kriebels...

17-03-2009 19:42 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is het het voorjaar, of....

Vorige week tijdens een cursus een andere collega van een andere vestiging ontmoet. Klikte ontzettend goed, dus cursus was geslaagd . Maar ja, in het weekend steeds weer terug denken aan onze klets momentjes samen. Vanochtend nog even met elkaar gemaild. Ik wordt er helemaal blij en vrolijk van, kriebels in m'n buik.

We hebben beide een relatie, waarvan de mijne in ieder geval erg happy. Ik dacht altijd dat je bij een goede relatie daar niet open voor stond, ik in ieder geval niet, maar het kan je dus wel gewoon over komen (geloofde ik ook nooit in).

Omdat ik al een ontzettend leuke relatie heb, zal ik er verder ook niets mee doen, behalve dan nog even genieten van dat vrolijke gevoel.

Ik moest het gewoon even kwijt. Vind het zo apart, dat ik toch kriebels van een ander kan krijgen dan alleen van mijn vriend.
goh wat ontzettend fijn voor jou, wat ontzettend naar voor je vriend. je zegt wel dat je er niks mee doet, maar het lijkt me dat het toch niet helemaal goed zit in je relatie!!!
Tja, ik geloof niet dat de mens van nature monogaam is. Je kunt hier wel voor kiezen, maar dat moet je soms gevoelens wegstoppen.

Jouw berichtje is daarvan een uitstekend voorbeeld....
quote:Kleintjefijntje schreef op 17 maart 2009 @ 19:54:

Tja, ik geloof niet dat de mens van nature monogaam is. Je kunt hier wel voor kiezen, maar dat moet je soms gevoelens wegstoppen.

Jouw berichtje is daarvan een uitstekend voorbeeld....dat snap ik wel, maar dan zit er toch iets niet goed in je eigen relatie?
quote:newstylista schreef op 17 maart 2009 @ 19:50:

goh wat ontzettend fijn voor jou, wat ontzettend naar voor je vriend. je zegt wel dat je er niks mee doet, maar het lijkt me dat het toch niet helemaal goed zit in je relatie!!!Nou nou, wat een zwart witte conclusie zeg. Het kan wel degelijk naast elkaar bestaan zonder dat je een slechte relatie hebt. De vraag is alleen of je er wat mee doet. En dat moet je natuurlijk nooit doen als je relatie goed is en je dat zo wilt houden. Beetje flirten (het is weer lente) moet kunnen. Maar verder dan dat niet. Dan moet je je gevoelens gewoon wegstoppen, wat geen aandacht krijgt, verdwijnt vanzelf.
als je er niets mee doet, lijkt me dat een uitstekend bewijs dat je een gezonde relatie hebt!

want ja, verleidingen zullen er altijd zijn....
het is inderdaad wat zwart/wit, de gedachte die in me op kwam was, stel dat je vriend dit bericht zou lezen, vandaar mijn reactie.
quote:newstylista schreef op 17 maart 2009 @ 19:50:

goh wat ontzettend fijn voor jou, wat ontzettend naar voor je vriend. je zegt wel dat je er niks mee doet, maar het lijkt me dat het toch niet helemaal goed zit in je relatie!!!

En jou langste relatie is ehhmm 2 jaar ofzo?

Of je ontkent het gewoon, als je kriebels hebt, dat kan ook.

Maar vroeger of later zal je het je echt wel overkomen hoor, gewoon even "de hots" hebben voor een ander. Gaat vaak ook snel weer over, maar is best leuk.

En je partner weet toch ook dat ie een relatie heeft met een vrouw met menselijke gevoelens? Die is vast niet van een paar kriebels meteen van de leg hoor, de mijne niet iig. Hij heeft dat zelf ook wel eens.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
quote:newstylista schreef op 17 maart 2009 @ 20:02:

[...]

dat snap ik wel, maar dan zit er toch iets niet goed in je eigen relatie?Dat hoeft dus helemaal niet. Je bent ook maar een mens en een mens kan soms vluchtig een flirt hebben met een ander mens. Ik spreek nu uit eigen ervaring. Meer dan een flirt is het niet, het is een uplifting gevoel dat je weer even laat zweven, en that's it. Pas als er meer bij komt is er een probleem. Ik heb soms het gevoel dat we in Nederland niet weten hoe dit moet. Er wordt veel te zwaar getild aan een flirtpartij. Ga eens kijken in landen als Italie en Frankrijk, daar is men de kunst machtig.
quote:lolapaloeza schreef op 17 maart 2009 @ 20:23:

[...]

En jou langste relatie is ehhmm 2 jaar ofzo?

Of je ontkent het gewoon, als je kriebels hebt, dat kan ook.

Maar vroeger of later zal je het je echt wel overkomen hoor, gewoon even "de hots" hebben voor een ander. Gaat vaak ook snel weer over, maar is best leuk. En je partner weet toch ook dat ie een relatie heeft met een vrouw met menselijke gevoelens? Die is vast niet van een paar kriebels meteen van de leg hoor, de mijne niet iig. Hij heeft dat zelf ook wel eens.Precies, dat bedoel ik. Maar misschien moet je wel boven de 30 jaar zijn om dat te snappen? Als alle mensen eerlijk zouden zijn over wat ze voelen (en dan over het kleinste dingetje) dan zouden er veel relaties stranden vrees ik. Je moet je grenzen kennen en weten wanneer het genoeg is. Bij mij zal dat nooit verder gaan dan wat steelse blikken en eventueel een praatje.Maar dan is het ook klaar. Ik houd van mijn vriend en met hem wil ik oud en grijs worden. Dat zit een heel stuk dieper. Je moet jezelf toestaan om ervan te mogen genieten en verder niets.
oke oke sorry mensen, mijn reactie was overtrokken.
quote:danivo schreef op 17 maart 2009 @ 20:22:

als je er niets mee doet, lijkt me dat een uitstekend bewijs dat je een gezonde relatie hebt!

want ja, verleidingen zullen er altijd zijn....Daar gaat het inderdaad om. Kun je karakter tonen en bij jezelf blijven? Ik ken mensen genoeg die dat dus niet kunnen met alle gevolgen van dien. Het is het niet waard. Een flirt is leuk en een opstekertje voor je zelfvertrouwen en meer niet. Ik moet wel zeggen dat ik geen enkele flirt vergeet. Het zijn toch wel leuke momenten die je weer even doen beseffen dat je leuk of mooi gevonden wordt en ja, dat is lekker.
Lekker genieten! Hoezo gemaild met hem? Als je er verder niets mee doet....
Aan die fijne kriebels waar je zo vrolijk van wordt zou ik proberen niet te veel gehecht te raken.

Zie ze als een leuk intermezzo, maar blijf niet mailen.

Voor je het weet spreek je toch een keertje af om te lunchen.

Misschien helpt het als je je bedenkt hoe jij je zou voelen als je vriend van een andere vrouw deze kriebels zou krijgen, en met haar mailde.

Je zou het nu hierbij kunnen laten. Als je straks echt verliefd bent gaat dat misschien niet meer zo makkelijk.
idd je begeeft je op glad ijs door al te mailen.
Het is ZO menselijk om dit allemaal te voelen te ervaren, en gelukkig zijn er heel veel mensen die er niets mee doen.

Toch word ik (ik weet t: onrealistisch) bang als ik hier weer bevestigd word dat het zo werkt in de grote mensen wereld...ik ben 27 en doe het liefst dat het niet bestaat(hoezo verlatingsangst?) terwijl ik zelf ook wel eens een flirt heb links en rechts....

Het is inderdaad best normaal denk ik brittje, maar misschien vind je het ook een beetje eng?
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die dit (wel eens) voelt. Had ik overigens ook niet verwacht, gezien alle topics hier altijd. Ik ben ook zeker niet van plan het verder te laten komen en afspraakjes en dergelijke te gaan maken. Gewoon alleen maar even genieten van dat gevoel. Waarschijnlijk ben ik over een weekje wel weer nuchter en is het weer klaar. Beetje apart/eng voelt het idd wel, omdat ik dit nog niet eerder zo heb gehad. Natuurlijk wel eens geflirt in de kroeg, maar dan was het na de kroeg ook meteen weer klaar.

Afspreken zal ik sowieso niet doen, al was het alleen al omdat we niet echt bij elkaar in de buurt wonen. En ik heb er geen gehoefte aan. En voor jullie je zorgen gaan maken: dat mailtje was heel oppervlakkig hoor, ging vooral over het werk en of we wat aan de cursus kunnen hebben. Het andere type mailtje bewaar ik wel voor een ander (mijn vriend dus)

Thnx voor de reacties.
vhjgikjh,mn
blijkbaar dus als je vriendin dat heeft.
@Madiken: ik dacht ook altijd zo als jouw vriendin. Heb ook al lange tijd een relatie, maar ineens waren ze er, die gevoelens. Vandaar dat ik het ook postte, omdat ik er zelf best verbaasd over was. Maar het gaat ook wel weer over, begin inmiddels al weer wat nuchterder te worden...
Hoi Brittje,

Kan echt iedereen overkomen... ik ben al bijna 13 jaar met dezelfde man. Vond wel eens een andere man leuk, maar dt was altijd meteen weer weg. En nu... heb ik echt heel erg de kriebels van een hele leuke vent. Met de carnaval wat geflirt, vandaag weer tegengekomen en ik weet gewoon niet wat ik heb. Ik ga er niets mee doen maar voor het eerst in mijn relatie voel ik zo de kriebels voor iemand anders. Lente?????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven