camping petit paradis gezocht
dinsdag 17 maart 2009 om 12:57
Ik ben op zoek naar ervaringen van Petit Paradis(speciaal voor baby's en kleine kinderen).
Is het de moeite waard of kun je net zo goed naar een andere camping?
Wij zijn op zoek naar een vakantiebestemming en gaan (misschien) met onze twee kinderen van dan 20 en 4 maanden naar een camping in Frankrijk, in de maand juni.
Wie weet een mooie camping in Frankrijk geschikt voor (zeer) kleine kinderen? Ik zit dan te denken aan een rustige camping, schaduwrijk, een peuterzwembad, speeltuintje, leuk dorpje dichtbij. Aan zee/rivier/meer hoeft niet perse.
Wie heeft er leuke herinneringen en zou die camping aanraden?
Is het de moeite waard of kun je net zo goed naar een andere camping?
Wij zijn op zoek naar een vakantiebestemming en gaan (misschien) met onze twee kinderen van dan 20 en 4 maanden naar een camping in Frankrijk, in de maand juni.
Wie weet een mooie camping in Frankrijk geschikt voor (zeer) kleine kinderen? Ik zit dan te denken aan een rustige camping, schaduwrijk, een peuterzwembad, speeltuintje, leuk dorpje dichtbij. Aan zee/rivier/meer hoeft niet perse.
Wie heeft er leuke herinneringen en zou die camping aanraden?

dinsdag 17 maart 2009 om 13:02
Wij zijn afgelopen zomer met onze dochter (Toen 16maanden) naar Saumur geweest. Camping L´ etang de la Breche.
Is in het Loire gebied en is goed te rijden in een dag. Erg kindvriendelijk en mooie grote plaatsen.
Wij hadden geboekt via Keycamp, maar alle andere grote organisaties zoals Vacansoleil staan er ook.
Via google is er vast nog meer informatie over te vinden,maar wij waren heel tevreden.
Is in het Loire gebied en is goed te rijden in een dag. Erg kindvriendelijk en mooie grote plaatsen.
Wij hadden geboekt via Keycamp, maar alle andere grote organisaties zoals Vacansoleil staan er ook.
Via google is er vast nog meer informatie over te vinden,maar wij waren heel tevreden.
dinsdag 17 maart 2009 om 13:17
Wij hebben toen onze dochter een jaar was via Eurocamp een aantal huurtenten op Petit-Paradis campings geboekt, om te kijken of we het leuk vonden om met een kindje te kamperen... Supergoed bevallen, dus sindsdien kamperen we met een eigen tent. De Petit Paradis campings hebben wel een aantal voordelen, zoals babysanitair en dat je een buggy kan lenen enzo, maar het blijven 'gewoon' campings! Wij geven de voorkeur aan een vrij kleine camping, vanwege de overzichtelijkheid, en hebben geen animatie oid nodig... Afgelopen zomer bijvoorbeeld naar camping La Magaudie geweest, ontzettend goed bevallen!
Op camping-frankrijk.nl hebben ze een forum waar men je grag helpt met zoeken naar een geschikte camping, ook zijn er daar uitgebreide meningen over campings te vinden.
Succes, en ls je nog vragen hebt, hoor ik het wel!
Op camping-frankrijk.nl hebben ze een forum waar men je grag helpt met zoeken naar een geschikte camping, ook zijn er daar uitgebreide meningen over campings te vinden.
Succes, en ls je nog vragen hebt, hoor ik het wel!