getest maar

17-03-2009 20:15 224 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo bekende viva 'mede' chatters

Mijn zenuwen konden niet meer stuk en ik werd er soms ook letterlijk benauwd van.

Zo doende heb ik een test gekocht, ver voor dat ik het oorsprongelijk hoor te doen. (27 maart pas)

Morgen is pas de innestel dag.

De test was helaas negatief, kan het zijn dat het de 27ste weer anders is? Hoe groot is de kans nog dat het veranderd naar een positieve test?

Laten we duimen, want ik ben anders kapot!
quote:rainz schreef op 17 maart 2009 @ 22:07:

[...]

ik snap het, nogmaals bedankt
Je kan ook zo'n test kopen van Kassa. Die liet een man ook zwanger worden
quote:Lies78 schreef op 17 maart 2009 @ 22:07:

[...]

dat snap ik onderhand ja

Ik doel op het andere topic waar het toch duidelijk is uitgelegd. Blijkbaar snapte je het toen nog niet.

Sorry dat ik zo geirriteerd reageer, maar ben zelf 3 jaar bezig geweest met kinderen krijgen en ben nu eindelijk na 4 keer IUI en 1 keer IVF zwanger. En ja, dan werkt de uitspraak over kapot gaan na een eerste poging op mijn zenuwen.
quote:fleurtje schreef op 17 maart 2009 @ 22:09:

[...]

Lies, heb jij het idee dat jullie een goede relatie hebben? Heb je het idee dat je hem nog gaat zien, na Kameroen?

Heb je hem telefonisch verteld van jouw stress? Hoeveel dagen geleden was dat? Is het mogelijk dat er een verband is tussen jouw gestress en het verbreken van contact van zijn kant?nee, nee. Om eerlijk te zijn lijkt hij best op mij. Ook veel stress. Maar dan positief bedoelt
quote:Lies78 schreef op 17 maart 2009 @ 22:09:

[...]

ik vertrouw hem, we zijn al 8 jaar bij elkaar. Hij reist wel vaker, alleen nooit meer dan 3 maanden. In een relatie moet je elkaar kunnen vertrouwen meisje;)Oh absoluut mee eens. Maar je beseft toch ook dat het gelul is als ie zegt dat ie je de komende maanden niet meer kan mailen? Of dat zn telefoon bij jou ligt en dat ie je ook niet kan bellen? Kom op zeg. Driedubbel gelul.
Nou goed, ik ga lekker slapen. Tot de 27ste he!
Dus je hebt alleen nog maar geneukt?

Goh.
Waarom moet jij eigenlijk zo ontzettend nodig zwanger zijn? Hoezo anders ben ik kapot? Gevalletje manbinding?
quote:allis schreef op 17 maart 2009 @ 22:08:

meiden, ik heb ook getest! Maar... De test was negatief! Daarbij ben ik ook nog ongesteld geworden! Zou ik toch zwanger kunnen zijn? ik dacht dat ik een dikke muts was omdat ik wel eens heb getest, de dag van ongesteld worden, als nog niets zich aankondigde. Maar het kan dus altijd erger

Lies, haal drie keer diep adem. Beweeg dan je muis naar links onder, druk op start, en kies voor afsluiten. Trek je jas aan, doe een muts op en ga lekker een half uur buiten lopen. Daarna neem je een warme douche en ga je lekker slapen. Je KUNT nog niet weten of je zwanger bent. Zet het van je af en laat je hier even niet meer zien.

Pop, laat het los, het is moeilijk maar je moet.bedankt, zal er aan denken. het is voor mij nu iets te laat om buiten te lopen ;) ik ga wel zo naar bed, erg moe
quote:fleurtje schreef op 17 maart 2009 @ 22:12:

[...]

Oh absoluut mee eens. Maar je beseft toch ook dat het gelul is als ie zegt dat ie je de komende maanden niet meer kan mailen? Of dat zn telefoon bij jou ligt en dat ie je ook niet kan bellen? Kom op zeg. Driedubbel gelul.Hij wil wel mailen, maar hij mag het niet van zijn baas. Hij is naar kameroen met zijn baas en een collega van hem
Meneer is "wereldreiziger", kan "ineens" geen contact meer hebben vanuit fucking kameroen, en heeft zijn telefoon "toevallig" bij jou laten liggen. Oh, en andere telefoons werken vast niet.

En daar wil jij een kind van?

Volkomen logisch, ik snap het
Mag niet van zijn baas? Weer gelul. Zit ie 24/7 samen met zn baas? Hoewel Kameroen geen NY city is, hebben ze ook daar internetcafe's. Je moet alleen wel willen.
Welnee, als het laat genoeg is om te testen, is het vroeg genoeg om te lopen. Ik meen het. Scheur je kont weg achter het internet, en doe een hobby of een wandeling of kantklossen of punniken of theezakjesvouwen of ramenlappen. Tombraider is op tv, misschien vind je iets aan de kont van Lara Croft.

Je moet er minder mee bezig zijn, veel minder. En je moet je gezoend verstand niet uit het raam smijten. Natuurlijk, iedereen die graag zwanger wil zijn heeft momentjes dat je het liefst een email service of een luikje in je buik hebt, waaraan je meteen kunt aflezen wanneer de spruit ter wereld zal komen. Maar dat is juist het moment dat je na moet denken. Je spaart jezelf een heleboel ellende, geld en gedoe als je even rust neemt en naar je hoofd luistert, ipv alleen naar het geklapper van je eierstokken.
Maar hij heeft het goed voor elkaar die vriend van je, hij is 1 maand hier hij wipt alles aan elkaar in die maand met jou.

Vervolgens is hij je weer zat en gaat hij 3 maand op vakantie/werk wat het ook is. Hij staat nooit met legen handen.

Ik kan me voorstellen als je werkelijk zo bent zo als je nu bent dat hij 3 maanden pleite is. Je komt op mij over of je hem aan jou wil binden door een kindje.

Zoek een andere vent, die er wel voor je is en word volwassen.

Ik mis de hele aflevering van House, maar ik heb nu wel gelachen.
En hoezo laten we duimen? Die gebruik ik alleen in dringende gevallen...sorry.
lies, lul niet zo dom. Hoezo "mag" hij niet mailen van zijn baas. Mag hij wel schijten of is hem dat ook verboden? Heb je zelf in de gaten wat je "vriend" voor kletspraat ophangt? Nee hé?

En baas en collega hebben 3 maanden geen contact met het thuisfront...?!?
dat verhaal van je kerel is onzin. Een kwart jaar geen contact omdat de baas het zegt? Ik zou er een olifant mee flossen en dan doorspoelen, gelul. En als hij dat pikt, dan zou ik nog eens goed na denken of jij wel met zo'n kerel wil samenleven.

Vertel eens, hoevaak heb jij hem de laatste tijd gemailed over je eventuele zwangerschap?
Dit alles lijkt een beetje op de onzin wie een aantal maanden geleden een meisje van 16 schreef dat ze bevallen was en 8 weken later weer zwanger was.

Zit nog te denken hoe ze heet natje of zo, het bleek allemaal onzin en niet waar te zijn. Gewoon oproepr op het forum waar de dame opkickte. Verveling en kinderlijk gedrag.

Misschien is ze dezelfde wel.
Ik vrees dat dit verhaal echt is.
quote:Lies78 schreef op 17 maart 2009 @ 22:13:

[...]

bedankt, zal er aan denken. het is voor mij nu iets te laat om buiten te lopen ;) ik ga wel zo naar bed, erg moeOh jee... moe zeg je? Ik zeg: Zwanger.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
quote:fleurtje schreef op 17 maart 2009 @ 22:30:

Ik vrees dat dit verhaal echt is.

Dat dachten we met velen toen ook, ik geloof er geen bal van.

Of ze is echt zo vrezelijk naief en dom.
quote:Anastacia 34 schreef op 17 maart 2009 @ 22:36:

[...]

Dat dachten we met velen toen ook, ik geloof er geen bal van.

Of ze is echt zo vrezelijk naief en dom.

Die mensen bestaan.

Ik geloof wel wat zij zegt en ik kan het niet uitstaan dat zij die onzin van haar vriend gelooft. Ik wéét dat ik het niet moet doen, maar ik kan me daar ongelooflijk over op lopen fokken.
Pilletje onder de tong Fleur....adem innnn adem uitttt
Ik denk dat ze om half 11 in bed moet liggen omdat ze morgen in de schoolbanken moet zitten.
We kunnen hier een pol plaatsen.

A: Lies is 16 jaar verveeld zich en loopt hier de boel te sarren.

B: Lies probeerd zo snel mogelijk zwanger te worden om haar vriendje aan haar te binden door een kind.

C: Lies is zo dom dat ze geloofd dat vriendje geen internet/telefoon/ tamtam heeft voor 3 maanden. En netjes monogaam op vriendje nu gaat wachten die de bloemetjes in Kameroen buiten zet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven