Onder een dekentje...

15-10-2018 01:25 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
... met Sebas!

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin :love: .

Afbeelding
.
Afbeelding
.
Afbeelding
( :photo: Met dank aan Droppie)

.
Kia NickNickNick 2.0
HeraKia OraKia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte
BlauwtjeRosannaRosa, Roos, Dolfijntje
Boem!Oud blondBlondje, Blondie
DroppieΚιττεηsKit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig
ZusLollypopjePop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi
JaneMaranaMar, Marana
:'( MinionShiftyGeeltje, Mini, Minion
DraakjeGenieinabottleGeestje, Genie, GIaB
SutraSnugSnug
EvaBloosjeBloos
HekskeNanny_Gytha_OggHeksje Nanny, Gytha, Oggy
UiltjeQuaintrelleQuain
LivaTwilightTwilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje
PapakiNachtvlinderVlindertje, Vlinder
LimoentjeYellowLemonYellow, Lemon
Prof. Dr. Duivel (6) Vieze HondVies beest, schone haren, hond, natte hond
(B)EngelkeIngelke_KepringelkeIngelke, Engeltje, Kepringelke
ArwenCoconuts12Coco, Nuts, Noot, Nootje
Choo chooCh86Ch
SterretjeCaitriona*Cait, Riona, Tri
WolletjeSgaap_2015Wolletje, Schaapje, Skaapje
BubbelsPhoebe-returnsPhoebe, Feebie, Ret, Bubbly
PattyCeciCC, Ceci
BoompjePhoolanPhoo, Phooltje, Phoolan, Lan
DappertjeCourageKoer, Courage, Courtje
La Fleur BelgiqueBloemBloempje, Bloem, Fleur
GlamourGlitterBepGlitter, Glittertje, Bep, Beppie
NachtjeWalpurgisnachtWall-e, Wal, Nacht, Nachtje

.

Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
GlitterBep schreef:
20-11-2018 09:52
Wellicht dat het nog niet heel lang meeschrijven ook een rol heeft gespeeld, ondanks de warmte die hier van het scherm spat schrijft een groot deel al langer met elkaar (en hebben in RL ook afgesproken als ik het goed gelezen heb). Tenminste ik vind het af en toe nog lastig interpreteren welke intentie er achter de platte tekst zit, maar ik vind jullie toch allemaal lief hoor :heart:

Ik denk dat er over het algemeen veel warmte en openheid zit achter de intenties hier. Alhoewel ik ook niet iedereen achter de schermen ken, proef je hier inderdaad de warme intenties, de openheid en de onbevangenheid waarmee iedereen zichzelf mag zijn.

Dat betekent echter ook dat hier mensen aanwezig zijn die zich niet altijd even handig uitdrukken of niet altijd even handig lezen. Omdat ze zo zijn. Dat accepteren van elkaar is ook een vorm van iedereen in z'n waarde laten en iedereen lekker zichzelf laten zijn. Maar aangezien een forum best veel nadruk legt op de manier waarop je je met tekst uitdrukt en de manier waarop je tekst interpreteert, is het soms best lastig om even een stapje terug te doen en rustig te bekijken of na te vragen wat er nou eigenlijk bedoeld is.
anoniem_216133 wijzigde dit bericht op 20-11-2018 11:00
0.04% gewijzigd
Kia•Ora schreef:
20-11-2018 10:06
Ik snap echt wel dat platte tekst best lastig te interpreteren is. Maar we zijn allemaal volwassen mensen en ik ben prima in staat om een gesprek aan te gaan. Als je gewoon zegt, Kia ik vind het kut dat je het zo zegt dan bied ik je mijn excuses aan want het was niet rot bedoeld, enkel een vraag. Maar ga niet dramatisch lopen doen door te zeggen ik ga. Daar kan ik echt helemaal niks mee. En ja, ik snap de onzekerheid. Maar ik had dit zelfde ook tegen bijvoorbeeld Minion, Draakje of Rosa kunnen zeggen. Het heeft helemaal niks met de persoon te maken, en het stelt ook echt niks voor...
Oké, nogmaals Fleur heeft de boodschap begrepen, maar de opmerking had even goed via een vriendelijke pb gekund want zoals het er staat klinkt het m.i. niet lief, en da's geheel tegen de aard van het topic dus daar was ik van geschrokken.

Voor de hernieuwde start
Afbeelding
ik zoek snel mijn spandex pakje weer op :cheer2: :cheer: :cheer2:
Eerst! Alle chocolade is voor mij!

Zo fijn dat Pop even niet online is :jump: En Genie, en al die andere chocoliefhebbers
:proud:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08 schreef:
20-11-2018 10:13
lieverd, geloof me, ik snap die onzekerheid. Ik mag dan 47 zijn, maar ik geloof ook nog steeds niet dat mensen me leuk
vinden en dat vriendschappen kunnen voortduren. En de rest die ik wil zeggen, is te persoonlijk voor hier dus dat doe ik ergens anders :smooch:
47 :O :O
Max 27 toch?
En wat ik nu ga zeggen is oftewel een vloek of een zegen... ik vind je heel leuk en ga niet weg ;-D
Zo nu eerst een kop koffie. Ik vind het echt rot dat dingen verkeerd over komen en dat mensen mijn intenties verkeerd lezen. Als ik iets echt rot bedoel dan weet je het wel en benoem ik dat ook wel...

Afbeelding
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
GenieInABottle schreef:
20-11-2018 11:11
Max 27 toch?
En wat ik nu ga zeggen is oftewel een vloek of een zegen... ik vind je heel leuk en ga niet weg ;-D
Ga es werken jij :whip: .
Marana-- schreef:
20-11-2018 11:10

Zo fijn dat Pop even niet online is :jump: En Genie, en al die andere chocoliefhebbers
Je mag ze hebben lief. Ik lust nl. geen bonbons :proud:
En eerlijk? een fles whiskey zou beter passen nu. Dat spandexpakje hè... to good to be true :flirting:
*Jat kia's koffie. Laat de chocola voor de echte choco's. Wist het zweet van het voorhoofd. Poehpoeh. Gelukkig: misverstand opgelost*
Fijne dag! :cheer2:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
GenieInABottle schreef:
20-11-2018 11:11
Max 27 toch?
:smooch:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Kia•Ora schreef:
20-11-2018 11:14
Ga es werken jij :whip: .
Ik wil zo niet met die k** administratie bezig zijn, ik wil niet, niet niet niet. :cry:
En ja, nu ga ik verder, sught. Even mijn mindset resetten:
Administratie is leuk, cijfertjes zijn leuk, ordenen en opruimen is leuk, en nog leuker, ik ben er eigenlijk heel goed in en als beloning mag ik straks, uhm, dat weet ik nog niet... vast iets leuks ;-D :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Marana-- schreef:

Kan ik jou inhuren dat zodra er chocolade in de buurt jij dit eerst komt opeten? Ik ben in het afgelopen half jaar 15 kilo afgevallen en wil er nog minimaal 20 vanaf, maar deze tijd van het jaar slaat de choco en al het andere lekkers je om de oren.. en soms is het zooohoooo moeilijk om dat te weerstaan.. :cry:

Neeeeee geen spandex meer! Dan moeten mijn collega's mij straks weer onder het bureau vandaan halen :rolling:
Eat glitter for breakfast and shine all day
:hello:
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
20-11-2018 11:52
:hello:

hello Janice :hello:
Jane, wat ontzettend leuk dat jij hier opduikt :D Lang geleden dat ik je op het forum heb gezien. Welkom!

Bep, ehm, ik zou op zich wel willen, maar moet dat toch maar niet doen... tot 1 januari ga ik mijn best doen om niet aan te komen, en daarna weer (zoals bijna ieder jaar) om er vijf kilo af te krijgen.
En niet van bonbons houden? :O

Zou zo'n fijne beloning zijn na het afronden van de administratie :whistle:
Die 5 kilo gaan wel lukken Mar met ons voornemen :P
Tot die tijd offer ik me graag op voor alle chocolade die valt onder de noemer: puur (mag met hazelnoten, mint of advocaat gevuld zijn), wit (alleen als er ook puur in de buurt is) melk als er nootjes of rozijnen doorheen zitten. Andere varianten probeer ik alleen uit met Pop in de buurt ;-D

Neuh, bonbons zijn voor mij meer een straf, dus ik verzin wel iets anders. Voor nu is mijn beloning: na elk stapeltje mag ik even dit topic bij lezen. Mss is een IRL optreden van minion in spandex wel een hele leuke beloning :proud:
:hello: Ja was een tijdje op meelees modus.

Ik ben ook geen fan van chocolade.
Geef mij maar uhmmm chipsss!!
:flirting:
Prrrr, mauw miawwwww.
Afbeelding
Hoi Janice, deze is voor jou!

Sterk dat je al zoveel kon afvallen Glamour :cheer:
Fijn die opoffering Genie! :high5:
Eat glitter for breakfast and shine all day
-Bloem- schreef:
20-11-2018 12:10
Afbeelding
Hoi Janice, deze is voor jou!

Sterk dat je al zoveel kon afvallen Glamour :cheer:
Bedankt!! Yummmm
Prrrr, mauw miawwwww.
Marana-- schreef:

shit, te laat 😒
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
welkom Janice, hoe kom je hier zo terecht?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Kia•Ora schreef:
20-11-2018 10:06
Ik snap echt wel dat platte tekst best lastig te interpreteren is. Maar we zijn allemaal volwassen mensen en ik ben prima in staat om een gesprek aan te gaan. Als je gewoon zegt, Kia ik vind het kut dat je het zo zegt dan bied ik je mijn excuses aan want het was niet rot bedoeld, enkel een vraag. Maar ga niet dramatisch lopen doen door te zeggen ik ga. Daar kan ik echt helemaal niks mee. En ja, ik snap de onzekerheid. Maar ik had dit zelfde ook tegen bijvoorbeeld Minion, Draakje of Rosa kunnen zeggen. Het heeft helemaal niks met de persoon te maken, en het stelt ook echt niks voor...
Dat is wat ik ook dacht bij jou. Gewoon even zeggen hoe het overkomt, dat kan hier gewoon. Ik voel me ook snel aangevallen, maar hier durf ik dat wel kenbaar te maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven