Oktober 2009 (met tabel)

15-03-2009 19:21 1110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een gloednieuw topic, waarin ik zelf de tabel kan bijhouden.

De link naar het vorige topic, voor wie nog dingen wil nalezen:

Oktober 2009

Hieronder de tabel. Willen jullie duidelijk in vetgedrukte letters de gegevens voor de tabel posten? Dan zie ik het (hopelijk) niet over het hoofd.

http://vivaoktober2009.hyves.nl/
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Ach Loeske...wat verdrietig! Veel sterkte de komende periode.

Neem de tijd om het allemaal te verwerken.

& liefs!
Fijn Puck dat je een goede echo hebt gehad!

Genieten!!!

Vandaag weer mijn vrije dag samen met dochter. Even bijtanken en niet teveel doen. Schoonouders komen vanmiddag op bezoek. Het setje wat zo raar reageerde op ons leuke nieuws...

Hopelijk zijn ze wat normaler vandaag.

Misschien kunnen ze vanmiddag met dochter lekker naar buiten ofzo.

Fijne dag allemaal! (f)
@Loeske, wat ontzettend verdrietig

Puck, fijn dat de echo goed was!

Hier was het maandag weer even paniek, ineens bloedverlies, voor de 2e keer al deze zwangerschap. Weer gelijk begonnen met progesteron injecties en het stopte gelukkig snel daarna.

We mochten gelukkig meteen voor een echo naar t ziekenhuis komen en hebben gelukkig gezien dat alles goed is.

Als extra zekerheid heb ik bloed moeten laten prikken op HCG en dat moet ik vandaag nog een keer laten doen, morgen weer een afspraak in het ziekenhuis en dan horen we of het HCG goed gestegen is.

Pfff... al die stress steeds!

Verder hier ook een problematische dochter (zullen we maar hopen dat deze kindjes allemaal jongens zijn? haha!), niet dat ze zo lastig is hoor, ze is juist vreselijk lief de laatste dagen, maar ze heeft steeds hoge koorts en wil daardoor alleen maar 'bij mama zijn...', heerlijk hoor, maar je komt meteen nergens anders toe. Weet ook nog niet hoe ik dat ga doen met bloedprikken, het is hier maar een kwartiertje wandelen vandaan, maar om haar nou met 40,5 graden in de buggy te zetten...?

Redpepper, succes vandmiddag met je schoonouders..!
Dank jullie wel voor alle reacties/knuffels etc.

Heb gisteren niet gewerkt en ook vandaag ben ik thuis gebleven. Merk dat vriendlief en ik er inmiddels vrede mee hebben. Er was dus iets mis met dit kindje anders gaat het niet mis. Aan de andere kant zag ik ons al helemaal lopen in oktober en dat kan dus niet meer. Wat ik nu het lastigste vind, is dat het nog in me zit. Maandag had ik de vrouw van M.v.M. en de test wees gewoon uit dat ik zwanger was. Heel raar om dan s'avonds te horen dat het vruchtje al minimaal een week niet meer leefde. Mijn lichaam denkt nog gewoon dat ik zwanger ben. Ik wil graag dat het natuurlijk afgestoten wordt, maar ja als dat nog een paar weken duurt, dan moeten we maar naar het ziekenhuis. Ik denk nu elke keer dat ik wat voel, maar nee hoor geen spoor van bloedverlies. Apart hoe snel een geest kan schakelen, van het ene naar het andere uiterste. Heel tegenstrijdig, maar ook heel realistisch. Volgens mij ook omdat ik weet dat dit dus niet goed was.

Raar he, dat waar jullie allemaal niet op hopen, hoop ik inmiddels wel op. Ik wil gewoon verder en zolang het in me zit kan dat niet. Nu zit ik er voor mijn gevoel zo middenin en kan ik er nog niet op terug kijken. Morgen ga ik weer werken, is ook wel goed wat afleiding. Merk dat ik gistermiddag en vandaag al veel rustiger ben. Ik heb goed geslapen en volgens mij heeft het al best een plekje gevonden. Weet niet of ik daar volgende week nog zo over denk.... Kan natuurlijk nu al wel het ziekenhuis bellen, maar zo'n curretage is ook niet niks. Best spannend, dagopname, narcose, ik weet het niet. Mijn gevoel neigt naar lichamelijk afstoten, maar dan moet mijn lichaam daar wel een beetje mee opschieten...

Puck en Barbera natuurlijk ben ik blij voor jullie goede echo's! Super voor jullie!
Loeske, ik hoop dat het vruchtje vanzelf afgestoten wordt...

Fijn om te lezen dat jullie er al een soort van vrede mee kunnen hebben

Hier gelukkig goed nieuws te melden.

Gisteren mijn eerste echo gehad en het zag er allemaal prima uit. Ons kindje in wording leek eerst te slapen, maar het hartje was gelukkig flink aan het kloppen! Vervolgens begon hij/zij ook nog te bewegen, wat een fantastisch gezicht. Er zitten echt al een soort armpjes en beentjes aan, wat gaat het toch snel.

Ik ben ook wat langer in verwachting dan ik zelf berekend heb: nu alweer 10 weken en 2 dagen!

Voor de tabel:

uitgerekende datum nu 12 oktober 2009!
anoniem_55748 wijzigde dit bericht op 18-03-2009 10:44
Reden: iets vergeten
% gewijzigd
Meisjes, ik ga toch nog heel even pauze nemen van deze topic, ik kan niet zo goed tegen de berichten waar het niet goed gaat. Dan merk ik dan ga ik aan mijn eigen lichaam lopen twijfelen terwijl ik ergens wel denk dat het goed gaat, omt omdat ik ook een mk gehad in het verleden en ik wil daar nu even niet teveel bij stiltaan. Sorry maar ik ga even de struisvogel uithangen totdat we volgende week de volgende scan/roze wolkje hebben. Loes strekte ik weet hoe rot het is, maar dat is net even te dichtbij voor mijn eigen gemoedsrust op dit moment
Hallo allemaal,

ik heb even een tijdje niets gepost, omdat ik eigelijk niet zo met mn zwangerschap bezig ben....wel mee bezig, maar meer van, het is toch niet goed....maar dat is gewoon een gevoel om mezelf in te dekken, omdat het vorig jaar 2x rond 13/14 weken mis is gegaan.

Ben nu 7,4 weken zwanger en ga eind van de week toch maar de verloskundige bellen, iets waar ik heel erg tegen op zie. Wat zit een mens soms raar in elkaar! Ik lijk wel een struisvogel...

Loeske, ik wil jou heel veel sterkte wensen! Ik weet precies waar je doorheen gaat, wat een domper het is en ook hoe je je verraden voelt door je lichaam. Je voelt je op en top zwanger...en toch is het mis. Zo oneerlijk!

Ik ben 2 x gecuretteerd in een half jaar tijd....eerste keer zag ik er vreselijk tegen op en het is me 200% meegevallen! Toen in november weer bleek dat het hartje gestopt was met 13 weken, wilde de verloskundige eerst mij laten afwachten en dan na een week laten beslissen. Maar ik wist zeker, ik wil NU verder met mn leven en ik wil NU gecuretteerd...ik mocht gelukkig 2 dagen later al! En een volgende keer zou ik het weer zo willen.. (wat hopelijk deze zwangerschap niet aan de orde is!!)

Neem je tijd om het te verwerken. Ook de reacties uit de omgeving kunnen heel verwarrend en pijnlijk zijn....maar laat je er niet door uit het veld slaan....

Ik denk aan je!!

Watertje...ben heel blij voor je! Hoop dat je een goede zwangerschap krijgt! Ik weet nog zo hoe ik in de war was door jou verhaal. We scheelde 2 weken, geloof ik, en ik werd vrijdags gecurretterd en de maandag erna moest jij bevallen...zo'n wereld van verschil, jij moest nadenken over begrafenis ed...bij ons belandde het in de afvalcontainer of waar dan ook in...

Nou, nu positief verder! De zon schijnt, ik voel me vandaag gelukkig niet zo misselijk als de afgelopen dagen, mn dochter wordt morgen 10 jaar, dus ik ga lekker ff de stad in voor een kado voor haar!!

Fijne dag allemaal!
Ha allemaal,

Alweer een tijdje geleden dat ik hier was, maar nu weer helemaal bij. Alleereerst een dikke knuffel voor Loeske. Hopelijk kan je inderdaad snel de draad weer oppakken...

Hier gaat het op zich goed. Inmiddels zijn familie en vrienden op de hoogte; alleen op mijn werk weten ze het nog niet. Maandag hebben we de echo gehad. Termijn klopte precies, de datum blijft 14 okt. We zagen al wat bewegen, de armpjes en beentjes waren al goed zichtbaar. En dat bij een lengte van 2,9 cm! Ook het hartje hebben we zien kloppen. Op 7 april krijgen we een tweede echo, omdat er buiten de baarmoeder nog wat vocht te zien was. Dat moet op de tweede echo een stuk minder zijn. Even afwachten dus, maar volgens de vk hoeven we ons niet druk te maken.

groetjes,

Zeetje

10 weken precies
O nee Loeske, wat een rotnieuws! Elke keer als ik hier zoiets lees is 't heel erg schrikken. Hopelijk stoot je lichaam 't inderdaad snel zelf af. Wens je heel veel sterkte.

Heb niet zoveel van me laten horen, want -hoewel zwangerschap goed lijkt te gaan- ben ik niet zo vrolijk. Moe, moe, moe, misselijk, depressief en alles is me te veel. Ben nu ook ziek thuis van werk (griep), en daar baal ik enorm van. Als juf kán je helemaal niet ziek zijn eigenlijk, en baal ervan dat ik m'n collega's met de problemen opzadel.

Ik herken mezelf helemaal niet, ben echt een beetje een ander. Gelukkig zijn vriend en zoon heel erg lief voor me, en kunnen we er zelfs wel om lachen.

Heel tegenstrijdig, want ik ben écht erg blij met de zwangerschap.

Nelladella

11w6d (dus al m'n klachtjes zullen morgen wel voorbij zijn )
Loeske, wel 'fijn' dat jullie er een goed gevoel bij hebben. Hopelijk komt het snel vanzelf op gang!

Vlindermama, die tijd hebben we gelukkig gehad, dat Lynn niet naar bed wilde. Dat hadden we een jaartje geleden, uiteindelijk laten huilen in bed, dat duurde de eerste avond meer dan een uur, maar werd steeds korter en uiteindelijk gaat ze nu gewoon slapen. De fase waar ze nu in zit vind ik veel moeilijker, ze slaat en luistert voor geen meter. Op de gang blijft ze niet zitten, pas als een van ons erbij gaat zitten en haar armen vasthoudt stopt ze met slaan. Maar leuk is anders... het draakje ligt nu lekker in bed gelukkig. Hoe oud is jouw dochter?

Hoe ging het met je schoonouders, Redpepper?

Barbera, gelukkig was de echo goed! Hoe gaat het nu met je dochter, is de koorts al minder?

DD, we zien je wel weer als je eraan toe bent. Ik kan me voorstellen dat het confronterend is als je het zelf ook hebt meegemaakt.

Jet, gefeliciteerd met je dochter vast! Wat heb je gekocht?

Ik heb het vandaag aan mijn coordinator verteld. Ze gaat vrijdag op vakantie en ik wilde het haar graag zelf vertellen. Ze was erg enthousiast! Deze week vertel ik het ook nog aan mijn manager, die zit volgende week ook de hele week in het buitenland.
Hoi meiden,

Vandaag weer naar de gyn geweest, de echo was super! Vandaag precies 9 weken, dat maakt de uitgerekende datum 22 oktober, dus een dagje eerder. Ons 'gamba'tje' was aan het bewegen en het hartje klopte perfect.

Nu over 3 weken terug, op 8 april voor de 12 weken echo.

Juultje, hoe oud is jouw dochter? Ik herken wel wat van wat je beschrijft. Onze draak wordt in mei 3 jaar. Vanmorgen zijn we naar de huisarts geweest, hij zag wat witte aanslag in haar keel maar verder was er niets bijzonders, hij raadde aan nog even af te wachten en morgen evt te bellen als de koorts niet minder is geworden.

Mijn zus kwam net een kadootje brengen, Zootjes voor de baby!! Leuk!
Barbera,

O ik ben jaloers op je, over 3 weken weer een echo, moet gewoon weer tot de 20 weken echo wachten, zucht.

Ik was wel eens benieuwd of jullie ook al groeien, ben nu 9 weken en buikje begint toch al wel te groeien hoor..

Fijne avond,

Liefs Puck
quote:puck80 schreef op 19 maart 2009 @ 19:22:

O ik ben jaloers op je, over 3 weken weer een echo, moet gewoon weer tot de 20 weken echo wachten, zucht.

Krijg je geen nekplooimeting dan? Dat gebeurt ook met een echo.

Ik begin ook al een aardig buikje te krijgen. En dat met een embryo van 3,2 cm . Het dikker worden van de buik in dit stadium schijnt te maken te hebben met je darmen.
Hallo allemaal,

Ik heb een tijdje niets geschreven, maar ik moet nu helaas ook melden dat het bij mij mis is gegaan. Dinsdag kreeg ik krampen en bloedingen en vandaag wees een echo uit dat ik waarschijnlijk al vanaf de 4e week niet meer echt zwanger ben.

Nu wachten of mijn lichaam het vanzelf afstoot.

Ik had liever wat positief nieuws vermeld, maar dat is niet zo.

Voor de degene bij wie het ook mis ging, sterkte en de andere wens ik een hele fijne zwangerschap.

Groet Bubbelbuikje
Wat een afschuwelijk nieuws Bubbelbuikje! Hoe ben je eronder? Heel veel sterkte!

Hier gaat het wat beter, veel rust en griep is aan het verdwijnen. Zie 't allemaal weer wat zonniger in.

@ Puck: ik ben vandaag 12 weken, en ik heb nog net zo'n buikje als met 6 weken (die was ietsje opgezet). Maar eigenlijk zie je nog helemaal niks dus. Na m'n vorige zwangerschap zagen mensen op m'n werk me met een baby, en zeiden: "Maar we wisten helemaal niet dat je zwanger was!" Ik had echt een héél kleine buik. Was uiteindelijk ook maar vier kilo aangekomen.

Ik ben heel mager (49 kilo bij 1,71m), eet veel maar kom gewoon niet aan. De verloskundige had 't wel over eventueel een extra echo om de groei in de gaten te houden.

Zoon snapt er trouwens niks van: hoe komt 't dat ik al zó'n dikke buik heb terwijl het baby'tje nog maar zó klein is??!
Ach Bubbelbuikje, wat naar ook voor jou .

Meisjes toch, wat bizar veel miskramen heeft dit groepje...

Word er helemaal verdrietig van.

Met mij gaat het nog altijd wel goed, maar ben behoorlijk zwaar op de hand merk ik. Ze hadden me gewaarschuwd: bij een nieuwe zwangerschap zou er wel eens een hoop verdriet om Liv los kunnen komen. Nou, dat is ook zo. Ik heb deze week heel veel tranen gelaten. En eigenlijk vind ik dat dat helemaal niet mag, want he, ik ben nog steeds zwanger, juist op dit forum zie ik hoe weinig vanzelfsprekend dat is!
Watertje, ik vind juist dat je je verdriet moet laten gaan. Ik doe het ook, ik merk namelijk ook dat ik op bepaalde dagen echt heel veel verdriet om Yasmine* heb. Ik laat dit echt gaan, want waarom zou je niet mogen huilen. Tuurlijk ben ik dol gelukkig dat ik opnieuw zwanger ben, maar ik en jij ook weet als geen ander hoe het allemaal kan lopen. Ik denk juist dat het ook weer bij het verwerkingsproces hoort.

Je hebt weer een nieuwe stap gezet in je leven waardoor Liv toch onbewust naar de achtergrond word verdrukt en ook dat doet pijn. Laat je maar lekker gaan hoor, ik denk dat het alleen maar goed voor je is.

Hier is echt al een buikje aanwezig hoor. Gewone kleding is vanaf vorige week de kast ingegaan en de positiekleding word nu lekker gedragen. En wat heerlijk zit dat zeg. Geen knellende boorden van broeken en het ziet er een stuk mooier uit, althans vind ik. Heb nu in iedergeval geen 80 rollen, maar een glad rond buikje hahaha!

Liefs Marjon

11 weken en 6 dagen, morgen de 12 weken grens voorbij, jahoe!!!
Barbera, mijn dochter wordt volgende maand 3 jaar, dus dat klopt dan wel qua leeftijd. Fijn dat je zo'n goede echo had!

Puck, mijn buik begint ook al wat te groeien, broeken beginnen wat strak te zitten.

Bubbelbuikje, wat ontzettend naar! Heel veel sterkte

Watertje, laat het maar lekker gaan, huil lekker uit. Je verdriet gaat om Liv, logisch dat dat nu weer boven komt.

Vlindermama, voor jou ook:

Ik heb sinds ruim een week erg veel pijn in mijn rug. Dat is sowieso een zwak punt bij mij, in mijn vorige zwangerschap kreeg ik met 15 weken pas last, maar nu heb ik het veel vroeger. Ik denk ook omdat ik Lynn toch nog wel til af en toe, maar dat probeer ik te beperken. Ik doe wel oefeningen en merk dat dat wel helpt.
Bubbelbuikje: wat sneu nou. Heel veel sterkte... (f)

Watertje: gewoon toegeven aan je huilbuien hoor. Dat lucht volgens mij alleen maar op. En is belangrijk om alles een plaats te kunnen geven.

Vlindermama: dat geld natuurlijk ook voor jou.

Juultje: Sterkte met je rug. Gelukkig helpen de oefeningen wel wat.

Er zijn wel erg veel miskramen in dit groepje inderdaad. Wordt daar zelf ook wel angstig van. aangezien ik voor deze zwangerschap ook een miskraam had. As maandag[ 23 maart hebben we al weer een derde echo. Er zou nu meer te zien moeten zijn dan de vorige keer.

Puck: Hier is buikje verder ook al behoorlijk opgezet. Vooral aan het einde van de dag. dan knap ik zo uit mijn kleren.

Verder ben ik ook erg moe. Er is echt niks leuks meer met me te beleven. Lig elke avond rond 9 uur al in een hele diepe slaap. En verder gaat het wel Op vlagen misselijkheid na.

Mijn zoontje heeft deze week zijn eerste stapjes gezet. Het waren er wel 4 achter elkaar. Ben zooooo trots op hem. Hij kijkt nu ook telkens zo trots en blij als hij weer een paar stapjes zet. Echt mooi om te zien.

Liefs,

India

Volgens mij vandaag precies 8 weken
Bubbelbuikje: heel veel sterkte

Ook ik word erg onzeker van al die nare verhalen. Ga steeds twijfelen, dit komt ook omdat ik bijna geen verschijnselen heb.

Dat is natuurlijk heel fijn maar soms komt de twijfel dan om de hoek kijken.

27 maart een nieuwe echo, heb nogal gelukt daarmee. Mijn eigen huisarts is de opleiding aan het volgen om echo' s te maken en moet ook oefenen op zwangere vrouwen, tja dan heb ik natuurlijk voor hem over om een keer extra te komen. (en met name voor mijzelf).

Eindelijk kan ik het dan morgen aan mijn ouders en zus vertellen, zondag aan de schoonouders. Ben benieuwd naar de reacties.

Heel fijn weekend allemaal

negen weken en twee dagen.
Ach nee...bubbelbuikje...ook al verdrietig nieuws!

Sterkte met dit verlies!

India, ook ik lig elke avond om 21:00 al in bed en val daarna snel in slaap. Anders trek ik het echt niet. Vind het aan de ene kant wel erg sneu voor vriend. Hij heeft helemaal niks aan mij... maar hij begrijpt het wel. Het is allemaal tijdelijk.

Wat goed dat je zoontje aan het lopen is gegaan! Zo leuk.

Watertje, huilen lucht ook op. Daarmee verwerk je ook een hoop emotie. En niet zeggen dat het niet mag! Niks moet en alles mag. En als jij 'lekker' wil huilen dan doe je dat gewoon. Iedereen heeft daar begrip voor. Dus jij ook voor jezelf!

Ik denk dat het nieuws van de miskramen hier bij iedereen wat los maakt. Het is allemaal al zo spannend. En we willen allemaal dat we in oktober een gezond kindje op de wereld gaan zetten.

Logisch dat we wel 's twijfelen of het wel goed gaat. Immers we willen allemaal dit kindje zooo graag! En het liefst elke dag een kijkje willen nemen of het goed gaat met onze frummel. Laten we hopen dat we snel met z'n allen in wat rustig vaarwater komen en ipv alle onzekerheden, we ook heerlijk kunnen keuvelen over aankopen, kamertjes, positiekleding en weet ik veel wat nog meer. En in ieder geval fijn dat we hier een groepje hebben waar we ook onze twijfels kunnen uiten!

Oh ja, bezoek van schoonouders was opzich wel ok. Ze hadden

nog een cadeautje en kleding voor dochterlief meegenomen.

Maar tussen vriend en moeder was de spanning om te snijden.

En ze hebben vandaag dan ook, heel handig..not, een heftige

mailwisseling achter de rug. Ben benieuwd hoe dit verder gaat. Ik ga er in ieder geval niet teveel energie in steken... want die heb ik op dit moment niet.

Lieve meiden, en heel fijn weekend allemaal! (f)
Hoi meiden,

Wat een prachtig weer hè? Ik heb de hele middag op het terras gezeten, heerlijk!

Ook hier begint er een buikje te komen hoor, ik draag mijn gewone spijkerbroeken niet meer, dat knelde zo vreselijk. Heb 2 leuke spijkerbroeken van Mamalicious gekocht, das een heel leuk en betaalbaar merk.

Ook ik schrik elke keer van die nare berichtjes op het forum, ik merk dat ik een beetje als een struisvogel daar mee omga, ik lees het maar durf het niet tot me door te laten dringen...

Ik voel me nu zo lekker en heb er vertrouwen in dat het goed zal blijven gaan, ik vind het heeel erg voor de meiden bij wie het mis is gegaan maar wil mezelf daar niet onzeker door maken.

India, ik ben ook vreselijk moe. Ik werk niet overdag en kan dus elke middag even gaan liggen als mijn dochtertje slaapt, als ik dat niet doe ben ik ook echt om 21.00 uur helemaal gebroken.

Ik ga even de was binnen halen, heerlijk dat lente-weertje.

Fijne avond, groetjes Barb
Wat goed van je zoontje, India! Hoe oud is hij?

Delicious, leuk zo'n huisarts, lekker veel echo's!

Ik schrik ook wel van de nare berichten hier, ik zal blij zijn als ik donderdag de echo heb gehad en alles goed is.

Ook ik ben erg moe, vooral sinds deze week eigenlijk. Lig al de hele week om half 10 op bed. Vandaag heb ik een uur op de bank geslapen, dochter scharrelde rond en gaf me haar konijntje (lievelingsknuffel) en kwam kusjes geven. Deed erg goed, voel me iets energieker nu. Morgen maar weer doen, we moeten 's middags naar een verjaardag (broer en schoonzus) en we eten daar ook mee. Ff wat energie opladen voor die tijd.

Ik heb het deze week aan 2 mensen op mijn werk verteld, dat zijn degenen waar ik rechtstreeks voor werk. Zij zijn allebei volgende week weg en ik wil ze graag zelf vertellen dat ik zwanger ben. Positieve reacties gelukkig!
Heeft iedereen een goed weekend gehad? Het is zo stil hier.

Ik doe de laatste tijd steeds domme dingen. Zo heb ik vorige week chili con carne gemaakt en me toen het bijna klaar was heel hard afgevraagd wat er nou nog meer in moest. O ja, bruine bonen zijn wel handig.... gelukkig had ik ze wel in huis. Vrijdag had ik Lynn naar het kdv gebracht, ik kom terug bij mijn fiets en wil 'm open maken. Lukte niet, nog eens proberen, ik kijk naar de sleutel... hmmm, met een autosleutel gaat dat natuurlijk niet.

Klapper was vanmorgen. Lynn en ik gingen zwemmen, doen we elke maandag. Wij in het hokje, al half uitgekleed. Ik graai in de tas naar de zwemkleding... sh*t! badpakken vergeten! Lynn verdrietig, ik balen, ook omdat ik al betaald had. Toen we weer naar buiten liepen vroeg de vrouw bij de kassa of wel wel gezwommen hadden en bood ons toen uit de gevonden voorwerpen badkleding aan. Heel lief van haar, er zat voor mij iets bij dat wel paste en Lynn heb ik een zwemluier aan gedaan.

Ik ben de laatste anderhalve week echt megamoe. Gisteren uitgeslapen tot 9 uur, nog een uur in de auto geslapen en 's avonds om kwart over 9 naar bed.
Hola meiden

Hier is het ook super weer. Strak blauw en een zonnetje. Is altijd zo lekker om alle deuren en ramen open te gooien.

Bij mij passen de normale kleren nog wel, maar echt lekker zit het niet meer. Heb de doos met kleding dus maar uit de garage gehaald.

Ik ben erg onrustig de laatste dagen. Vanavond is het mijn beurt om naar de gyn te gaan en ik ben echt zenuwachtig. Na alle verhalen hier wil ik zo graag weten of het goed zit en eindelijk het hartje horen.

Ik doe nog geen rare dingen juultje, maar ben wel heel erg aan het dromen. De meest vreemde dingen. Misselijkheid is gelukkig een stuk minder, maar die vermoeidheid is niet meer normaal. Om 19.00 gaat bij mij echt de stekker er uit en wil ik alleen nog maar slapen. Ben erg gezellig de laatste tijd (not).

Ik laat jullie snel wat weten hoe het gegaan is.

Un beso

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven