Zwanger worden in de MMM

12-08-2018 22:55 255 berichten
Hoi meiden,

Na 1 jaar proberen om zwanger te worden zijn mijn man (33) en ik (26) de MMM in gestapt. Inmiddels zijn we al 1,5 jaar bezig en nog steeds niet zwanger. Het lijkt me leuk om ervaringen te lezen van meiden die al zwanger zijn en gevoelens te delen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten en net als ik ook graag zwanger willen worden. :-]

Groetjes Nina
anoniem_6394aaaa7c183 wijzigde dit bericht op 19-09-2018 23:02
11.75% gewijzigd
Dank je Cactus.

Spannend zeg! De uitslag kregen wij meest na een week We planden bij het inleveren ook gelijk een afspraak in voor de week erop.

Ik heb op 6 december de eerste echo, met 7 weken ben zo benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Nina! Hopelijk kan je lekker van jullie zwangerschap genieten.

Terugplaatsing is goed gegaan. Nu hopen dat hij/zij goed blijft plakken. Ik vind het moeilijk er niet veel mee bezig te zijn, denk toch voel ik iets of juist niets en wat zou dat zeggen... Had me voorgenomen ook even niet te veel op te forum te zitten, haha mislukt.

Luna, gewoon solliciteren. Je weet nooit hoelang de MMM kan duren en je wil in die periode niet je leven on hold zetten.
Nou mijn menstruatie is doorgebroken... :-( Ook al waren de kansen toch heel klein, ben ik toch verdrietig en down....
Op naar een nieuwe ICSI ronde in 2019. Ik zal dan ook minder actief zijn op het forum. Wens jullie allemaal veel succes in het vervullen van jullie kinderwens.
Nina, super gefeliciteerd! Wat enorm fijn!

Cactus, bij ons duurde de uitslag ongeveer 5 werkdagen. Wij hebben daarop gelijk een doorverwijzing gekregen naar het academisch ziekenhuis. Daar hebben we over anderhalve week een afspraak, ongeveer 6 weken na de aanmelding. In tussentijd hebben we nog iets van 11 kantjes vragenlijst moeten invullen en terugsturen.

MissGiggles, wat vervelend dat je ongesteld bent geworden.. ik snap dat je wat afstand neemt. Knuffel!
Hoi, ik heb al even niets van mij laten horen. Wij hebben in november de uitslag van het zaadonderzoek gekregen en die was niet goed. We hebben inmiddels meerdere onderzoeken gehad en krijgen over een paar weken de uitslag hoe verder. Een erg onzekere tijd en weten ook niet of wij beide biologische ouders kunnen worden.
Luna hoe is het bij jullie, weten jullie inmiddels al iets meer?

Ik schrijf hier dus niet meer actief mee maar wil jullie veel succes wensen en hopelijk snel positieve testen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven