Vraagje over Tinder ‘hack’
zondag 16 december 2018 om 14:40
Ik weet niks van Tinder, maar is het mogelijk dat die app spontaan hartjes en likes gaat uitdelen?
De vriend van iemand uit mijn omgeving -het is sowieso een gore oplichter en laaielichter- beweert dat hij is gehackt. Ik geloof daar gezien zijn verdere onbetrouwbare acties geen reet van, maar de vrouw in kwestie steekt liever dr hoofd in het zand en gelooft hem.
Is zo’n hack mogelijk of liegt hij de boel bij elkaar?
De vriend van iemand uit mijn omgeving -het is sowieso een gore oplichter en laaielichter- beweert dat hij is gehackt. Ik geloof daar gezien zijn verdere onbetrouwbare acties geen reet van, maar de vrouw in kwestie steekt liever dr hoofd in het zand en gelooft hem.
Is zo’n hack mogelijk of liegt hij de boel bij elkaar?
maandag 17 december 2018 om 11:17
Door wie wordt je zo versleten?mienbillekesjeuken schreef: ↑16-12-2018 15:01Je hebt duizend procent gelijk. Ik wilde hier alleen even polsen of dat hackverhaal niet best mogelijk zou kunnen zijn. Aangezien ik toch al voor de wantrouwende kwaaie piet wrdt versleten.
Ik zou ze lekker in hun sop gaar laten koken.
maandag 17 december 2018 om 11:45
Door haar, ik ben te wantrouwend. De ene dag is het niks dan klagen over hem, de andere dag moet hij een zoveelste kans krijgen. En komen er weer onbetaalde rekeningen binnen. (die hij verstopt) Meestal laat ik het maar zo maar de klootzak is natuurlijk ook hard bezig om haar te isoleren van haar vrienden die haar waarschuwen, want die bedreigen zijn gespreide bedje waarin zij alles betaalt. Klassiek verhaal natuurlijk.Paarsebloem schreef: ↑17-12-2018 11:17Door wie wordt je zo versleten?
Ik zou ze lekker in hun sop gaar laten koken.
dinsdag 18 december 2018 om 10:15
Yes, zo is het ongeveer wel gegaan ja.
Ben al heel wat foute vriendjes van d'r gewend (terwijl ze zelf alles prima voor elkaar heeft verder), meestal laat ik het gewoon gaan want haar keuze. Maar deze heeft zich op een slinkse manier ook tussen haar en de rest van haar omgeving weten te wringen. Zijn motivatie is gewoon haar -simpele- salaris en haar woonruimte. Dat bedreigen 'wij' natuurlijk omdat we hem doorzien. Tja.
Maar inderdaad, nu even van het gezeik af.