NIET-groepje

donderdag 19 maart 2009 om 13:36
Komt door je operatie zeker?
dat ze kijken of je geen tekorten oploopt?
B12 tekort kan je(onder andere) ook moe van worden toch?
Achteraf gezien altijd wel in mindere mate gehad ploes, maar de laatste jaren is het behoorlijk hard achteruit gegaan waardoor ik nu ook niet meer kan werken enzo..
ik moet eens in de 8 weken ofzo bloedprikken voor mn medicatie (lever nieren enzo), en eens in de zoveel tijd een uitgebreider bloedonderzoek, maar das meestal wel goed geloof ik, mn hb is altijd heel hoog in ieder geval, meestal meer dan 9 dat schijnt heel goed te zijn? naja is er in ieder geval ìets goed haha
dat ze kijken of je geen tekorten oploopt?
B12 tekort kan je(onder andere) ook moe van worden toch?
Achteraf gezien altijd wel in mindere mate gehad ploes, maar de laatste jaren is het behoorlijk hard achteruit gegaan waardoor ik nu ook niet meer kan werken enzo..
ik moet eens in de 8 weken ofzo bloedprikken voor mn medicatie (lever nieren enzo), en eens in de zoveel tijd een uitgebreider bloedonderzoek, maar das meestal wel goed geloof ik, mn hb is altijd heel hoog in ieder geval, meestal meer dan 9 dat schijnt heel goed te zijn? naja is er in ieder geval ìets goed haha
donderdag 19 maart 2009 om 13:44
Ja, klopt Bor. Mijn lijf kan zelf geen B12 meer opnemen, alleen doormiddel van injecties. Maar merk nu dat ik opeens, van de ene op de andere dag heel moe ben. Dus B12 sluimerd en door nu dat bloedgedoe een flinke knauw denk ik
Ja, dat is goed. Dacht dat het rond de 8 moest zijn.
Komt het ooit nog goed? Kan het weggaan? Of alleen maar erger worden?
Ja, dat is goed. Dacht dat het rond de 8 moest zijn.
Komt het ooit nog goed? Kan het weggaan? Of alleen maar erger worden?
donderdag 19 maart 2009 om 13:50
quote:borrie2 schreef op 19 maart 2009 @ 13:29:
Yo, jammer dat ik dat gemist heb.. welke zender was dat?
ben ook wel es benaderd door zoiets
Thnx voor je knuffel!
Net 5, met zo'n vreselijke blije amerikaan.
Was afgelopen zondag dacht ik...
Kunnen wij niet zo'n programma voor je bellen?
Laten we ook een mooie tuin voor je maken!
Yo, jammer dat ik dat gemist heb.. welke zender was dat?
ben ook wel es benaderd door zoiets
Thnx voor je knuffel!
Net 5, met zo'n vreselijke blije amerikaan.
Was afgelopen zondag dacht ik...
Kunnen wij niet zo'n programma voor je bellen?
Laten we ook een mooie tuin voor je maken!

donderdag 19 maart 2009 om 13:50
Geen idee Ploes, zijn ze nogal vaag over
Probeer nu met een soort van lichttherapie (al jaren, dus of het nu wat oplevert?) beter aan het licht te wennen en het beetje barrière wat ik nog heb te behouden.
Heb medicijnen die je afweersysteem onderdrukken (of hoe je dat ook zegt) zodat ik onder die lamp kan, en een beetje meer kan hebben..
Als ik dan uiteindelijk lang onder die lamp kan, mag ik waarschijnlijk die medicijnen afbouwen zodat ik een beetje tijd over houd onder die lamp en dat dan zonder medicijnen kan opbouwen..
Maar goed, daar ben ik al een paar jaar mee bezig en heeft weinig resultaat dus ik weet niet echt of het ook heel veel helpt..
Maar in het ziekenhuis zeggen ze dat ik ook niet had geweten hoe het zou zijn als ik niet met die lamp was begonnen..
Probeer nu met een soort van lichttherapie (al jaren, dus of het nu wat oplevert?) beter aan het licht te wennen en het beetje barrière wat ik nog heb te behouden.
Heb medicijnen die je afweersysteem onderdrukken (of hoe je dat ook zegt) zodat ik onder die lamp kan, en een beetje meer kan hebben..
Als ik dan uiteindelijk lang onder die lamp kan, mag ik waarschijnlijk die medicijnen afbouwen zodat ik een beetje tijd over houd onder die lamp en dat dan zonder medicijnen kan opbouwen..
Maar goed, daar ben ik al een paar jaar mee bezig en heeft weinig resultaat dus ik weet niet echt of het ook heel veel helpt..
Maar in het ziekenhuis zeggen ze dat ik ook niet had geweten hoe het zou zijn als ik niet met die lamp was begonnen..

donderdag 19 maart 2009 om 13:54
Ah nee Djo lol niet doen hoor!!
Ik zeg, ik was ook ooit benaderd daarvoor, maar ik vind ten eerste niet dat ik dat nodig heb, doe liever alles zelluf, wil niet op tv
Meestal vind ik ook niet dat die programma's veel positiefs uitdragen zeg maar.. ik hoef niet zielig te zijn en al helemaal niet op tv haha
Ik zeg, ik was ook ooit benaderd daarvoor, maar ik vind ten eerste niet dat ik dat nodig heb, doe liever alles zelluf, wil niet op tv
Meestal vind ik ook niet dat die programma's veel positiefs uitdragen zeg maar.. ik hoef niet zielig te zijn en al helemaal niet op tv haha

donderdag 19 maart 2009 om 14:06
donderdag 19 maart 2009 om 14:10
quote:borrie2 schreef op 19 maart 2009 @ 13:56:
oh gelukkig dat hebben jullie ook!
(boro, zat er nog iets bij die kaart of is dat niet aangekomen?is al een tijdje geleden hoor dat die op de bus is gegaan )Dat zal ik aan de autist moeten vragen , hij verteld niet zoveel uitzichzelf, dus ik zag de kaart wel hier thuis, maar wat er bij zat weet ik niet ( wat zat er bij dan ? )
oh gelukkig dat hebben jullie ook!
(boro, zat er nog iets bij die kaart of is dat niet aangekomen?is al een tijdje geleden hoor dat die op de bus is gegaan )Dat zal ik aan de autist moeten vragen , hij verteld niet zoveel uitzichzelf, dus ik zag de kaart wel hier thuis, maar wat er bij zat weet ik niet ( wat zat er bij dan ? )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 19 maart 2009 om 14:10
volgens mij wordt de aflevering van zondagavond, de week daarna op zondagochtend herhaald Borrie
Het is op zich wel een heel erg amerikaans programma met veel gegil en veel OMG's, maar wel mooi om te zien wat met techniek en ontwerp allemaal kan op het gebied van hulpmiddelen om het leven voor veel mensen toch zo normaal mogelijk te laten verlopen
Het is op zich wel een heel erg amerikaans programma met veel gegil en veel OMG's, maar wel mooi om te zien wat met techniek en ontwerp allemaal kan op het gebied van hulpmiddelen om het leven voor veel mensen toch zo normaal mogelijk te laten verlopen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 19 maart 2009 om 14:11
Nee hoor Ploes, ik ben dol op je avatOr!!!!! Ik probeer al een paar dagen ook zo'n mooie foto van Kane te maken. Die heeft de mooiste ogen die je maar kan bedenken. Zelfs Poez zei dat. Lijkt op de kleur van die van jou. Maar kane is niet zo fotogeniek, dus het duurt even voor ik die hork mooi op de foto krijg. Hij is zo lief, maar doet altijd even zijn oogjes dicht als ik een foto maak, die schat.
Maar ik ben dus vóór NIET wijzigen.
Maar ik ben dus vóór NIET wijzigen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 19 maart 2009 om 14:15
quote:yoyo2 schreef op 19 maart 2009 @ 14:11:
Ik heb het zondagochtend gekeken...
maar volgens mij wordt het geregeld herhaald hoor, ik had deze aflevering al vaker gezien
ik vind de avatar van Plousje ook mooi en ik heb er geen last van dat ik denk dat ze Lein is. Komt denk ik door de ogen
Ik heb het zondagochtend gekeken...
maar volgens mij wordt het geregeld herhaald hoor, ik had deze aflevering al vaker gezien
ik vind de avatar van Plousje ook mooi en ik heb er geen last van dat ik denk dat ze Lein is. Komt denk ik door de ogen
rosanna08 wijzigde dit bericht op 19-03-2009 14:31
Reden: kleurtje vergeten
Reden: kleurtje vergeten
% gewijzigd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best