Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 22 november 2018 om 22:15
vrijdag 23 november 2018 om 07:22
En heel erg misleidend voor bedrijven die geld investeren in die zogenaamde “influencers”. Het is gewoon fraude. Het ergste vind ik nog dat je hele instagram-account gekopieerd wordt.
vrijdag 23 november 2018 om 07:37
Instagram zegt er niets van, omdat ze anders hun geld mislopen. Ik snap die bedrijven niet zo goed, die maar blijven investeren , maar hun producten worden niet verkocht. Overigens is Instagram niet het enige platform waar je volgers kunt kopen. Wat dacht je van vloggers op Youtube. Wat een Fake wereldje op social media.
vrijdag 23 november 2018 om 08:44
Even peilen hier:
Kind heeft nieuwe schoenen gevraagd voor Sint.
Omdat ze door mij uitgezochte van vorig jaar, die ze nu pas past, echt niet mooi vind.
Schoenen besteld (Dr Martens
) en gekregen. Is het leuk om deze bij volgende keer schoen zetten neer te zetten (dus gezete schoen vervangen) plus snoepje erin, of zijn schoenen überhaupt geen sintkado?
Kan ze ivm nichtjes neefjes en aantal kado's (plus bedrag) niet in de zak stoppen.
First world problems!
Omdat ze door mij uitgezochte van vorig jaar, die ze nu pas past, echt niet mooi vind.
Schoenen besteld (Dr Martens
Kan ze ivm nichtjes neefjes en aantal kado's (plus bedrag) niet in de zak stoppen.
First world problems!
vrijdag 23 november 2018 om 08:50
Ik zou zeggen: open een topic.Het-groepje schreef: ↑23-11-2018 08:44Even peilen hier:
Schoenen besteld (Dr Martens) en gekregen. Is het leuk om deze bij volgende keer schoen zetten neer te zetten (dus gezete schoen vervangen) plus snoepje erin, of zijn schoenen überhaupt geen sintkado?
First world problems!
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 23 november 2018 om 09:18
Het-groepje schreef: ↑23-11-2018 08:44Even peilen hier:
Schoenen besteld (Dr Martens) en gekregen. Is het leuk om deze bij volgende keer schoen zetten neer te zetten (dus gezete schoen vervangen) plus snoepje erin, of zijn schoenen überhaupt geen sintkado?
First world problems!
Als je de schoen vervangt, hoe weet ze dan dat die van haar is?
vrijdag 23 november 2018 om 09:40
De babyshowers en genderrevealparties zie je helaas ook al dus het zou zomaar kunnen inderdaad.DuchessMeganMarkle schreef: ↑23-11-2018 09:26Ik geef het max 5 jaar. Dan vieren we hier ook thanksgiving.
vrijdag 23 november 2018 om 09:44
Het was van oorsprong al een Nederlandse feestdag. Men vierde hier eeuwen geleden het Leids Ontzet. (Volgens mij nu nog maar daar wil ik af zijn) De Nederlandse Pilgrimfathers die met de Mayflower naar Amerika vertrokken, namen het mee. En door de hele smeltkroes daar werd dit uiteindelijk Thanksgiving genoemd. Dus we gingen toen al global.
En black friday is gewoon marketingtechnisch. Je zou wel stom zijn als winkelier om niet te adverteren want mensen trappen er massaal in.
En black friday is gewoon marketingtechnisch. Je zou wel stom zijn als winkelier om niet te adverteren want mensen trappen er massaal in.
yasmijn wijzigde dit bericht op 23-11-2018 09:46
0.41% gewijzigd
Geen bijzonderheden
vrijdag 23 november 2018 om 09:55
Dab kunnen we tweede kerstdag mooi afschaffen, dat bestond vroeger ook niet.DuchessMeganMarkle schreef: ↑23-11-2018 09:19Sinds wanneer hebben wij black friday in Nederland. Niet de vluchtelingen en moslims, maar Amerika neemt Nederland over met al die feestjes en tradities. Straks krijgen we dit soort tafarelen hier.