Kind in je uppie - deel 8

26-11-2017 21:09 3391 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 8 van kind in je uppie alweer!
We zijn in ieder geval niet alleen met onze dromen!

Met een algemeen startaccount, zodat de vaste schrijfsters zelf hun gegevens aan kunnen passen als ze dat willen:

Login: uppies
Wachtwoord: uppiesuppies

Dit topic is voor iedereen die in haar uppie voor een kindje wil gaan, al zwanger of zelfs bevallen is.
Dit geldt trouwens niet voor alle schrijfsters hier, dus als je na het lezen van het topic hier ook een berichtje wil achterlaten ben je van harte welkom om dat te doen!

We delen lief en leed met elkaar, beantwoorden elkaars vragen en kletsen over ditjes en datjes.

Ziekenhuizen/klinieken met een eigen spermabank die alleenstaanden helpen:
- Kidcentrum (Amsterdam, dit is nu definitief over naar het AMC)
- UMCU (Utrecht; opnamestop sinds april 2017)
- Geertgen (Elsendorp, Brabant)
- Rijnstate (Arnhem, wachtlijst ca. 2 jaar)
- Medisch Centrum Kinderwens (Leiderdorp, donorsperma alleen postcodes 2200-2899)
- Nij Barrahûs (Wolvega, start in 2018 mogelijk met eigen spermadonorbank)
- UMCG (Groningen, wachtlijst > 3 jaar)
- Isala (Zwolle, wachtlijst 2 jaar)
- Reinier de Graaf (Voorburg)

Er zijn wel andere instellingen waar je als alleenstaande geholpen wordt, maar dan moet je zelf donorsperma regelen, bijvoorbeeld via een bekende donor of via een commerciële spermabank (Denemarken/Duitsland).

Zie ook de informatiepagina over ziekenhuizen van Freya.

Verschillende websites waar je informatie kan vinden:
http://www.bam-mam.nl/
http://www.alleenmetkinderwens.nl/
http://www.freya.nl/

Fase 1 Oriëntatie of wachtlijst
Naam Leeftijd Kliniek Status
Sensotouch28UMC Utrechtwachtlijst sinds augustus 2016, ondertussen oriëntatie co-ouderschap
Vivadiva8532UMC UtrechtIntake februari 2016
Macarinata 35 Isalaintake april 2018
Jolietje85 32 Reinier de Graaf, Voorburg en MCK Leiderdorp op wachtlijst voor intake sinds oktober 2017
Patroesj 31 Rijnstate, Arnhem en RdG Voorburg Arnhem: wachtlijst sinds nov 2017, Voorburg: wachtlijst sinds apr 2018
Depster28Nij Geertgen Intake 24 April. Oriënteren bekende donor
Beau1993 25 Reinier de Graaf, Voorburg op wachtlijst voor intake sinds januari 2018

Fase 2: ZI/IUI/IVF
Naam Leeftijd Kliniek Gestart
san9224GeertgenIUI september 2015[/i]
anniebammer32UMC Utrechtjanuari 2016[/i]
Hope198036MCKpoging 6 in januari 2017[/i]
Zara8828ZIdecember 2016
Manawa37Rijnstatedecember 2016
Saffronskies38IsalaIVF (Cryos) augustus 2017
Uppies8531Nij Geertgenfebruari 2017
Globe8335Nij Geertgenmei 2016,februari 2017 (8x iui) september 2018 start ICSI
Alisa8630UMC UtrechtIUI september 2017
Abrikozenpitjes36UMC Utrechtaugustus 2016
Innerpeace36Reinier de Graaf Voorburg2 missed abortions, volgende IUI sept 2017
CCB5331Nij Geertgeniui augustus 2017
Plien198533nijGeertgengestart aug 2017 9x IUI, nov 2018 gestart met ICSI
Jootje2930St Antoniusnov 2017
Truelove79 39MCK Leiderdorp IUI mei 2018
Sciencerocks Cryos via Antonius ZI vanaf mei 2018,IUI vanaf juli 2018
Wensmama81 37 Rijnstate IUI maart 2018
Betsy_01 Reinier de Graaf Voorburgfeb 2019

Fase 3: Zwanger!
Naam Leeftijd Kliniek Gestart Uitgerekend Bijzonderheden
Maris8632Reinier de Graafmei 2018mrt 2019
NoraRecaptcha38 okt 2017 IUI/KIDjuni 20192e kindje, mk in jan, mei & juli 2018
Linnie_1983 33UMC UtrechtIUI november 2016juni 2019
Eeffie139MCK LeiderdorpIUI dec 2017 oktober 2019
Hailie 39 MCK Leiderdorp IUI dec 2017, start IVF okt 2018 september 2019
Angelaloes28Reinier de graaf Voorburgiui okt/nov 2017 ?
In de tabel staan de namen van schrijfsters die al geruime tijd niet meer meeschrijven schuingedrukt

:love: BAMmers die ons voorgingen:
2019 -
2018 - Wannabe79 (2e kindje), Roosje-89, Pat36, Blij_ei, deb 87, Nausicaa
2017 - Ocean1980, Becauseiamhappy (2e kindje), Rosings, Stjerna83, Mitakuye Oyasin, Jessy010
2016 - Wannabe79, JustJiggles, Becauseiamhappy, LKN, Chica-1983, Char-ade, Frizz, Vlinder09, Noa-Lynn.
2015 - thefiepie. eligansje
2014 - Lonely_Butterfly, Wondertje, Zoeter, Mammienator, Muppet, Zuster123, Bredagirl, Mila, Emma77emma, Gavia, Houston77007.
2013 - Bezigebij, Vinyl, Sillie, Fearless, ClaudeFiolle, Lizlizzyliz, E123.
2012 - Sannasanna, Channel, Zoeter, Juffie, MoffelenPier, Ragnhild.
2011 - Chilles.

Voorgaande delen:
Kind in je uppie - 6
Kind in je uppie - 5
Kind in je uppie - 4
Kind in je uppie - 3
Kind in je uppie - 2
Kind in je uppie? (deel 1)
uppies wijzigde dit bericht op 01-03-2019 16:04
23.98% gewijzigd
Oh angelaloes, wat naar. Dikke knuffel
@Angelaloes wat ontzettend k... sterkte hoor!
@plien hey welkom terug!
Ik ben inmiddels ook bezig met IVF maar als er vandaag niet een wonder gebeurd dat mijn kleine eitjes mega snel groeien naar de paar grote die al klaar zijn..., dan moeten we morgen de IVF afbreken. En dan ga ik ook een dag huilen denk ik :(
Oh nee, wat verdrietig, heel veel sterkte en een dikke knuffel @Angelaloes.

@Lee, ik hoop dat je eitjes een groeispurt hebben vandaag!

En @ Nausicaa & @Lee, dank voor jullie reactie op mijn bericht m.b.t. de belastingdienst.
Wat klote Angelaloes. Je hebt er niks aan, maar toch een knuffel :hug:.

Lee, nog even doorduimen, maar wat een gedoe. Voordat ik hier las wist ik natuurlijk wel dat ivf geen garantie geeft, maar niet dat het zoveel stappen had waar het ‘niet kon lukken’. En dan is het al zo veel gedoe.
Dank jullie wel. En @nausicaa dat wist ik ook niet. Al gaat het nog redelijk goed met me, ik snap nu wel waarom ze je de optie geven om een "buddy" te nemen. Dat je gelinkt wordt aan een verpleegkundige waar je bij terecht kan als je ergens mee zit of vragen hebt. Ik hoop op een wonder. Heb nog maar 1 poging kunnen doen dit jaar met al die tegenslagen. Ben er nu wel een keer klaar mee..
Lee83 schreef:
21-11-2018 15:20
Dank jullie wel. En @nausicaa dat wist ik ook niet. Al gaat het nog redelijk goed met me, ik snap nu wel waarom ze je de optie geven om een "buddy" te nemen. Dat je gelinkt wordt aan een verpleegkundige waar je bij terecht kan als je ergens mee zit of vragen hebt. Ik hoop op een wonder. Heb nog maar 1 poging kunnen doen dit jaar met al die tegenslagen. Ben er nu wel een keer klaar mee..
Ja, dat kan ik me voorstellen ja! Jij hebt hiervoor ook al heel wat meegemaakt natuurlijk. Ik hoop echt heel het voor je dat het nu snel een keer gaat lukken, dan kun je daarna op de grote wachtbank verder!
Angelaloes, wat balen zeg.... dikke knuffel. Hoop dat je je wat beter voelt vandaag.
Plien, welkom terug!
Lee, he f*ck man dat is echt een super teleurstelling. Kun je dan wel een escape iui doen?

Hier een grote verrassing dat mn cyclus zich meer dan een week te vroeg aandient. Zal wel door het gerommel met hormonen zijn geweest. Nu even w88 tot het doorzet en ik de kliniek kan vragen om te starten. Geeft toch weer energie...
Verdomme Lee en Angela wat een dompers! Voor jullie allebei een knuffel ❤
Plien, welkom terug en succes weer!

Lee, hoop dat t toch nog door kan gaan voor je!

Globe, dat is lekker! Scheelt weer wachttijd! Op naar een nieuwe poging met positief resultaat!

Hier is het nu de tijd dat elk wc bezoekje spannend is. Morgen zou ik in principe ongesteld moeten worden en meestal heb ik 1 of 2 dagen van tevoren wel wat (oud) bloedverlies.
Nu nog niks.......maarja ook dat is wel vaker zo geweest. Lang leve de onzekerheid.....pffffff
Oh ja vanochtend ook getest trouwens......negatief. Dus ga er niet vanuit dat t gelukt is.....
Lee, ik duim nog voor een groeispurt..wie weet 🙏

Eeffie ook voor jou!!

Ik zit sinds vanmiddag weer op het bankje! De spannende weken beginnen weer 😬 week 1 gaat meestal nog wel .
Nieuwe donor nu... wie weet!
Angela, wat onwijs klote zeg, sterkte.
Lee, ik hoop voor je dat ze toch nog even doorgroeien. Wat een domper anders zeg. Bij mij was het ook zo, dat ze nog te klein waren. Maar 2 dagen later waren ze toch goed genoeg gegroeid. Ga heel hard duimen.
Globe, yeahh wat fijn zeg. Ik ben juist nog steeds niet ongesteld terwijl dat eigenlijk afgelopen maandag had moeten gebeuren...geef ook de schuld aan de hormonen. Voor jou iig heel fijn zeg!
Eeffie, blijf nog positief hoor, het zou toch kunnen! Die onzekerheid pfff..
True, spannend weer!!! Succes!
Eeffie , ik blijf doorduimen vr je!
True, wat fijn!! Succes!
Hailie, nou das ook wat haha! Raar is het hele proces ook he
Ik geloof t nog niet eigenlijk.....maar had zojuist toch echt een heel licht tweede streepje op de (kruidvat) test!!
Ga zeker nog niet juichen maar ben wel hoopvol 😊
Dat t maar een dikke streep mag worden de komende dagen!!
Eeffie oh wat spannend. Ik snap je gevoel. Dat had ik ook bij mijn positieve test. Pas op dag 3 met de digitale test die echt de woorden liet zien kon ik het pas geloven.
Ik hoop echt voor je dat het blijft plakken en je een goeie positieve test krijgt.

Ik ga zometeen voor de follikelecho. Hopelijk is er wat aan het groeien.
Heeeeeel spannend! 😊

Succes zo Science, dat ze maar lekker aan t groeien zijn!
Eeffie, wat een fijn nieuws!! Vandaag was ook je nod toch? Voorzichtig dus een gefeliciteerd!!

Science succes!

Ik zit op een telefoontje te w88 met de goedkeuring om te starten....
Eeffie, wat fijn om te lezen en wat super spannend!!
Nou, nog kleine follikel, 11,5 mm, dus cyclus duurt iets langer. Maar niet erg want maandag IUI zou onhandig zijn geweest. Ik veracht woensdag of donderdag. Maandag komt bestelling binnen.
Thanx allemaal! T is nog een beetje onwerkelijk en hoop dat t goed gaat.

En Globe, telefoontje gehad? Kan je beginnen?

Science, goed getimed weer met de bestelling. Lijkt me wel stressvol elke keer om goed te plannen dat t op de goede dag binnen komt. Spannend weer hoor een nieuwe poging, ga voor je duimen!
Eeffie1 schreef:
22-11-2018 06:43
Ik geloof t nog niet eigenlijk.....maar had zojuist toch echt een heel licht tweede streepje op de (kruidvat) test!!
Ga zeker nog niet juichen maar ben wel hoopvol 😊
Dat t maar een dikke streep mag worden de komende dagen!!
Oh Eeffie wat ontzettend fijn nieuws om te lezen! Gefeliciteerd! Op naar die knaller van een streep ;)
Eeffie, voorzichtig gefeliciteerd! Hopelijk een oplopend streepje de komende dagen! 🙏 sterkte deze spannende dagen!
@eeffie dat is mooi nieuws, van harte gefeliciteerd!! Super blij voor je
@globe en akkoord gekregen?
Globe, kan je al beginnen? Ik ben nog steeds aan het wachten haha...begin nu wel erg ongeduldig te worden.
Lee, hoe is het gegaan gisteren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven