Onder een dekentje...

15-10-2018 01:25 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
... met Sebas!

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin :love: .

Afbeelding
.
Afbeelding
.
Afbeelding
( :photo: Met dank aan Droppie)

.
Kia NickNickNick 2.0
HeraKia OraKia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte
BlauwtjeRosannaRosa, Roos, Dolfijntje
Boem!Oud blondBlondje, Blondie
DroppieΚιττεηsKit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig
ZusLollypopjePop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi
JaneMaranaMar, Marana
:'( MinionShiftyGeeltje, Mini, Minion
DraakjeGenieinabottleGeestje, Genie, GIaB
SutraSnugSnug
EvaBloosjeBloos
HekskeNanny_Gytha_OggHeksje Nanny, Gytha, Oggy
UiltjeQuaintrelleQuain
LivaTwilightTwilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje
PapakiNachtvlinderVlindertje, Vlinder
LimoentjeYellowLemonYellow, Lemon
Prof. Dr. Duivel (6) Vieze HondVies beest, schone haren, hond, natte hond
(B)EngelkeIngelke_KepringelkeIngelke, Engeltje, Kepringelke
ArwenCoconuts12Coco, Nuts, Noot, Nootje
Choo chooCh86Ch
SterretjeCaitriona*Cait, Riona, Tri
WolletjeSgaap_2015Wolletje, Schaapje, Skaapje
BubbelsPhoebe-returnsPhoebe, Feebie, Ret, Bubbly
PattyCeciCC, Ceci
BoompjePhoolanPhoo, Phooltje, Phoolan, Lan
DappertjeCourageKoer, Courage, Courtje
La Fleur BelgiqueBloemBloempje, Bloem, Fleur
GlamourGlitterBepGlitter, Glittertje, Bep, Beppie
NachtjeWalpurgisnachtWall-e, Wal, Nacht, Nachtje

.

Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
:hug: lieve Coco

bluhhhh, mijn lijf voelt alsof ik ziek ga worden. pijn in mijn spieren en botten. Hoop zo dat dit niet doorzet, want komt me echt niet uit 😒
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Voor iedereen die het kan gebruiken en speciaal voor Coco

Afbeelding

Witje hangt te buidelen in mijn badjas :love:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ah bah Lolly, misschien ibrupofen erin, thee met honing en met kruikje vroeg naar bed? Dat het dan hopelijk toch nog overtrekt? Dat werkt bij mij wel eens. :lips:
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Lees je nog steeds voor uit het topic OudBlond? :)
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
|Courage| schreef:
23-11-2018 19:02
Ah bah Lolly, misschien ibrupofen erin, thee met honing en met kruikje vroeg naar bed? Dat het dan hopelijk toch nog overtrekt? Dat werkt bij mij wel eens. :lips:
al paracetamol, vitamine-c en zo nog een whiskey :proud:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
|Courage| schreef:
23-11-2018 19:02
Lees je nog steeds voor uit het topic OudBlond? :)
Ja zeker! Dat vindt ze ontzettend leuk. Net had ik haar aan de telefoon en ze had het idee dat het al heeeel lang geleden was dat ik nog over jullie had verteld. Dus morgen ga ik naast haar liggen en stukjes voorlezen tot ze in slaap valt. Na haar middagdutje wil ze graag naar haar favo koffietentje. En ik ben van plan om haar ook te vertellen over Florence en haar man. Mijn man heeft ook (zeer mild) wat van die trekjes en Maman zelf ook, dus dat is herkenbaar voor haar en ik weet zeker dat ze er om zal moeten lachen.
Man is bezig geweest om een Ipad Maman-proof te maken. Ik ben benieuwd of hij daarin geslaagd is. Hij heeft grote lettertypes e.d. geïnstalleerd en allemaal 'duidelijke' knoppen gemaakt. Wie weet kan ze vanaf morgen zelf meelezen! Dat zou pas leuk zijn! En haar kennende vraagt ze dan op een bepaald moment aan haar bezoek of de verpleging om iets voor haar te typen omdat ze echt haar mond niet kan houden en haar mening wil geven :proud:
lollypopje schreef:
23-11-2018 19:05
al paracetamol, vitamine-c en zo nog een whiskey :proud:

Haha, ook goed en beter niet meer mixen met ibuprofen dan nee. ;-D
* einde van de week en heb vandaag al vaker een minder helder moment gehad ;-D, maar Florence...? heb ik iets gemist? *
|Courage| schreef:
23-11-2018 19:19
* einde van de week en heb vandaag al vaker een minder helder moment gehad ;-D, maar Florence...? heb ik iets gemist? *
Florence is fantastisch :love:

Het topic, 'ik zwanger, man van de leg'. helemaal lezen, vanaf het begin. De beste remedie als je wilt lachen
|Courage| schreef:
23-11-2018 19:19
Van het topic ' Ik zwanger, man van de leg'. Veel mensen hier volgen het. Echte aanrader om helemaal te lezen! Florence haar man heeft iets uit het autismespectrum, is hoogbegaafd en ontzettend lief. Ik zit met momenten schaterlachend te lezen. Heb er net gereageerd, dus als je me loept heb je het topic zo.
Ik vind maman zo leuk Blond. Hoop dat het man is geluk de ipad voor haar proef te maken.
lollypopje schreef:
23-11-2018 19:24
Florence is fantastisch :love:

Het topic, 'ik zwanger, man van de leg'. helemaal lezen, vanaf het begin. De beste remedie als je wilt lachen
:cheers:
ik wilde al zeggen dat je dat topic aan Maman moet voorlezen Blondie, maar dat had je zelf ook al bedacht :proud:
Als je een beetje down bent, dat lezen en je moet lachen, of je wil of niet
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Oudblond schreef:
23-11-2018 19:25
:cheers:
zat vandaag de update in een wachtkamer te lezen, was goed dat ik de enige was. Anders had ik vast rare blikken gekregen met mijn gegrinnik :proud:
rosanna08 schreef:
23-11-2018 19:26
ik wilde al zeggen dat je dat topic aan Maman moet voorlezen Blondie, maar dat had je zelf ook al bedacht :proud:
Als je een beetje down bent, dat lezen en je moet lachen, of je wil of niet
Ah wat lief dat je daaraan dacht Dolfijntje! En inderdaad, dit is echt 'spek naar de bek' van Maman!
Ah, het lag gelukkig niet aan mij (ik dacht dat Florence zeg maar op dit topic voor kwam, althans meer dan alleen een verwijzing naar topic).
Ik heb er al eens stukjes uit gelezen, maar ben niet 'gegrepen' of toen was het nog niet zo leuk?
Ik ga kijken. Past wel bij mijn onthaasten en ontstressen van vanavond. :proud:
lollypopje schreef:
23-11-2018 19:25
Ik vind maman zo leuk Blond. Hoop dat het man is geluk de ipad voor haar proef te maken.
Ben heel benieuwd. Al realiseer ik me dat ze die ' lees ook' dan ook ziet .... eh.... hmmm.... Ze is in staat om Sanoma aan te klagen of zo :lol:
Oudblond schreef:
23-11-2018 19:34
Ben heel benieuwd. Al realiseer ik me dat ze die ' lees ook' dan ook ziet .... eh.... hmmm.... Ze is in staat om Sanoma aan te klagen of zo :lol:
:rofl:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
|Courage| schreef:
23-11-2018 19:32
Ah, het lag gelukkig niet aan mij (ik dacht dat Florence zeg maar op dit topic voor kwam, althans meer dan alleen een verwijzing naar topic).
Ik heb er al eens stukjes uit gelezen, maar ben niet 'gegrepen' of toen was het nog niet zo leuk?
Ik ga kijken. Past wel bij mijn onthaasten en ontstressen van vanavond. :proud:
Doen! In het begin was ze heel voorzichtig over het etiket van haar man. Later helemaal niet meer en hij weet/leest wat ze schrijft. Dus alles heel respectvol. En vanaf toen kregen we update na update. De ene nog hilarischer dan de andere. Mooi dat deze mensen elkaar gevonden hebben :flirting:
Oudblond schreef:
23-11-2018 19:34
ach, dan zijn we er misschien eindelijk vanaf :proud:
Coconuts12 schreef:
23-11-2018 08:23
Lief dat je het vraagt :lips: Het gaat mwah. Het is zoveel ineens, teveel. En verdrietig ook vooral.

Hoe is het met jou?
Coco je hebt pb!
Slaap wel lieverdjes. Ik heb ontbijt voor morgen klaar gezet. Om 8 uur zitten we in de auto. Al getankt, bandenspanning gecontroleerd. We kunnen!
:bigkiss:
QI Word of the day: SNUDGE - "remaining quiet and snug", to curl up under something warm and have no intention of moving
En we duiken het weekend in op Cuba! Fijn weekend, :kiss: .

Afbeelding
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Goedemorgen en fijn weekend allen!
Dat van mij begon gisteravond een beetje dramatisch, mijn vriend was er en we gingen even een stukje wandelen. Ik wilde de deur op slot doen, foute boel.
Om een lang verhaal kort te maken, ik kwam mijn huis niet meer in en heb de slotenmaker moeten laten komen die het slot eruit moest halen en uiteraard vervangen.
Het is goed gekomen maar echt leuk is anders.
Ach een oud huis heeft zo zijn charme zullen we maar zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven