egoistisch?

19-11-2018 21:06 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een heldere blik nodig.
Vriend en ik hebben al wat dingen gepland voor december. Nu belde ik broer (die hebben zoontje van 6) wanneer ze Sinterklaas vieren. Wist ie nog niet. Moesten ze mog overleggen. Ik heb vervolgens gezegd dat ik 1 dec er niet ben en zojuist uitnodiging heb aangenomen voor feestje op 2 dec.
Gevolg: broer boos, want Sinterklaas kwam 2 dec beste uit. Broer opa en oma gebeld. Ik ben de boosdoener. Ik zie het even niet meer helder. Inmiddels ingestemd met Sint 2 dec, maar wachten is op oudere zoon van broer of ie dan kan, anders wordt het 1 dec. waarop ik dus ook niet kon....
Wat een toestand.
Vier jij het met je ouders en of schoonouders op 5 december en zij op de datum die hun uitkomt.

Of je begint vroeg op 2 december en gaat daarna naar het feestje of viert het 3 december of wat voor dag dan ook.
Gewoon op vijf december vieren?
En dit heeft met gezondheid te maken, omdat....??

Verder eens met Betty.
Lily1504 schreef:
19-11-2018 21:13

Verder eens met Betty.
Oeps, verkeerde pijler.
Lily1504 schreef:

Verder eens met Betty.
Oeps, verkeerde pijler.
Gewoon niet gaan. Had ie maar eerder een datum moeten aangeven. Laat ze sinterklaas gewoon met hun gezin vieren en met opa/oma.
Jij vraagt hem, wanneer ze het vieren, hij gaat het even navragen. En in de tussentijd claim jij een dag. Ook niet zo handig he?
dolfje schreef:
Vier jij het met je ouders en of schoonouders op 5 december en zij op de datum die hun uitkomt.

Of je begint vroeg op 2 december en gaat daarna naar het feestje of viert het 3 december of wat voor dag dan ook.
Nee, dit kan niet. We vieren voor neefje, bij hun thuis. Is nog enig jong kind in de familie.
5 december (doordeweeks) willen ze niet. Bovendien vinden ze dat zij bepalen, want hun kind.
lilalinda schreef:
19-11-2018 21:16
Jij vraagt hem, wanneer ze het vieren, hij gaat het even navragen. En in de tussentijd claim jij een dag. Ook niet zo handig he?
Daar heb je gelijk in.
lila01 schreef:
19-11-2018 21:17
Nee, dit kan niet. We vieren voor neefje, bij hun thuis. Is nog enig jong kind in de familie.
5 december (doordeweeks) willen ze niet. Bovendien vinden ze dat zij bepalen, want hun kind.
Jullie hebben zelf geen kind?
Je kan toch op 2 december wat later naar het feestje gaan? Sinterklaas hoeft toch niet zo lang te duren als er maar 1 kind is?

Maar eerlijk gezegd zou ik passen.
lilalinda schreef:
19-11-2018 21:16
Hij ging niet gelijk navragen, maar vond dat er nog tijd genoeg was. Ik moest niet zo drammen dat ik het graag wilde weten.
Betty_Slocombe schreef:
19-11-2018 21:18
Jullie hebben zelf geen kind?
Nee. Neefje is nakomertje.
lila01 schreef:
. Bovendien vinden ze dat zij bepalen, want hun kind.
Ah het heilige kleinkind want het enige kind dus zij zijn de baas.
lila01 schreef:
Waarom ga je daar dan naartoe? Laat ze dat lekker zelf doen, jij zit daar dus alleen als zaalvulling/sponsor van 'n kadootje. Ik zou passen. Desnoods geef je van te voren even 'n kadootje af.
Het is geen drama als je er niet bij bent, zeker als het niet jouw kind is.
lila01 schreef:
19-11-2018 21:20
Nee. Neefje is nakomertje.
Ik zal wel weer te kil zijn, maar ik snap niet zo goed wat jullie daar dan met alle geweld moeten doen. Maar goed, dat is een discussie voor een andere keer.
dolfje schreef:
19-11-2018 21:20
Ah het heilige kleinkind want het enige kind dus zij zijn de baas.
Yep.
lila01 schreef:
19-11-2018 21:24
Yep.
Waarom ben je dan niet meteen duidelijk en eerlijk geweest, dat je geen zin had?
Geef inderdaad een cadeautje af en ga naar je eigen afspraken.
Find people who will make you better (M. Obama)
Betty_Slocombe schreef:
19-11-2018 21:23
Ik zal wel weer te kil zijn, maar ik snap niet zo goed wat jullie daar dan met alle geweld moeten doen. Maar goed, dat is een discussie voor een andere keer.
Ik ben stapel op mijn kleine neefje! Bovendien zij we kleine familie. Niet komen is geen optie. Oma is nu bijna over haar toeren over dit akkefietje.
Betty_Slocombe schreef:
19-11-2018 21:23
Prima discussie bij deze OP vind ik.
Gewoon 'n afgedwongen verplicht nummertje om zoveel mogelijk klapvee/kadootjes voor hun kind te verzamelen. Als volwassene zonder kinderen zou ik me daar niet voor lenen.
lila01 schreef:
19-11-2018 21:26
Ik ben stapel op mijn kleine neefje! Bovendien zij we kleine familie. Niet komen is geen optie. Oma is nu bijna over haar toeren over dit akkefietje.
Wat 'n gezeik. Dáár zou ik van over m'n toeren zijn, dat zo'n kleinkind boven MIJ wordt gesteld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven