Onder een dekentje...
maandag 15 oktober 2018 om 01:25
... met Sebas!
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin
.

.

.

(
Met dank aan Droppie)
.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin

.

.

(
.
| Kia Nick | Nick | Nick 2.0 |
|---|---|---|
| Hera | Kia Ora | Kia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte |
| Blauwtje | Rosanna | Rosa, Roos, Dolfijntje |
| Boem! | Oud blond | Blondje, Blondie |
| Droppie | Κιττεηs | Kit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig |
| Zus | Lollypopje | Pop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi |
| Jane | Marana | Mar, Marana |
| | Shifty | Geeltje, Mini, Minion |
| Draakje | Genieinabottle | Geestje, Genie, GIaB |
| Sutra | Snug | Snug |
| Eva | Bloosje | Bloos |
| Hekske | Nanny_Gytha_Ogg | Heksje Nanny, Gytha, Oggy |
| Uiltje | Quaintrelle | Quain |
| Liva | Twilight | Twilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje |
| Papaki | Nachtvlinder | Vlindertje, Vlinder |
| Limoentje | YellowLemon | Yellow, Lemon |
| Prof. Dr. Duivel | Vieze Hond | Vies beest, schone haren, hond, natte hond |
| (B)Engelke | Ingelke_Kepringelke | Ingelke, Engeltje, Kepringelke |
| Arwen | Coconuts12 | Coco, Nuts, Noot, Nootje |
| Choo choo | Ch86 | Ch |
| Sterretje | Caitriona* | Cait, Riona, Tri |
| Wolletje | Sgaap_2015 | Wolletje, Schaapje, Skaapje |
| Bubbels | Phoebe-returns | Phoebe, Feebie, Ret, Bubbly |
| Patty | Ceci | CC, Ceci |
| Boompje | Phoolan | Phoo, Phooltje, Phoolan, Lan |
| Dappertje | Courage | Koer, Courage, Courtje |
| La Fleur Belgique | Bloem | Bloempje, Bloem, Fleur |
| Glamour | GlitterBep | Glitter, Glittertje, Bep, Beppie |
| Nachtje | Walpurgisnacht | Wall-e, Wal, Nacht, Nachtje |
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
dinsdag 20 november 2018 om 10:55
GlitterBep schreef: ↑20-11-2018 09:52Wellicht dat het nog niet heel lang meeschrijven ook een rol heeft gespeeld, ondanks de warmte die hier van het scherm spat schrijft een groot deel al langer met elkaar (en hebben in RL ook afgesproken als ik het goed gelezen heb). Tenminste ik vind het af en toe nog lastig interpreteren welke intentie er achter de platte tekst zit, maar ik vind jullie toch allemaal lief hoor![]()
Ik denk dat er over het algemeen veel warmte en openheid zit achter de intenties hier. Alhoewel ik ook niet iedereen achter de schermen ken, proef je hier inderdaad de warme intenties, de openheid en de onbevangenheid waarmee iedereen zichzelf mag zijn.
Dat betekent echter ook dat hier mensen aanwezig zijn die zich niet altijd even handig uitdrukken of niet altijd even handig lezen. Omdat ze zo zijn. Dat accepteren van elkaar is ook een vorm van iedereen in z'n waarde laten en iedereen lekker zichzelf laten zijn. Maar aangezien een forum best veel nadruk legt op de manier waarop je je met tekst uitdrukt en de manier waarop je tekst interpreteert, is het soms best lastig om even een stapje terug te doen en rustig te bekijken of na te vragen wat er nou eigenlijk bedoeld is.
anoniem_216133 wijzigde dit bericht op 20-11-2018 11:00
0.04% gewijzigd
dinsdag 20 november 2018 om 10:58
Oké, nogmaals Fleur heeft de boodschap begrepen, maar de opmerking had even goed via een vriendelijke pb gekund want zoals het er staat klinkt het m.i. niet lief, en da's geheel tegen de aard van het topic dus daar was ik van geschrokken.Kia•Ora schreef: ↑20-11-2018 10:06Ik snap echt wel dat platte tekst best lastig te interpreteren is. Maar we zijn allemaal volwassen mensen en ik ben prima in staat om een gesprek aan te gaan. Als je gewoon zegt, Kia ik vind het kut dat je het zo zegt dan bied ik je mijn excuses aan want het was niet rot bedoeld, enkel een vraag. Maar ga niet dramatisch lopen doen door te zeggen ik ga. Daar kan ik echt helemaal niks mee. En ja, ik snap de onzekerheid. Maar ik had dit zelfde ook tegen bijvoorbeeld Minion, Draakje of Rosa kunnen zeggen. Het heeft helemaal niks met de persoon te maken, en het stelt ook echt niks voor...
Voor de hernieuwde start
dinsdag 20 november 2018 om 11:11
47
Max 27 toch?
En wat ik nu ga zeggen is oftewel een vloek of een zegen... ik vind je heel leuk en ga niet weg
dinsdag 20 november 2018 om 11:13
dinsdag 20 november 2018 om 11:14
Ga es werken jijGenieInABottle schreef: ↑20-11-2018 11:1147![]()
![]()
Max 27 toch?
En wat ik nu ga zeggen is oftewel een vloek of een zegen... ik vind je heel leuk en ga niet weg![]()
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
dinsdag 20 november 2018 om 11:15
dinsdag 20 november 2018 om 11:17
GenieInABottle schreef: ↑20-11-2018 11:1147![]()
![]()
Max 27 toch?
En wat ik nu ga zeggen is oftewel een vloek of een zegen... ik vind je heel leuk en ga niet weg![]()
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 20 november 2018 om 11:18
Ik wil zo niet met die k** administratie bezig zijn, ik wil niet, niet niet niet.
En ja, nu ga ik verder, sught. Even mijn mindset resetten:
Administratie is leuk, cijfertjes zijn leuk, ordenen en opruimen is leuk, en nog leuker, ik ben er eigenlijk heel goed in en als beloning mag ik straks, uhm, dat weet ik nog niet... vast iets leuks
dinsdag 20 november 2018 om 11:51
Kan ik jou inhuren dat zodra er chocolade in de buurt jij dit eerst komt opeten? Ik ben in het afgelopen half jaar 15 kilo afgevallen en wil er nog minimaal 20 vanaf, maar deze tijd van het jaar slaat de choco en al het andere lekkers je om de oren.. en soms is het zooohoooo moeilijk om dat te weerstaan..
Neeeeee geen spandex meer! Dan moeten mijn collega's mij straks weer onder het bureau vandaan halen
Eat glitter for breakfast and shine all day
dinsdag 20 november 2018 om 11:58
Jane, wat ontzettend leuk dat jij hier opduikt
Lang geleden dat ik je op het forum heb gezien. Welkom!
Bep, ehm, ik zou op zich wel willen, maar moet dat toch maar niet doen... tot 1 januari ga ik mijn best doen om niet aan te komen, en daarna weer (zoals bijna ieder jaar) om er vijf kilo af te krijgen.
Bep, ehm, ik zou op zich wel willen, maar moet dat toch maar niet doen... tot 1 januari ga ik mijn best doen om niet aan te komen, en daarna weer (zoals bijna ieder jaar) om er vijf kilo af te krijgen.
dinsdag 20 november 2018 om 12:04
Die 5 kilo gaan wel lukken Mar met ons voornemen
Tot die tijd offer ik me graag op voor alle chocolade die valt onder de noemer: puur (mag met hazelnoten, mint of advocaat gevuld zijn), wit (alleen als er ook puur in de buurt is) melk als er nootjes of rozijnen doorheen zitten. Andere varianten probeer ik alleen uit met Pop in de buurt
Neuh, bonbons zijn voor mij meer een straf, dus ik verzin wel iets anders. Voor nu is mijn beloning: na elk stapeltje mag ik even dit topic bij lezen. Mss is een IRL optreden van minion in spandex wel een hele leuke beloning
Tot die tijd offer ik me graag op voor alle chocolade die valt onder de noemer: puur (mag met hazelnoten, mint of advocaat gevuld zijn), wit (alleen als er ook puur in de buurt is) melk als er nootjes of rozijnen doorheen zitten. Andere varianten probeer ik alleen uit met Pop in de buurt
Neuh, bonbons zijn voor mij meer een straf, dus ik verzin wel iets anders. Voor nu is mijn beloning: na elk stapeltje mag ik even dit topic bij lezen. Mss is een IRL optreden van minion in spandex wel een hele leuke beloning
dinsdag 20 november 2018 om 12:37
dinsdag 20 november 2018 om 13:39
Dat is wat ik ook dacht bij jou. Gewoon even zeggen hoe het overkomt, dat kan hier gewoon. Ik voel me ook snel aangevallen, maar hier durf ik dat wel kenbaar te maken.Kia•Ora schreef: ↑20-11-2018 10:06Ik snap echt wel dat platte tekst best lastig te interpreteren is. Maar we zijn allemaal volwassen mensen en ik ben prima in staat om een gesprek aan te gaan. Als je gewoon zegt, Kia ik vind het kut dat je het zo zegt dan bied ik je mijn excuses aan want het was niet rot bedoeld, enkel een vraag. Maar ga niet dramatisch lopen doen door te zeggen ik ga. Daar kan ik echt helemaal niks mee. En ja, ik snap de onzekerheid. Maar ik had dit zelfde ook tegen bijvoorbeeld Minion, Draakje of Rosa kunnen zeggen. Het heeft helemaal niks met de persoon te maken, en het stelt ook echt niks voor...