Entertainment alle pijlers

The Voice Of Holland seizoen 9

30-11-2018 20:51 2469 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijk je mee? Gezellig!
Post hier dan alles wat jij erover kwijt wil.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
appelientjex schreef:
07-12-2018 21:24
Ik vond ze schattig!
Ik vond het net zingende paaseieren ofzo, ‘lekker samen’ gestyled en alsof ze een gezellig kinderliedje aan het zingen waren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
appelientjex schreef:
07-12-2018 21:23
Pfff Lil heeft echt inhoudelijk niks toe te voegen. Hij heeft het alleen maar over zijn volgers en een ster van je maken, maar geen enkele inhoudelijke tip.
Hij kan zelf niet eens zingen.... hij is gewoon met een slim maar slecht liedje wat bij de jeugd aansloeg een bekendheid geworden. Maar echt talent heeft hij niet.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Jeetje, lulletje
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Waarom kiezen die koters in vredesnaam voor die nitwit? Dan wil je ook geen zanger worden, maar gewoon beroemd.
Am Yisrael Chai!
Wendy aanstelster ga toch weg.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
SweetFirefly schreef:
07-12-2018 21:28
Hij kan zelf niet eens zingen.... hij is gewoon met een slim maar slecht liedje wat bij de jeugd aansloeg een bekendheid geworden. Maar echt talent heeft hij niet.
Hij wint wel de ene prijs na de andere, dus in zijn genre lijkt ie wel wat te kunnen.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
07-12-2018 21:29
Waarom kiezen die koters in vredesnaam voor die nitwit? Dan wil je ook geen zanger worden, maar gewoon beroemd.
Hij heeft heel veel volgers op Insta en dan word jij ook beroemd. Denken ze.
Knap meisje
Is Wendy de nieuwe Marco Borsato maar dan voor jongetjes?
Ik vind Martijn Krabbé echt een aardige man.
Waarom kiest die gast voor Lil kleine?????
fashionvictim schreef:
07-12-2018 21:30
Hij wint wel de ene prijs na de andere, dus in zijn genre lijkt ie wel wat te kunnen.
Zeker publieksprijzen dan. Hij zal wel veel verkopen want er hangt een slimme marketing om hem heen. Maar qua talent haalt hij bij lange na niet bij Waylon en Anouk.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
appelientjex schreef:
07-12-2018 21:31
Waarom kiest die gast voor Lil kleine?????
Hij is 19, zijn hersenen zijn nog niet volgroeid
fashionvictim schreef:
Het is zeker geen nitwit onder jongeren.
Ik snap er verder ook niet veel van maar dat voorheen asociale menneke dwingt in zijn doelgroep inmiddels enorm respect af.
Wat een irritante vent.
Nou, iemand die zijn gave met de wereld wil delen. Wat een bofferds zijn wij.
Jemig wat heeft Collin een muizerige vrouw.
Betty_Slocombe schreef:
07-12-2018 21:32
:HA:
En doe die blouse dicht!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
fashionvictim schreef:
Ik snap er idd niks van. Het lijkt wel alsof iedereen onder de 20 denkt dat ze bij Lil moeten zijn 🤨
SweetFirefly schreef:
07-12-2018 21:33
Jemig wat heeft Collin een muizerige vrouw.
Collin heeft zelf ook een hoog lulletje gehalte hoor.
Betty_Slocombe schreef:
Ja nou he :rofl:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Betty_Slocombe schreef:
:proud:
appelientjex schreef:
07-12-2018 21:33
Ik snap er idd niks van. Het lijkt wel alsof iedereen onder de 20 denkt dat ze bij Lil moeten zijn 🤨
Of het is doorgestoken kaart en iedereen onder de 20 moet voor hem kiezen zodat RTL niet voor gek staat.

Maar ik heb koorts, wellicht ijl ik al.
Het klinkt niet slecht, beetje "gewoon".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven