Iemand noemde mij..

10-12-2018 10:58 58 berichten
Een weelderige vrouw.. ?! Ken t hele woord niet dus wat betekend het haha.
Worden jullie ook wel eens benoemd tot een woord wat je niet kent en dat je denk wat bedoel je daar mee?
Alle reacties Link kopieren
Een weelderige vrouw, is een combinatie van erotisch en volvet. Waar het accent ligt kan verschillen. Ik neem aan dat anorexia niet je grootste zorg is?

En nee, ik word nooit benoemd tot een woord dat ik niet ken.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Dat wordt Rubensiaans genoemd maar dan had je het waarschijnlijk ook niet begrepen.
JollyRider schreef:
10-12-2018 11:02
Een weelderige vrouw, is een combinatie van erotisch en volvet. Waar het accent ligt kan verschillen. Ik neem aan dat anorexia niet je grootste zorg is?

En nee, ik word nooit benoemd tot een woord dat ik niet ken.
:biggrin:

On topic: nee
hahahaha!!!
Als je een woord niet kent dan zoek je het op. Zo moeilijk is dat niet met tegenwoordig internet tot je beschikking.
Weelderige vrouw haha, lekker wijf met mooie rondingen.

Ik weet niet hoe ik genoemd wordt.
De zuurtjes zijn weer wakker.. pfff
huurvrouwtje schreef:
10-12-2018 11:21
Bevalt de uitleg je niet?
ik denk niet dat hij het over je innerlijk had in ieder geval....
Lorem Ipsum
En ik ben alles behalve dik heb wel een lange bos krullendhaar wellicht dat t daardoor komt.. vond het in elk geval een grappig woord wat ik totaal niet kende... tot zover dan ;)
huurvrouwtje schreef:
Wat is er zuur aan? Tenzij jij het zuur vindt dat je gewoon antwoord op je vraag krijgt.
(Dead Kennedys)
PatatasBravas schreef:
10-12-2018 11:24
Bevalt de uitleg je niet?
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-12-2018 12:05
Reden: Op de man
9.32% gewijzigd
huurvrouwtje schreef:
Nee maar ik snap niet waarom je voor zoiets een topic opent terwijl het woord weelderig in Google typen een stuk sneller gaat.
Wat hij ermee bedoelt is dat je lekker vlees op je botten hebt zitten en geen mager scharmienkel bent.
huurvrouwtje schreef:
10-12-2018 11:25
En ik ben alles behalve dik heb wel een lange bos krullendhaar wellicht dat t daardoor komt.. vond het in elk geval een grappig woord wat ik totaal niet kende... tot zover dan ;)
Het kan natuurlijk dat de persoon in kwestie evenmin wist wat het woord betekent. Het kan ook dat je het niet helemaal goed verstaan hebt, en hij het had over een weelderige bos haar. Maar een weelderige vrouw heeft echt iets meer dan alleen een weelderige bos haar, maar veelal ook wat men een weelderige bos hout noemt, alsook een weelderig zitvlak, en ook overigens alles in weelderige proporties.

Het is overigens een compliment.
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
10-12-2018 11:26
Wat is er zuur aan? Tenzij jij het zuur vindt dat je gewoon antwoord op je vraag krijgt.
bij deze wens ik je een fijne dag.hopelijk gaat t zonnetje weer snel schijnen :)
huurvrouwtje schreef:
10-12-2018 11:25
Nee.
huurvrouwtje schreef:
10-12-2018 11:28
bij deze wens ik je een fijne dag.hopelijk gaat t zonnetje weer snel schijnen :)
Dank je. En het spijt me, maar ik vind je reactie bizar. Je stelt een vraag, ik geef je antwoord, en dan ben je beledigd.
(Dead Kennedys)
dolfje schreef:
Nee maar ik snap niet waarom je voor zoiets een topic opent terwijl het woord weelderig in Google typen een stuk sneller gaat.
Zou ik aub op een openbaar forum zelf mogen weten wanneer ik een topic aan maak daar is een forum voor toch of niet :)?
huurvrouwtje schreef:
[...]
[...]
30.17% gewijzigd
JollyRider schreef:
10-12-2018 11:29
Dank je. En het spijt me, maar ik vind je reactie bizar. Je stelt een vraag, ik geef je antwoord, en dan ben je beledigd.
Je zal het wel niet zo bedoelen je tweede reactie was al aardiger maar vind die viva vrouwen hier altijd zo zuur en afgunstig over komen... Misschien lees ik het verkeerd en bedoeld je t niet zo, bij deze excuus!
huurvrouwtje schreef:
[...]
Jij bent aardig
10.28% gewijzigd
huurvrouwtje schreef:
10-12-2018 11:32
Je zal het wel niet zo bedoelen je tweede reactie was al aardiger maar vind die viva vrouwen hier altijd zo zuur en afgunstig over komen... Misschien lees ik het verkeerd en bedoeld je t niet zo, bij deze excuus!
Geen probleem. Ik bedoel het inderdaad zelden negatief.
(Dead Kennedys)
PatatasBravas schreef:
10-12-2018 11:30
[...]
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-12-2018 12:04
53.63% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven