Napraattopic deel 106

19-11-2018 19:14 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nemaìn’ schreef:
22-11-2018 21:53
Toevallig iemand de docu over Istagram gezien. Precies wat ik laatst zei. Fake, fraude en inhoudsloos.
Yasmijnthee gedronken?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
22-11-2018 22:15
Yasmijnthee gedronken?

Docu gezien? ;-D
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Phineas schreef:
22-11-2018 21:49
O ja, sorry, inderdaad: kippensoep

Hahaha :nooo:
Welke insta docu was dat?
chocolol schreef:
22-11-2018 22:35
Welke insta docu was dat?
Follow Me, NPO 3
Nous, heb jij een waarschuwing voor dat topic van dat nichtje?
Bedankt voor de tip Nemain, ga hem vanavond ook even kijken.
Nemaìn’ schreef:
22-11-2018 22:12
Ik vond het bijzonder om te zien hoe enorm groot de fraude is en dat bijna elke (ook extreem) bekende (wereldwijd) followers koopt. En dat er bijna geen influencer in Nederland is die dat niet doet en degene die dat dus niet doet het niet gaat redden.
En heel erg misleidend voor bedrijven die geld investeren in die zogenaamde “influencers”. Het is gewoon fraude. Het ergste vind ik nog dat je hele instagram-account gekopieerd wordt.
Instagram zegt er niets van, omdat ze anders hun geld mislopen. Ik snap die bedrijven niet zo goed, die maar blijven investeren , maar hun producten worden niet verkocht. Overigens is Instagram niet het enige platform waar je volgers kunt kopen. Wat dacht je van vloggers op Youtube. Wat een Fake wereldje op social media.
Of je een kapsalon mag eten tijdens de zwangerschap :facepalm:
Nemaìn’ schreef:
22-11-2018 23:17
Nous, heb jij een waarschuwing voor dat topic van dat nichtje?
Nee, jij wel?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Even peilen hier:
Kind heeft nieuwe schoenen gevraagd voor Sint.
Omdat ze door mij uitgezochte van vorig jaar, die ze nu pas past, echt niet mooi vind.
Schoenen besteld (Dr Martens :heart:) en gekregen. Is het leuk om deze bij volgende keer schoen zetten neer te zetten (dus gezete schoen vervangen) plus snoepje erin, of zijn schoenen überhaupt geen sintkado?
Kan ze ivm nichtjes neefjes en aantal kado's (plus bedrag) niet in de zak stoppen.
First world problems!
Ik vind dat het kan.
Het-groepje schreef:
23-11-2018 08:44
Even peilen hier:
Omdat ze door mij uitgezochte van vorig jaar, die ze nu pas past, echt niet mooi vind.
Schoenen besteld (Dr Martens :heart:) en gekregen. Is het leuk om deze bij volgende keer schoen zetten neer te zetten (dus gezete schoen vervangen) plus snoepje erin, of zijn schoenen überhaupt geen sintkado?
Kan ze ivm nichtjes neefjes en aantal kado's (plus bedrag) niet in de zak stoppen.
First world problems!
Ik zou zeggen: open een topic. ;-)
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
23-11-2018 08:50
Ik zou zeggen: open een topic. ;-)

Eens.

Als jij vindt dat het kan, kan het. Niet zo moeilijk doen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Het-groepje schreef:
23-11-2018 08:44
Even peilen hier:
First world problems!

Als je de schoen vervangt, hoe weet ze dan dat die van haar is?
Sinds wanneer hebben wij black friday in Nederland. Niet de vluchtelingen en moslims, maar Amerika neemt Nederland over met al die feestjes en tradities. Straks krijgen we dit soort tafarelen hier.
Afbeelding
Al een paar jaar duchess maar het wordt steeds gekker idd nog even en we vieren de dag ervoor ook thanksgiving ;)
Yildizlar schreef:
23-11-2018 09:24
Al een paar jaar duchess maar het wordt steeds gekker idd nog even en we vieren de dag ervoor ook thanksgiving ;)
Ik geef het max 5 jaar. Dan vieren we hier ook thanksgiving.
DuchessMeganMarkle schreef:
23-11-2018 09:26
Ik geef het max 5 jaar. Dan vieren we hier ook thanksgiving.
De babyshowers en genderrevealparties zie je helaas ook al dus het zou zomaar kunnen inderdaad.
Het was van oorsprong al een Nederlandse feestdag. Men vierde hier eeuwen geleden het Leids Ontzet. (Volgens mij nu nog maar daar wil ik af zijn) De Nederlandse Pilgrimfathers die met de Mayflower naar Amerika vertrokken, namen het mee. En door de hele smeltkroes daar werd dit uiteindelijk Thanksgiving genoemd. Dus we gingen toen al global.

En black friday is gewoon marketingtechnisch. Je zou wel stom zijn als winkelier om niet te adverteren want mensen trappen er massaal in.
yasmijn wijzigde dit bericht op 23-11-2018 09:46
0.41% gewijzigd
Geen bijzonderheden
Even wat typo’s verbeterd.
Geen bijzonderheden
Leids Ontzet wordt nog steeds gevierd.
Nouschi schreef:
23-11-2018 09:48
Leids ontzet wordt nog steeds gevierd.
Kijk aan.
Geen bijzonderheden
DuchessMeganMarkle schreef:
23-11-2018 09:19
Sinds wanneer hebben wij black friday in Nederland. Niet de vluchtelingen en moslims, maar Amerika neemt Nederland over met al die feestjes en tradities. Straks krijgen we dit soort tafarelen hier.
Dab kunnen we tweede kerstdag mooi afschaffen, dat bestond vroeger ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven