NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Typ ik een bericht, is het weg! Testtesttest dus...
Oh, lukt dus wel...

Waar het op neerkwam: drukdrukdruk, gisteren thuis zonder internet en tv, nu hard aan het werk dus een snelle

Niet slecht zo'n nieuw topic, weer naar hartelust reageren en aanpassen!

doeg!
Borrie en Age

ja cool he, een hele nieuwe toko?

Djo is me bezig aan het houden, ze is bang dat ik me verveel
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Nou fijn roos, stel je toch es voor haha

Hai age en mleen!

Hier ook breuh..

Heb van t weekend een beetje in de tuin geholpen met een houthok bouwen, daarna ziek enzo, maar dat wilde ik niet en daar had ik geen zin in

Gisteren op een kleine gepast en de ramen gezeemd een nachtje wakker gelegen en dus nu ècht op de bank vandaag..

Gaat wel weer over ben gewoon een mietjuh
beterschapjes Borrie

wow, ik heb net ontdekt dat vriend kan schoonmaken....

ben nu bij hem thuis, voor de verandering, en hij heeft gisteren al de badkamer gedaan, net de ramen en nu issie aan het stofzuigen.... en ik doe lekker nix (behalve koken want dat vind ik leuk) aangezien dat blijkbaar onze ongeschreven afspraak is, hij doet nix als ie bij mij thuis is, en ik doe nix als ik bij hem thuis ben wel zo eerlijk
heeee age en borrie

ik hou mezelf bezig. Zo maar eens lunchen en dan richting werk
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Heb je wel iemand die je even kan vertroetelen Borrie? Ik woon niet zo dichtbij je n.l. Anders was ik wel even langs gekomen. , pas je een beetje goed op jezelf?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Oh wat lekker Engie, een kerel die ook wat doet in huis. Wat ga je koken? Goeie vent heb je dan te pakken!
Ik heb shlaap... en vleesbehoefte.

Je zou haast denken dat ik ijzertekort heb. Zouden dit nog naweeen kunnen zijn van een liter bloedprikken? (niet overdreven)
Denk je eindelijk groot te zijn en niets meer met een school te maken te hebben....krijg je kinderen en zit je er wéér......schijtschool.

Ik ga effe in het zonnetje zitten!
Ploes, haal dan even wat kiwi's en voor vanavond een biefstuk!!!!!!
Wat lief!!

Vriend belde net al bezorgd op of ie eerder naar huis moet komen.. zal wel weer hebben liggen raaskallen vanmorgen doe ik wel vaker als ik niet lekker ben blijkbaar...

Ik red me wel hoor, zolang mn internet toegangkelijk blijft...

deed heel gek de afgelopen dagen(constant IE vast en niet af kunnen sluiten, noem maar op), maar vandaag gaat het best prima (afkloppen) zou het dan toch aan viva gelegen hebben?

haha Engie, goeie afspraak lol.. misschien handig om dan wat vaker bij hem te gaan zitten?

Werkse its!!
Ik heb gister al biefstuk gegeten en net een broodje met dik osseworst.

Moet vanavond werken maar zal inderdaad aan vriend vragen of hij Kiwi's mee wil nemen.
quote:mylenevalerie schreef op 19 maart 2009 @ 13:04:

Oh wat lekker Engie, een kerel die ook wat doet in huis. Wat ga je koken? Goeie vent heb je dan te pakken!

heb gisteren gekookt hier (dat bedoelde ik eigenlijk) heb een ovenschotel met lamsvlees, prei, sperziebonen en aardappels gemaakt, en een of andere poolse mix erdoor (huisgenoot is pools en die had dat in de kast staan )

ik moet strax werken, nouja op jaarlijkse cursus, dus denk niet dat ik vanavond nog iets ga koken
in brocolli en doperwten zit ook veel ijzer pilous
Wat ook geloof ik gezond is maar mijn maag draait zich er letterlijk voor om is gebakken lever. Echt die geur kan ik al niet verdragen. Het er nog trauma's van dat ik het vroeger wel eens moest eten. NOT!!!!

Nee en anders Ploes, even wat vitamine of ijzer pillen er even bij nemen? Ja voor nu dan even?
Borrie, ik zag van de week op tv dat programma van extreme make-over. Een meisje had hetzelfde als jij.. ze hadden de hele tuin overdekt gemaakt door bepaalde glasplaten en overal hingen zeilen.. zelfs over een zwembad heen...

Ik moest gelijk aan jou denken....
Plousepoes doe je rustig aan?

Borrie voor jou geldt het zelfde

klinkt als een goede afspraak Engie, hij doet niks bij jou en jij niks bij hem
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Klinkt niet onaardig die ovenschotel Engie!!!
multi vitamine met ijzer bij de drogist/da enzo hebben ze die
Oh ja Ploes, dat lijkt me wel.. een liter is wel veel... ik las terug over je overbodige aderlating (is dat niet iets van vroeger?) hebben ze daarna je hb geprikt ofzo??

Wat mleen zegt; een biefstuk en veel ander ijzerrijk voedsel eten (volkoren, noten, aardappel, peulvruchten) maar goed als er echt wat aangevuld moet worden gaat daar gewoon tijd overheen..
volgens mij is de huisgenoot nu ook al aan het schoonmaken...!

terwijl ik gisteren nog zei dat het "eigenlijk best schoon was" (voor hun doen dan )
Ohja, goeie Myleen... Lever vind ik dus wel lekker, alleen mag ik het niet te vaak ivm schildkliermedicatie.

Ohja, daarom ben je ziek Bor... En juist terwijl het nu zo lekker weer is... Heb je dat altijd al gehad?
Ja, foutje... die aderlating. Ik had er nog nooit van gehoord, maar ze bedenken wel vaker nieuwe dingen. Weet ik veel. Daarna 12 buisjes bloed, waaronder dus het hb wordt getest. En nog leverfuncties, vitamines, bezinking enz enz enz. Erg uitgebreid iig.

Zal volgende week wel gebeld worden

Ik zal iig vanavond weer een B12 injectie in mijn been planten. Want dat is ook weer even geleden.
lol Roos, ik doe al geen ruk!!

T is gewoon ff extra taai nu omdat het weer ineens is omgeslagen denk ik

Yo, jammer dat ik dat gemist heb.. welke zender was dat?

ben ook wel es benaderd door zoiets

Thnx voor je knuffel!

Klopt wel hoor mleen van die lever en ander orgaanvlees, zit echt veel ijzer in, maar sowieso is het niet goed om tè veel orgaanvlees te eten, zitten veel afvalstoffen in, maar dus ook veel ijzer!

Maar als Ploes bloed gegeven heeft duurt dat hoe dan ook gewoon een tijdje voordat dat is aangevuld..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven