Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 21 november 2018 om 15:05
Voor de duidelijkheid: Ik reageerde op je bericht maar ik staf alleen onderzoekjes en spam. En ik vind het van de zotte dat je voor die post de strafbank op moest.oudebaas schreef: ↑21-11-2018 15:03Ik ben weer terug van mijn eerste ban![]()
Ik plaatste een opmerking over het gewicht en figuur van veel modellen en mannequins. Dat werd daar nogal onaardig gevonden en iemand heeft gestaft. Het was inderdaad niet aardig, maar niet veel onaardiger dan de manier waarop het probleem van te dunne modellen in veel media wordt besproken. Ook in Sanoma periodieken.
oudblond wijzigde dit bericht op 21-11-2018 15:07
0.08% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 21 november 2018 om 15:05
Mijn staf bewaar ik liever voor speciale gelegenheden. Maar goed, de meesten weten dat mijn staf al een poosje behoorlijk gehavend is.
(Mag het woord “staf” trouwens wel nu Sinterklaasgerelateerde discussies niet meer mogen?)
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
(HL Mencken)
woensdag 21 november 2018 om 15:08
Ik denk dat ik weet wie er heeft gestaft. Ik maak me er verder niet druk over, het staffen dan. Wel over het willekeurige beleid van de mods. Voordat je het weet krijgt iemand een perma als er maar genoeg mensen staffen.
Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)

woensdag 21 november 2018 om 15:10
Helemaal niet, ik zeg iets algemeens over mannen op een vrouwenforum en het is ook nog een meerkeuzeoptie, waarbij je zelf vrij bent om aan te geven wat van toepassing is. niet meteen op de kast zitten en laten zien dat dit je raakt. Dat is niet mannelijk
woensdag 21 november 2018 om 15:11
Ik ben het eens met Mark dat identity politics en racisme een grote overlap hebben. En nee, de Raad van Europa toetst niet aan identity politics maar aan het Europees Verdrag van de Rechten van de Mens.Kukita-Del-Barrio schreef: ↑21-11-2018 14:40Op welke gronden beschuldig jij de Raad van Europa van identity politics?? Zij gaan over mensenrechten in Europa en elk europees land is er lid van. Beschouw je mensenrechten als identity politics?
Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)

woensdag 21 november 2018 om 15:11
was het onaardiger dan kiki momenteel met die arme man die op zijn lip moet bijten?oudebaas schreef: ↑21-11-2018 15:03Ik ben weer terug van mijn eerste ban![]()
Ik plaatste een opmerking over het gewicht en figuur van veel modellen en mannequins. Dat werd daar nogal onaardig gevonden en iemand heeft gestaft. Het was inderdaad niet aardig, maar niet veel onaardiger dan de manier waarop het probleem van te dunne modellen in veel media wordt besproken. Ook in Sanoma periodieken.

woensdag 21 november 2018 om 15:17
Kukita-Del-Barrio schreef: ↑21-11-2018 14:40Op welke gronden beschuldig jij de Raad van Europa van identity politics?? Zij gaan over mensenrechten in Europa en elk europees land is er lid van. Beschouw je mensenrechten als identity politics?
Open er een topic over joh. De hele discussie hier weer over doen lijk me niet de bedoeling
woensdag 21 november 2018 om 15:20
Zat er nog reden bij? 'Op de tiet' bijvoorbeeld?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 21 november 2018 om 15:28
woensdag 21 november 2018 om 15:31
Laat dat topic nu net door de mods gesloten zijn.Pipistrello schreef: ↑21-11-2018 15:17Open er een topic over joh. De hele discussie hier weer over doen lijk me niet de bedoeling
Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)

woensdag 21 november 2018 om 15:51
Hou effe op zeg. Zometeen is dit topic ook nog weg wegens Ongewenst Onderwerp.Kukita-Del-Barrio schreef: ↑21-11-2018 14:40Op welke gronden beschuldig jij de Raad van Europa van identity politics?? Zij gaan over mensenrechten in Europa en elk europees land is er lid van. Beschouw je mensenrechten als identity politics?

woensdag 21 november 2018 om 15:54
Oh, ik ben al zo vaak geband wegens 'ongepast'.
En het grappige is dat niemand weet wat er nou gepast is en wat niet, want dat staat nergens gespecificeerd. Een soort containerbegrip, voor mods die niet zo goed weten waar ze mee bezig zijn en toch enige productie willen leveren.

woensdag 21 november 2018 om 15:57
Dat zou geweldig zijnLady*Voldemort schreef: ↑21-11-2018 15:51Hou effe op zeg. Zometeen is dit topic ook nog weg wegens Ongewenst Onderwerp.

woensdag 21 november 2018 om 16:18
Ongepast is in the Eye of the beholder.Lady*Voldemort schreef: ↑21-11-2018 15:54Oh, ik ben al zo vaak geband wegens 'ongepast'.
En het grappige is dat niemand weet wat er nou gepast is en wat niet, want dat staat nergens gespecificeerd. Een soort containerbegrip, voor mods die niet zo goed weten waar ze mee bezig zijn en toch enige productie willen leveren.
Lees: een stafje waar een stagiaire blind op reageert.
Geen bijzonderheden
woensdag 21 november 2018 om 16:23
Iedereen mag hier posten over wat voor onderwerp dan ook. Je gaat toch niet voor iemand bepalen wat ie moet posten, omgekeerde wereld zeg. Als je het niet wil lezen, dan staat het je vrij om verder te scrollen.
Het lijkt mij juist hier op de juiste plaats, want napraten over een topic.
duchessmeganmarkle wijzigde dit bericht op 21-11-2018 16:24
15.49% gewijzigd
woensdag 21 november 2018 om 16:23

woensdag 21 november 2018 om 16:24
Dank!
There is always something happening, and it's usually right now

woensdag 21 november 2018 om 16:24
DuchessMeganMarkle schreef: ↑21-11-2018 16:23Iedereen mag hier posten over wat voor onderwerp dan ook. Je gaat toch niet voor iemand bepalen wat ie moet posten, omgekeerde wereld zeg. Als je het niet wil lezen, dan staat het je vrij om verder te scrollen.
Nee, de discussie werd weer aangezwengeld om overnieuw te doen. En dát is niet wat napraat is.

woensdag 21 november 2018 om 16:29
Grobbekuiken_ schreef: ↑21-11-2018 16:23Een nóg betere partner worden? (Relaties) Ligt ongetwijfeld weer aan mij, maar ik snap niet echt veel van wat de TO nou precies bedoelt
Ik ga dat niet eens lezen. Ik ben goed genoeg zoals ik ben en als man dat niet (meer) vindt is het tijd om een deurtje verder te gaan.
woensdag 21 november 2018 om 16:32
Partner vindt dat niet, zij zélf wil een nóg betere worden.Pipistrello schreef: ↑21-11-2018 16:29Ik ga dat niet eens lezen. Ik ben goed genoeg zoals ik ben en als man dat niet (meer) vindt is het tijd om een deurtje verder te gaan.
Wat daar genoemd wordt is voor mij redelijk normaal, maar het kan dus kennelijk nóg beter of zo.
There is always something happening, and it's usually right now