Het grote speelgoedtopic 2018

01-08-2018 07:38 1253 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien het vorige topic vol is bij deze een nieuwe!

Voor iedereen die kado's zoekt voor verjaardag, sinterkerst, voor je kind, kleinkind, broertje, zusje...

Hopelijk weer net zo'n succes als het vorige deel :-)
evelien2010 schreef:
20-11-2018 22:23
Misschien een tip maar ik heb het puzzelspel Squirrels go Nuts gehaald. Speelgoed van het jaar gewonnen vanaf 6 jaar. Ook geschikt voor oudere kinderen en volwassenen.
Wat leuk! Dat had ik vroeger geweldig gevonden. Wij hebben Roodkapje, maar daar wordt vooralsnog weinig mee gespeeld.
evelien2010 schreef:
20-11-2018 22:23
Misschien een tip maar ik heb het puzzelspel Squirrels go Nuts gehaald. Speelgoed van het jaar gewonnen vanaf 6 jaar. Ook geschikt voor oudere kinderen en volwassenen.
Mijn dan net 8 jarige krijgt het ook. Mijn middelste heeft Poolparty, ook leuk.
Wat is een leuk spelletje voor een bijna 3 jarige?
Bonte ballonnen vindt hij nu wel leuk, memorie lijkt nog net wat te moeilijk.
Bloemenzee schreef:
21-11-2018 13:37
Monopoly junior, pinguïn val, Nijntje stoelendans ( is niet mer stoelen hoor).
Bloemenzee schreef:
21-11-2018 13:37
Djeco Little Cooperation (en misschien nog wel andere Djeco spellen, maar daar heb ik geen ervaring mee), enige nadeel is dat de beestjes zo schattig zijn dat dochter steeds met de beestjes wilde spelen ipv het spel volgens de regels doen (maar goed, lol had ze er wel mee)

Mijn eerste boomgaard

Hengelspel

Knappe koppen

Kleurentorentjes
Iemand nog een tip voor een kado voor een jongen van 11 jaar?
Bijvoorkeur geen games.
Rubble schreef:
21-11-2018 16:36
Iemand nog een tip voor een kado voor een jongen van 11 jaar?
Bijvoorkeur geen games.
Stikbots
Lego technic
Boek 'Dagboek van een loser'
Nerf
Speaker
Drone of RC auto
Tiana_76 schreef:
21-11-2018 16:47
Stikbots
Lego technic
Boek 'Dagboek van een loser'
Nerf
Speaker
Drone of RC auto

Ik moest stikbots even googlen maar dat ziet er super leuk uit! Dank je voor de tip.
Djeco heeft leuke spelletjes, pinguïn val klinkt ook leuk!
Rubble schreef:
21-11-2018 16:52
Ik moest stikbots even googlen maar dat ziet er super leuk uit! Dank je voor de tip.
Graag gedaan.
Bloemenzee schreef:
21-11-2018 20:12
Djeco heeft leuke spelletjes, pinguïn val klinkt ook leuk!
Pinguïn val is echt super leuk, ik weet niet of dat de officiële naam is trouwens hoor. Maar mijn jongens zijn echt helemaal gek op dat spelletje en vanaf jonge leeftijd kan er al mee gedaan worden.
Whatsinaname1988 schreef:
21-11-2018 20:31
Pinguïn val is echt super leuk, ik weet niet of dat de officiële naam is trouwens hoor. Maar mijn jongens zijn echt helemaal gek op dat spelletje en vanaf jonge leeftijd kan er al mee gedaan worden.
Nee, “pinguïn trap” heet het (denk ik...).
Bloemenzee schreef:
21-11-2018 20:42
Nee, “pinguïn trap” heet het (denk ik...).
Ja dat zou best kunnen. Het is dat spel dat ze ijsblokjes rond een pinguïn weg moeten tikken.
Ik weet niet meer wie het was, maar bol.com heeft een Kidkraft poppenhuis met een mooie korting:

Afbeelding

Nu 54,99

https://www.bol.com/nl/p/kidkraft-kayla ... 0021760453
Lobbes heeft vandaag ook leuke dag-aanbiedingen. Ik zag het een en ander van playmobil, houten speelgoed, vanalles.

Zelf al helemaal voorzien voor 5 december...
Ik heb net het laatste besteld, skelter voor zoon met nog 35 euro korting vanwege Black Friday. En ja, echt veel goedkoper dan vorige week. Gelukkig gewacht met bestellen.

Nu klaar met alles :thumbsup: . Toch altijd weer even puzzelen.
anoniem_366925 wijzigde dit bericht op 23-11-2018 13:17
3.83% gewijzigd
Tiana_76 schreef:
23-11-2018 08:50
Ik weet niet meer wie het was, maar bol.com heeft een Kidkraft poppenhuis met een mooie korting:

Afbeelding

Nu 54,99

https://www.bol.com/nl/p/kidkraft-kayla ... 0021760453
Dat was ik! Oeh, wel een heel goede aanbieding ja, dank je wel voor de tip! Kost nog minder dan het LIDL poppenhuis nu. Ik had eigenlijk een voorkeur voor een ander type (Kaylee, met lift en meer meubels), maar die is meer dan 2x zo duur en dat is toch wel een flink verschil!
Let wel op met de bol.com want alles wordt met de normale prijs gewoon verkocht. Ik had voor jongste een Duplo set op het oog voor 15,95 en die was vorige week in de aanbieding voor 15,95 en de adviesprijs was ineens 32,95 terwijl die set altijd al 15,95 was.
Whatsinaname1988 schreef:
23-11-2018 13:14
Let wel op met de bol.com want alles wordt met de normale prijs gewoon verkocht. Ik had voor jongste een Duplo set op het oog voor 15,95 en die was vorige week in de aanbieding voor 15,95 en de adviesprijs was ineens 32,95 terwijl die set altijd al 15,95 was.
Gewoon een kwestie van het product door google shopping halen. En dan is dit poppenhuis echt wel goedkoop.
damas schreef:
16-11-2018 07:56
Houden jullie je aan de verlanglijstjes van de kinderen? Ik had vooraf al wat kadootjes ingeslagen maar hun lijstjes veranderen zowat wekelijks zodat er niet veel overeenkomt. Bijv een andere Lego set dan degene die specifiek werd gevraagd.

Ik weet zeker dat ze er ook blij van worden maar vroeg me af hoe andere ouders dit doen? Echt het lijstje aanhouden of de lijst beïnvloeden?
Mijn oudste kinderen hadden met een jaar of 5 al heel duidelijk een idee over wat ze graag wilden hebben. Ik hou me daar ook vaak wel aan, in elk geval deels. Veel van het speelgoed wat ze wilden hebben waren ook wel echt dingen waar ze veel mee zouden spelen. Daarnaast ook altijd een paar verrassingen. Soms om uit te proberen (is dit wat?) en soms omdat ik zeker wist dat ze het echt leuk zouden vinden. Inmiddels zijn ze 13 en vind ik het sowieso een stuk moeilijker om wat te verzinnen dus ben blij dat ze zelf ideeën hebben.
De jongste kinderen zijn 2 en 0 dus voor hun kies ik nog alles uit.
Iemand had het nog over Brandweerman Sam en dat de kwaliteit niet zo goed is: als je de kans hebt, koop het in de UK. Daar hebben ze een andere serie speelgoed van Brandweerman Sam; ziet er op het eerste gezicht hetzelfde uit als het spul dat hier verkocht wordt, maar de poppetjes zijn net een andere maat en het is zóoo veel betere kwaliteit! We hebben onze eerste sets al jaren maar er mankeert nog niks aan. Net een beetje beter plastic dan de serie hier ofzo?

Mijn man gaat voor zijn werk elk jaar mee op schoolreis naar London en het is inmiddels traditie dat er dan iets nieuws van Brandweerman Sam meekomt als kadootje voor de kinderen :) .
Tiana_76 schreef:
23-11-2018 13:16
Gewoon een kwestie van het product door google shopping halen. En dan is dit poppenhuis echt wel goedkoop.
Klopt, hij is 20-30 euro goedkoper dan elders / eerst. Wel is het kortingspercentage misleidend, want dat is van de ‘adviesprijs’ en het is altijd wel ergens veel goedkoper dan de adviesprijs. Bij dit soort dingen miet je het inderdaad een tijdje in de gaten houden en nog eens googelen.

Helaas vonden meer mensen hem lekker goedkoop, want net nu ik hem wilde bestellen was hij al uitverkocht. :-( Hopelijk komt er binnen 1-2 maanden nog een keer zo’n mooie aanbieding.
nicole123 schreef:
23-11-2018 14:39
Klopt, hij is 20-30 euro goedkoper dan elders / eerst. Wel is het kortingspercentage misleidend, want dat is van de ‘adviesprijs’ en het is altijd wel ergens veel goedkoper dan de adviesprijs. Bij dit soort dingen miet je het inderdaad een tijdje in de gaten houden en nog eens googelen.

Helaas vonden meer mensen hem lekker goedkoop, want net nu ik hem wilde bestellen was hij al uitverkocht. :-( Hopelijk komt er binnen 1-2 maanden nog een keer zo’n mooie aanbieding.
Als ik nu op de link van hierboven klik staat er (weer?) " op voorraad" dus gewoon nog een keer proberen.
Dit vind ik een leuk filmpje om te kijken over het nieuwe speelgoed van 2018 :) https://youtu.be/621Falyb-4g

Wat een tijd om kind te zijn qua speelgoed.
Kan iemand helpen? Ik zoek cadeautjes voor 2 meiden van 12 en 14 en een jongen van 9. Ik ken ze niet zo goed dus heb geen idee wat hun interesses zijn. Budget is ongeveer €10 p.p.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven