Entertainment alle pijlers

The Voice Of Holland seizoen 9

30-11-2018 20:51 2469 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijk je mee? Gezellig!
Post hier dan alles wat jij erover kwijt wil.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
SweetFirefly schreef:
07-12-2018 21:32
Zeker publieksprijzen dan. Hij zal wel veel verkopen want er hangt een slimme marketing om hem heen. Maar qua talent haalt hij bij lange na niet bij Waylon en Anouk.
Nee, ik snap er ook niks van. Als je echt zanger wil worden dan is Anouk of Waylon the way to go.
Am Yisrael Chai!
Poeplied.
Heeft Ali nou elke week hetzelfde shirt aan?
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Energieloos
Redelijk goed dit.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dit meiske vind ik niks.
Am Yisrael Chai!
Enn schreef:
07-12-2018 21:32
Het is zeker geen nitwit onder jongeren.
Ik snap er verder ook niet veel van maar dat voorheen asociale menneke dwingt in zijn doelgroep inmiddels enorm respect af.
Dat zal best, maar hier valt ie behoorlijk door de mand. Hij heeft echt inhoudelijk nog niks zinnigs gezegd. Zijn enige argumentatie waarvoor je voor hem moet kiezen is dat ie veel volgers heeft en dat ie een ster van je maakt.
Verder geen enkele opbouwende feedback zoals Anouk. En sympathiek en grappig zoals Ali is ie ook al niet.
fashionvictim schreef:
07-12-2018 21:35
Dit meiske vind ik niks.
Ik ook niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
appelientjex schreef:
07-12-2018 21:36
Dat zal best, maar hier valt ie behoorlijk door de mand. Hij heeft echt inhoudelijk nog niks zinnigs gezegd. Zijn enige argumentatie waarvoor je voor hem moet kiezen is dat ie veel volgers heeft en dat ie een ster van je maakt.
Verder geen enkele opbouwende feedback zoals Anouk. En sympathiek en grappig zoals Ali is ie ook al niet.
Zoals ik al zei: ik snap er ook niet veel van.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
SweetFirefly schreef:
Dat hebben ze allemaal en altijd bij de voorrondes. Zodat ze alles door elkaar kunnen monteren.
SweetFirefly schreef:
Ze hebben allemaal elke week hetzelfde aan want dan kan het allemaal door elkaar worden gemonteerd.
Am Yisrael Chai!
Zie, Martijn is echt een lieverd!
appelientjex schreef:
Eensch.
Am Yisrael Chai!
Lucifer2018 schreef:
Dat hebben ze allemaal en altijd bij de voorrondes. Zodat ze alles door elkaar kunnen monteren.
O, vandaar. :$
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
appelientjex schreef:
Kan ook taktisch zijn. Bij Waylon en Anouk zitten te veel echte goeien en dan lig je snel uit als je redelijk oke bent. Bij de 2 andere coaches heb je als redelijke zanger of zangeres meer kans.
Zeikstem.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat een klein zelfingenomen menneke is dit
Dit vind ik na drie woorden ook al kut. Echt, wat een waardeloos seizoen is dit.
Am Yisrael Chai!
Jezus wat een engnek, wat doet hij met zijn gezicht o_o
Dan ken je 100000000 nummers, en kom je hiermee
O, wat saai.... het liedje en de man.
Enn schreef:
07-12-2018 21:38
Nou inderdaad.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Enn schreef:
Klopt!
Am Yisrael Chai!
Hij ziet er ook echt uit als een leraar, maar dan niet een leuke. Zo een die altijd alles beter weet.
Lucifer2018 schreef:
Kan ook taktisch zijn. Bij Waylon en Anouk zitten te veel echte goeien en dan lig je snel uit als je redelijk oke bent. Bij de 2 andere coaches heb je als redelijke zanger of zangeres meer kans.
Maar Anouk en Waylon gaan dan wel door met minder kandidaten. Iedereen moet battlen
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven