Vraagje over Tinder ‘hack’

16-12-2018 14:40 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niks van Tinder, maar is het mogelijk dat die app spontaan hartjes en likes gaat uitdelen?

De vriend van iemand uit mijn omgeving -het is sowieso een gore oplichter en laaielichter- beweert dat hij is gehackt. Ik geloof daar gezien zijn verdere onbetrouwbare acties geen reet van, maar de vrouw in kwestie steekt liever dr hoofd in het zand en gelooft hem.

Is zo’n hack mogelijk of liegt hij de boel bij elkaar?
Alles kan gehackt natuurlijk.

Maar als ik het goed begrijp is het geen probleem dat hij op een dating app zit maar alleen dat hij hartjes en likes verstuurt?

Rare wereld leven we in.
Tja. Alles kan.

Maar mannen die vreemdgaan en op Tinder zitten, of welke dating app dan ook, zijn toevallig altijd allemaal gehackt. En ze hebben nooit zélf dat profiel aangemaakt omdat ze gewoon bedriegers zijn.
anna_02 wijzigde dit bericht op 16-12-2018 14:47
0.70% gewijzigd
Nou ze kennen elkaar via Tinder. Vervolgens blijkt er ook daarna nog door hem hartjes etc. zijn verstuurd. En hij beweert dat hij gehackt is.
Likes / hartjes geeft de profiel eigenaar .
Dat gaat niet uit zichzelf.
En waarom zou iemand HEM hacken?
Hij liegt.
Dus een hacker gaat zijn tijd steken in een willekeurig Tinder profiel profiel van een willekeurige man en daar dan daarna ook nog mee zitten liken? Sorry maar dat er vrouwen zijn die in dat soort verhalen trappen vind ik onbegrijpelijk.
Ach welnee. Die liegt dat 'ie barst.
Ilovefairytales schreef:
16-12-2018 14:47
Likes / hartjes geeft de profiel eigenaar .
Dat gaat niet uit zichzelf.
En waarom zou iemand HEM hacken?
Precies, dat denk ik dus ook. Maar ja, zij gelooft hem.
Anna_02 schreef:
16-12-2018 14:49
Dus een hacker gaat zijn tijd steken in een willekeurig Tinder profiel profiel van een willekeurige man en daar dan daarna ook nog mee zitten liken? Sorry maar dat er vrouwen zijn die in dat soort verhalen trappen vind ik onbegrijpelijk.
Ja, dat denk ik dus ook. Intussen heeft hij haar ook al financieel leeggetrokken. Sta een beetje machteloos eigenlijk.
mienbillekesjeuken schreef:
16-12-2018 14:49
Precies, dat denk ik dus ook. Maar ja, zij gelooft hem.
Dat is haar goed recht.
Kun je verder niets mee.
Behalve later haar oprapen en troosten, zonder 'I told you so' te zeggen.
Ieder heeft het recht zijn eigen fouten te maken en daarvan te leren.
Alle antwoorden staan al in de openingspost...
16-12-2018 14:52
Ja, dat denk ik dus ook. Intussen heeft hij haar ook al financieel leeggetrokken. Sta een beetje machteloos eigenlijk.
Ze is een volwassen vrouw?
IQ is hoger dan 65?
Zie dan mijn post hierboven.
16-12-2018 14:47
Nou ze kennen elkaar via Tinder. Vervolgens blijkt er ook daarna nog door hem hartjes etc. zijn verstuurd. En hij beweert dat hij gehackt is.
Maar het feit dat hij nog steeds een dating app heeft laat geen alarmbellen afgaan? Tja, als zij zo gelukkig zijn...
Tsja, sommige mensen zijn gewoon dom. We willen alles labelen en overal een verklaring voor, maar als je hier intrapt ben je gewoon niet snugger.
Doreia* schreef:
16-12-2018 14:54
Ze is een volwassen vrouw?
IQ is hoger dan 65?
Zie dan mijn post hierboven.

Yes, volwassen, hoog opgeleid, en toch ziende blind.
Ik word wel s nacht wakker gebeld over het hele drama, dus dat heb ik even stopgezet.
16-12-2018 14:56
Yes, volwassen, hoog opgeleid, en toch ziende blind.
Dan kun je niets anders doen dan afwachten.
Je hebt haar gewaarschuwd. Meer kun jij nu niet meer doen zonder dat zij zich tegen je keert.
Want hij zal haar zeggen dat jij stookt in hun relatie en dan sta je helemaal buiten spel.
Ik ken ook een vrouw met hbo die keer op keer domme keuzes maakt waar mijn oren van wapperen. Ze heeft al 2x een soa van die vent gekregen en toch kopen ze samen een huis.
16-12-2018 14:57
Ik word wel s nacht wakker gebeld over het hele drama, dus dat heb ik even stopgezet.
Ja, dat mag je inderdaad stoppen. Daar kun je met haar duidelijke afspraken over maken.
Annelleke schreef:
16-12-2018 14:54
Maar het feit dat hij nog steeds een dating app heeft laat geen alarmbellen afgaan? Tja, als zij zo gelukkig zijn...
Ha, ze zijn allesbehalve gelukkig. Maar ja, dat is haar keuze.... behalve als ze me hier steeds wakker over belt.
Doreia* schreef:
16-12-2018 14:58
Dan kun je niets anders doen dan afwachten.
Je hebt haar gewaarschuwd. Meer kun jij nu niet meer doen zonder dat zij zich tegen je keert.
Want hij zal haar zeggen dat jij stookt in hun relatie en dan sta je helemaal buiten spel.
Je hebt duizend procent gelijk. Ik wilde hier alleen even polsen of dat hackverhaal niet best mogelijk zou kunnen zijn. Aangezien ik toch al voor de wantrouwende kwaaie piet wrdt versleten.
Dollop schreef:
Ik ken ook een vrouw met hbo die keer op keer domme keuzes maakt waar mijn oren van wapperen. Ze heeft al 2x een soa van die vent gekregen en toch kopen ze samen een huis.

Een soa zou nog het minst erge zijn met dit stuk verdriet.
Dollop schreef:

Jah samenwonen “moet” “hoort zo”...

Wat verspillen sommige mensen hun tijd en energie. Voor wat?
16-12-2018 14:59
Ha, ze zijn allesbehalve gelukkig. Maar ja, dat is haar keuze.... behalve als ze me hier steeds wakker over belt.
Ik zou het geluid van haar oproepen uitzetten. Dan zul je veel oproepen van haar missen, maar dan had ze zich maar niet zo achterlijk moeten gedragen. Mensen wakker bellen met zelf gekozen drama... Echt belachelijk.!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven