NIET-groepje
donderdag 19 maart 2009 om 14:57
ja erg he Yam? Hoe durf ik. En dan nog in de schommel ook. Tsssskkkkk....
Mijn buuv is een kutwijf, had ik dat al eens verteld?
Haar man is nog een groter kutwijf, maar dat terzijde. (zij is van die buurman die een paar jaar geleden grote prikstokken in de heg had gezet waardoor mijn kat gespietst zou zijn geweest als ik ze er niet op tijd uit had getrokken en in zijn vijver had gepleurd... )
Mijn buuv is een kutwijf, had ik dat al eens verteld?
Haar man is nog een groter kutwijf, maar dat terzijde. (zij is van die buurman die een paar jaar geleden grote prikstokken in de heg had gezet waardoor mijn kat gespietst zou zijn geweest als ik ze er niet op tijd uit had getrokken en in zijn vijver had gepleurd... )
donderdag 19 maart 2009 om 14:58
Echt lief he
Sun, ik heb het eens met Terror gehad, vlak nadat die 2ling "te vondeling" was gelegd in Rotterdam ( achteraf bleek de moeder zelf stiekum te zijn bevallen in in paniek geraakt, heel dramatisch was dat. ) Anyway, ik had de ramen aan de voorkant gezeemd, en Terror lag in de wagen te slapen , ik moest even piesen, hoor ik ineens een mannenstem "MEVROUW MEVROUW ER IS EEN BABY TE VONDELING GELEGD IN UW TUIN" .. Dus.... Die man wist niet hoe snel hij weer weg moest gaan toen ik zei dat dat mijn baby was
Sun, ik heb het eens met Terror gehad, vlak nadat die 2ling "te vondeling" was gelegd in Rotterdam ( achteraf bleek de moeder zelf stiekum te zijn bevallen in in paniek geraakt, heel dramatisch was dat. ) Anyway, ik had de ramen aan de voorkant gezeemd, en Terror lag in de wagen te slapen , ik moest even piesen, hoor ik ineens een mannenstem "MEVROUW MEVROUW ER IS EEN BABY TE VONDELING GELEGD IN UW TUIN" .. Dus.... Die man wist niet hoe snel hij weer weg moest gaan toen ik zei dat dat mijn baby was
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 19 maart 2009 om 14:58
quote:borodini schreef op 19 maart 2009 @ 14:58:
Echt lief he
Echt lief he

donderdag 19 maart 2009 om 14:59
Hey Sun!!
Tuurlijk is dat niet zielig; lekker laten mekkeren.. mens is niet wijs..
ik had een mijnalbum maar dat is gedeactiveerd, mijn fototoestel doet namelijk hetzelfde soms mleen, alleen dan een soort alienneongroen haha zelfs als ik de flits uitzet of het rode ogenlampje aan, maar kan dus niks uploaden..
Tuurlijk is dat niet zielig; lekker laten mekkeren.. mens is niet wijs..
ik had een mijnalbum maar dat is gedeactiveerd, mijn fototoestel doet namelijk hetzelfde soms mleen, alleen dan een soort alienneongroen haha zelfs als ik de flits uitzet of het rode ogenlampje aan, maar kan dus niks uploaden..

donderdag 19 maart 2009 om 15:06
moehaha inderdaad ja, ik ben pas op pagina 2 ontdekte het topic net X-d
Ik ga tot nog toe voor een schijnzwangerschap ivm meeleven met het toekomstige hondenpupje
Wat een superlief kadootje van Its en marels
Balen zeg dat ie zo ziek is.. Hoop dat ie snel weer opknapt!
Storm is tijger met wit, lijkt wel wat op een van jouw katten ploes, maar ik vind rode katten wel gewèldig!!!
Ik ga tot nog toe voor een schijnzwangerschap ivm meeleven met het toekomstige hondenpupje
Wat een superlief kadootje van Its en marels
Balen zeg dat ie zo ziek is.. Hoop dat ie snel weer opknapt!
Storm is tijger met wit, lijkt wel wat op een van jouw katten ploes, maar ik vind rode katten wel gewèldig!!!
donderdag 19 maart 2009 om 15:22
Zooooooooooooo Geve even een posting gedaan met zijn gezeik bij het bugtopic. Het lijkt verdomme wel een wijf. Laat dat wijfengezeik lekker aan ons over zeg. Maar goed. Ben mijn ei weer kwijt. Was een onvruchtbaar ei hoor.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.