Brief van gerechtsdeurwaarder
vrijdag 23 november 2018 om 17:55
Toen ik zojuist de post uit de brievenbus haalde zat daar een schrijven bij van een gerechtsdeurwaarder waarin wordt verzocht om betaling binnen 5 dagen (dagtekening gister).
Dit schrijven begint met de volgende zin:” wij hebben van provincie Gelderland de opdracht gekregen haar vordering op u te incasseren. Omdat er eerder over deze zaak met u is gecorrespondeerd gaan wij ervan uit dat deze vordering bij u bekend is”.
Nou heb ik het deurwaarderskantoor gegoogeld en het ziet er uit als een legitiem kantoor, maar ik heb nooit eerder correspondentie ontvangen, heb geen flauw idee waar het over gaat, bedrag zegt me niks en een rekening van de provincie zegt mij ook niks.
Ik heb net het kantoor geprobeerd te bellen voor meer informatie, maar die zijn maandagochtend pas weer bereikbaar.
Dus nu ga ik het hele weekend lopen denken wat dit zou kunnen zijn (of ik misschien toch een rekening over het hoofd heb gezien).
Weet iemand misschien wat voor rekeningen je mogelijk van de provincie zou kunnen ontvangen?
Ik kan me namelijk niet herinneren ooit ergens uit naam van de provincie een rekening ontvangen te hebben, dus weet ook niet goed waar te zoeken in mijn administratie om erachter te komen waar het over gaat.
Dit schrijven begint met de volgende zin:” wij hebben van provincie Gelderland de opdracht gekregen haar vordering op u te incasseren. Omdat er eerder over deze zaak met u is gecorrespondeerd gaan wij ervan uit dat deze vordering bij u bekend is”.
Nou heb ik het deurwaarderskantoor gegoogeld en het ziet er uit als een legitiem kantoor, maar ik heb nooit eerder correspondentie ontvangen, heb geen flauw idee waar het over gaat, bedrag zegt me niks en een rekening van de provincie zegt mij ook niks.
Ik heb net het kantoor geprobeerd te bellen voor meer informatie, maar die zijn maandagochtend pas weer bereikbaar.
Dus nu ga ik het hele weekend lopen denken wat dit zou kunnen zijn (of ik misschien toch een rekening over het hoofd heb gezien).
Weet iemand misschien wat voor rekeningen je mogelijk van de provincie zou kunnen ontvangen?
Ik kan me namelijk niet herinneren ooit ergens uit naam van de provincie een rekening ontvangen te hebben, dus weet ook niet goed waar te zoeken in mijn administratie om erachter te komen waar het over gaat.
vrijdag 7 december 2018 om 09:28
Lezen
Hello, can you hear me?

vrijdag 7 december 2018 om 11:09
Joh jouw "vermoeden" is gewoon speculeren.
vrijdag 7 december 2018 om 22:14

Hello, can you hear me?

zaterdag 15 december 2018 om 00:03

zaterdag 15 december 2018 om 15:52
precies, dat idee heb ik dus ookgizzmo-returns schreef: ↑15-12-2018 15:18Ik denk toch echt dat er wat bijzonders aan de hand is bij to. Ze is een zeer regelmatige poster en heeft na haar bericht in dit topic helemaal niets meer geschreven.
Ik vertrouw erop dat ze terugkomt zodra ze weer kan.
hopelijk valt het mee

zaterdag 15 december 2018 om 15:53
Het kan heel goed zijn dat het door de deurwaarder word uitgezocht waarom stripverhaal niks wist, en dat kost nu eenmaal tijd.gizzmo-returns schreef: ↑15-12-2018 15:18Ik denk toch echt dat er wat bijzonders aan de hand is bij to. Ze is een zeer regelmatige poster en heeft na haar bericht in dit topic helemaal niets meer geschreven.
Ik vertrouw erop dat ze terugkomt zodra ze weer kan.

zaterdag 15 december 2018 om 15:58
ze schrijft helemaal niets meer, terwijl je in haar topic geschiedenis heel veel reacties op anderen te zien zijn. Ze is dus echt een actieve poster, dat is opeens gestopt, dat heeft toch echt niets met die deurwaarder te maken.Vlinder1963 schreef: ↑15-12-2018 15:53Het kan heel goed zijn dat het door de deurwaarder word uitgezocht waarom stripverhaal niks wist, en dat kost nu eenmaal tijd.

zaterdag 15 december 2018 om 16:11
Nee idd.gizzmo-returns schreef: ↑15-12-2018 15:58ze schrijft helemaal niets meer, terwijl je in haar topic geschiedenis heel veel reacties op anderen te zien zijn. Ze is dus echt een actieve poster, dat is opeens gestopt, dat heeft toch echt niets met die deurwaarder te maken.
zaterdag 15 december 2018 om 17:14
Ik dacht precies hetzelfde.LunchLover schreef: ↑15-12-2018 00:03Damn, ik dacht yes, dit topic is (terwijl ik verder las) iig oud genoeg voor een antwoord op de laatste pagina... maar helaas...![]()
![]()
![]()

Hoop dat er binnenkort toch nog een positieve update komt