Complimenten
maandag 17 december 2018 om 08:50
maandag 17 december 2018 om 08:55
Ik zeg eigenlijk vooral dingen ovdr haar karakter. Maar sexy vind ik lastiger. Komt zelden uit mijn mond. Kom uit een gezin waar je dat niet snel zegt. Sex is zowiezo lastig onderwerp
Vorige week nog dat ik trots ben op hoe ze haar moederschap vervult. En hoe sterk ze is. Ze is alleenstaande moeder
Vorige week nog dat ik trots ben op hoe ze haar moederschap vervult. En hoe sterk ze is. Ze is alleenstaande moeder
anoniem_375626 wijzigde dit bericht op 17-12-2018 08:58
48.15% gewijzigd
maandag 17 december 2018 om 08:58
maandag 17 december 2018 om 09:00
In een gezin tegen elkaar zeggen dat de ander sexy is is ook niet echt gangbaar hoor.Giet46 schreef: ↑17-12-2018 08:55Ik zeg eigenlijk vooral dingen ovdr haar karakter. Maar sexy vind ik lastiger. Komt zelden uit mijn mond. Kom uit een gezin waar je dat niet snel zegt. Sex is zowiezo lastig onderwerp
maandag 17 december 2018 om 09:01
maandag 17 december 2018 om 09:01
Maar trots is een gevoel dat over jou gaat. Jij zegt: kijk naar mij want mijn zoon kan dit of dit
Trots ben je op je eigen prestaties.
Niet op het moederschap van een ander.
maandag 17 december 2018 om 09:02
Sexy genoemd worden, nah, man laat wel op andere manieren merken dat hij dat vindt.
Ik vind zelf een compliment het leukst als het iets is waar ik zelf ook trots op ben.
Als ik vb. iets heb gedaan wat ik niet goed durf of zo, mezelf overwonnen,... dan is het wel fijn als man iets zegt als 'ik weet dat het moeilijk voor je was, vind het knap dat je het toch gedaan hebt'.
Of persoonlijke groei die herkend wordt, is ook zo'n fijne, omdat dat vaak iets is waar ik best wel hard op gewerkt heb, dan is het wel fijn als dat ook gezien wordt door mijn liefste.
Kan me trouwens ook wel vinden in Meds' reacties over de trots van TO op het moederschap van vriendin.
Ik vind zelf een compliment het leukst als het iets is waar ik zelf ook trots op ben.
Als ik vb. iets heb gedaan wat ik niet goed durf of zo, mezelf overwonnen,... dan is het wel fijn als man iets zegt als 'ik weet dat het moeilijk voor je was, vind het knap dat je het toch gedaan hebt'.
Of persoonlijke groei die herkend wordt, is ook zo'n fijne, omdat dat vaak iets is waar ik best wel hard op gewerkt heb, dan is het wel fijn als dat ook gezien wordt door mijn liefste.
Kan me trouwens ook wel vinden in Meds' reacties over de trots van TO op het moederschap van vriendin.
anoniem_284075 wijzigde dit bericht op 17-12-2018 09:04
8.50% gewijzigd
maandag 17 december 2018 om 09:04
Ga eens in therapie. Opgroeien zonder complimenten is niet niks.
maandag 17 december 2018 om 09:05
Misschien ook een verkeerd beeld van de doelgroep
maandag 17 december 2018 om 09:06
Tegen intelligente vrouwen zeg je dat ze knap zijn en tegen knappe vrouwen dat ze intelligent zijn.
Complimenten kun je zeker te veel geven, verschrikkelijk is dat. Zo wanhopig. Maar af en toe een welgemeend compliment krijgen vinden denk ik de meeste mensen wel leuk. Wat voor compliment moet zijn persoon- en contextafhankelijk.
Complimenten kun je zeker te veel geven, verschrikkelijk is dat. Zo wanhopig. Maar af en toe een welgemeend compliment krijgen vinden denk ik de meeste mensen wel leuk. Wat voor compliment moet zijn persoon- en contextafhankelijk.
Zorg er in ieder geval voor dat je het meent, en dat het een compliment is wat past bij jou en je vriendin.
Heel af en toe een gemeend complimentje maakt meer indruk (bij mij) dan dagelijks een nietszeggend complimentje.
Gewoon; wat ben ik blij me jou, wat ben je toch een onwijs mooi mens, wat zie je er leuk/mooi/sexy uit vandaag, wat heb je heerlijk gekookt, wat zorg je goed voor me, wat kan ik met jou fijn praten, wat een super gevoel voor humor heb je, etc
Heel af en toe een gemeend complimentje maakt meer indruk (bij mij) dan dagelijks een nietszeggend complimentje.
Gewoon; wat ben ik blij me jou, wat ben je toch een onwijs mooi mens, wat zie je er leuk/mooi/sexy uit vandaag, wat heb je heerlijk gekookt, wat zorg je goed voor me, wat kan ik met jou fijn praten, wat een super gevoel voor humor heb je, etc
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
Ik denk dat je te weinig flexibel bent