Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 16 december 2018 om 14:17
Ik gok op een gepermabande die ook een obsessie met sporten had.Lady*Voldemort schreef: ↑16-12-2018 14:16En nou weten we nog steeds niet welke populaire oudgediende Ikigai nou was![]()
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.

zondag 16 december 2018 om 14:18
Lady*Voldemort schreef: ↑16-12-2018 14:16En nou weten we nog steeds niet welke populaire oudgediende Ikigai nou was![]()
Persephone natuurlijk.

zondag 16 december 2018 om 14:19
Lady*Voldemort schreef: ↑16-12-2018 14:16En nou weten we nog steeds niet welke populaire oudgediende Ikigai nou was![]()
Men dacht Thordis.

zondag 16 december 2018 om 14:21
Dat is niet relevant in dezen. Maar politiek correcten zien mensen met een kleur of andere achtergrond ook niet als Nederlanders. Als een betuttelracist politiek correct iemand het over Nederlanders heeft heeft deze het meestal over witte mensen met een erfelijk belast koloniaal verleden.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)

zondag 16 december 2018 om 14:26
zondag 16 december 2018 om 14:27
zondag 16 december 2018 om 14:27
Françoise kon mega irritant zijnfashionvictim schreef: ↑16-12-2018 14:26Oh nee, helemaal niet! Francoise was hilarisch grappig, ik heb geen hekel aan Ikigai maar ik vind haar niet grappig.
Maar schrijfstijl en manier van reageren komt heel erg overeen.
Geen bijzonderheden

zondag 16 december 2018 om 14:28
Ik snap je punt.oudebaas schreef: ↑16-12-2018 14:21Dat is niet relevant in dezen. Maar politiek correcten zien mensen met een kleur of andere achtergrond ook niet als Nederlanders. Als een betuttelracist politiek correct iemand het over Nederlanders heeft heeft deze het meestal over witte mensen met een erfelijk belast koloniaal verleden.
Het was meer als duidelijk waar alkamade op doelde met haar post over “medelanders”. Haar post direct erna had elk twijfel over haar intentie moeten doen wegnemen. Ze was zich er ook heel erg bewust van hoe het opgevat kon worden en dat was dus ook de bedoeling. Ik snap dat onnozelle van oa Rosabelle dus niet.
But.....! Don’t let that distract u from the fact that een bepaalde forummer behoorlijk messy gedrag achter de schermen vertoonde.

zondag 16 december 2018 om 14:30