Geld & Recht alle pijlers

Brief van gerechtsdeurwaarder

23-11-2018 17:55 326 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toen ik zojuist de post uit de brievenbus haalde zat daar een schrijven bij van een gerechtsdeurwaarder waarin wordt verzocht om betaling binnen 5 dagen (dagtekening gister).

Dit schrijven begint met de volgende zin:” wij hebben van provincie Gelderland de opdracht gekregen haar vordering op u te incasseren. Omdat er eerder over deze zaak met u is gecorrespondeerd gaan wij ervan uit dat deze vordering bij u bekend is”.

Nou heb ik het deurwaarderskantoor gegoogeld en het ziet er uit als een legitiem kantoor, maar ik heb nooit eerder correspondentie ontvangen, heb geen flauw idee waar het over gaat, bedrag zegt me niks en een rekening van de provincie zegt mij ook niks.

Ik heb net het kantoor geprobeerd te bellen voor meer informatie, maar die zijn maandagochtend pas weer bereikbaar.
Dus nu ga ik het hele weekend lopen denken wat dit zou kunnen zijn (of ik misschien toch een rekening over het hoofd heb gezien).

Weet iemand misschien wat voor rekeningen je mogelijk van de provincie zou kunnen ontvangen?

Ik kan me namelijk niet herinneren ooit ergens uit naam van de provincie een rekening ontvangen te hebben, dus weet ook niet goed waar te zoeken in mijn administratie om erachter te komen waar het over gaat.
Vlinder1963 schreef:
07-12-2018 07:22
Nee hoor ik was net als jou aan het speculeren.
Lezen
Hello, can you hear me?
TO hoe is het nu? Al iets meer bekend mag ik hopen?
HelloFromTheOtherSide schreef:
07-12-2018 09:28
Lezen
Joh jouw "vermoeden" is gewoon speculeren.
Vlinder1963 schreef:
07-12-2018 11:09
Joh jouw "vermoeden" is gewoon speculeren.
:popcorn:
Hello, can you hear me?
Zeg, is stripverhaal al weer uit de gevangenis? Of op proefverlof?
Zou ze echt gevangen zitten? ;-D
¡Apagando las luces!
Ik was dit topic al weer vergeten, maar goh wel een beetje flauw dat er geen update komt. Ik neem aan dat je niet naar de gevangenis moet als je een rekening vergeet te betalen.
Wel wanneer die rekening een bekeuring is van het CJIB :)
Niet geschoten is altijd mis
Damn, ik dacht yes, dit topic is (terwijl ik verder las) iig oud genoeg voor een antwoord op de laatste pagina... maar helaas... :| :| :|

TO heeft niets meer gepost überhaupt op het forum na het laatste bericht... :sherlock:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Nieuwsgierig naar afloop...
Damn.
Such fun!1
Ik hoop maar dat er niets naars aan de hand is in het leven van TO waardoor ze zo lang al offline is.

Zou een kleine moeite zijn om even een update te komen geven
Ik denk toch echt dat er wat bijzonders aan de hand is bij to. Ze is een zeer regelmatige poster en heeft na haar bericht in dit topic helemaal niets meer geschreven.
Ik vertrouw erop dat ze terugkomt zodra ze weer kan.
gizzmo-returns schreef:
15-12-2018 15:18
Ik denk toch echt dat er wat bijzonders aan de hand is bij to. Ze is een zeer regelmatige poster en heeft na haar bericht in dit topic helemaal niets meer geschreven.
precies, dat idee heb ik dus ook
hopelijk valt het mee
gizzmo-returns schreef:
15-12-2018 15:18
Het kan heel goed zijn dat het door de deurwaarder word uitgezocht waarom stripverhaal niks wist, en dat kost nu eenmaal tijd.
Vlinder1963 schreef:
15-12-2018 15:53
Het kan heel goed zijn dat het door de deurwaarder word uitgezocht waarom stripverhaal niks wist, en dat kost nu eenmaal tijd.
ze schrijft helemaal niets meer, terwijl je in haar topic geschiedenis heel veel reacties op anderen te zien zijn. Ze is dus echt een actieve poster, dat is opeens gestopt, dat heeft toch echt niets met die deurwaarder te maken.
gizzmo-returns schreef:
15-12-2018 15:58
ze schrijft helemaal niets meer, terwijl je in haar topic geschiedenis heel veel reacties op anderen te zien zijn. Ze is dus echt een actieve poster, dat is opeens gestopt, dat heeft toch echt niets met die deurwaarder te maken.
Nee idd.
LunchLover schreef:
15-12-2018 00:03
Damn, ik dacht yes, dit topic is (terwijl ik verder las) iig oud genoeg voor een antwoord op de laatste pagina... maar helaas... :| :| :|
Ik dacht precies hetzelfde. :-?
Hoop dat er binnenkort toch nog een positieve update komt :rolling:
Wel gek dat stripverhaal ineens “weg” is. Maar misschien iets onschuldigs als een weekje vakantie?
stripverhaal, alles in orde?
We missen je...
Oh ik hoopte op een update toen ik dit topic weer zag....

Stripverhaal??????
Gek inderdaad!
Such fun!1
Vreemd. Benieuwd waar TO is
Ah nog steeds niks :-(
die komt echt wel binnenkort hoor
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven