Complimenten
maandag 17 december 2018 om 08:50
maandag 17 december 2018 om 09:08
Dat kun je verwachten hier. Hard en meedogenloos.
Sterkte, doe vooral wat jij vind dat goed is. Groetjes van een man die altijd met veel plezier (en soms vol verbazing) meeleest op dit forum.
maandag 17 december 2018 om 09:08
Polderbewoner schreef: ↑17-12-2018 09:08Dat kun je verwachten hier. Hard en meedogenloos.
Sterkte, doe vooral wat jij vind dat goed is. Groetjes van een man die altijd met veel plezier (en soms vol verbazing) meeleest op dit forum.
Wat knap dat je zo voor je mening uitkomt en niet generaliseert
maandag 17 december 2018 om 09:09
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
maandag 17 december 2018 om 09:10
Hard en medogenloos?Polderbewoner schreef: ↑17-12-2018 09:08Dat kun je verwachten hier. Hard en meedogenloos.
Eerder opbouwende kritiek. Antwoord op de vraag "wat voor compliment hoor jij graag" enz.
Als je daar niet tegen kunt, en als je de antwoorden niet wil lezen, dan kun je inderdaad beter niet op een forum of zelfs op internet gaan.
Verder: vraag je vriendin eens wat ZIJ fijn vindt om te horen.
Later is nu
maandag 17 december 2018 om 09:10
Jij vindt dat je iets liefs doet. Maar je weet het niet zeker vandaar je OP. En inderdaad. De meningen zijn verdeeld
maandag 17 december 2018 om 09:11
maandag 17 december 2018 om 09:13
Ja, dat trek ik mij natuurlijk aan, want bij de eerste 4 reacties zitten er 2 van mij, waaronder deze:
Wat is daar zo enórm negatief aan? Dat is toch gewoon een antwoord op je vraag?
En in mijn eerste reactie zeg ik dat ik niet zo nodig hoef te horen dat ik sexy ben. Ook dat is antwoord op je vraag.
Jammer dat je dit zo enorm hoog opneemt
Succes met je week verder, want wel vervelend dat die op de maandag al verziekt is met mijn negativiteit
Later is nu
maandag 17 december 2018 om 09:14
Jij was lief.... (het was bij wijze van spreken)
Dreamer schreef: ↑17-12-2018 09:13Ja, dat trek ik mij natuurlijk aan, want bij de eerste 4 reacties zitten er 2 van mij, waaronder deze:
Wat is daar zo enórm negatief aan? Dat is toch gewoon een antwoord op je vraag?
En in mijn eerste reactie zeg ik dat ik niet zo nodig hoef te horen dat ik sexy ben. Ook dat is antwoord op je vraag.
Jammer dat je dit zo enorm hoog opneemt
Succes met je week verder, want wel vervelend dat die op de maandag al verziekt is met mijn negativiteit![]()
maandag 17 december 2018 om 09:14
Als je haar karakter complimenteert kun je ook best benoemen dat je haar aantrekkelijk vindt. Beide elementen zijn natuurlijk ook de reden dat je een relatie hebt, dus dat mag gezegd worden.
Ik vind het woord 'sexy' zelf niet fijn. Weet niet waarom, maar heb er een allergie voor. Misschien omdat het al snel niet serieus, of viezig klinkt?
Maar ik vind het erg fijn als mijn vriend benoemd dat hij me aantrekkelijk vindt en me mooi en opwindend vindt.
Ik vind het woord 'sexy' zelf niet fijn. Weet niet waarom, maar heb er een allergie voor. Misschien omdat het al snel niet serieus, of viezig klinkt?
Maar ik vind het erg fijn als mijn vriend benoemd dat hij me aantrekkelijk vindt en me mooi en opwindend vindt.
maandag 17 december 2018 om 09:15
Een compliment via de app over zoiets is niet echt een compliment vind ik. Lig je samen in bed of heeft ze een nieuwe outfit aan ofzo dan is ‘wat ben je sexy’ een prima opmerking. Maar via de app, als ze dat net leest wanneer ze zit te poepen is een beetje misplaatst ofzo.
Opmerkelijk ook dat een volwassen man zegt dat zijn hele week verpest is doordat een aantal mensen op een forum hem niet vertellen wat hij graag wil horen.
Het geven van een compliment is niet ingewikkeld: als je iets ziet of hoort bij een ander waar je diegene om bewondert spreek dat dan uit. Liefst live.
Geen idee van jouw vorige relaties of hoe je de dingen verder aanpakt overigens. Dit klinkt allemaal wat bedacht en weinig stabiel.
Opmerkelijk ook dat een volwassen man zegt dat zijn hele week verpest is doordat een aantal mensen op een forum hem niet vertellen wat hij graag wil horen.
Het geven van een compliment is niet ingewikkeld: als je iets ziet of hoort bij een ander waar je diegene om bewondert spreek dat dan uit. Liefst live.
Geen idee van jouw vorige relaties of hoe je de dingen verder aanpakt overigens. Dit klinkt allemaal wat bedacht en weinig stabiel.
maandag 17 december 2018 om 09:18
In mijn vorige relatie vond ik dat lastig. Dus dit zeggen is een grote stap. Ik meen dat ook....als ik het zeg! Maar voel me er ook onzeker onder.
Maar nooit laten blijken dat je iemand sexy vin voelt niet goed. Ze weet echt wel dat ik haar qua karakter heel bijzonder vind....
Maar gaat ook heel sexy gekleed vaak. Ik denk dat ze dan zo n comoliment best leuk vind... ze speelt er ook mee en flirt er ook mee...
Maar nooit laten blijken dat je iemand sexy vin voelt niet goed. Ze weet echt wel dat ik haar qua karakter heel bijzonder vind....
Maar gaat ook heel sexy gekleed vaak. Ik denk dat ze dan zo n comoliment best leuk vind... ze speelt er ook mee en flirt er ook mee...
HaPu schreef: ↑17-12-2018 09:14Als je haar karakter complimenteert kun je ook best benoemen dat je haar aantrekkelijk vindt. Beide elementen zijn natuurlijk ook de reden dat je een relatie hebt, dus dat mag gezegd worden.
maandag 17 december 2018 om 09:21
Ha guys,
Ik stond heel vrolijk op. En dacht ik doe iets goeds.
En krijg hier vooral redelijk negatieve antwoorden.
Dan is het toch niet gek, dat ik daar van schrik... het was voor mij al een hele stap en drempel.
En nu voelt het alsof ik iets heel vies wn vervelends heb gedaan.
En ja, ik ben hier onzeker in.....
Dan is het toch niet gek, dat ik daar van schrik... het was voor mij al een hele stap en drempel.
maandag 17 december 2018 om 09:23
Welnee, je reageert gewoon zwaar overtrokken. De reacties waren helemaal niet negatief. Kijk eens naar jezelf i.p.v. meteen zo hysterisch te reagerenGiet46 schreef: ↑17-12-2018 09:21Ha guys,
Like a great eternal Klansman
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
maandag 17 december 2018 om 09:27
Nou ik vind het wel leuk hoor als mijn man zegt dat hij me sexy vindt. Bijzonder dat er vrouwen zijn die dat dus nooit te horen krijgen? Of dat zelfs niet willen horen? Ik hoor het regelmatig. En terecht ook trouwens
Sexy, stijlvol, lekker, lief, leuk, grappig, slim etc etc.
Ach het gaat er toch om dat je het meent en dat je lief bent.
Sexy, stijlvol, lekker, lief, leuk, grappig, slim etc etc.
Ach het gaat er toch om dat je het meent en dat je lief bent.
maandag 17 december 2018 om 09:28
Dat is een persoonlijk iets. Sex was bij ons in familie taboe. Als je zo opgroeid dan praat je er ook minder makkelijk over. Dat is al stukken beter nu... Complimenten waren er wel maar niet veel.
Dus een compliment geven dat iemand sexy is. Vind ik lastig en maakt mij onzeker...
Ik ga dan denken.... is het niet te heftig. We zijn nog best kort bij elkaar. Ze weet dat ik haar karakter en energie te gek vind. Is zelf erg seksueel en dat vind ik fijn....maar ik vind het ook eng, wil niet dat ze denkt dat het daar alleen omgaat.... ik geef echt veel om haar en steun haar in een lastige tijd
Maar ik wil ook gewoon zeggen dat ik haar dus sexy vind ook.....
Dus een compliment geven dat iemand sexy is. Vind ik lastig en maakt mij onzeker...
Ik ga dan denken.... is het niet te heftig. We zijn nog best kort bij elkaar. Ze weet dat ik haar karakter en energie te gek vind. Is zelf erg seksueel en dat vind ik fijn....maar ik vind het ook eng, wil niet dat ze denkt dat het daar alleen omgaat.... ik geef echt veel om haar en steun haar in een lastige tijd
Maar ik wil ook gewoon zeggen dat ik haar dus sexy vind ook.....
maandag 17 december 2018 om 09:28
JollyRider schreef: ↑17-12-2018 09:18Nou lief hoor TO, dat je het bekende cliché ontkracht dat hysterisch reageren een vrouwendingetje is!
Ook een mooi compliment dit.