Onder een dekentje...
maandag 15 oktober 2018 om 01:25
... met Sebas!
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin
.

.

.

(
Met dank aan Droppie)
.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin

.

.

(
.
| Kia Nick | Nick | Nick 2.0 |
|---|---|---|
| Hera | Kia Ora | Kia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte |
| Blauwtje | Rosanna | Rosa, Roos, Dolfijntje |
| Boem! | Oud blond | Blondje, Blondie |
| Droppie | Κιττεηs | Kit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig |
| Zus | Lollypopje | Pop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi |
| Jane | Marana | Mar, Marana |
| | Shifty | Geeltje, Mini, Minion |
| Draakje | Genieinabottle | Geestje, Genie, GIaB |
| Sutra | Snug | Snug |
| Eva | Bloosje | Bloos |
| Hekske | Nanny_Gytha_Ogg | Heksje Nanny, Gytha, Oggy |
| Uiltje | Quaintrelle | Quain |
| Liva | Twilight | Twilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje |
| Papaki | Nachtvlinder | Vlindertje, Vlinder |
| Limoentje | YellowLemon | Yellow, Lemon |
| Prof. Dr. Duivel | Vieze Hond | Vies beest, schone haren, hond, natte hond |
| (B)Engelke | Ingelke_Kepringelke | Ingelke, Engeltje, Kepringelke |
| Arwen | Coconuts12 | Coco, Nuts, Noot, Nootje |
| Choo choo | Ch86 | Ch |
| Sterretje | Caitriona* | Cait, Riona, Tri |
| Wolletje | Sgaap_2015 | Wolletje, Schaapje, Skaapje |
| Bubbels | Phoebe-returns | Phoebe, Feebie, Ret, Bubbly |
| Patty | Ceci | CC, Ceci |
| Boompje | Phoolan | Phoo, Phooltje, Phoolan, Lan |
| Dappertje | Courage | Koer, Courage, Courtje |
| La Fleur Belgique | Bloem | Bloempje, Bloem, Fleur |
| Glamour | GlitterBep | Glitter, Glittertje, Bep, Beppie |
| Nachtje | Walpurgisnacht | Wall-e, Wal, Nacht, Nachtje |
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
vrijdag 23 november 2018 om 18:15
vrijdag 23 november 2018 om 19:02
vrijdag 23 november 2018 om 19:05
al paracetamol, vitamine-c en zo nog een whiskey
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
vrijdag 23 november 2018 om 19:11
Ja zeker! Dat vindt ze ontzettend leuk. Net had ik haar aan de telefoon en ze had het idee dat het al heeeel lang geleden was dat ik nog over jullie had verteld. Dus morgen ga ik naast haar liggen en stukjes voorlezen tot ze in slaap valt. Na haar middagdutje wil ze graag naar haar favo koffietentje. En ik ben van plan om haar ook te vertellen over Florence en haar man. Mijn man heeft ook (zeer mild) wat van die trekjes en Maman zelf ook, dus dat is herkenbaar voor haar en ik weet zeker dat ze er om zal moeten lachen.
Man is bezig geweest om een Ipad Maman-proof te maken. Ik ben benieuwd of hij daarin geslaagd is. Hij heeft grote lettertypes e.d. geïnstalleerd en allemaal 'duidelijke' knoppen gemaakt. Wie weet kan ze vanaf morgen zelf meelezen! Dat zou pas leuk zijn! En haar kennende vraagt ze dan op een bepaald moment aan haar bezoek of de verpleging om iets voor haar te typen omdat ze echt haar mond niet kan houden en haar mening wil geven
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 23 november 2018 om 19:16
Haha, ook goed en beter niet meer mixen met ibuprofen dan nee.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
vrijdag 23 november 2018 om 19:24
Florence is fantastisch
Het topic, 'ik zwanger, man van de leg'. helemaal lezen, vanaf het begin. De beste remedie als je wilt lachen
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
vrijdag 23 november 2018 om 19:24
Van het topic ' Ik zwanger, man van de leg'. Veel mensen hier volgen het. Echte aanrader om helemaal te lezen! Florence haar man heeft iets uit het autismespectrum, is hoogbegaafd en ontzettend lief. Ik zit met momenten schaterlachend te lezen. Heb er net gereageerd, dus als je me loept heb je het topic zo.
vrijdag 23 november 2018 om 19:25
lollypopje schreef: ↑23-11-2018 19:24Florence is fantastisch![]()
Het topic, 'ik zwanger, man van de leg'. helemaal lezen, vanaf het begin. De beste remedie als je wilt lachen
vrijdag 23 november 2018 om 19:26
vrijdag 23 november 2018 om 19:29
vrijdag 23 november 2018 om 19:30
Ah wat lief dat je daaraan dacht Dolfijntje! En inderdaad, dit is echt 'spek naar de bek' van Maman!
vrijdag 23 november 2018 om 19:32
Ah, het lag gelukkig niet aan mij (ik dacht dat Florence zeg maar op dit topic voor kwam, althans meer dan alleen een verwijzing naar topic).
Ik heb er al eens stukjes uit gelezen, maar ben niet 'gegrepen' of toen was het nog niet zo leuk?
Ik ga kijken. Past wel bij mijn onthaasten en ontstressen van vanavond.
Ik heb er al eens stukjes uit gelezen, maar ben niet 'gegrepen' of toen was het nog niet zo leuk?
Ik ga kijken. Past wel bij mijn onthaasten en ontstressen van vanavond.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
vrijdag 23 november 2018 om 19:34
Ben heel benieuwd. Al realiseer ik me dat ze die ' lees ook' dan ook ziet .... eh.... hmmm.... Ze is in staat om Sanoma aan te klagen of zolollypopje schreef: ↑23-11-2018 19:25Ik vind maman zo leuk Blond. Hoop dat het man is geluk de ipad voor haar proef te maken.
vrijdag 23 november 2018 om 19:36
vrijdag 23 november 2018 om 19:36
Doen! In het begin was ze heel voorzichtig over het etiket van haar man. Later helemaal niet meer en hij weet/leest wat ze schrijft. Dus alles heel respectvol. En vanaf toen kregen we update na update. De ene nog hilarischer dan de andere. Mooi dat deze mensen elkaar gevonden hebben|Courage| schreef: ↑23-11-2018 19:32Ah, het lag gelukkig niet aan mij (ik dacht dat Florence zeg maar op dit topic voor kwam, althans meer dan alleen een verwijzing naar topic).
Ik ga kijken. Past wel bij mijn onthaasten en ontstressen van vanavond.![]()
vrijdag 23 november 2018 om 19:41
ach, dan zijn we er misschien eindelijk vanaf
vrijdag 23 november 2018 om 20:11
Coco je hebt pb!Coconuts12 schreef: ↑23-11-2018 08:23Lief dat je het vraagtHet gaat mwah. Het is zoveel ineens, teveel. En verdrietig ook vooral.
Hoe is het met jou?
zaterdag 24 november 2018 om 08:26
Goedemorgen en fijn weekend allen!
Dat van mij begon gisteravond een beetje dramatisch, mijn vriend was er en we gingen even een stukje wandelen. Ik wilde de deur op slot doen, foute boel.
Om een lang verhaal kort te maken, ik kwam mijn huis niet meer in en heb de slotenmaker moeten laten komen die het slot eruit moest halen en uiteraard vervangen.
Het is goed gekomen maar echt leuk is anders.
Ach een oud huis heeft zo zijn charme zullen we maar zeggen.
Dat van mij begon gisteravond een beetje dramatisch, mijn vriend was er en we gingen even een stukje wandelen. Ik wilde de deur op slot doen, foute boel.
Om een lang verhaal kort te maken, ik kwam mijn huis niet meer in en heb de slotenmaker moeten laten komen die het slot eruit moest halen en uiteraard vervangen.
Het is goed gekomen maar echt leuk is anders.
Ach een oud huis heeft zo zijn charme zullen we maar zeggen.