Op naar de NIPT...

29-05-2017 21:54 3318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg van "Slechte uitslag combinatietest". zwanger/slechte-uitslag-combinatietest/ ... #p22759353

Bij het starten van dit topic was ik voor de derde keer zwanger, maar helaas is dit wederom niet goed afgelopen. De eerste echo in juni '17 was al meteen niet goed: een missed abortion bij 6 weken.
We hadden hierna nog maar 1 embryo over. Helaas heeft in augustus '17 ons laatste embryo het ontdooien niet overleefd.

We moesten dus weer van voor af aan beginnen met een nieuwe ICSI poging. In september '17 is deze nieuwe poging van start gegaan. Op dag drie na de punctie werd een achtcellig embryo teruggeplaatst, op dag vier werden 3 embryo's ingevroren. Bij eerste terugplaatsing was ik wéér zwanger en de eerste echo was goed, maar bij de tweede echo in december '17 was er geen hartactiviteit meer. Miskraam nummer vier, het vruchtje was gestopt met groeien bij ruim 9 weken.

In maart '18 heb ik een nieuwe terugplaatsing gehad. Helaas is er bij het ontdooien een van de drie cryo's verloren gegaan, maar de tweede heeft het gelukkig wel gehaald. Nu dus nog maar één cryo in de vriezer over. Wonder boven wonder was het met deze terugplaatsing alweer raak.
De eerste echo's (6w6d, 7w5d, 8w4d, 10w4d, 11w3d) waren steeds goed, en na wekenlange spanning bleek de NIPT helemaal in orde! Een uitgebreide echo bij 14 weken liet een prachtig kindje zien, zonder zichtbare bijzonderheden. Bij 15w6d een pretecho met geslachtsbepaling laten doen... een meisje! Ook de 20-weken echo was goed. We kunnen nu eindelijk terug naar de normale zorg bij de verloskundige. Eindelijk wordt het nu een normale zwangerschap...

Poll: Wanneer komt flipbaby?
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?p ... 1&sort=prc

:cheer2: Hoera, ze is er!! :cheer2:
flipje2 wijzigde dit bericht op 28-11-2018 05:37
95.11% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Even uit de meeleesstand. Wat spannend! Hier ook bij beide kinderen dagen voorweeën gehad. Heel frustrerend, maar ik begon de echte bevallingen wel met 5 en 4 cm ontsluiting en dat is heeeeel fijn! Succes flip
Afbeelding

Afbeelding
Flipje, ik zag gisteren de volle maan en moest aan je denken. Volgens mijn moeder worden er dan meer baby's geboren. Ik hoop dat het nu snel mag gebeuren en dat het allemaal soepel verloopt. :bigkiss:
Ik moest er vanmorgen ook aan denken toen ik naar de auto liep. Mooie heldere ronde maan. 'Er zullen weer veel kindekes geboren worden', aldus mijn moeder bij elke volle maan.
aspirientje schreef:
23-11-2018 13:04
Ik moest er vanmorgen ook aan denken toen ik naar de auto liep. Mooie heldere ronde maan. 'Er zullen weer veel kindekes geboren worden', aldus mijn moeder bij elke volle maan.
Nou, ik hoop het!

Voorlopig is het nog steeds wachten op goede weeën. Nu wel een korter lijntje met de vk besproken, morgenochtend weer even contact.
Is er nog helemaal niets op gang flipje?
Fijn dat het lijntje met de vk wat korter is nu. Wel prettig hoor even wat vaker contact.
Hoop voor je dat het nu gauw écht doorzet, je zal er inmiddels aardig zat van zijn..

Hoe houdt flipman het, durft ie nog verder dan paar meter van je weg te gaan?
Weeen zijn nu wel wat frequenter en feller dan gisteren, maar nog niet waar het moet zijn.
Maar even lekker een uurtje languit op de bank en de ogen dichtdoen is er nu ff niet bij helaas... daar zou ik wel ff zin in hebben.

Met flipman gaat het wel goed hoor, we zijn samen ongeduldig. :) Maar er is goede hoop dat het nu dichtbij komt.
Oh wat spannend Flipje. Ik heb weken lang last van oefenweeën gehad die uiteindelijk 'echte' voorweeën werden. Dat heeft een paar dagen geduurd. Die aanloop duurde lang, maar toen het eenmaal begonnen was ging het snel. Zo ging ik ineens binnen 1,5 uur van 0 naar volledige ontsluiting.

Ik stond de laatste dagen veel onder de douche. Ik zat op een plastic kuipstoel, zo'n tuinstoel. Dan kon ik onder de douche nog eventjes mijn rust pakken.
Spannend hoor Flip! Ik had gestemd op morgen in je poll, had niet gedacht dat er een kans is datt je dat nog zou halen.
Succes met de (voor)weeën en je komt hoe dan ook elke minuut weer dichter bij het moment dat het écht gaat gebeuren!

Ps mooi onderschrift heb je!
Wat spannend Flipje,
Hopelijk heb je voor het einde van het weekend jullie meisje in de armen.
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Flipje, heb je al een goede vrijpartij geprobeerd? Kolven kan ook helpen bij weeën die maar niet doorzetten.
Spannend hoor. Ik had op de 24e ingezet :hyper:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
spannend flip :loveys: laat maar komen!!
Flipje, ik had dat ook. Ik heb mezelf opgesloten op de bovenverdieping, ben uitgebreid gaan schoonmaken, niemand om me heen en heb iedere oefenwee zeer serieus genomen. Zitten, contact gemaakt met de baby en het evhy weggepuft. Timer erbij aangezet. Ik kwam zo helemaal in m’n bubbel. 12 uur blijven lopen en gaan zitten bij een wee.
Door ze zo te omarmen ipv weg willen denken heb ik evhy het idee dat het heeft doorgezet. Misschien heb je er wat aan
Goedemorgen Flipje! Hoe gaat het met jou en flipman? Worden jullie IRL ook zo belaagd door "volgers" ;-D ?
Ik hoop zo dat ze nu lekker van haar kleine meisje aan 't genieten is :heart:
“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”
En Flip? Ben zo benieuwd...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Ik hoop zo dat je nu knettergelukkig in bed ligt met jullie meisje in je armen!
Ik denk ook dat ze geboren is en nu lekker ligt te genieten van hun allermooiste wonder :heart:
Het is nu wel heel lang stil...

:love:
Hoop dat jullie gelijk hebben!!
Helaas, nog steeds geen baby. Het wordt nu wel zwaar (vermoeidheid...).
Vk heeft me nu ook overgedragen aan de gyn.

Nu aan het ctg, straks een plan maken.
Sterkte meis. Blijf geloven in jezelf! Dikke knuffel
Succes met de allerlaatste loodjes Flip!
Ik hoop dat jullie baby snel in je armen ligt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven