NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Boro, misschien is het wijs om ook eens tegen broer en vriendin te zeggen dat je zelf ook genoeg op je bordje hebt, en dat je geen zin hebt in doorverwijzingen.
Kaartje sturen Bor, verder niets. Je mag best even aan jezelf denken, je hebt je handen vol aan je eigen gezin....
Waarom is dat voortgezet onderwijs toch zo'n vakantieoord? Dat kuiken is meer vrij dan dat ie in dat instituut zit deze week. En eigenlijk zou ik het toch wel erg prettig vinden als ie daar wat meer vertoefde....
quote:misschicken schreef op 19 maart 2009 @ 09:16:

Boro, misschien is het wijs om ook eens tegen broer en vriendin te zeggen dat je zelf ook genoeg op je bordje hebt, en dat je geen zin hebt in doorverwijzingen.Ik heb ze idd vriendelijk doch dringend verzocht geen mensen op me af te sturen die hulp nodig hebben. Daar hebben we bjz, consultatie buro's, huisartsen en pedagogen voor. Zoland ik er nog niet voor betaald krijg, doe ik het niet
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Heel goed Boro... Anders 50 euro per tip
goeiesmorgens

eens met de anderen, boro je hebt je eigen handen vol. Een kaartje met alleen je naam is voldoende

dus ik ben er vandaag bijna de hele dag (op twee uurtjes na, heb een bijeenkomst van een uur op het werk), eens kijken of we dit topic vol kunnen krijgen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ben bijna al mijn u2 kaartjes al kwijt
Zit je in de handel?
Uhuh
12 minuten voor aanvang van de les (dan moet hij dus nog naar school he) vragen om een nieuw wiskundeschrift....

Soms he...word ik er Zo moei van!

Ik heb zijn ass weer gered, er lag er toevallig nog eentje.
maar hopen dat ie heeel hard kan fietsen dan miss
School is vlak bij, maar goed, dan moet dat schrift nog in de tas, jas aan, fiets pakken, rijden, fiets parkeren, naar je kluisje, en de klas opzoeken. In 12 minuten.

Hij stond daarvoor zijn haar te kitten met gel. Dat duurde echt wel langer dan 12 minuten.
Ik ben zo blij dat ik geen kinderen heb als ik dit soort dingen lees.

Maarja, als Yam straks weer foto's gaat spammen gaan mijn eierstokken weer kletteren
Oh ik kan ook heel schattige foto's spammen, maar die herseninhoud staat niet op de foto....
Moge ladies.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Mogguh Mleen
Is nieuw.... pakketmeneren flirten aan de deur
boro je pakketje is onderweg hoor
goedemorgen allemaal

Mamz, sterkte voor je bolletje

Boro, ik sluit aan bij de rest, je hebt genoeg aan je eigen gezinnetje momenteel

de zon weet nog niet helemaal wat ie doet vandaag, het ene moment is het bewolkt, het andere moment heerlijk zonnig

vandaag moet ik toch echt verder met de jurk, lijfje en rok zijn wel al geregen, maar nog niet gestikt en ik mag lekker stoeien met de achterkant
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ben het ook met de rest een Boro, maar heb je nu aan de foon.
mogge schatjes
wij zijn niet-schatjes..
quote:yoyo2 schreef op 19 maart 2009 @ 11:37:

wij zijn niet-schatjes..Vertel ..... moeten we onze kont laten zien zodat je er een veer in kan doen?
Hoooi

Wow een nieuw topic!

Boro, ik zeg ook; kaartje

Mamz, hoop dat je hoofdpijn wat gezakt is!
Hey Borrie in da house. Hoe is het meis?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven