Wil ik te veel?
dinsdag 27 november 2018 om 22:16
Hallo,
Ik wil graag even objectieve meningen.
Ik ben tien jaar samen met mijn man en we hebben samen twee kinderen van zeven en vijf.
Nu, mijn man is nog nooit een romanticus geweest, ik daarentegen ben degene die hem verrast, denkt aan persoonlijke cadeau’s, en dergelijke.
De laatste tijd mis ik genegenheid, eens een knuffel of een kus, of gewoon een aanraking. Deze week er wat ruzie over gehad blijkt nu dat hij sex wel leuk vind maar ook niet meer echt spannend.
Ik vertel hem dat ik mij geliefd wil voelen, geen grootse dingen verwacht maar gewoon liefdevolle dingen.
Volgens hem kijk ik teveel romantische films en overdrijf ik. Ik idealiseer wat er in films gebeurd en dat is geen realiteit.
Nu twijfel ik aan mezelf, overdrijf ik en idealiseer ik dingen? Of heb ik gewone verwachtingen van een relatie?
Ik wil graag even objectieve meningen.
Ik ben tien jaar samen met mijn man en we hebben samen twee kinderen van zeven en vijf.
Nu, mijn man is nog nooit een romanticus geweest, ik daarentegen ben degene die hem verrast, denkt aan persoonlijke cadeau’s, en dergelijke.
De laatste tijd mis ik genegenheid, eens een knuffel of een kus, of gewoon een aanraking. Deze week er wat ruzie over gehad blijkt nu dat hij sex wel leuk vind maar ook niet meer echt spannend.
Ik vertel hem dat ik mij geliefd wil voelen, geen grootse dingen verwacht maar gewoon liefdevolle dingen.
Volgens hem kijk ik teveel romantische films en overdrijf ik. Ik idealiseer wat er in films gebeurd en dat is geen realiteit.
Nu twijfel ik aan mezelf, overdrijf ik en idealiseer ik dingen? Of heb ik gewone verwachtingen van een relatie?
dinsdag 27 november 2018 om 22:22
dinsdag 27 november 2018 om 22:43
@madeliefjees, nee maar wel nog goed, ik geniet nog steeds en heb geen spannende dingen nodig om nog naar hem te verlangen.
@retrostar, ja mss zitten we teveel in de drukte en maken we niet genoeg tijd voor elkaar. Ik zeg niet dat sex niet belangrijk is maar voor mij moet er ook meer zijn dan dat. En ik houd nog steeds van hem dus scheiden is voor mij geen optie.
@Nemain; eens een knuffel, een aanraking een kus uitgezonderd degene die we ‘s morgens en ‘s avonds geven. Eens een persoonlijke attentie voor mijn verjaardag. Gewoon een blijk van liefde en appreciatie
@retrostar, ja mss zitten we teveel in de drukte en maken we niet genoeg tijd voor elkaar. Ik zeg niet dat sex niet belangrijk is maar voor mij moet er ook meer zijn dan dat. En ik houd nog steeds van hem dus scheiden is voor mij geen optie.
@Nemain; eens een knuffel, een aanraking een kus uitgezonderd degene die we ‘s morgens en ‘s avonds geven. Eens een persoonlijke attentie voor mijn verjaardag. Gewoon een blijk van liefde en appreciatie
dinsdag 27 november 2018 om 22:55
dinsdag 27 november 2018 om 23:21
Dat lijkt me een heel gebruikelijke wens.sunshine1983 schreef: ↑27-11-2018 22:43@madeliefjees, nee maar wel nog goed, ik geniet nog steeds en heb geen spannende dingen nodig om nog naar hem te verlangen.
Cadeautjes hecht ik niet zoveel waarde aan, maar hij rijdt bijvoorbeeld wel om om de vissalade te halen die ik zo lekker vind. Of maakt de koffie voor onderweg naar mijn werk.
Nou wonen wij niet samen en is er geen dagelijkse sleur, dus dat soort dingen zal wel anders zijn denk ik. Maar een knuffel en een kus lijken me heel normaal.
dinsdag 27 november 2018 om 23:43
Vind je dat echt? Das best triest eigenlijk. Vriend en ik, 13 jaar samen, vinden elkaar nog steeds spannend.Madeliefjees schreef: ↑27-11-2018 22:21Na 10 jaar is de seks ook niet meer spannend. Vind jij van wel dan?
dinsdag 27 november 2018 om 23:51
Dit. Vriend is alles behalve romantisch maar koopt ben&jerry als ik ongesteld ben/word, gaat speciaal naar die ene winkel omdat ik dat ene ding zo lekker vind, geeft mij het laatste snackje van de schaalNemaìn’ schreef: ↑27-11-2018 23:21Dat lijkt me een heel gebruikelijke wens.
Cadeautjes hecht ik niet zoveel waarde aan, maar hij rijdt bijvoorbeeld wel om om de vissalade te halen die ik zo lekker vind. Of maakt de koffie voor onderweg naar mijn werk.
Nou wonen wij niet samen en is er geen dagelijkse sleur, dus dat soort dingen zal wel anders zijn denk ik. Maar een knuffel en een kus lijken me heel normaal.
woensdag 28 november 2018 om 00:14
Bedankt voor jullie reacties
Hetgeen jullie zeggen doe ik allemaal voor hem, zorgen dat hij niet zonder zijn favo drankje zit, zijn favoriete beleg halen.
Is nu ook niet dat ik super veel waarde hecht aan cadeau’s maar zo af en toe eens iets. In de voorbije acht jaar heb ik 1 maal iets gekregen voor mijn verjaardag, een schaal cactussen.... ik heb vorig jaar verlof geregeld op zijn werk en een verrassingsweekend geboekt.
Mss zitten we inderdaad in een sleur en moeten we elkaar terug vinden.
Maar ik wil ook dat hij waarde hecht aan wat ik zeg, voel en verlang. Hij is ook niet de grootste prater maar was hij ook niet toen we elkaar leerden kennen maar het maakt het ook niet gemakkelijker om te weten wat er in hem omgaat
Hetgeen jullie zeggen doe ik allemaal voor hem, zorgen dat hij niet zonder zijn favo drankje zit, zijn favoriete beleg halen.
Is nu ook niet dat ik super veel waarde hecht aan cadeau’s maar zo af en toe eens iets. In de voorbije acht jaar heb ik 1 maal iets gekregen voor mijn verjaardag, een schaal cactussen.... ik heb vorig jaar verlof geregeld op zijn werk en een verrassingsweekend geboekt.
Mss zitten we inderdaad in een sleur en moeten we elkaar terug vinden.
Maar ik wil ook dat hij waarde hecht aan wat ik zeg, voel en verlang. Hij is ook niet de grootste prater maar was hij ook niet toen we elkaar leerden kennen maar het maakt het ook niet gemakkelijker om te weten wat er in hem omgaat
woensdag 28 november 2018 om 00:27
Hmm interessante vragen... doen me denken
Ik doe idd dikwijls voor hem wat ik leuk zou vinden. Maar weet ondertussen dat ik het niet moet terug verwachten.
Voor hem ,is uitgezonderd de seks die hij terug spannender wil maken, alles goed.
Hij vind me een pleaser en dat ik mezelf soms tekort doe, dat ik meer op mezelf moet denken ipv steeds aan anderen
Ik heb al op alle mogelijke manieren gezegd wat ik wil met betrekking tot genegenheid. Meestal zegt hij dat hij er gaat aan denken maar er verandert niets.
Ik doe idd dikwijls voor hem wat ik leuk zou vinden. Maar weet ondertussen dat ik het niet moet terug verwachten.
Voor hem ,is uitgezonderd de seks die hij terug spannender wil maken, alles goed.
Hij vind me een pleaser en dat ik mezelf soms tekort doe, dat ik meer op mezelf moet denken ipv steeds aan anderen
Ik heb al op alle mogelijke manieren gezegd wat ik wil met betrekking tot genegenheid. Meestal zegt hij dat hij er gaat aan denken maar er verandert niets.
anoniem_205751 wijzigde dit bericht op 28-11-2018 19:38
1.07% gewijzigd
woensdag 28 november 2018 om 10:26
Zit zijn uiting van liefde niet in dingen als het vuilnis buiten zetten of je fietsband plakken als deze lek is? Sommige mensen zijn nu eenmaal meer praktisch van aard.
Ik moet toegeven dat ik het wel heel fijn vind dat mijn huidige vriend net zo'n knuffelkont is als ik en een echte heer die deuren openhoudt en mij voor laat gaan, en me regelmatig verrast met cadeautjes en dingen die hij voor me doet.
Ik moet toegeven dat ik het wel heel fijn vind dat mijn huidige vriend net zo'n knuffelkont is als ik en een echte heer die deuren openhoudt en mij voor laat gaan, en me regelmatig verrast met cadeautjes en dingen die hij voor me doet.
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!
Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
woensdag 28 november 2018 om 10:35
En als jij wat minder pleast en wat meer aan jezelf gaat denken, word jij weer interessant voor hem.sunshine1983 schreef: ↑28-11-2018 00:27Hmm interessante vragen... doen me denken
Ik heb al op alle mogekijke manieren gezegd wat ik wil met betrekking tot gebegenheid. Meestal zegt hij dat hij er gaat aan denken maar veranderd niets.
woensdag 28 november 2018 om 10:40
Hey hebben wij dezelfde vriend?Dreamchild schreef: ↑28-11-2018 10:26Zit zijn uiting van liefde niet in dingen als het vuilnis buiten zetten of je fietsband plakken als deze lek is? Sommige mensen zijn nu eenmaal meer praktisch van aard.
Ik herken je verhaal goed hoor TO. Ik had ook een man die daar niet zo'n waarde aan hechtte. Wij hadden vooral fysiek contact (knuffel, kus etc) als aanloop naar een vrijpartij, nooit zomaar tussendoor. En niet attent op geen enkele wijze. Ik ben inmiddels een aantal jaren gescheiden van hem (niet om deze redenen overigens) en heb nu een relatie met een man waar het 180 graden de andere kant op is.
Ik word zeer regelmatig verrast met lieve dingen. Niet zozeer materiële zaken, maar meer in zijn doen en laten. Hij praat altijd lief over mij, vindt mij de mooiste vrouw van de wereld, zet de vuilnisbak buiten omdat ik er een hekel aan heb, doet ongevraagd allerlei klusjes, luistert naar mijn verhalen die niet altijd even interessant zijn en toont interesse in alles wat mij bezig houdt. Daarnaast houdt hij de deur van de auto voor mij open, ook in de plenzende regen. Niet nodig nee, maar voelt wel heel prettig moet ik zeggen.
Iemand die eens voor mij zorgt ipv omgekeerd. Ik weet niet wat me overkomt.
In mijn vorige relatie vroeg ik me ook regelmatig af 'is dit het nou'? Nu kan ik volmondig zeggen dat het ook anders kan.
woensdag 28 november 2018 om 10:52
de waarheid ligt in het midden, maareh films zou ik niet als graadmeter zien maar hooguit als inspiratiebron
ga inderdaad eens wat meer aandacht aan jezelf geven in plaats van pleasen en hopen dat er wat terugkomt
boek dat weekendje weg alleen voor jezelf, zo eentje met wat massagebehandelingen enzo
ren niet vlak voor etenstijd nog door de drukke supermarkt voor zijn gebraden gehakt maar haal die achterlijke grote bos bloemen die naar je lonkt bij het stalletje ernaast
zet voetbal af en een leuk programma op
jij geen liefde, knuffels of aandacht krijgen, ok kan hij de boom in met wat hij wil... ja toch
ga inderdaad eens wat meer aandacht aan jezelf geven in plaats van pleasen en hopen dat er wat terugkomt
boek dat weekendje weg alleen voor jezelf, zo eentje met wat massagebehandelingen enzo
ren niet vlak voor etenstijd nog door de drukke supermarkt voor zijn gebraden gehakt maar haal die achterlijke grote bos bloemen die naar je lonkt bij het stalletje ernaast
zet voetbal af en een leuk programma op
jij geen liefde, knuffels of aandacht krijgen, ok kan hij de boom in met wat hij wil... ja toch
Lorem Ipsum
woensdag 28 november 2018 om 11:01
Ik ben al meer dan 31 jaar getrouwd met dezelfde vrouw. Ik ben denk ik ook niet de meest romantische man, maar ik probeer wel dingen voor haar te doen, net zoals zij voor mij doet.
Als voorbeeld, zij is een ontzettende koukleum dus 's winters krab ik mijn autoruiten, en daarna ook die van haar.
We knuffelen nog steeds, en echt niet alleen als inleiding tot seks. In bed lig ik altijd tegen haar aan, of zij tegen mij.
Het zijn vaak hele kleine dingen waardoor je genegenheid toont, ik weet dat dit een cliché is maar toch.
Als voorbeeld, zij is een ontzettende koukleum dus 's winters krab ik mijn autoruiten, en daarna ook die van haar.
We knuffelen nog steeds, en echt niet alleen als inleiding tot seks. In bed lig ik altijd tegen haar aan, of zij tegen mij.
Het zijn vaak hele kleine dingen waardoor je genegenheid toont, ik weet dat dit een cliché is maar toch.
woensdag 28 november 2018 om 19:58
Hij is inderdaad praktischer van aard, zet idd de vuilnis buiten, kijkt als er wat met de auto scheelt.
@Ilse: denk je echt als ik minder pleas, ik interessanter wordt voor hem?
@Anniexx: bij ons is het qua fysiek contact dus ook zo. Ik denk dat hij bij de rest gewoon niet stil staat
@turquasi: je post raakt me, weet niet waarom. Ik heb mss wel net na het werk met twee kinderen de drukke supermarkt ingelopen omdat zijn favo drank op was en heb geen bloemen mee voor mezelf. En een weekendje voor mij klinkt zo aanlokkelijk, even aan niets of niemand denken enkel aan mezelf.
@F1823: is mss cliché maar o zo waar ik verwacht geen grootse dingen, het kan hem zo in de kleine dingen zitten
@Ilse: denk je echt als ik minder pleas, ik interessanter wordt voor hem?
@Anniexx: bij ons is het qua fysiek contact dus ook zo. Ik denk dat hij bij de rest gewoon niet stil staat
@turquasi: je post raakt me, weet niet waarom. Ik heb mss wel net na het werk met twee kinderen de drukke supermarkt ingelopen omdat zijn favo drank op was en heb geen bloemen mee voor mezelf. En een weekendje voor mij klinkt zo aanlokkelijk, even aan niets of niemand denken enkel aan mezelf.
@F1823: is mss cliché maar o zo waar ik verwacht geen grootse dingen, het kan hem zo in de kleine dingen zitten