Uitgerekend Mei 2009 Deel 2

18-03-2009 16:54 5111 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje UD Afspraken/BD Bijzonderheden Watertje 33 1e BD 24 nov Liv Mimidepimi 29 3e BD 24 jan Maas Candy15 24 1e en 2e 1 mei BD 8 apr Liam (2275 gr) Liv (2770 gr) Deerne 31 1e 27 apr BD 15 apr Julius (3430 gr) Rozerood 27 1e 10 mei BD 17 apr Tirza (3010 gr) Verwachtingsvol 27 1e 6 mei BD 24 apr Daisy Helemi 32 1e 6 mei BD 25 apr Ishan (3700 gr) Kaatje_82 26 2e 30 april BD 27 apr Lukas (4280 gr) Snok 37 1e 2 mei BD 27 apr Binck (3880 gr) Sanne069 39 1e 4 mei BD 30 april Tess (3880 gr) Chicaa 32 2e 3 mei BD 5 mei Jolijn (3895 gr) NetjeNetje 30 1e 12 mei BD 6 mei Tim Wenny74 35 1e 2 mei BD 13 mei Tim (4010 gr) Doggie 33 1e 7 mei BD 14 mei Tim (4120 gr) Visje1 31 2e 7 mei BD 14 mei Norah (3210 gram) Foxymama 2e 10 mei BD 14 mei Anne (3980 gr) HippiechickNYC 38 3e 23 mei BD 14 mei Tess (3340 gr) Jackie30 30 1e 10 mei BD 14 mei Jens (3870 gr) Janets 34 4e 11 mei BD 15 mei Watse (3620 gr) Fien1 35 1e 12 mei BD 15 mei Abby (3620 gr) Luna2006 26 1e 9 mei BD 17 mei Raphaell (3965 gr) Elza35 39 1e 3 mei BD 18 mei Joy-Anna (4090 gr) Guusje 35 3e 10 mei BD 18 mei Rein Suzzel 26 1e 12 mei BD 19 mei Lucas (3870 gr) Potsiedikkie 31 3e 19 mei BD 24 mei Mieke (4050 gr) Julia1979 30 1e 23 mei BD 25 mei Eline (4215 gr) Twinkel 33 2e 20 mei BD 26 mei Suze (4500 gr) Midejo 40 4e 16 mei BD 26 mei Rick (4500 gr) Schabolleke 34 1e 22 mei BD 28 mei Mayka Maike1 27 3e 29 mei BD 8 juni Fenne (3620 gr)
oh snok gelukt goed van je.
Ok tabel is ook gelukt Nu kan Angel nog een verwijzing maken maar denk dat iedereen ons wel vindt toch???
Blijft het oude topic nog wel even staan ik moet ook nog even bij lezen
Als ze het heeft doorgelinkt, Angel dus, wordt het oude gesloten.....
oke. Wat een gedoe ineens voor iedereen zeg.
Ja, ik ben er ook hoor, snok kan je de link ook nog boven vermelden van ons prive????
Yes...ga ik ff doen....
Hee wat goed, de tabel is er ook al!!!! Tjee we kletsen dus best veel!
[img]www.sgravendreefcollege.nl/.../champagne2-1.jpg[/img]

We vliegen er weer in dames.
alleen niet gelukt maar het gaat om het idee he dames
hoihoi

Deel 2 gevonden

Zal even buikfoto's op prive zetten
ga gelijk ff checken ....;-)
Even een vraagje dames. (Mischien vooral die al een keer zwanger zijn geweest.) Hoe herken je nou een slijmprop. Hoe ziet dat er uit en voel je dat?
Trouwens ik heb ook nog een buik foto geplaatst.
Joehoe, gevonden!

Haha, wat een consternatie...

Candy, slijmprop is een propje slijm (haha, wetenschappelijk he?), vaak met een pietsie bloed erbij. Wel echt groter en goed te onderscheiden van bijvoorbeeld slijmerige afscheiding of iets dergelijks. Je voelt dat verder niet, meeste mensen missen het ook. Betekent ook niet dat je binnen een bepaalde periode moet of gaat bevallen.

Want...? Denk je dat je hem bent verloren??

ZouOp woensdag ben ik niet in de gelegenheid je mail te lezen of te beantwoorden. Donderdag 19 maart ben ik weer aanwezig.

Zou wel spannend zijn zeg!

Vandaag nog steeds wat stressig over die huilbui van gisteren en mijn keiharde nee. Tis een baas die nogal op macht zit... Zou er graag wat relaxter mee omgaan, maar het lukt me niet.

Lekker zonnetje vandaag! Heerlijk zeg!
Ga trouwens 31 maart weer naar VK...
hejjj meisjes!! waar is ons oude deel? wilde eventjes bijlezen maar kan um nergens meer vinden....

vrijdag nog 4 uurtjes werken en dan heb ik VERLOF! kom ik eindelijk weer es wat vaker schrijven.
Chicaa ik vind hem altijd via mijn viva en dan mijn laatste.

Daar staan precies de topics waar je als laatst in hebt geantwoord.

Hier net terug van yoga.. Ik heb heerlijk ontspannen. Kan er weer helemaal tegenaan. Die kleine meid trouwens ook ze is behoorlijk aan het trappelen daar binnen.

Ik heb me trouwens gister ook opgegeven voor de borstvoedingscrusus.. Schijnt ook wel handig te zijn.
Goedemorgen dames.

Nee hoor Guusje, ik ben hem nog niet veloren. (denk ik) De gyneacoloog vroeg ernaar maar ik zat later te twijfelen of ik hem niet veloren was zonder dat ik het heb gemerkt.
Gister ook bij de VK geweest. Kind neemt alle ruimte die er is (ja vertel mij wat nieuws ) Verder ligt ie netjes met het koppie in mijn bekken en heeft een gezonde krachtige hartslag.

Mijn bloeddruk is gestegen (130/80) en het was volgens haar maar goed dat ik vrij genomen had.

Verplichte middagdutjes etc. nu.

Volgende afspraak op 2 april

Candy: Slijmprop wordt tot 34 weken opnieuw aangemaakt, daarna niet meer. Het is niet erg als je hem verloren bent, wil niks zeggen over het tijdstip van bevallen.

Probeer wel hygiene in acht te nemen als je hem kwijt bent, want daar is hij voor bedoelt

Lekker Julia, daardoor ook lekker geslapen?
ZOhé, helemaal een nieuwe versie!

Jammer, want ook ik moest nog even teruglezen! Naja

Ben vandaag weer op kantoor en kan dus dan de hele dag even langskomen!

Succes allemaal!

PS Slijmprop kan ook in delen verdwenen zijn. Bij dochter merkte ik het heel duidelijk in de pot en bij zoon heb ik het nooit gemerkt!

Het is de beschermende prop tegen je baarmoedermond (geloof ik) de bevalling kan op gang komen maar kan ook gerust nog enkele weken duren, maak je dus maar niet ongerust!
Goeiemorgen.... ook ik heb deel 2 kunnen vinden en heb deel 1 nog terug kunnen lezen, omdat hij bij mijn favorieten staat.

Over de slijmprop. Ik heb hem alle 3 de keren duidelijk verloren (idd. een beetje slijm met een druppeltje bloed) en ik kreeg dan altijd een paar uur later weeën, maar het is natuurlijk voor iedereen anders. Ik ga er wel vanuit dat als ik hem verlies ik een paar uur later loop te steunen en kreunen.... Aaaargghhh..!!!
Goeiemorgen!

Hier ook weer op het werk beland...1 dagje...is het weer weekend

Merk aan mezelf dat ik er wel beetje klaar mee ben; niet zozeer lichamelijk want dat gaat prima maar gewoon tussen oren. Heb geen zin meer in het "gezeik", wil gewoon lekker rommelen thuis......Herkenbaar of ben ik opeens van "carrierevrouw" veranderd in cocoon muts?

VW booschap duidelijk he? Rustig aan jij....maar verder lijkt het allemaal goed te gaan toch?
Goedemorgen! oeiiii ik moet ook nog een heleboel teruglezen!

Dinsdag enorme ruzie gemaakt met Ziggo. Ze willen het niet eerder installeren dan de 25e. dit komt doordat een van die helpdeks nerds de datum heeft aangepast. Ik wilde een supervisor spreken, maar werd me doodleuk verteld dat die de klanten niet te woord staan. Ik sprong echt uit mijn vel!!

Er gaat ook een brief uit, met een kopie naar de consumentenbond en weet ik veel wie nog meer!!! GRRR ben het zat!

Gisteren nog bij de VK geweest, alles goed, ribbenpijn.. ja hoort erbij, kleine drukt de ribben uit elkaar, wel balen want ik kan bijna niet meer autorijden. De pijn in mijn bil is geen bekkeninstabiliteit maar zwangerschaps ischias, dat kan verholpen worden door een fysio, trouwens vanavond Mensendieck, dus dat kan misschien ook helpen..... Bloedruk heel netjes, onderdruk = 60 en boven iets van 110.

Ze liet me haar koppie voelen, heel laag in mijn bekken.

Ook nog gesproken over pijnbestrijding, van alles mogenlijk 24/7. Dat is een fijn idee. maar ze heeft ook wel duidelijk de voors en tegens uitgelegd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven