Complimenten

17-12-2018 08:50 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Beetje gekke vraag! Maar ik kom uit een gezin waar complimenten er niet waren.

Sinds kort nieuwe relatie.

Stuurde haar net dat ze meest sexy is.

Is voor mij echt een stap. Wat vinden jullie vrouwen leuk? En hoor je graag dat je sexy bent. Kan je te veel complimenten krijgen?
Uiteraard!
Thordis* schreef:
17-12-2018 09:23
En hebben jullie seks met elkaar?
Dat dacht ik ook dus....
Suy schreef:
17-12-2018 09:27
Nou ik vind het wel leuk hoor als mijn man zegt dat hij me sexy vindt. Bijzonder dat er vrouwen zijn die dat dus nooit te horen krijgen? Of dat zelfs niet willen horen? Ik hoor het regelmatig. En terecht ook trouwens :proud:
Sexy, stijlvol, lekker, lief, leuk, grappig, slim etc etc.
Ach het gaat er toch om dat je het meent en dat je lief bent.
Suy schreef:
17-12-2018 09:27
Nou ik vind het wel leuk hoor als mijn man zegt dat hij me sexy vindt. Bijzonder dat er vrouwen zijn die dat dus nooit te horen krijgen? Of dat zelfs niet willen horen? Ik hoor het regelmatig. En terecht ook trouwens :proud:
Sexy, stijlvol, lekker, lief, leuk, grappig, slim etc etc.
Ach het gaat er toch om dat je het meent en dat je lief bent.

Mijn man zegt dat hij me lekker vindt, aantrekkelijk, dat hij zin in me heeft en dat laat hij ook op andere manieren blijken. Sexy is een woord dat wij niet zo snel zullen gebruiken. Geen idee waarom.
Later is nu
Dreamer schreef:
17-12-2018 09:13
Ja, dat trek ik mij natuurlijk aan, want bij de eerste 4 reacties zitten er 2 van mij, waaronder deze:

Wat is daar zo enórm negatief aan? Dat is toch gewoon een antwoord op je vraag?
En in mijn eerste reactie zeg ik dat ik niet zo nodig hoef te horen dat ik sexy ben. Ook dat is antwoord op je vraag.

Jammer dat je dit zo enorm hoog opneemt

Succes met je week verder, want wel vervelend dat die op de maandag al verziekt is met mijn negativiteit :redrose:
die sneer is dan voor mij. Hoe kom ik de dag nog door?
S-Meds schreef:
17-12-2018 09:37

Wat knap dat je er maar een dag last van hebt en geen week.
Ik denk dat iedereen het voorL in zijn eigen woorden moer zeggen...

Ik zou lekker weer niet gebruiken...

De discussie ging ook niet over welk woord voor mij. Maar over het geven van dit soort complimenten

Zij zelf zei pas “we gaan veel feest maken deze maand” Dat zou iemand anders ook weer anders zeggen.

Mijn vraag is eigenlijk wil je naast complimenten over je karakter ook sexy gevonden worden en is het fijn als je ook dat soort complimenten krijgt....

En even voor de goede orde ik app niet dat ze een geile doos is. Ik vind het nog best onschuldig het woord sexy
Dreamer schreef:
17-12-2018 09:36
Mijn man zegt dat hij me lekker vindt, aantrekkelijk, dat hij zin in me heeft en dat laat hij ook op andere manieren blijken. Sexy is een woord dat wij niet zo snel zullen gebruiken. Geen idee waarom.
Als je zo onzeker bent had je beter eerst een topic kunnen openen voordat je de app verstuurde.

Het hangt wat mij betreft helemaal van de context af. Zo out of the blue een appje krijgen met de mededeling dat ik sexy ben... mwah. Zou ik mn wenkbrauw van optrekken. Maar in een gesprek waar wat appjes over en weer gaan kan 't misschien wel weer.
Ik bedoel het best aardig hoor...... dat ik je reactie wel lief vond...
S-Meds schreef:
17-12-2018 09:37
S-Meds schreef:
17-12-2018 08:54
Vrouwen zijn niet allemaal hetzelfde natuurlijk. Het is ook leuk om iets aardigs te zeggen over haar karakter. Sexy vind ik een nietszeggend compliment. Is het wel een compliment?
Eens.

Mijn man complimenteert mij dagelijks dat ik "zo'n lekker ding ben"
Maar gisteren zei ik nog tegen hem dat ik ook weleens wil horen wat hij zo waardeert aan mij als persoon, waardoor we al 20 jaar samen zijn. Dat vind ik pas echt fijn om te horen.

Misschien ligt het eraan wat je steeds hoort, waardoor het geen waarde meer lijkt te hebben ofzo.
anoniem_374390 wijzigde dit bericht op 17-12-2018 09:47
8.88% gewijzigd
Giet46 schreef:
17-12-2018 09:43
Mijn vraag is eigenlijk wil je naast complimenten over je karakter ook sexy gevonden worden en is het fijn als je ook dat soort complimenten krijgt....
Ik vind het een leuk compliment om te krijgen.

Maar ik heb het dan ook maar één keer gekregen. Van een man die zo dronken was dat hij het woord niet meer goed kon uitspreken.
:rofl:
Maar toch lief.
Giet46 schreef:
17-12-2018 09:44
Ik bedoel het best aardig hoor...... dat ik je reactie wel lief vond...
Je vond de eerste 4 reacties negatief, maar die van mij en Meds (de eerste 3) wel lief.

Hmm
Zoals je gezegd, je moet wel ménen wat je zegt. Zowel bij compliment als met kritiek.
Later is nu
Ik reageerde op haar nieuwe sexy foto op whatsaop

Dus nu ik dit gezegd hebt vind ze me een lul?
vivapimpelmees schreef:
17-12-2018 09:43
Als je zo onzeker bent had je beter eerst een topic kunnen openen voordat je de app verstuurde.

Het hangt wat mij betreft helemaal van de context af. Zo out of the blue een appje krijgen met de mededeling dat ik sexy ben... mwah. Zou ik mn wenkbrauw van optrekken. Maar in een gesprek waar wat appjes over en weer gaan kan 't misschien wel weer.
Het was niet zo letterlijk als ik zei. Next time “”
Dreamer schreef:
17-12-2018 09:46
Je vond de eerste 4 reacties negatief, maar die van mij en Meds (de eerste 3) wel lief.

Hmm
Zoals je gezegd, je moet wel ménen wat je zegt. Zowel bij compliment als met kritiek.
Giet46 schreef:
17-12-2018 09:05
Wat een kut forum. Mijn vorige post was dat ook al zo..... iedereen valt overal over hier. Niks is goed....

Vorige keer zou mijn relatie onmogelijk zijn, zou ik te zorgzaam zijn. De keer erna was ik het tegen over gestelde....

Wat een azijn!
Niet iedereen...
En relax..
Maar het grootste deel van de vrouwen hoort dus liever niet dat ze sexy of opwindend is.. maar alleen karakter?
Giet46 schreef:
17-12-2018 09:52
Maar het grootste deel van de vrouwen hoort dus liever niet dat ze sexy of opwindend is.. maar alleen karakter?
Als ik voor mezelf spreek,
Ik vond het in het begin natuurlijk heel fijn dat hij me zo sexy en aantrekkelijk vindt. En ik waardeer het natuurlijk nog steeds dat hij mij na 20 jaar nog zo ziet, maar het is ook fijn als iemand je echt ziet en je daarover complimenteert.
Die complimenten krijgt ze het meestte, die sexy nooit bijna.

Het is ook nog het begin.
Ana_Isabel** schreef:
17-12-2018 09:55
Als ik voor mezelf spreek,
Ik vond het in het begin natuurlijk heel fijn dat hij me zo sexy en aantrekkelijk vindt. En ik waardeer het natuurlijk nog steeds dat hij mij na 20 jaar nog zo ziet, maar het is ook fijn als iemand je echt ziet en je daarover complimenteert.
Giet46 schreef:
17-12-2018 09:48
Ik reageerde op haar nieuwe sexy foto op whatsaop

Dus nu ik dit gezegd hebt vind ze me een lul?
Wat een aparte manier van interpretatie heb je.

Ontopic. Iemand sexy noemen (bij voorkeur waar je een relatie mee hebt) is prima. Ik vind dat in ieder geval leuk. Andere complimentjes ook. Maar niet te veel, en alleen gemeend.
Ik overdrijf wat in mijn reactie....express.
Chargeer.

Maar fijn om te lezen dat het best leuk is.... dank
Jufjoke schreef:
17-12-2018 09:58
Wat een aparte manier van interpretatie heb je.

Ontopic. Iemand sexy noemen (bij voorkeur waar je een relatie mee hebt) is prima. Ik vind dat in ieder geval leuk. Andere complimentjes ook. Maar niet te veel, en alleen gemeend.
Tip: wees spaarzaam met complimenten.

De man die elke week bloemen meebrengt krijgt na 4 jaar een tirade als hij het een keer vergeet. Degene die nooit iets meebrengt, wordt op een voetstuk geplaatst als hij na 4 jaar een bosje meeneemt.....
MarkSD schreef:
17-12-2018 10:02

De man die elke week bloemen meebrengt krijgt na 4 jaar een tirade als hij het een keer vergeet. Degene die nooit iets meebrengt, wordt op een voetstuk geplaatst als hij na 4 jaar een bosje meeneemt.....
Ik snap je punt, maar "spaarzaam" klinkt heel berekend. Alsof je het moet "verdienen".
I know, maar im het begin mag je best enthousist zijn toch.... juist die periode....
MarkSD schreef:

Giet46 schreef:
De meeste vrouwen, denk ik, zullen liever horen: "Wat zie je er leuk uit vandaag", of "wat ruik je lekker", dan sexy of opwindend.
De laatste twee kunnen seksueel uitgelegd worden. de eerste twee vriendelijk en complimenteus.
Giet46 schreef:

Lees alles gewoon nog eens goed door. Echt, want dit staat er ook niet.
Later is nu
MarkSD schreef:

Welnee, dan krijg je de vraag "heb je wat goed te maken?" :sarcastic:
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven