ZUCHT. Wat te doen
zondag 16 december 2018 om 23:27
De meeste weten inmiddels wel hier denk ik dat bij mij t daten vrijwel mislukt steeds! Nu dacht ik een heel leuk iemand te hebben ontmoet goede klik bla bla bla... Nu zouden we afspreken en zei hij af ( dagen van te voren heel netjes kwam wat tussen) hij zei dat hij niet zo goed wist wat hij wilde en dat hij soms nog denkt aan zijn exrelatie omdat dat op een foute manier afgelopen was en daarom nu een soort bescherming mechanisme heeft opgebouwd onbewust maar mij zeker leuk vindt en mij dus nog wel wil zien als hij alles beetje op een rijtje heeft gezegd en iets minder druk is met zijn werk ( laatste dingen afronden voor herfstvak en dit jaar) Ik heb hem gestuurd dat het oke was en ik hoopte hem nog eens te zien, maar toch voelt het niet zo fijn. Ik vraag me ook af wat de reden is dat hij mij dan nog wilt zien want dat muurtje is niet in een week afgebrokkeld en ik weet niet of hij dan wel alles op een rijtje heeft. En een bescherming te hebben opgebouwd geloof ik best maar dan zegt hij indirect toch dat hij gevoelens heeft, want hoe makkelijk is t om iemand te blijven zien waar je niks voor voelt.
nu zit ik in twijfel om hem te zeggen dat ik niet meer wil afspreken en het erbij wil laten hoe jammer ik het ook vind, dat ik geen reden zie waarom we nog zouden afspreken en dat ik bang ben dat straks mijn hart in stukjes op de grond ligt... Andere kant denk ik van fak it, het loopt zoals het moet lopen, meteen door daten doe ik niet want ben heel selectief en zit niet op internet datingsites/apps niks voor mij zit ook niet t type man wat ik leuk vind of wat bij me past en dus liever iemand ontmoet op een feestje/via via/werk/supermarkt whatever maar dus wel dat ik iemand al eens heb gezien. anyways ik weet niet zo goed wat ik met deze date aan moet
Weet ook niet of t een smoesje is en hij me gewoon toch niet zo leuk vind en dat niet zeg uit angst ofzo of hij uberhaupt wel wil afspreken, misschien een ander tegen gekomen is en zij leuker blijkt... maar goed dan zou je dat zeggen toch lijkt me? Ik weet gewoon niet wat ik er mee moet! Wat zouden jullie doen?
En gezien alle vragen over dates enzo snap ik eigenlijk totaal niet waarom er anno 2018 nog steeds geen pijler is voor: Daten.. ?
nu zit ik in twijfel om hem te zeggen dat ik niet meer wil afspreken en het erbij wil laten hoe jammer ik het ook vind, dat ik geen reden zie waarom we nog zouden afspreken en dat ik bang ben dat straks mijn hart in stukjes op de grond ligt... Andere kant denk ik van fak it, het loopt zoals het moet lopen, meteen door daten doe ik niet want ben heel selectief en zit niet op internet datingsites/apps niks voor mij zit ook niet t type man wat ik leuk vind of wat bij me past en dus liever iemand ontmoet op een feestje/via via/werk/supermarkt whatever maar dus wel dat ik iemand al eens heb gezien. anyways ik weet niet zo goed wat ik met deze date aan moet
Weet ook niet of t een smoesje is en hij me gewoon toch niet zo leuk vind en dat niet zeg uit angst ofzo of hij uberhaupt wel wil afspreken, misschien een ander tegen gekomen is en zij leuker blijkt... maar goed dan zou je dat zeggen toch lijkt me? Ik weet gewoon niet wat ik er mee moet! Wat zouden jullie doen?
En gezien alle vragen over dates enzo snap ik eigenlijk totaal niet waarom er anno 2018 nog steeds geen pijler is voor: Daten.. ?
zondag 16 december 2018 om 23:37
Nee, deze man vindt jou niet zo leuk.
Niet leuk genoeg om mee te daten.
Hij zegt niet af, omdat hij door een drama niet kan. Hij zegt af, omdat hij niet dolenthousiast is en zich waarschijnlijk heeft bedacht.
Ga er vanuit dat die date er nooit van komt en dat je zelfs nooit meer iets van hem gaat horen. Vergeet hem en ga andere leuke mensen ontmoeten.
Niet leuk genoeg om mee te daten.
Hij zegt niet af, omdat hij door een drama niet kan. Hij zegt af, omdat hij niet dolenthousiast is en zich waarschijnlijk heeft bedacht.
Ga er vanuit dat die date er nooit van komt en dat je zelfs nooit meer iets van hem gaat horen. Vergeet hem en ga andere leuke mensen ontmoeten.
maandag 17 december 2018 om 00:03
Vervelend maar kan me er totaal niet druk over maken!
maandag 17 december 2018 om 00:14
Waarom zou ik dat niet appen, weet hij meteen hoe ik er over denk... mag mn grens aan geven toch
maandag 17 december 2018 om 00:33
Het ligt aan zijn ex of een muurtje.
Deze man heeft het druk met zijn werk, zegt hij zelf. En het zijn drukke Kerstdagen voor sommige mensen.
Als ik lees hier op Viva hoeveel er stress hebben rondom Kerst...
Ik zou doen wat ik nu doe.
Maar ik denk dat je aandacht mist, van hem. Die hij jou niet geeft. Om wat voor reden dan ook. Jij wilt een lijntje met hem.
Je kunt het ook zo zien. Stel je voor je houdt contact luchtig. Als hij contact opneemt en je wordt blij van binnen,ga op date. Anders niet.
Ik zou me focussen op jezelf en je life.
Als je het wilt, hem af en toe Bellen of appen over luchtige dingentjes... kijken hoe dag gaat...?
Dan aanvoelen of je dat leuk vindt.
Weet niet hoe lang je al date met hem. Als het maar 1 date is geweest. Dan klink je wel beetje over the top.
Sommige mannen gaan je geen duidelijk uitleg geven over waarom wel of niet ze doen hoe ze doen. Let iT be
Deze man heeft het druk met zijn werk, zegt hij zelf. En het zijn drukke Kerstdagen voor sommige mensen.
Als ik lees hier op Viva hoeveel er stress hebben rondom Kerst...
Ik zou doen wat ik nu doe.
Maar ik denk dat je aandacht mist, van hem. Die hij jou niet geeft. Om wat voor reden dan ook. Jij wilt een lijntje met hem.
Je kunt het ook zo zien. Stel je voor je houdt contact luchtig. Als hij contact opneemt en je wordt blij van binnen,ga op date. Anders niet.
Ik zou me focussen op jezelf en je life.
Als je het wilt, hem af en toe Bellen of appen over luchtige dingentjes... kijken hoe dag gaat...?
Dan aanvoelen of je dat leuk vindt.
Weet niet hoe lang je al date met hem. Als het maar 1 date is geweest. Dan klink je wel beetje over the top.
Sommige mannen gaan je geen duidelijk uitleg geven over waarom wel of niet ze doen hoe ze doen. Let iT be
maandag 17 december 2018 om 06:05
Omdat het desperate is.huurvrouwtje schreef: ↑17-12-2018 00:14Waarom zou ik dat niet appen, weet hij meteen hoe ik er over denk... mag mn grens aan geven toch
Graag of niet toch?
En:
‘daarom nu een soort bescherming mechanisme heeft opgebouwd onbewust maar mij zeker leuk vindt’
Really? Wat een bullshit komt er uit zijn mond zeg.
maandag 17 december 2018 om 06:17
Het interesseert hem niet hoe je erover denkt, want hij wil niet eens met jou daten. Met berichten sturen zet je alleen jezelf voor gek.huurvrouwtje schreef: ↑17-12-2018 00:14Waarom zou ik dat niet appen, weet hij meteen hoe ik er over denk... mag mn grens aan geven toch
Deze jongen/man ken je niet eens en je wilt al meteen dit soort hysterische ‘psycho’ berichten sturen? Wat denk je ermee te bereiken? Doe je dat altijd na een afwijzing? Dat is echt heel raar gedrag van je.
Jij zegt dat je een bericht wilt sturen om je grens aan te geven. Maar je houdt jezelf voor de gek volgens mij. Het is gewoon een vervelende manier om aandacht te trekken. Jij vindt jezelf dan boven hem staan, maar hij zal je keihard uitlachen om je bericht.
maandag 17 december 2018 om 07:37
Je houdt wel van drama, als je zo'n tekst stuurt. Als ik zo'n tekst zou ontvangen, zou het echt op mijn lachspieren werken en zou ik heel erg blij zijn dat iemand niet met mij verder wil. Zou nl. niet iemand met dergelijk dramatisch gedrag in mijn leven willen.huurvrouwtje schreef: ↑16-12-2018 23:27
nu zit ik in twijfel om hem te zeggen dat ik niet meer wil afspreken en het erbij wil laten hoe jammer ik het ook vind, dat ik geen reden zie waarom we nog zouden afspreken en dat ik bang ben dat straks mijn hart in stukjes op de grond ligt...
Verder denk ik dat je beter niets van je kunt laten horen, dit gaat het toch niet worden met deze man.
maandag 17 december 2018 om 07:45
De teksten die jij wilt gaan appen, hebben werkelijk niets met je grenzen aangeven te maken, maar alles met melodramatisch en kwetsende/aanvallende toon bezigen omdat je niet kunt accepteren dat je geen relatie hebt. Ik wist, voor het lezen van dit topic, niet dat het niet wilde lukken met het vinden van een partner. Dit topic maakt echter wel direct duidelijk waar het probleem ontstaat.huurvrouwtje schreef: ↑17-12-2018 00:14Waarom zou ik dat niet appen, weet hij meteen hoe ik er over denk... mag mn grens aan geven toch
maandag 17 december 2018 om 08:15
Blijf vooral bij je eigen gevoel. Als jij hem te leuk vindt om te laten lopen, zou ik het zeker nog niet afkappen. In de liefde zul je soms risico's moeten nemen. Het kan natuurlijk zijn dat het verkeerd afloopt en je gekwetst raakt. Dat is nou eenmaal onderdeel van de liefde. Of je al die redenen die hij geeft moet geloven weet ik niet. Dat kan jij het beste beoordelen. Een volwassen man die jou met respect behandeld, kan best al die dingen menen. Je hebt zelf vast ook wel eens tijd nodig gehad om je gevoelens op een rijtje re krijgen. Ik in ieder geval wel. Dat betekende echt niet dat ik ook met iemand anders 'bezig' was. Zou dus niet weten waarom iedereen hierboven daar meteen van uit gaat?
maandag 17 december 2018 om 09:03
Als iemand jou echt zo leuk vind dan wordt er wel tijd vrij gemaakt.
Ik vind 'geen tijd' het allergrootste bullshit argument wat er is.
Voor mij een enorme dooddoener.
Wat zijn we toch allemaal druk tegenwoordig. We vergeten bijna dat we nog leven.
Ik ken ook van die mensen en ben er op zijn zachtst gezegd lichtelijk klaar mee.
Als ik iemand leuk vind maak ik daar tijd voor. Naast je werk kun je elkaar echt wel zien. En ja, ik ben een man. Ben blij dat ik niet meer hoef te daten, wat een verschrikkelijke ellende is dit tegenwoordig zeg..
Wens je veel sterkte en laat je niet gek maken, het is het zo niet waard.
Als iemand niet voor jou kiest kan hij dat ook gewoon to the point zeggen. Aan het lijntje houden is het ergste wat er is.
Ik vind 'geen tijd' het allergrootste bullshit argument wat er is.
Voor mij een enorme dooddoener.
Wat zijn we toch allemaal druk tegenwoordig. We vergeten bijna dat we nog leven.
Ik ken ook van die mensen en ben er op zijn zachtst gezegd lichtelijk klaar mee.
Als ik iemand leuk vind maak ik daar tijd voor. Naast je werk kun je elkaar echt wel zien. En ja, ik ben een man. Ben blij dat ik niet meer hoef te daten, wat een verschrikkelijke ellende is dit tegenwoordig zeg..
Wens je veel sterkte en laat je niet gek maken, het is het zo niet waard.
Als iemand niet voor jou kiest kan hij dat ook gewoon to the point zeggen. Aan het lijntje houden is het ergste wat er is.
maandag 17 december 2018 om 10:29
nou het is toch zo raar dat ze steeds afhaken bij jou.... hoe kán dat nou?
Lorem Ipsum
maandag 17 december 2018 om 10:41
Ik kwam toevallig dit bericht tegen op Facebook:
If a man doesn't call you, it's because he doesn't want to call you.
If he doesn't invite you to go out, it's because he doesn't want to see you.
If he treats you like shit, it's because he doesn't care. If he lets you go,
it's because he doesn't want to be with you. When a man says
"I'm not ready, but you are the love of my life and the only one I want,
but now is not the right time.", it's simply because he doesn't want you.
Don't keep playing his confusing games. Don't justify him.
When a man wants to be with a woman, he stays with her without lies,
excuses and complications. Stop being genuine and naive,
and stop justifying his every excuse and complication and put yourself FIRST.
You DO NOT need someone that doesn't know what they want, you do not need someone that doesn't see your worth. You deserve a man that knows your worth and fights for you everyday. Stop breaking your own heart for someone who probably won't even be as good as you expect and give yourself an opportunity to be happy and be with someone who actually deserves you.
If a man doesn't call you, it's because he doesn't want to call you.
If he doesn't invite you to go out, it's because he doesn't want to see you.
If he treats you like shit, it's because he doesn't care. If he lets you go,
it's because he doesn't want to be with you. When a man says
"I'm not ready, but you are the love of my life and the only one I want,
but now is not the right time.", it's simply because he doesn't want you.
Don't keep playing his confusing games. Don't justify him.
When a man wants to be with a woman, he stays with her without lies,
excuses and complications. Stop being genuine and naive,
and stop justifying his every excuse and complication and put yourself FIRST.
You DO NOT need someone that doesn't know what they want, you do not need someone that doesn't see your worth. You deserve a man that knows your worth and fights for you everyday. Stop breaking your own heart for someone who probably won't even be as good as you expect and give yourself an opportunity to be happy and be with someone who actually deserves you.
“I am rarely bored alone; I am often bored in groups and crowds."