Op naar de NIPT...

29-05-2017 21:54 3318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg van "Slechte uitslag combinatietest". zwanger/slechte-uitslag-combinatietest/ ... #p22759353

Bij het starten van dit topic was ik voor de derde keer zwanger, maar helaas is dit wederom niet goed afgelopen. De eerste echo in juni '17 was al meteen niet goed: een missed abortion bij 6 weken.
We hadden hierna nog maar 1 embryo over. Helaas heeft in augustus '17 ons laatste embryo het ontdooien niet overleefd.

We moesten dus weer van voor af aan beginnen met een nieuwe ICSI poging. In september '17 is deze nieuwe poging van start gegaan. Op dag drie na de punctie werd een achtcellig embryo teruggeplaatst, op dag vier werden 3 embryo's ingevroren. Bij eerste terugplaatsing was ik wéér zwanger en de eerste echo was goed, maar bij de tweede echo in december '17 was er geen hartactiviteit meer. Miskraam nummer vier, het vruchtje was gestopt met groeien bij ruim 9 weken.

In maart '18 heb ik een nieuwe terugplaatsing gehad. Helaas is er bij het ontdooien een van de drie cryo's verloren gegaan, maar de tweede heeft het gelukkig wel gehaald. Nu dus nog maar één cryo in de vriezer over. Wonder boven wonder was het met deze terugplaatsing alweer raak.
De eerste echo's (6w6d, 7w5d, 8w4d, 10w4d, 11w3d) waren steeds goed, en na wekenlange spanning bleek de NIPT helemaal in orde! Een uitgebreide echo bij 14 weken liet een prachtig kindje zien, zonder zichtbare bijzonderheden. Bij 15w6d een pretecho met geslachtsbepaling laten doen... een meisje! Ook de 20-weken echo was goed. We kunnen nu eindelijk terug naar de normale zorg bij de verloskundige. Eindelijk wordt het nu een normale zwangerschap...

Poll: Wanneer komt flipbaby?
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?p ... 1&sort=prc

:cheer2: Hoera, ze is er!! :cheer2:
flipje2 wijzigde dit bericht op 28-11-2018 05:37
95.11% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
En de 3000 berichten gehaald :proud:
Féline schreef:
22-11-2018 00:15
Vandaag Flip! Nog 24u zodat ik de pol win :D. Haha!
Ja dan heb ik ook gelijk :-)
En? En? En? :whut:
@gatekeeper Ohhh ik moet er ff niet aan denken! Daarvoor heb ik echt al iets te enthousiaste weeën..

Speaking of which.... weer een avond/nacht vol weeën gehad maar het zet nog steeds niet door. :-[ dus s nachts geen oog dicht gedaan en overdag houdt het dan weer op. Dus ik ga mijn ritme maar een beetje verder omgooien en straks nog ff slapen.

Van mij mogen die vliezen nu echt wel gewoon breken, hup!
Oh flip ik dacht ff dat je je meisje druk aan het knuffelen was. Succes met de voorweeën en ik hoop dat ze nu dan echt snel mag komen!
De verloskundige is al wel bij je geweest toch?
Succes en er word veel aan je gedacht
Ik moedig je even aan :cheer2:
Succes Flip!
*** bouwt de tribune op ***
Het is donderdag, ik ben vrij. Ze komt vandaag, hoor!
Ja ik denk ook dat het vandaag zo ver is :-D

Go baby! :cheer2: Go Flip! :cheer2: Go baby! :cheer2: Go Flip! :cheer2:
Oeh spannend zeg. Ik had voor vandaag gestemd dus zet hem op :yes: voor weeën zijn echt niet leuk, vooral als het niet door zet. Probeer in gedachten te houden dat je lichaam zich er klaar voor maakt en dat is dadelijk bij de bevalling alleen maar mooi meegenomen :) douchen helpt vaak en nu nog even lekker bij slapen. Succes flip :heart:
.
Oeeeh, ze komt bijna!! Doe maar vandaag, dan heb ik ook gelijk in de poll!

Zet em op!
Zet 'm op Flipje! :cheer2:

En ik weet niet hoe je tegenover pijnbestrijding staat, én het is al vaker genoemd, maar zeker met zo weinig slaap zou ik het als optie houden. Ik had namelijk ook 2 nachten niet geslapen voor mijn bevalling en dat was met een ruggenprik een stuk beter te doen ;-)
@morgenstond Pijnbestrijding lijkt me prima hoor. Heb ik met F ook gehad dus ik weet ook hoeveel ontspanning dat geeft.
Maar als het zonder kan lijkt me dat wel wat fijner.

Dus vooral als het een langdurige en uitputtende bevalling wordt dan ga ik er zeker om vragen. Vooralsnog zet ik mijn kiezen even op elkaar, en overdag lekker bijkomen.
Ook ik verheug me op de langverwachte Flip baby! En het kan opeens heel snel gaan natuurlijk... Ik mik op vandaag of morgen :heart: Hou het topic extra in de gaten...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Een meelezer hier, maar nu toch een berichtjd! Wat is het spannend zeg, hier trouwens twee slapeloze nachten met (voor)weeen gehad en de derde nacht kwam ze! Dus ik hoop dat jij jouw ukje komende nacht in je armen kan sluiten.

Zet ‘m op!
Hoe herkenbaar, zes jaar geleden zat ik in dezelfde situatie; veel valse starts en geen baby. Kreeg toen wel als tip om onder de douche te gaan, als de weeën dan stoppen, is het nog niet echt begonnen. Uiteindelijk ingeleid, want mijn kind maakte echt geen enkele aanstalten om naar buiten te komen.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Ik had ingezet op zondag bevallen maar als ik dit zo lees, hoop ik dat ik het fout heb ;-)
Wat is het stil hierrrrr ^^... zou het?
Ik kijk ook iedere keer even als ik een nieuw bericht zie.
Ik heb ooit met flipje ergens in een uitgerekend op.... topic geschreven, maar toen kregen we allebei een miskraam. Na jaren MMM ben ik 5 weken geleden bevallen van een zoon, en leef nu erg mee met flipje. Ben zo benieuwd wanneer haar dochter wordt geboren.
Féline schreef:
22-11-2018 15:15
Nee hoor...
Zag dat je gereageerd had... moest dus meteen spieken :rofl:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
flipje2 schreef:
22-11-2018 15:24
Nee hoor...
Krijg je zo langzamerhand geen last van prestatiedruk door ons? :$
Féline schreef:
22-11-2018 15:15
Ze had nog geen 4 uur geleden gereageerd. :rofl:
Ik denk dat iemand wel een algoritme kan schrijven om Flipjes activiteit van de afgelopen weken te vergelijken met de huidige activiteit. En dat als het dan veel afwijkt - rustiger is dus - dat er een melding komt en we kunnen speculeren over de bevalling.
Flip graag even elke wee melden. Dan kunnen wij klokken of ze al regelmatig worden 😬😄!
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Zet 'm op Flip! We gaan voor Pink Friday

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven