vreemdgaan nooit verteld?

29-11-2018 10:00 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de reacties! Idd hier bij laten. Topic kan gesloten worden.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-11-2018 10:50
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
86.50% gewijzigd
Waarom zou je dat doen?
Waarom zou je het na 3 jaar nog vertellen?
Is het uberhaupt nog zinnig om zoiets na 3 jaar te vertellen? (Mijn man en ik zijn 6 jaar bij elkaar geweest).

Blijkbaar zijn jullie uit elkaar? Wat voor zin heeft dan om dit te gaan zeggen? Hem nog even een hak te zetten? :nooo:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ben je nog samen met je man? Zo ja, dan zou ik het wel vertellen
Je bent van 86 naar 77 gegaan? Je ander collega zit hier ook
Als je het nog vertelt als jullie uit elkaar zijn, ben je wel erg vals.
dianaf schreef:
29-11-2018 10:12
Is het uberhaupt nog zinnig om zoiets na 3 jaar te vertellen? (Mijn man en ik zijn 6 jaar bij elkaar geweest).

Blijkbaar zijn jullie uit elkaar? Wat voor zin heeft dan om dit te gaan zeggen? Hem nog even een hak te zetten? :nooo:
Dit. Ik zie niet in waarom dit nog helend zou werken. Behalve als je je zorgen maakt om jouw karma...
Als jullie al uit elkaar zijn heeft het geen zin.
Nee niet om hem de hak te zetten. We hebben ook geen heftige ruzie, gewoon normaal contact. En we zijn niet meer bij elkaar. Maar de reacties bevestigen al wat ik dacht. Gewoon zo laten.
Topic kan gesloten worden :)
anonyiem77 schreef:
29-11-2018 10:27
Nee niet om hem de hak te zetten. We hebben ook geen heftige ruzie, gewoon normaal contact. En we zijn niet meer bij elkaar. Maar de reacties bevestigen al wat ik dacht. Gewoon zo laten.
Topic kan gesloten worden :)
Wat dacht jij er dan nog uit te halen als je het wel zou vertellen?
Topics worden niet gesloten.
Waarom zou je hem nog met die onzin lastig vallen? Het is uit. Ik denk dat jij jezelf hoger hebt zitten dan hij jou. Waarschijnlijk zal het hem compleet aan zijn reet roesten als je het hem nu nog zou zeggen. Who the fuck cares. Het is uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven