November 2007

18-03-2009 20:34 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn verjaagd uit ons oude vertrouwde topic, dus dan maar een vers topic.

Veel schrijf- en leesplezier!

Een korte samenvatting van ons topic: Twee apen uit mei 2000 en november 2002, twee oktober baby's, heel veel november baby's en een december 2007 baby. Verder nog een februari en maart 2009 baby, twee juli 2009 baby's, één augustus 2009 baby, één in maart 2010 en één in april 2010 uitgerekend en dat was het voorlopig wel.

Hoera! Welkom zusje van Alissa!!!
Zo, een heel nieuw schoon topic!

Ik ben nu wel een beetje bang dat we het oude topic kwijtraken als naslagwerk???

En balen dat we niks terug kunnen lezen. Ik heb nog onthouden dat Ibbel op haar eerste dag alleen met de kindjes superveel heeft gedaan en dat Nelis ook een wat beter ritme kreeg.

Ik had vandaag ook nog iets leuks. Ik ging in mijn pauze even snel op de fiets een boodschapje halen. Dan moet ik langs een gebouw in aanbouw waarvoor een fietstunnel is gemaakt. Kom ik uit die tunnel, staat er een vrachtwagen met lange ijzeren staven erop die uitsteken. Daar klapte ik dus vol op met mijn bovenarm. Nu zit er een groot gat in mijn jas en in mijn blouse. Dwars erdoorheen. En een flink pijnlijke arm. Het stomme is dat ik gewoon door ben gereden. Auw.
O ja, wat willen we met de tabel? Vinden jullie die nog nodig of kunnen we het allemaal wel onthouden?
Nou zeg, wat is dit nu weer voor ongein!! En als er nu een makkelijke manier was om een topic op te slaan als naslag...

Jee Tess, weet je niet van welk bedrijf die vrachtwagen was? Anders zou ik mooi de schade alsnog claimen. Hopelijk valt de schade mee aan je arm zelf, stel je voor zeg!

Morgen lekker mijn vrije dag. Hopelijk is het een beetje mooi weer. Meestal ben ik nogal van het lekker lang wandelen als het mooi weer is, maar heb me nu voorgenomen om lekker te gaan fietsen. Dat zal ook beter gaan, want of ik heb een rare beweging gemaakt, of last van mijn bekken, want ik loop voor geen meter vanwege pijn in mijn linkerbil .
Oja, ik gooi er dan ook gelijk maar een TessTannetje tegenaan: Tess; nu moet jij ook de tabel bijhouden
Oh ik had net op de AK geschreven. Maar jullie zijn me voor. Ik dacht dat het handig zou zijn als .....sjee........wie doet nou toch ook alweer de tabel? Als zij het nieuwe topic zou openen zodat ze meteen de tabel kan beheren. Ik moet je zeggen dat ik het eigenlijk toch wel handig vind om die te hebben. Met die hersenen van mij kan ik het echt niet onthouden hoor.

Dus Tess je mag aan de slag met de tabel haha.

Of we laten een angel deze sluiten en laten Lala (is zij het???) weer een nieuwe openen? Kan ook.

PS We zijn gesloten vanwege technische redenen. Alle topics met meer dan 5000 berichten zijn gesloten. Het forum wordt anders te traag.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Haha Chica, grapjas! Ik en een tabel haha. Wil het best doen hoor, maar heb geen idee hoe dat zou moeten. Volgens mij hield Vana de tabel bij in ons vorige topic. Eerlijk gezegd vind ik het ook best zonder tabel. Twee oktober baby's, heel veel november baby's en een december baby was het toch? Verder nog een februari en maart 2009 baby, twee in juli uitgerekend, één in september en dat was het wel toch?

Suzaa, fietsen is zo heerlijk op het moment! Er staat bijna geen wind en een lekker zonnetje... Moet je alleen niet ergens tegenaan fietsen . Pijn in je bil klinkt wel alsof je last hebt van je bekken, maar even rustig aan dus! Ik was trouwens te beduusd om te stoppen en op de terugweg stond de vrachtwagen er niet meer. Ik heb het nog nagevraagd op de bouwplaats maar daar gaf niemand thuis. En de verzekering kan ik ook wel vergeten. Het gaat me ook niet eens om mijn jas en blouse, maar ik moet er niet aan denken dat die paal tegen mijn hoofd was gekomen of, erger nog, dat Tessje voor op de fiets had gezeten...
[quote]TessTan schreef op 18 maart 2009 @ 21:33:

Haha Chica, grapjas! Ik en een tabel haha. Wil het best doen hoor, maar heb geen idee hoe dat zou moeten. Volgens mij hield Vana de tabel bij in ons vorige topic. Eerlijk gezegd vind ik het ook best zonder tabel. Twee oktober baby's, heel veel november baby's en een december baby was het toch? Verder nog een februari en maart 2009 baby, twee in juli uitgerekend, één in september en dat was het wel toch? [quote]

Kun je dat dan even elke dag herhalen?

Neeeee ik wil een tabel, vind het juist zo leuk.
Makkelijke oplossing voor de tabel....Tess, knip en plak jouw samenvatting maar in de openingspost .

De tabel werd door Vana bijgehouden. Wat mij betreft kunnen we ook zonder (al keek ik er toch nog soms in) en vullen we belangrijke data zoals verjaardagen van de kids in op de ak ofzo??

Tess...pechvogel die je bent zeg...doet het erg pijn?

Ibbel; wow een zware eerste dag alleen! Hoe was je tweede dag?

Origineel, applaus voor Nelis, zomaar mama een paar uur slaap gunnen!!!!

Suzaa..lekker morgen fietsen. Als het zo'n weer word als vandaag is het echt genieten!

Ik moet die data nog even gaan bekijken, die ik van 't weekend..oke..dan zet ik ze wel even hierop voor degenen die er niet in konden ( of wilden, want volgens mij heeft niet iedereen hem ingevult).

Afgelopen maandag ben ik trouwens pisst geworden op mijn werk...op mijn collega's dan wel te verstaan. Ik werd helemaal knettergek van ze, iedereen is continue aan mij aan het trekken om werkzaamheden te doen en maar aan het zeuren. Heb me even afgereageerd in een mailtje met een flinke ondertoon.....hihi...langleve de horormonen. Geloof dat de boodschap duidelijk was .

Ennuhh..Viva..zomaar een topic sluiten zonder de schrijvers te berichten vind ik echt kul! We zouden minimaal daarvan een bericht gehad moeten hebben 2 dagen van tevoren ofzo. Overigens kun je bij zoeken ons topic wel terughalen, het is niet echt weg!
Nou Chica, nog een keer, twee oktober baby's heel veel november baby's en een december baby was het toch? Verder nog een februari en maart 2009 baby, twee in juli uitgerekend, één in september en dat was het wel.

Ik las in het moderater topic dat de verwijderde topics nog even zijn opengesteld om tabels en dergelijke te kopieren. Maar dat was maar tot 19:00 uur...
Goed idee Lala haha. En super dat je even voor jezelf op bent gekomen!
Jeetje Tess... Zo achterlijk die stomme vrachtwagenes en hun uitsteeksels.. Gaat het wel goed met je arm nu???

Lekker heh fietsen Suzaa.. Ik ben vanmorgen ook met mijn apen naar school gefietst, was wel fris trouwens, maar wel heel erg lekker in de frisse lucht.. Geniet van je vrije dag!!!

Lala, goed dat je je horrormonen voor je hebt laten spreken, die vallen jou tenslotte ook steeds lastig, laten ze daar maar eens rekening me houden...

Ik ben het volledig eens met je over het handelen van Viva trouwens, zoiets doe je toch niet ineens dat kondig je toch gewoon even aan?? Ik kon trouwens gisteren niet eens op het forum komen....

Chica wat ben je toch een stresserd.... Hoe heb je het nou opgelost met Anniek?? of is ze toch zover opgeknapt dat ze wel naar het KDV kon???

Mij maakt het niet zoveel uit, wel/geen tabel vind het wel leuk om hem te hebben maar als de meerderheid het niet nodig vind, dan niet, ook goed..

Wat er nou verder is geschreven weet ik niet meer hoor en ik ben te lui om het andere topic te zoeken...

Weet iemand trouwens hoe erg het is als condooms over de datum zijn, en dan wel flink over de datum?? Wij zijn rondom mijn ovulatie drukdoende geweest onder de lakens en kwamen later achter die verlopen datum?? Ik heb nu steeds een beetje een onbestemd gevoel in mijn lijf... Voor het eerst van mijn leven zit ik echt te wachten op mijn menstruatie....
HIHi, wat een leuke opening! We houden het zo

Condooms: geen idee? Maar wens je alle sterkte van de wereld Lijnes. Het helpt ook niet als ik nu roep dat ze dan zeker niet veilig zijn, helaas......

lala, laat de hormonen hun gang maar gaan!

Hier een mopperende Nelis op schoot. Hij heeft vannacht weer iedere 3 uur gegeten, dus niet heel slehct, maar wel zo dat ik maar 5 uur heb geslapen. En vandaag wil hij niet slapen, is al sinds 5.30 uur op. Dus ik kan ook niet bijslapen. Weer een verloren dag qua slaap

Neeltje heeft wat grappigs: alles wat leuk is, wordt HOEWA achter gezegd (hoera dus ). Pap is "pap, Hoewa", en zovoort. Zo schattig
Lala, you go girl, even laten zien dat je niet over je heen laat lopen. Mooi zo. Weten ze ook weer waar ze aan toe zijn, haha.

Lijnes; waren ze lang over de datum (edit: niet goed gelezen, je zegt zelf al flink over de datum )? Zo'n vaart zal het niet lopen toch... maarja, wie weet. Oef, spannend. Geen ervaring mee gelukkig.

Chica; hoe is het met Anniek? Is het nog gelukt om oppas te regelen of vrij te krijgen?

Nou, mijn fietsje staat al te trappelen buiten hoor. Bandjes weer opgepompt, ik moet alleen nog even de dekjes voor in het zitje zien te vinden. Suzy ligt nu te pitten, dus ik hoop dat ik ze in haar kast heb gelegd. Ze heeft vanochtend alweer 4(!) poepluiers gehad, waar haaaaaalt ze het vandaan...

En ze laat steeds meer merken wat ze wel en niet wil. Als we een broodje zitten te eten en de kaas komt op tafel, dan moet ze spontaan haar eigen brood niet meer, maar wil ze kaas. En maar wijzen en geluiden maken om duidelijk te maken dat ze dat wil. En gisteren aten we zuurkool met worst. De worst was nog niet uit de verpakking...hetzelfde verhaal, worst moest en zou ze hebben. Lachwekkend hoe ze dat doet, driftig en wel!!!! Gelukkig at ze er ook wel zuurkool bij (terwijl ze al een half potje eten op had omdat wij wat later gingen eten), maar de worst moest goed zichtbaar blijven, anders dan ging het er niet in. Raar kind .
En Hoewa voor Neeltje, ons talenwonder. Ik sta elke keer weer verbaasd wat ze allemaal zegt hoor, echt knap. Schattig is het inderdaad!

Hopelijk haalt Nelis aankomende nacht zijn schade weer in, ik duim voor je....
Suzaa....jippie eindelijk heb ik iets wat mijn kind al maaaaanden doet en die van een ander niet...hihihi...wij laten het vlees tijdens het eten eerst een tijdje in de keuken staan, anders is het oorlog aan tafel...want madam wil vlees en dan dus ook geen groente . Veel plezier met fietsen!

O; pfff...weer maar 5 uur...misschien zit er een middagdut in? En 2 woordjes..wow...dat is hier nog lang niet aan de orde..knappe Neeltje!

Lijnes; eeuhhmm. condooms die (ver) over de datum zijn hoeft niks mis mee te zijn. Ik geloof dat het risico op scheuren dan groter is omdat het materiaal waar ze van gemaakt zijn wat uitdroogt, dus als jullie niet gezien hebben dat ie gescheurd was zal het wel loslopen denk ik. Maar hoe kom je aan condooms die over de datum zijn??? Een familiepak ingeslagen 5 jaar geleden?
Suzaa, wat herkenbaar!! Eet ze de gezonde dingen (groente/brood) later wel op? Gelukkig Neeltje meestal wel.

Geniet van het mooie weer!

Lala, lees nu jouw berichtje: jij moet dus creatief zijn

Ik ga denk ik maar eens kijken of het mooie weer invloed heeft op Nelis en hij kan slapen. Deze keer met de enkele wagen. Had ik al gemeld dat ik een tweelingwagen heb gekocht afgelopen dinsdag? Draagdoek is leuk als je lijf meewerkt, maar aangezien mijn rug nog steeds in standje "zwangerschap" staat, kan ik dat nog niet langer dan 10 minuten volhouden. Dus dan maar zo'n gevaarte. Maar ja, gisteren wel lekker met 2 kinderen gewandeld, dat is dan het voordeel.
Hoewa Neeltje wat knap en ook vrolijk!! hihi zie het helemaal voor me dat ze straks als ze 4 is ook zegt: "hoewa spruitjes"... Lekker heh evengoed zo'n tweelingkar, het zijn hele aparaten maar dan heb je ook wat.!! Die van mij is ook helemaal afgereden zoveel als ik er toen ook mee gereden heb...

Raf is ook heel selectief met eten, hij pikt ook stukjes die hij lekker vind eruit en laat de rest erom heen die als camouflage dient gewoon liggen.Meestal vind hij trouwens juist de groente lekker en laat ie vlees/vis en aardappels/rijst/pasta liggen. Het vergt enige creatief talent om kinders te laten eten wat jij wil en geloof me het wordt nog veeeeeeeel erger!!! Mijn dochter van 6 weigert alles van een bepaalde kleur te eten want groen is stom en een jongenskleur en om nu erwtjes allemaal rose te gaan verven...

En Suzaa lekker gefietst???

Lala haha die familypak haha die stond achteraan, helemaal achteraan, normaliter ben ik niet zo'n fan van die dingen maar ik heb nog altijd geen passend voorbehoedsmiddel gevonden en dus gaan die condooms veel sneller dan vroegah toen ik nog "gewoon" aan de pil was...

Ach ik wacht wel af, zondag of maandag weet ik meer...
Nou das ook lekker, mis ik gewoon een deel van mn dagboek, beetje balen.

Hier begint ze een beetje meer te praten, papa/mama is nu duidelijk te horen alleen nog niet naar de juiste personen en ze zegt nu ook duidelijk aai poes en miauw. Leuk hoor.

Dinsdag met zn allen uiteten geweest bij de wok, is goed te doen. Ze eet lekker mee en ze kan ook redelijk rondlopen zonder andere lastig te vallen.

Groente, het is maar net hoe dr pet staat. Ik wacht wel pas met het geven van vlees als ze de groente op heeft of ik moet alles door elkaar kunnen prakken.

Fietsen, ik kan me inderdaad ook verheugen op een stukje fietsen, heerlijk dit weer!!

Hebben jullie allemaal al zomerjasjes gekocht?
Gelukkig nog alles kunnen kopieeren. Ze hebben alles alleen in lettergrootte 4 opgeslagen, dus je moet eerst nog ff alles omzetten. Maar ik ben tenminste weer bij.
Origineel, toch maar een tweelingwagen dus... welke is het geworden bij jou?

Vlees eten, Seppe eet niet zo vaak vlees. Gister wel, toen aten we penne met spekjes, pijnboompitten, champignons, roomkaas, paprika en spinazie en de dag daarvoor couscous met kip, pruimen, rozijnen, tomaat, gember en honing. Helemaal zelf opgelepeld en niet eens veel gemorst. Exotische eter heb ik hè? Spruiten lust ie ook trouwens.

Tess, balen van je jas.

Misty, ik heb nog geen zomerjas. Jij wel al? Ik zat er aan te denken om dit jaar een tweedehandsje te scoren ergens. Ik vind dertig euro voor een zomerjas echt belachelijk. En die jongensjassen zijn vaak veel te leger, vliegtuig, stoerejongensachtiglelijk voor mijn mooie blonde onschuldige ventje. Misschien vraag ik mijn moeder wel of ze een jas kan maken.
ik koop dit jaar ook geen zomerjas voor Raf, ik heb er nog een paar liggen van Tijn en ik heb verschillende spijkerjasjes liggen, een bodywarmertje erover als het wat kouder is en klaar...

haha lust Seppe spruitjes.. Vroeger was het mijn lievelingseten maar tegenwoordig maak ik ze bijna nooit meer.Het levert zoveel gezeur op van de 2 oudsten en daar heb ik gewoon niet altijd zin in. Van mij mogen ze elk 1 ding kiezen dat ze echt niet lusten en bij allebei is dat spruitjes.

Gisteravond weer een eetdrama hier hoor, niet met Raf maar met Madelief, die houdt echt niet van warm eten. Brood en fruit eet ze prima maar zodra ergens een vuurtje onder is geweest dan hoeft ze het niet meer. 2 uur heeft ze aan tafel gezeten en voordat iemand roept, ik weet dat je er geen strijd van moet maken maar soms heb ik het zo ermee gehad. Ben je zo bezig om te zorgen dat je iets maakt dat ze wel lust en als het dan weer niet lukt ...Haar gewicht was bij de schoolarts vorige maand ook flink naar benden gegaan op de curve. Nu kan ze het wel hebben maar toch, het is een keer genoeg...

Ibbel heb je al gewandeld met je 2-ling wagen?? Hoe bevalt ie???
anoniem_7656 wijzigde dit bericht op 20-03-2009 16:30
Reden: moed met een 'd' ik ben echt gek aan het worden...
% gewijzigd
Tweelingwagen: ik heb een topmark. wel een heel bakbeest, maar ik wilde niet zo'n hele dure. En marktplaats had nu natuurlijk helemaal niets. Ik wilde voordat het mooie weer begon een wagen hebben. Hij rijdt prima!

Eten: Neeltje eet alles, als het maar in een potje zit Echt, gekookt door mama is niet lekker. Hoewel, als wij eten zit ze wel mee aan tafel en eet ze een aardappeltje, wat groente. Vlees lust ze niet zo graag. Ze eet tegenwoordig wel als een bootwerker: pap, fruit, 2 sneden brood, 2 nijntjekoeken, heel potje, bordje yoghurt en als wij eten nog wat knabbelen en een soepstengel. Dadelijk moet ze nog op dieet

Zomerjas: wil ik wel gaan kopen. Volgende week vrijdag shoppen met moeder en zus. Eigenlijk voor mezelf. Maar ja, ik heb 2 zomers mijn "normale" zomerkleren niet gedragen. Eigenlijk heb ik dus nog wel genoeg. Dan maar voor de kinderen shoppen

Met Nelis gaat het al veel beter. Die 6 weken mijlpaal kan best weleens kloppen. Hij is a.s. dinsdag 6 weken en hij heeft afgelopen nacht van 21 tot 2.30 uur geslapen. En toen tot 5.30! Ik ben helemaal blij. Nu nog de clusteruurtjes van 7 tot 9 en van 18 tot 21 nog "even" zien op te lossen en ik heb een modelventje

en dan vanmiddag weer lekker wandelen!
Yeahhhh vandaag eerste dag dat de koorts gezakt is na 8 dagen. Pfff ben blij en opgelucht. Vannochtend zag ik ineens dat haar lipje helemaal dik en opgezet was. Komen er 2 voortanden en een aantal kiesjes door. Anniek is laat met tanden want heeft alleen nog maar 2 ondertanden (ze is laat met alles haha) het kan dus goed dat zon beetje alles tegelijkertijd doorkomt en dat ze daar zon hele hoge koorts van had.

Ik had het nog geopperd bij de HA maar die zei dat de koorts daarvoor te hoog was. Nou, ik hoop toch maar gewoon dat het "maar" tanden zijn.

Ze is gister weer voor het eerst naar de Go geweest. Want daar vinden ze een ziek kindje niet erg (ik wel, maar had geen andere oplossing dan haar weg te brengen). Vandaag weer thuis, zoals de rest van de week. Afgelopen woe is mijn moeder met spoed gekomen (helemaal een uur met de trein) was zo lief, want wij zaten echt met ons handen in ons haar. Ik heb as ma een examen van het werk waarvan ik alles nog moet leren en natuurlijk legio klantafspraken en Vriend heeft een belangrijke offerte die klaar moet (hopen dat die doorgaat want dan krijgen we financieel wat meer ruimte) en zaterdag moet hij ook werken.

Gelukkig is ze vandaag een stuk beter en goedgemutster.

O: Topmark. Is dat zon duowagen of een tandem. Ik ga er ook zeker eentje kopen als ik jullie zo hoor. Fijn dat het met Nelis zoveel beter gaat. Weet je, ik ben elke keer weer verbaasd hoeveel je lichaam aan kan. Elke keer denk ik : moeier dan dit kan ik niet worden en dan gebeurd er weer iets waardoor je weer minder slaapt en dan ben je toch weer nog meer moe zonder er echt bij neer te vallen. Respect voor het lichaam hoor. Zeker voor die van jou O als ik het zo hoor.

Ibbel: Zomerjas. ja hoor die kopen we weer gewoon. Ik ben dol op jasjes haha, of ik haal er weer eentje van MP. Weet ik nog niet, ik zie wel. Koop hem trouwens nog niet nu hoor, kan nog wel even wachten.

Lijnes: Tja stressen kan ik wel haha, maar het is dan ook zo druuuuuuuuk. Wordt er gek van.

Misty: Wat leuk dat ze nu ook meer begint te praten. En dat uit eten klinkt goed zeg. Lekker.

Fietsen: Het weer maakt het er zeker lekkerder op, maar ik heb de hele winter gefietst hoor. We gaan altijd op de fiets naar de stad of bijv naar het KDV. Weer of geen weer haha
Oh nog even een Tesstannetje voor Tess . Ik had nog niet eens gereageerd op je fietsavontuur. Balen zeg en hopelijk is de pijn nu een beetje weg of niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven