn.
Oudblond schreef:
18-11-2018 20:40
Meer dan welkom zodra man weer up and running is. We hebben nu een probleem. Man heeft veel last van zijn rug maar ook een buikvirus. En dat is 'gevaarlijk' voor mij. Dus we 'zorgen apart van elkaar'. Blijven fysiek weg van elkaar. zo stom. maar nodig. En deze oudjes zijn dus blij met elkaar bellen, appen. Terwijl we gewoon thuis zijn.
Nou ja, jullie zijn iig hippe oudjes :yes:
Maar verder wel heel flut Blond! Heel veel beterschap!

En witje is slim. En ik weet hoe het hem gelukt is met het ei :A:
Tenminste dat denk ik ;-D
GenieInABottle schreef:
18-11-2018 20:42
Nou ja, jullie zijn iig hippe oudjes :yes:
Zo positief wil ik het ook zien! Het is nu echt niet leuk maar hij heeft dingen die beter worden. Dus dat is gewoon positief.
GenieInABottle schreef:
18-11-2018 20:43

Toe dan toe!!!
GenieInABottle schreef:
18-11-2018 20:43

vertel 😁
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Oudblond schreef:
18-11-2018 20:40
He verdorie zeg. :hug:

Maaruh, man hoeft niet te rennen als wij er zijn, ik heb toch echt liever een gezellig gesprek op de bank dan rennend in het park. :A:
en boel veel knussels voor een ieder die het kan gebruiken
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Oudblond schreef:
18-11-2018 20:49
Toe dan toe!!!
Ik vind het wel een leuke om te bewaren voor de volgende RL date :smooch:

Als je mij dan kunt vertellen hoe het kan dat ik hier steeds een deur open en dicht hoor gaan terwijl er nergens een deur open of dicht gaat. Tenzij mijn huurbazen de schuur ook stiekem aan deurdichtgooiendegeesten-met-een-bizarre-vorm-van-humor verhuren @(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven