Putty verwijderen uit kleding
zaterdag 24 november 2018 om 11:29
Ja, gisteravond haal ik mijn dochters nieuwe vestje uit de wasmachine, zo'n harige van de Hema. Twee keer gedragen en wat zit er op de mouw; Putty! Die putty die je in vorm kan kneden dus geen slijm. Het meeste heeft dochter er al uit gepulkt want natuurlijk zonder van de putty
Maar hoe krijg ik de rest eruit? Ik lees van alles, diepvries, wasbenzine, alcohol... Iemand hier de gouden tip?
Maar hoe krijg ik de rest eruit? Ik lees van alles, diepvries, wasbenzine, alcohol... Iemand hier de gouden tip?
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
zaterdag 24 november 2018 om 11:34
https://www.uberleuk.nl/c-4360659/vlekken-encyclopedie/
Bij de P
Putty: Putty is nog plakkeriger dan kauwgom en daardoor lastig te verwijderen.Je kunt putty uit je kleding krijgen door de wrijven met wasbenzine. Wasbenzine is kleurveilig en werkt goed bij het oplossen van bijvoorbeeld stickerlijm. De putty lost als het ware op door de wasbenzine. Na de wasbenzine behandeling is het wel noodzakelijk om het kledingstuk (of de knuffel of waar de putty dan ook op zit) een of meerdere keren te wassen in de wasmachine, zonder andere kledingstukken, want de wasbenzine lucht is vrij hardnekkig.
Bij de P
Putty: Putty is nog plakkeriger dan kauwgom en daardoor lastig te verwijderen.Je kunt putty uit je kleding krijgen door de wrijven met wasbenzine. Wasbenzine is kleurveilig en werkt goed bij het oplossen van bijvoorbeeld stickerlijm. De putty lost als het ware op door de wasbenzine. Na de wasbenzine behandeling is het wel noodzakelijk om het kledingstuk (of de knuffel of waar de putty dan ook op zit) een of meerdere keren te wassen in de wasmachine, zonder andere kledingstukken, want de wasbenzine lucht is vrij hardnekkig.
zaterdag 24 november 2018 om 13:24
Het vestje lag hier ook al in de vuilnisbak, maar toen zag ik dat de Hema m niet meer had. Dus eruit gevist en de curry eruit gewassensilent-witness schreef: ↑24-11-2018 13:08Bij ons zat t laatst in een handdoek omdat zoon zn putty vies geworden was en hij had m gewassen.
Ik ben er niet aan begonnen. Weggegooid dus.![]()
nu de putty nog........
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
zaterdag 24 november 2018 om 13:51
zondag 25 november 2018 om 18:35