Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

woensdag 6 juni 2018 om 10:44
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken

zondag 2 december 2018 om 12:56
Nee, dat is zielig, dan heeft Lana geen vriendje meer..melbourne88 schreef: ↑02-12-2018 12:53Maar ik bedoel meer dat zijn karakter uit de serie geschreven had kunnen worden toch?

zondag 2 december 2018 om 17:53

zondag 2 december 2018 om 20:13
Nee, hij speelt nu de geweten van een hoop mensen, en als raadgever. Jef heeft lang die functie gehad, nu is het tijd voor een jonger bloempje.melbourne88 schreef: ↑02-12-2018 12:53Maar ik bedoel meer dat zijn karakter uit de serie geschreven had kunnen worden toch?
Rip Dave.

woensdag 5 december 2018 om 20:30
Nou, niet alleen in de relatie met Amir is ze stom hoor, in elke andere relatie ook, inclusief als moeder, in die rol is ze ook stom. Het is niet de eerste keer dat ze vreemdgaat ook..AbsolutelyFabulous schreef: ↑05-12-2018 20:28Sjors is echt stom in de relatie met Amir. Zij neuqt de man van een zieke vrouw tijdens een kortdurende break, Amir is boos en gekwetst maar wil uiteindelijk toch met haar praten en dan wordt zij boos op hem? Wees blij dat hij met je wil praten, muts!

woensdag 5 december 2018 om 20:40
Alsof ze bij met zijn dat een jaloerse kerel met haar wil praten terwijl zij niets verkeerds heeft gedaan. En dan denkt hij nog dat zij door het stof moet?AbsolutelyFabulous schreef: ↑05-12-2018 20:28Sjors is echt stom in de relatie met Amir. Zij neuqt de man van een zieke vrouw tijdens een kortdurende break, Amir is boos en gekwetst maar wil uiteindelijk toch met haar praten en dan wordt zij boos op hem? Wees blij dat hij met je wil praten, muts!

donderdag 6 december 2018 om 08:23
Niets verkeerd gedaan? Ze gaat gelijk met haar benen wijd voor een getrouwde man, wiens vrouw ook nog ongeneeslijk ziek is notabene. Sorry maar dan ben je echt heel laag bezig hoor. Stel dat Sjors hier een topic op het forum had geopend.. de reacties zouden geheid een OP meltdown veroorzaakt hebben.

donderdag 6 december 2018 om 09:52
Ik spuw even mijn gal in het wit hieronder:
Ik erger me zo aan Amir met zijn Ravi dit en Ravi dat. Het kind heet Max! Hij heeft zonder na te denken zijn zaad afgegeven, akkoord gaande met de voorwaarden van het donorschap en nu doet hij net alsof hij ook rechten heeft. Nee Amir, je bent een donor, dat is je eigen keus geweest en je hebt geen rechten. Zoek en goede psychiater om je gevoel een plek te geven en laat Bing en Nina met rust. En dreigen dat je iedereen gaat vertellen dat jij de vader bent ipv Bing als je MAX niet mag zien is zo vreselijk pathetisch. Je bent niet de vader, je bent de donor. Vind het sneu dat Bing zich laat chanteren.
Ik erger me zo aan Amir met zijn Ravi dit en Ravi dat. Het kind heet Max! Hij heeft zonder na te denken zijn zaad afgegeven, akkoord gaande met de voorwaarden van het donorschap en nu doet hij net alsof hij ook rechten heeft. Nee Amir, je bent een donor, dat is je eigen keus geweest en je hebt geen rechten. Zoek en goede psychiater om je gevoel een plek te geven en laat Bing en Nina met rust. En dreigen dat je iedereen gaat vertellen dat jij de vader bent ipv Bing als je MAX niet mag zien is zo vreselijk pathetisch. Je bent niet de vader, je bent de donor. Vind het sneu dat Bing zich laat chanteren.

donderdag 6 december 2018 om 11:12
En vooral ook zo stijf is dat het ondersteunen van het hoofdje nogal eens vergeten wordt..daenerys79 schreef: ↑06-12-2018 11:07en ik snap wel dat ze niet met echte baby’s kunnen gaan slepen maar dat hysterische gehuil en die pop die compleet stil ligt![]()

donderdag 6 december 2018 om 11:13
Dat is dan behoorlijk kortzichtig en hypocriet van de gene die reageren, Sjors is vrijgezel en de afspraken die de ander met zijn partner maakt hoeft door anderen niet ter discussie gesteld te worden. En het is ook niet aan een ander om na te gaan of er afspraken zijn of niet, die gene is verantwoordelijk voor zijn eigen relatie.GinnyJones schreef: ↑06-12-2018 08:23Niets verkeerd gedaan? Ze gaat gelijk met haar benen wijd voor een getrouwde man, wiens vrouw ook nog ongeneeslijk ziek is notabene. Sorry maar dan ben je echt heel laag bezig hoor. Stel dat Sjors hier een topic op het forum had geopend.. de reacties zouden geheid een OP meltdown veroorzaakt hebben.

donderdag 6 december 2018 om 11:13
Dat fuck vind ik ook niet nodig maar ik vind de zangstem van JoJo juist heel mooi, mooier dan het origineel.daenerys79 schreef: ↑06-12-2018 11:05Wat een irritante zangstem heeft die Jojo, pfff, dat nummer duurde eeeeeeuwig, en die tekst van dat nummer... ik ben geen heilige maar ik ergerde me dood aan steeds dat f*ck

donderdag 6 december 2018 om 11:30
Nee hoor, alleen Kimberly, je bent toch echt een labiele kneus als je ex foto's van je online zet waardoor zij een kutperiode krijgt en hem dan nog terug willen ook, zeker als je al een nieuwe vriend hebt.